فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره فرآیندهای بازاریابی و تولید با تحلیل راهبردهای تجاری، مدیریت منابع و توسعه بازار
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره فرآیندهای بازاریابی و تولید با تحلیل راهبردهای تجاری، مدیریت منابع و توسعه بازار دارای ۱۴۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره فرآیندهای بازاریابی و تولید با تحلیل راهبردهای تجاری، مدیریت منابع و توسعه بازار کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره فرآیندهای بازاریابی و تولید با تحلیل راهبردهای تجاری، مدیریت منابع و توسعه بازار۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره فرآیندهای بازاریابی و تولید با تحلیل راهبردهای تجاری، مدیریت منابع و توسعه بازار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره فرآیندهای بازاریابی و تولید با تحلیل راهبردهای تجاری، مدیریت منابع و توسعه بازار :
فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره فرآیندهای بازاریابی و تولید با تحلیل راهبردهای تجاری، مدیریت منابع و توسعه بازار
پروژه بررسی فرآیند بازار یابی و تولید در ۱۳۷ صفحه ورد قابل ویرایش
تعریف مختصری ازبازریابی:
تعرین نوین وپیش رفته بازاریابی به گفته ژان بقوسیان آن است که بازریابی رساندن پیام درست ازطریق رسانه درست وبه مخاطبان درست می باشد.
بازاریابی در یک کلام؛ جلب رضایت مشتری
هدف بازاریاب این است که جذابیتها و نیازهای بازارهای خاص را درک و بازاری را انتخاب کند که بتواند نیازهای آن را به بهترین شکل تامین نماید. از سوی دیگر، بازاریاب میتواند محصولات و کالاهایی را تولید و به این بازار عرضه کند که موجب افزایش ارزش مورد نظر مشتری گردد و او را ارضا کند، که در نتیجه فروش شرکت بالا میرود و سود به دست میآید.
بسیاری از مردم چنین میاندیشند که بازاریابی تنها به معنی فروش و تبلیغ است. اگر بدانیم که فروش و تبلیغ، فقط بخش نمایان (علامت بزرگ) بازاریابی است جای شگفتی نیست. امروزه نباید بازاریابی را به مفهوم قدیمی آن یعنی فروش - معرفی محصول و فروش - در نظر آورد، بلکه باید به مفهوم نوین آن یعنی برآوردن نیازهای مشتری، توجه کرد. اگر بازاریاب بتواند نیازهای مشتری را درک کند، محصولاتی را تولید و به بازار مصرف ارایه نماید که از بالاترین ارزش برخوردار باشند و قیمت گذاری، توزیع، ترویج و تبلیغ را به روشی کارساز انجام دهد، به طور حتم محصولات به راحتی به فروش خواهند رفت. بنابراین فروش و تبلیغ، تنها بخشی هستند از معجون بازاریابی. معجون به معنی مجموعه ای از ابزار و وسایل بازاریابی که با هم بر روی بازار اثر میگذارند.
بنابر این میتوان بازاریابی را نوعی فرایند اجتماعی و مدیریتی دانست که به وسیله آن افراد و گروهها فارغ از مرزبندیهای رایج جغرافیایی و نژادی میتوانند از راه تولید و مبادله محصولات و ارزشها با دیگران، نیازها و خواسته های خویش را مرتفع سازند.
فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره فرآیندهای بازاریابی و تولید با تحلیل راهبردهای تجاری، مدیریت منابع و توسعه بازار
فهرست مطالب:
فصل اول بازار یابی و جزئیات
۱-۱ بازاریابی در یک کلام : جلب مشتری ۲
۲-۱ شناخت نیاز مشتری ، رکن بازار یابی مدرن ۴
۳-۱ مشکل (نزدیک بینی در بازار) ۶
۴-۱ ارزش ، معیار انتخاب ۸
۵-۱ رعایت مشتری ۱۰
۶-۱ چرا حفظ مشتریان قدیمی ۱۳
۷-۱ تاثیر گذاری موثر در بازار یابی حرفه ای ۱۶
۸-۱ اصول موفقیت در جلب مشتری ۲۴
۹-۱ برای جلب مشتری رقابت کنید ۳۰
۲-۱ بازار یابی ۳۳
۲-۲ بازار یابی سه رکن اساسی دارد ۳۳
۳-۲ مفهوم اثر بخشی ۳۵
۴-۲ مدل های اثر بخشی سازمان ۳۶
۵-۲ مفهوم مشتری ۳۷
۶-۲ مشتریان خارجی ۴۰
۷-۲ مهمترین اثرات رضایت مشتری بر فرآیند های سازمانی ۴۱
۸-۲ تاثیر رضایت و وفاداری مشتری ۴۴
فصل دوم فرآیند تولید
تعریف تولید جریانی ۴۵
انبار داری ۴۷
کنترل کیفیت ۵۲
اساس آماری نمودارهای کنترل ۵۴
نگهداری و تعمیرات ۵۷
پیشنهادات ۶۱
فصل سوم کنسرو سازی ( شرکت هانی تهران)
مقدمه ۶۴
تاریخچه ۶۴
کنسرو سازی ۶۵
مراحل تولید کنسرو ماهی ۶۸
ویژگی های فراورده نهایی ۹۰
فساد شیمیایی کنسرو ماهی ۹۶
آزمون های لاک قوطی ۱۱۱
فصل چهارم تاثیر تبلیغات در خرید ۱۲۱
تعریف تبلیغات ۱۲۲
تبلیغات در نقطه خرید ۱۲۶
روش های چاپ برای تبلیغ در نقطه خرید ۱۲۹
فصل پنجم روش های عمده در تبلیغات
تعریف تبلیغات ۱۳۴
روش های عمده در تبلیغات ۱۳۹
روش های تبلیغ ۱۴۱
پیشنهادات ویژه ۱۴۸
منابع و ماخذ ۱۴۹
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 