فایل کامل پژوهش تخصصی درباره برنامهریزی استراتژیک بازاریابی با تحلیل فصل دوم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
فایل کامل پژوهش تخصصی درباره برنامهریزی استراتژیک بازاریابی با تحلیل فصل دوم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران دارای ۳۲ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت فایل کامل پژوهش تخصصی درباره برنامهریزی استراتژیک بازاریابی با تحلیل فصل دوم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل کامل پژوهش تخصصی درباره برنامهریزی استراتژیک بازاریابی با تحلیل فصل دوم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل پژوهش تخصصی درباره برنامهریزی استراتژیک بازاریابی با تحلیل فصل دوم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل کامل پژوهش تخصصی درباره برنامهریزی استراتژیک بازاریابی با تحلیل فصل دوم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران :
پاورپوینت برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی (فصل دوم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)
تعداد اسلاید:۳۲ اسلاید
فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)
دسته: مدیریت بازاریابی
کتاب مدیریت بازاریابی تالیف روستا، ونوس و ابراهیمی از جمله منابع مهم درس مدیریت بازاریابی در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل دوم این کتاب در حجم ۳۲ اسلاید با عنوان “برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی ” می باشد و بخشهای عمده آن شامل موارد زیر است:
مقدمه
ارکان برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی
سطوح سازمانی شرکتها
برنامه استراتژیک کلان شرکت
فلسفه وجودی شرکت
مواردی که فلسفه وجودی باید به دقت تعریف کند
شناسایی واحد های خود گردان
تجزیه و تحلیل و ارزیابی وضعیت سرمایه گذاری ها
روش گروه مشاوران بوستون
روش جنرال الکتریک
برنامه ریزی استراتژیک واحدها
رابطه میان برنامه ریزی استراتژیک و بازاریابی
فرایند بازاریابی
تجزیه و تحلیل فرصت های بازاریابی
جستجو و انتخاب بازارهای هدف
طراحی استراتژی بازاریابی
برنامه ریزی برای برنامه های بازاریابی
سازماندهی، اجراو کنترل کلیه فعالیت های بازاریابی
عناصر آمیخته بازاریابی
ماهیت و محتوای برنامه بازاریابی
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 