فایل ورد کامل مطالعه جامع درباره ارتباط رضایت شغلی خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان تهران با تئوری دو عامل انگیزش-بهداشت هرزبرگ
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مطالعه جامع درباره ارتباط رضایت شغلی خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان تهران با تئوری دو عامل انگیزش-بهداشت هرزبرگ دارای ۸۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه جامع درباره ارتباط رضایت شغلی خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان تهران با تئوری دو عامل انگیزش-بهداشت هرزبرگ کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه جامع درباره ارتباط رضایت شغلی خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان تهران با تئوری دو عامل انگیزش-بهداشت هرزبرگ۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه جامع درباره ارتباط رضایت شغلی خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان تهران با تئوری دو عامل انگیزش-بهداشت هرزبرگ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه جامع درباره ارتباط رضایت شغلی خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان تهران با تئوری دو عامل انگیزش-بهداشت هرزبرگ :
فایل ورد کامل مطالعه جامع درباره ارتباط رضایت شغلی خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان تهران با تئوری دو عامل انگیزش-بهداشت هرزبرگ
در سالهای اخیر پیدایش انقلاب تکنولوژیکی نوین در حوزه های مختلف، به ویژه در سپهر رسانه ای موجبات افزایش ظرفیت باندهای ارتباطی، سطح تعاملی، ناهمزمانی، تمرکز زدائی، انعطاف پذیری، کاستن از زمان اخطار و نیز افزایش فردی سازی و میزان بازخورد فرآیندهای ارتباطی را فراهم کرده است. امروزه بسیاری از کشورها و نهادهای بین المللی در حوزه ارتباطات، طرح های مهمی را به اجرا درآورده اند که از آن جمله میتوان به دو طرح زیرساخت اطلاعات جهانی و زیر ساخت اطلاعات ملی اشاره کرد که ملت ها را به پنج اصل سرمایه گذاری در بخش خصوصی، ایجاد رقابت، دسترسی آزاد به اطلاعات، شکل گیری محیط انعطاف پذیر قانونگذاری و نیز تضمین خدمت رسانی جهانی توجه داده اند. چنان که در دهه های اخیر، بسیاری از پارلمان های کشورهای مختلف با اجرای تحقیقات موردی و موضوعی مبتنی بر این اصول توانسته اند قوانین و مقررات رسانه ای خود را متناسب با تحولات نوین اصلاح کنند و در مواردی به طراحی الگوی مقتضی بپردازند. با این وصف در کشور ما تاکنون طرحی رسمی و همه جانبه در حوزه رسانه ها که بتواند تمامی ابعاد را مورد توجه قرار دهد، اجرا نشده است.
از آن جا که نظام رسانه ای در ایران از ساخت و کارکرد سیستمی برخوردار نیست، نمی توان همچون سایر کشورها پارادایم نظام رسانه ای و ارتباطی خود را بر طرح ها و الگوهای وارداتی نظیر طرح پیش گفته بنا نهاد یا به طراحی و ساماندهی آنها پرداخت. به عبارت دیگر در این زمینه نه تنها میتوان صرفاً به تجربیات جهانی بسنده کرد و نه این که فقط به ملاحظات داخلی توجه داشت، بلکه باید تمامی ابعاد و شاخص های نظام ارتباطی را به صورتی همه جانبه و یک به یک نگریست و آن گاه آنها را با منطقی موزائیکی ترکیب کرد. (مجله مجلس پژوهش رسانه- دکتر حسن طائی)، در این میان نقش خبرنگار به عنوان نیروی انسانی سامان دهنده و ارتباط دهنده ای است که با اتکاء به ذوق و استعداد شخصی، پس از گذرانیدن دوره آموزشی تخصصی و همچنین با توجه به مسئولیت اجتماعی که این حرفه بر عهده او می گذارد، وظیفه کسب، تهیه، جمع آوری و تنظیم «اخبار» و انتقال آنها را از طریق وسایل ارتباط جمعی (مطبوعات، رادیو، تلویزیون و خبرنگاران به مخاطبان بر عهده دارد
فایل ورد کامل مطالعه جامع درباره ارتباط رضایت شغلی خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان تهران با تئوری دو عامل انگیزش-بهداشت هرزبرگ
فهرست مطالب
عنوان صفحه
فصل اول- کلیات پژوهش……………………………………………………………………….. ۱
۱-۱- مقدمه…………………………………………………………………………………………….. ۲
A-1-1- تئوری دو عامل انگیزشی هرزبرگ:………………………………………………. ۲
B-1-1- ضرورت بررسی میزان رضایت شغلی مشاغل مختلف……………………. ۳
۲-۱- بیان موضوع پژوهش و ضرورت آن………………………………………………… ۴
A-2-1- ضرورت تربیت نیروی انسانی مجرب و با انگیزه در عرصه
اطلاع رسانی……………….. ۴
B- 2-1- بررسی میزان رضایت شغلی خبرنگاران به عنوان عامل اجتماعی اثرگذار در ارتباطات امروز ۶
C-2-1- موفقیت شغلی و افزایش کارآئی……………………………………………………. ۸
D-2-1- سازمان وسایل جمعی:………………………………………………………………… ۹
۳-۱- بیان موضوع…………………………………………………………………………………… ۹
۴-۱- بیان مسئله……………………………………………………………………………………… ۹
۵-۱- هدف پژوهش…………………………………………………………………………………. ۱۰
۶-۱- فرضیات پژوهش…………………………………………………………………………….. ۱۰
|
|
۷-۱- سوالات پژوهش……………………………………………………………………………… ۱۰
۸-۱- متغیرهای پژوهش…………………………………………………………………………… ۱۰
۹-۱- تعاریف عملیاتی………………………………………………………………………………. ۱۱
فصل دوم- گستره نظری پژوهش……………………………………………………………. ۱۲
۱-۲- مقدمه…………………………………………………………………………………………….. ۱۳
۲-۲- تاریخچه و تعاریف انگیزش………………………………………………………………. ۱۴
۳-۲- انگیزش چیست……………………………………………………………………………….. ۱۷
۴-۲- انگیزش در سازمان ها…………………………………………………………………….. ۱۸
۵-۲- نظریه ۲ عاملی هرزبرگ…………………………………………………………………… ۲۰
۶-۲- نظریه سلسله مراتب نیاز مازلو…………………………………………………………. ۲۲
۷-۲- نظریه x , y……………………………………………………………………………………… 24
۸-۲- رضایت شغلی…………………………………………………………………………………. ۲۵
۹-۲- رضایت شغلی و کارکرد………………………………………………………………….. ۲۷
۱۰-۲- شیوه ابراز نارضایتی…………………………………………………………………….. ۳۱
۱۱-۲- عوامل مرتبط با رضایت شغلی……………………………………………………….. ۳۲
۱۲-۲- نظریه های انگیزش شغلی………………………………………………………………. ۳۴
۱۳-۲- نظریه محرک و پاسخ…………………………………………………………………….. ۳۴
۱۴-۲- نظریه میزان سازگاری………………………………………………………………….. ۳۴
|
|
۱۵-۲- نظریه عقلی و استدلالی………………………………………………………………….. ۳۵
۱۶-۲- لزوم وجود روزنامه نگاران/ خبرنگاران جامعه اطلاعاتی و اهمیت
رسانه ها…………………………………………………………………………………………………. ۳۵
فصل سوم- معرفی باشگاه خبرنگاران جوان…………………………………………….. ۴۰
– معرفی باشگاه…………………………………………………………………………………….. ۴۱
– نقاط قوت…………………………………………………………………………………………… ۴۳
– نقاط ضعف………………………………………………………………………………………… ۴۳
فصل چهارم- روش شناسی و تجزیه و تحلیل آماری………………………………… ۴۶
جامعه پژوهش…………………………………………………………………………………………. ۴۷
روش نمونه گیری……………………………………………………………………………………. ۴۷
نمونه پژوهش………………………………………………………………………………………….. ۴۷
جدول……………………………………………………………………………………………………… ۴۷
ابزار اندازه گیری پژوهش………………………………………………………………………… ۴۸
روائی و اعتبار ابزار اندازه گیری………………………………………………………………. ۴۸
روش تجزیه و تحلیل آماری………………………………………………………………………. ۴۹
بررسی نتایج پرسشنامه……………………………………………………………………………. ۴۹
توصیف داده ها ………………………………………………………………………………………. ۵۰
۱۰- آزمون فرضیه ها……………………………………………………………………………… ۵۱
|
|
۱۱- تجزیه و تحلیل همبستگی آزمون فرضیه اول………………………………………… ۵۲
۱۲- تجزیه و تحلیل همبستگی آزمون فرضیه دوم……………………………………….. ۵۳
۱۳- بررسی سوالات مربوط به عوامل بهداشتی………………………………………….. ۵۵
۱۴- بررسی سوالات مربوط به عوامل انگیزشی………………………………………….. ۵۸
۱۵- پیوست ها: جدول همه تجزیه و تحلیل ها و نمودارهای آنها …………………. ۵۸
فصل پنجم- نتیجه گیری…………………………………………………………………………. ۶۲
۱- بحث و بررسی……………………………………………………………………………………. ۶۳
۲- نتیجه گیری نهائی……………………………………………………………………………….. ۶۵
۳- محدودیت های پژوهش……………………………………………………………………….. ۶۶
۴- پیشنهادات…………………………………………………………………………………………..۶۸
فاقد منابع
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 