فایل ورد کامل گزارش کارآموزی علمی درباره تعمیرات موتور TU3JP K در خودرو پژو ۲۰۶ با بررسی اصول مکانیکی و راهنمای فنی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل گزارش کارآموزی علمی درباره تعمیرات موتور TU3JP K در خودرو پژو ۲۰۶ با بررسی اصول مکانیکی و راهنمای فنی دارای ۶۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل گزارش کارآموزی علمی درباره تعمیرات موتور TU3JP K در خودرو پژو ۲۰۶ با بررسی اصول مکانیکی و راهنمای فنی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل گزارش کارآموزی علمی درباره تعمیرات موتور TU3JP K در خودرو پژو ۲۰۶ با بررسی اصول مکانیکی و راهنمای فنی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل گزارش کارآموزی علمی درباره تعمیرات موتور TU3JP K در خودرو پژو ۲۰۶ با بررسی اصول مکانیکی و راهنمای فنی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل گزارش کارآموزی علمی درباره تعمیرات موتور TU3JP K در خودرو پژو ۲۰۶ با بررسی اصول مکانیکی و راهنمای فنی :
فایل ورد کامل گزارش کارآموزی علمی درباره تعمیرات موتور TU3JP K در خودرو پژو ۲۰۶ با بررسی اصول مکانیکی و راهنمای فنی
فهرست مطالب
|
عنوان |
صفحه |
|
فصل اول: |
|
|
باز و بسته موتور گیربکس |
۳ |
|
نصب مجدد موتور و گیربکس |
۹ |
|
فصل دوم: |
|
|
باز و بست تجهیزات جانبی |
۱۱ |
|
تسمه دینام |
۱۳ |
|
باز و بست و پمپ هیدرولیک فرمان |
۱۴ |
|
باز کردن سرسیلندر |
۱۵ |
|
باز و بسته کردن متعلقات سرسیلندر |
۲۰ |
|
مشخصات اجزاء سرسیلندر |
۲۲ |
|
بستر متعلقات سرسیلندر |
۲۸ |
|
باز و بست غلطک اسبکها |
۳۱ |
|
بستن اسبکها |
۳۲ |
|
نصب سر سیلندر |
۳۳ |
|
نصب جرخ دنده میل بادامک و تسمه تایم |
۳۶ |
|
فیلرگیری سوپاپها |
۳۷ |
|
تنظیم کش تسمه تایم |
۳۸ |
|
باز کردن قطعات بلوک سیلندر |
۴۱ |
|
مشخصات اجزا موتور |
۴۴ |
|
باز و بست شاتون و پیستون |
۴۶ |
|
نصب رینگهای پیستون |
۵۴ |
|
منابع |
۵۵ |
پژو ۲۰۶
راهنمای تعمیرات
موتور TU3JP
فصل اول:
باز و بست موتور و گیربکس از روی خودرو
بیرون آوردن موتور و گیربکس
روشی که در این جزوه توضیح داده می شود، در خودروهای دارای گیربکس اتوماتیک و دستی یکسان می باشد.
ابتدا مایع سیستم خنک کننده، روغن موتور و گیربکس تخلیه می گردد.
اجزاء سیستم هوای ورودی به موتور شامل لوله خرطومی هوای ورودی به موتور، بستها، مجموعه هواکش جدا می شود.
بستهای باتری، باتری و سینی زیر باتری را باز کنید.
بدون باز کردن اتصالات و لوله های سیستم فرمان هیدرولیک، پمپ هیدرولیک را جدا کنید.
سوکت (ترمینال) مربوط به سیستم BSI را باز کنید.
اتصالات برقی و کانکتورهای سیمهای متصل به باتری و جعبه فیوز کنار باتری را جدا کنید.
شیلنگهای رفت و برگشت آب مربوط به رادیاتور بخاری را باز کنید.
شیلنگ ورود و خروج آب موتور را باز کنید.
شیلنگ خلاء مربوط به بوستر ترمز را باز کنید.
درانتها، رادیاتور را باز کنید.
در خودروهای مجهز به گیربکس دستی، سیم کلاچ را باز کنید و اهرم کلاچ را آزاد کنید.
در خودروهای مجهز به گیربکس اتوماتیک، کابل کیک دادن از روی گیربکس باز کنید.
اتصالات جانبی مربوط به دسته سیم اصلی ECU را جدا کنید.
سپس پایه نگهدارنده ECU را از روی گلگیر سمت راست جدا کرده و بعد از آن کانکتور اصلی ECU را جدا کنید.
منبع انبساط سیتم خنک کننده همراه با پایه نگهدارنده آن را باز کنید.
سپس کنترل یونیت سیستم سوخت رسانی و جرقه (ECU) باز شده را، از روی بدنه خودرو بردارید.
سیم گاز را باز کنید.
با اطمینان از کم بودن سوخت در لوله ورودی آن را از گالری سوخت جدا کرده و مسدود کنید.
پایه لرزه گیر اتصال سرسیلندر به دسته موتور سمت راست (از دید راننده) را باز کنید.
اتصال شیلنگ خلاء MAP سنسور به مانیفولد هوا را از روی موتور را جدا کنید.
کمپرسور کولر را بدون باز نمودن سیستم کولر از روی موتور باز کنید و دور از موتور نگه دارید. سپس مطمئن شوید که به اتصالات سیستم کولر آسیبی وارد نمی گردد.
با شل نمودن مهره های مربوطه (۷.۸) لوله اگزوز را از محل اتصال به مانفولداگزوز (گلوئی اگزوز) جدا کنید.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 