فایل کامل پژوهش علمی درباره رفتار مصرفکننده با تمرکز بر فصل چهارم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
فایل کامل پژوهش علمی درباره رفتار مصرفکننده با تمرکز بر فصل چهارم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران دارای ۲۶ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت فایل کامل پژوهش علمی درباره رفتار مصرفکننده با تمرکز بر فصل چهارم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل کامل پژوهش علمی درباره رفتار مصرفکننده با تمرکز بر فصل چهارم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل پژوهش علمی درباره رفتار مصرفکننده با تمرکز بر فصل چهارم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل کامل پژوهش علمی درباره رفتار مصرفکننده با تمرکز بر فصل چهارم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران :
فایل کامل پژوهش علمی درباره رفتار مصرفکننده با تمرکز بر فصل چهارم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران
تعداد اسلاید:۲۶ اسلاید
فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)
دسته: مدیریت بازاریابی
بخشی از متن:
بازاریابی موفق با درک چرایی و چگونگی رفتار مصرف کنندگان آغاز می شود. رفتار مصرف کننده شامل فرایند های روانی و اجتماعی گوناگونی است که قبل و بعد از فعالیت های مربوط به خرید و مصرف وجود دارد.
کتاب مدیریت بازاریابی تالیف روستا، ونوس و ابراهیمی از جمله منابع مهم درس مدیریت بازاریابی در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل چهارم این کتاب در حجم ۲۶ اسلاید با عنوان”رفتار مصرف کننده ” می باشد که می تواند به عنوان سمینار کلاسی (کنفرانس) برای درس مدیریت بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:
مقدمه
فرایند تصمیم گیری خرید مصرف کننده
تشخیص مساله (نیاز)
جستجوی اطلاعات
منابع اطلاعات بیرونی یا خارجی
ارزیابی راه چاره ها یا گزینه ها (با توجه به معیار های خرید)
تصمیم خرید
رفتار پس از خرید
انواع حل مسأله خرید
عوامل موثر در فرایند تصمیم گیری خرید
عوامل فرهنگی-اجتماعی و گروه
عوامل روانی و فردی
عوامل موقعیتی
تاثیرات فرهنگی
تأثیرات طبقه اجتماعی
تأثیرات گروه های مرجع
تاثیرات خانواده وهمخانگی
انگیزه
ادراک
یادگیری
خودپنداری
سبک زندگی
تلقیات و برداشتها
آثار موقعیت خرید برروی فرایند تصمیم خرید
مشخصات اصلی خرید های سازمانی
فرایند تصمیم گیری خرید سازمانی
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 