فایل ورد کامل مطالعه تخصصی درباره رابطه موانع اجرای روش‌های تدریس فعال با افت تحصیلی دانش‌آموزان


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مطالعه تخصصی درباره رابطه موانع اجرای روش‌های تدریس فعال با افت تحصیلی دانش‌آموزان دارای ۹۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه تخصصی درباره رابطه موانع اجرای روش‌های تدریس فعال با افت تحصیلی دانش‌آموزان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه تخصصی درباره رابطه موانع اجرای روش‌های تدریس فعال با افت تحصیلی دانش‌آموزان۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه تخصصی درباره رابطه موانع اجرای روش‌های تدریس فعال با افت تحصیلی دانش‌آموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه تخصصی درباره رابطه موانع اجرای روش‌های تدریس فعال با افت تحصیلی دانش‌آموزان :

فایل ورد کامل مطالعه تخصصی درباره رابطه موانع اجرای روش‌های تدریس فعال با افت تحصیلی دانش‌آموزان

فایل ورد کامل مطالعه تخصصی درباره رابطه موانع اجرای روش‌های تدریس فعال با افت تحصیلی دانش‌آموزان
فهرست مطالب

چکیده ۱

فصل اول : کلیات پژوهش

مقدمه ۳

بیان مساله ۴

اهمیت و ضرورت تحقیق ۵

اهداف تحقیق ۶

موضوع تحقیق ۶

متغیرها ۶

فرضیه و سوالات ۷

مفاهیم و اصطلاحات ۹

مشکلات و تنگناها ۱۱

خلاصه فصل اول ۱۲

فصل دوم : بیشینه تحقیق

مقدمه ۱۴

انواع رویکردها در فرآیند یاددهی – یادگیری ۱۵

یاددهی – یادگیری با رویکرد غیر فعال یا سنتی ۱۵

نقد یاددهی – یادگیری با رویکرد غیر فعال یا سنتی ۱۶

یاددهی – یادگیری با رویکرد فعال ۱۷

ویژگی ها و نکات اصلی در یاددهی – یادگیری با رویکرد فعال ۲۰

رابطه تدریس و یادگیری ۲۲

مبانی نظری رابطه تدریس و یادگیری ۲۳

الگوهای تدریس ۲۴

ارتباط الگوهای تدریس با برنامه درسی ۲۴

ارائه الگوی عمومی تدریس با رویکرد فعال ۲۵

مراحل الگوی عمومی تدریس با رویکرد فعال ۲۶

نمونه هائی از الگوهای تدریس فعال ۲۶

الگوی حل مساله ۲۶

پیشینه تحقیق ۳۰

تحقیقات انجام شده در ایران ۳۱

تحقیقات انجام شده در جهان ۳۴

خلاصه فصل دوم ۳۸

فصل سوم : روش اجرای تحقیق

مقدمه ۴۰

روش تحقیق ۴۱

روش تحقیق توصیفی ۴۱

جامعه آماری ۴۱

نمونه آماری روش نمونه گیری ۴۱

روش تجزیه و تحلیل آماری ۴۱

روائی ۴۲

پایائی ۴۳

خلاصه فصل سوم ۴۳

فصل چهارم : تجزیه و تحلیل یافته های پژوهش

مقدمه ۴۶

لیست فرمول ها ۴۷

بررسی فرضیات ۴۸

جدول و نمودارها ۵۲

جدول و نمودار مربوط به سوال شماره ۱ ۵۳

جدول و نمودار مربوط به سوال شماره ۲ ۵۴

جدول و نمودار مربوط به سوال شماره ۳ ۵۵

جدول و نمودار مربوط به سوال شماره ۴ ۵۶

جدول و نمودار مربوط به سوال شماره ۵ ۵۷

جدول و نمودار مربوط به سوال شماره ۶ ۵۸

جدول و نمودار مربوط به سوال شماره ۷ ۵۹

جدول و نمودار مربوط به سوال شماره ۸ ۶۰

جدول و نمودار مربوط به سوال شماره ۹ ۶۱

جدول و نمودار مربوط به سوال شماره ۱۰ ۶۲

جدول و نمودار مربوط به سوال شماره ۱۱ ۶۳

جدول و نمودار مربوط به سوال شماره ۱۲ ۶۴

جدول و نمودار مربوط به سوال شماره ۱۳ ۶۵

جدول و نمودار مربوط به سوال شماره ۱۴ ۶۶

جدول و نمودار مربوط به سوال شماره ۱۵ ۶۷

جدول و نمودار مربوط به سوال شماره ۱۶ ۶۸

جدول و نمودار مربوط به سوال شماره ۱۷ ۶۹

جدول و نمودار مربوط به سوال شماره ۱۸ ۷۰

جدول و نمودار مربوط به سوال شماره ۱۹ ۷۱

جدول و نمودار مربوط به سوال شماره ۲۰ ۷۲

نودار کلی ۷۳

خلاصه فصل چهارم ۷۴

فصل پنجم : خلاصه و نتیجه گیری

مقدمه ۷۶

خلاصه فصل اول ۷۷

خلاصه فصل دوم ۷۸

خلاصه فصل سوم ۷۹

خلاصه فصل چهارم ۸۰

پیشنهاد و راهکارها ۸۱

منابع و موآخذ ۸۳

چکیده :

موضوع مورد پژوهش در این تحقیق بررسی رابطه بین موانع اجرای روشهای تدریس فعا ل با افت تحصیلی در مدارس ابتدایی شهرستان سبزوار می باشد که در این پژوهش ابتدا به بیان مساله وبعد از آن به اهداف ، سوالات و مشکلات و تنگناها پرداختیم .فرضیات این تحقیق عبارتند از :

  1. ۱. بین محتوای نا مناسب کتابهای درسی و عدم اجرای روشهای تدریس فعال در کلاس درس رابطه وجود دارد .
  2. ۲. بین کمبود امکانات آموزشی مناسب و عدم اجرای روشهای تدریس فعال در کلاس درس رابطه وجود دارد .
  3. ۳. بین عدم رضایت شغلی معلمان وعدم اجرای روشهای تدریس فعال در کلاس درس رابطه وجود دارد .
  4. ۴. بین نظام ارزشیابی از پیشرفت تحصیلی دانش آموزان و عدم اجرای روشهای تدریس فعال در کلاس درس رابطه وجود دارد .

جامعه آماری که در این پژوهش مورد مطالعه قرار گرفته شامل کلیه معلمان مقطع ابتدائی شهرستان سبزوار می باشد که تعداد آنها ۱۶۹۸ نفر است که ۷۸۴ نفر معلمین مرد و ۸۵۰ نفر معلمین زن می باشند و نمونه این پژوهش ۵۰ نفر از معلمین مقطع ابتدائی هستند . در این پژوهش از روش توصیفی و مقایسه ای استفاده نمودیم و همچنین روش جمع آوری اطلاعات تحقیق روش کتابخانه ای و میدانی است . ابزارهای جمع آوری اطلاعات عبارتند از میانگین ، نما ، میانه ، واریانس ، انحراف استاندارد و ضریب خی ۲ . ضریب پایائی این پژوهش ۹۴ % است که پایائی به صورت مطلوب است .

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.