فایل ورد کامل گزارش کارآموزی جامع درباره صنایع خودروسازی با تمرکز بر واحد کنترل هشداردهنده (A.C.U) و بررسی فناوری‌های ایمنی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل گزارش کارآموزی جامع درباره صنایع خودروسازی با تمرکز بر واحد کنترل هشداردهنده (A.C.U) و بررسی فناوری‌های ایمنی دارای ۵۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل گزارش کارآموزی جامع درباره صنایع خودروسازی با تمرکز بر واحد کنترل هشداردهنده (A.C.U) و بررسی فناوری‌های ایمنی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل گزارش کارآموزی جامع درباره صنایع خودروسازی با تمرکز بر واحد کنترل هشداردهنده (A.C.U) و بررسی فناوری‌های ایمنی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل گزارش کارآموزی جامع درباره صنایع خودروسازی با تمرکز بر واحد کنترل هشداردهنده (A.C.U) و بررسی فناوری‌های ایمنی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل گزارش کارآموزی جامع درباره صنایع خودروسازی با تمرکز بر واحد کنترل هشداردهنده (A.C.U) و بررسی فناوری‌های ایمنی :

چکیده:

واحد کنترل هشدار دهنده یا به اختصار ACU مجموعه ای است الکترونیکی کاربردی که اطلاعاتی را براساس شرایط محیطی- فیزیکی از طرف سنسورها و کلیدهای لا دری که در واقع وروردیهای ACU می باشند دریافت کرده و پس از تجزیه و تحلیل شدن آنها- توسط خروجیها ACU که همان صفحه نمایش- آژیر و غیره می باشند بصورت سمعی و بصری بر روی صفحه نمایش کریستالی مایع یاLCD واحد کنترل هشدار دهنده نمایان می شود. سیستم موجود در خودرو سمند دارای چندین قابلیت و عملکرد بوده که از طریق اجزای تشکیل دهنده آن به انجام می رسد.

فایل ورد کامل گزارش کارآموزی جامع درباره صنایع خودروسازی با تمرکز بر واحد کنترل هشداردهنده (A.C.U) و بررسی فناوری‌های ایمنی
فهرست مطالب

فصل اول: معرفی واحد کنترل هشدار دهنده با A.C.U

واحد کنترل هشدار دهنده ………………………………………………………………………………………………………….. ۱

آژیر با باتری پشتیبان…………………………………………………………………………………………………………………….. ۱

واحد کنترل قفل مرکزی……………………………………………………………………………………………………………….. ۱

قفل خودکار…………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۱

یابنده خودرو…………………………………………………………………………………………………………………………………… ۲

یابنده خودرو…………………………………………………………………………………………………………………………………… ۲

ورودیها…………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۲

خروجیها………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۲

فصل دوم: وظایف واحد کنترل هشدار دهنده

مد یا حالت امنیتی خودرو…………………………………………………………………………………………………………….. ۴

منوها با فایل ورد کامل گزارش کارآموزی جامع درباره صنایع خودروسازی با تمرکز بر واحد کنترل هشداردهنده (A.C.U) و بررسی فناوری‌های ایمنی
فهرست عناوین جهت راحتی راننده………………………………………………………………………………. ۴

اعلام خطاهای موجود در حین رانندگی……………………………………………………………………………………… ۴

فصل سوم: شرح منوها و فایل ورد کامل گزارش کارآموزی جامع درباره صنایع خودروسازی با تمرکز بر واحد کنترل هشداردهنده (A.C.U) و بررسی فناوری‌های ایمنی
فهرستهای موجود در ACU ……………………………………… 5

فصل چهارم: جعبه فیوزهای موجود در خودرو سمند………………………………………….. ۸

فصل پنجم: دسته سیم های موجود در خودرو سمند………………………………………….. ۱۲

فصل ششم: رنگ ها و کدهای استاندارد در خودرو سمند……………………………………. ۱۳

فصل هفتم: قطعات تشکیل دهنده مدارهای ACU – کولر- قفل مرکزی و محل نصب آنها ۲۳

فصل هشتم: تست برخی از قطعات تشکیل دهنده مدارهای ACU- کولر- قفل مرکزی ۲۷

فصل نهم: شرح عملکرد مدار الکتریکی ACU ………………………………………………… 33

فصل دهم: نحوه عیب یابی برخی از عیوب مدارهای ACU- کولر- قفل مرکزی…….. ۳۷

متن لاتین…………………………………………………………………..۴۲

ترجمه متن لاتین………………………………………………………..۴۴

فصل اول: معرفی واحد کنترل هشدار دهنده یا A.C.U

۱-۱- واحد کنترل هشدار دهنده یا ACU :

محل نصب این واحد در قسمت وسط جلو داشبورد (کنسول) میباشد و از طریق دو کانکتور ۱۲ و ۱۶ پینی سیاه رنگ به دو دسته خودرو متصل می گردد. یک صفحه نمایش و یک صفحه کلید برای برقراری ارتباط بین کاربر (راننده) و واحد کنترل هشدار دهنده (ACU) در این واحد در نظر گرفته شده است.

۱-۲- آژیر با باتری پشتیبان:

محل قرارگیری آژیر در اتاق موتور و برروی گلگیر سمت راست میباشد که توسط یک کانکتور ۴ پایه سیاه رنگ به دسته سیم خودرو متصل گردیده است. وظیفه آژیر مربوطه اعلام وضعیت های مختلف واحد کنترل هشدار دهنده مانند ورورد به مد یا حالت دزدگیر- خروج از مد دزدگیر- بوق فراموشی و … است. که این امر به وسیله تولید بوقهای متفاوت می باشد. مثلاً در هنگام اعلام خطر سرقت با آژیر کشیدن ممتد- صاحب خودرو را مطلع می سازد.

۱-۳- واحد کنترل فقل یا CLCU:

این قسمت که جعبه هماهنگ کننده یا فرستنده رادیویی نیز خوانده می شود در زیر قاب فرمان نصب شده و عمل باز و بستن درهای خودرو را به عهده دارد. این حالت توسط دریافت سیگنالهای باز و بستن رادیویی- که از طرف فرستنده موجود بر روی ریموت کنترل (کنترل از راه دور) یا سوئیچ دستی خودرو که دارای کلید on و off است منتشر می شود. کلید on برای بستن درها و وارد شدن به مد دزدگیر و کلید off برای خروج از مد دزدگیر و باز نمودن درها در نظر گرفته شده است این قسمت دارای یک حالت قفل اتوماتیک نیز می باشد به اینصورت که اگر پس از گذشت ۹ ثانیه از زمان باز شدن درها توسط ریموت کنترل هیچ کدام از درها باز نشوند دزدگیر دوباره فعال می شود.

در واحد کنترل قفل مرکزی مواردی به شرح زیر موجود می باشند که عبارتند از:

۱-۴ قفل اتوماتیک یا AUTOLOCK:

هنگامی که سیستم در مد امنیتی و حفاظتی قرار دارد اگر کلید OFF را بر روی سوئیچ دستی خودرو بفشاریم و درها باز نشود پس از ۹ ثانیه درها به طور اتوماتیک قفل شده و مجدداً وارد مد امنیتی و حفاظتی خواهد شد در صورتی که قبل از اتمام ۹ ثانیه از باز شدن قفل ها هر کدام از درها- در صندوق عقب با در موتور باز شوند عمل AUTOLOCK انجام نخواهد شد.

۱-۵- یابنده خودرو یا CARFINDER:

این عملکرد به منظور یافتن خودرو- پیش از باز کردن آن در نظر گرفته شده است. اگر در هنگام فعال بودن سیستم امنیتی و حفاظتی کلید ON را روی سویئچ دستی خودرو بفشاریم و خودرو در بردموثر فرستنده رادیویی قرار داشته باشد فلاشرها و تک بوق آژیر به منظور مشخص کردن موقعیت خودرو و تأکید بر فعال بودن مد امنیتی و حفاظت مشاهده و شنیده خواهد شد.

۱-۶- ورودیها یا INPUTS:

در این سیستم- سنسورها و کلیدهای لادری و … به عنوان ورودیها اطلاعات مربوطه را به صورت آنالوگ به واحد کنترل هشدار دهنده ارسال می کنند که این سیگنالها پس از دریافت توسط مبدلها آنالوگ به دیجتال یا A/D، به سیگنالهای دیجیتالی (مجموعه ای از ۰ و ۱) جهت تجزیه و تحلیل تبدیل می شوند. مانند میکرو سوئیچ ترمز دستی- کلید لادری صندوق عقب- در موتور و…..

۱-۷- خروجیها یا OUTPUTS:

در این سیستم- آژیر- صفحه نمایش واحد کنترل هشدار دهنده و … به عنوان خروجیهای ACU مورد پردازش قرار گرفت پیغامی متناسب با حالت مذکور به صورت سمعی و بصری بر روی صفحه نمایش یا به صورت بوق آلارم ظاهر می شود.

نمائی از برد الکتریکی واحد کنترل هشدار دهنده

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.