فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره اثربخشی آموزش در بهبود نگرش‌ها و انتظارات جنسی و تأثیر آن بر صمیمیت و تعهد زوجین شهر اصفهان


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره اثربخشی آموزش در بهبود نگرش‌ها و انتظارات جنسی و تأثیر آن بر صمیمیت و تعهد زوجین شهر اصفهان دارای ۲۰۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره اثربخشی آموزش در بهبود نگرش‌ها و انتظارات جنسی و تأثیر آن بر صمیمیت و تعهد زوجین شهر اصفهان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره اثربخشی آموزش در بهبود نگرش‌ها و انتظارات جنسی و تأثیر آن بر صمیمیت و تعهد زوجین شهر اصفهان۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره اثربخشی آموزش در بهبود نگرش‌ها و انتظارات جنسی و تأثیر آن بر صمیمیت و تعهد زوجین شهر اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره اثربخشی آموزش در بهبود نگرش‌ها و انتظارات جنسی و تأثیر آن بر صمیمیت و تعهد زوجین شهر اصفهان :

اثربخشی آموزش بهبود نگرش‌ها و انتظارات جنسی بر صمیمیت و تعهد زوجین شهر اصفهان

هدف از پژوهش حاضر عبارت از اثربخشی آموزش گروهی بر بهبود نگرش‌ها و انتظارات جنسی بر تعهد و صمیمیت زوجین شهر اصفهان بود. روش تحقیق نیمه‌تجربی بود و از طرح پیش و پس‌آزمون با گروه کنترل استفاده شد. جامعه آماری پژوهش شامل زوجین مراجعه‌کننده به مراکز مشاوره و فرهنگسرای خانواه اصفهان بودند که تعداد ۳۲ زوج به عنوان نمونه آماری با استفاده از روش در دسترس انتخاب شدند و به دو گروه آزمایش و کنترل گمارده شدند (۱۶ زوج گروه آزمایش و ۱۶ زوج گروه کنترل). ابزارهای اندازه‌گیری پرسشنامه صمیمیت اولیا و پرسشنامه تعهد آدامز و جونز بودند. در گروه آزمایش در هشت جلسه ۹۰ دقیقه‌ای به صورت یکبار در هفته مداخله گروه درمانی مبتنی بر رویکرد شناختی- رفتاری اجرا شد. داده‌های حاصل از پژوهش با استفاده از روش آماری تحلیل کوواریانس تجزیه و تحلیل شد. نتایج پژوهش نشان داد آموزش گروهی بهبود نگرش‌ها و انتظارات جنسی به سبک شناختی- رفتاری بر تعهد و صمیمیت زوجین تأثیر معنادار داشته است (۰۵/0p). بدین ترتیب آموزش بهبود نگرش‌ها و انتظارات جنسی موجب افزایش تعهد و صمیمیت زوجین می‌شود.

کلیدواژه‌ها: آموزش گروهی، نگرش‌ها و انتظارات جنسی، صمیمیت، تعهد

فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره اثربخشی آموزش در بهبود نگرش‌ها و انتظارات جنسی و تأثیر آن بر صمیمیت و تعهد زوجین شهر اصفهان
فهرست مطالب:

فصل اول: کلیات پژوهش

مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………………. …………..۱

۱-۱ شرح و بیان مسئله پژوهش………………………………………………………………………………………………….. ۲

۱-۲ اهمیت و ارزش پژوهش……………………………………………………………………………………………………….. ۱۱

۱-۳ اهداف پژوهش……………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۳

۱-۳-۱ هدف کلی………………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۳

۱-۳-۲ اهداف جزئی……………………………………………………………………………………………………………………… ۱۳

۱-۴ فرضیه­های پژوهش……………………………………………………………………………………………………………….. ۱۳

۱-۵ تعریف نظری و عملیاتی اصطلاحات……………………………………………………………………………………. ۱۴

فصل دوم: مبانی نظری و بازنگری پیشینه پژوهش

مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۷

۲-۱ قسمت اول: تعهد زناشویی……………………………………………………………………………………………………. ۱۷

۲-۱-۱ ماهیت و مفهوم تعهد زناشویی………………………………………………………………………………………… ۱۷

۲-۱-۲ ابعاد تعهد زناشویی……………………………………………………………………………………………………………. ۲۱

۲-۱-۲-۱ تعهد شخصی………………………………………………………………………………………………………………… ۲۲

۲-۱-۲-۲ تعهد اخلاقی…………………………………………………………………………………………………………………. ۲۳ ۲-۱-۲-۳ تعهد ساختاری…………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۲۴

۲-۱-۳ عوامل مؤثر بر تعهد زناشویی……………………………………………………………………………………………. ۲۶

۲-۱-۳-۱ نگرش نسبت به ازدواج ………………………………………………………………………………………………. ۲۶

۲-۱-۳-۲ نگرش نسبت به طلاق…………………………………………………………………………………………………. ۲۷

۲-۱-۳-۳- تجارب همزیستی بدون ازدواج…………………………………………………………………………………. ۲۷

۲-۱-۳-۴ کیفیت زندگی زناشویی……………………………………………………………………………………………….. ۲۸

۲-۱-۳-۵- روابط پیش از ازدواج…………………………………………………………………………………………………. ۲۸

۲-۱-۳-۶ طلاق والدین…………………………………………………………………………………………………………………. ۲۹

۲-۱-۳-۷ ویژگی‌های شخصیتی…………………………………………………………………………………………………… ۳۰

۲-۱-۴ نظریه‌ها و مدل‌های مرتبط با تعهد زناشویی…………………………………………………………………… ۳۱

۲-۱-۴-۱ نظریه‌ها و مدل‌های خاص مرتبط با تعهد زناشویی…………………………………………………… ۳۱

۲-۱-۴-۱-۱ نظریه استرنبرگ……………………………………………………………………………………………………… ۳۱

۲-۱-۴-۱-۲ مدل سرمایه‌گذاری رسبالت……………………………………………………………………………………. ۳۳

۲-۱-۴-۲ نظریه‌ها و مدل‌های عام مرتبط با تعهد زناشویی………………………………………………………. ۳۴

۲-۱-۴-۲-۱ نظریه وابستگی………………………………………………………………………………………………………… ۳۴

۲-۱-۴-۲-۲ نظریه مبادله…………………………………………………………………………………………………………….. ۳۵

۲-۱-۴-۲-۳ مدل پاسخ به نارضایتی از رابطه…………………………………………………………………………….. ۳۷

۲-۱-۴-۲-۴ نظریه مرحله‌ای توسعه رابطه…………………………………………………………………………………. ۳۹

۲-۲ قسمت دوم: صمیمیت زناشویی…………………………………………………………………………………………… ۴۱

۲-۲-۱ صمیمیت چیست؟…………………………………………………………………………………………………………… ۴۱

۲-۲-۲ مؤلفه­های صمیمیت…………………………………………………………………………………………………………. ۴۲

۲-۲-۲-۱ صمیمیت احساسی……………………………………………………………………………………………………… ۴۳

۲-۲-۲-۲ صمیمیت روانشناختی…………………………………………………………………………………………………. ۴۳

۲-۲-۲-۳ صمیمیت فکری…………………………………………………………………………………………………………… ۴۳

۲-۲-۲-۴ صمیمیت جنسی…………………………………………………………………………………………………………. ۴۴

۲-۲-۲-۵ صمیمیت جسمانی (غیرجنسی) ………………………………………………………………………………. ۴۵

۲-۲-۲-۶ صمیمیت معنوی………………………………………………………………………………………………………….. ۴۵

۲-۲-۲-۷ صمیمیت زیبایی شناختی (هنری) …………………………………………………………………………… ۴۵

۲-۲-۲-۸ صمیمیت اجتماعی- تفریحی……………………………………………………………………………………… ۴۶

۲-۲-۲-۹ صمیمیمت زمانی…………………………………………………………………………………………………………. ۴۶

۲-۲-۳ پویایی­های صمیمیت………………………………………………………………………………………………………… ۴۶

۲-۲-۴ صمیمیت و ارتباط……………………………………………………………………………………………………………. ۴۷

۲-۲-۴-۱ مشکلات رایج و معمول فرستنده……………………………………………………………………………….. ۴۷

۲-۲-۴-۱-۱ دروغ­گویی………………………………………………………………………………………………………………… ۴۷

۲-۲-۴-۱-۲ پیام­های پنهان…………………………………………………………………………………………………………. ۴۸

۲-۲-۴-۱-۳ پیام­های مبهم………………………………………………………………………………………………………….. ۴۸

۲-۲-۴-۱-۴ ارتباط­های متناقض…………………………………………………………………………………………………. ۴۸

۲-۲-۴-۲ مشکلات رایج گیرنده پیام…………………………………………………………………………………………… ۴۹

۲-۲-۴-۲-۱ مشکلات ضعف توجه………………………………………………………………………………………………. ۴۹

۲-۲-۴-۲-۲ حالت دفاعی داشتن………………………………………………………………………………………………… ۴۹

۲-۲-۴-۲-۳ عوامل روانشناختی………………………………………………………………………………………………….. ۴۹

۲-۲-۵ نیاز داشتن به صمیمیت………………………………………………………………………………………………….. ۵۰

۲-۲-۶ هفت مرحله صمیمیت……………………………………………………………………………………………………… ۵۱

۲-۲-۶-۱ کلیشه­ها: اولین سطح صمیمیت…………………………………………………………………………………. ۵۱

۲-۲-۶-۲ حقایق: دومین سطح صمیمیت………………………………………………………………………………….. ۵۱

۲-۲-۶-۳ عقاید: سومین سطح صمیمیت…………………………………………………………………………………… ۵۱

۲-۲-۶-۴ امید و رؤیاها: چهارمین سطح صمیمیت……………………………………………………………………. ۵۱

۲-۲-۶-۵ احساسات: پنجمین سطح صمیمیت………………………………………………………………………….. ۵۲

۲-۲-۶-۶ اشتباهات، ترسها، و شکستها: ششمین سطح صمیمیت………………………………………….. ۵۲

۲-۲-۶-۷ نیازهای قانونی: هفتمین مرحله صمیمیت………………………………………………………………… ۵۲

۲-۲-۷ عوامل مؤثر بر صمیمیت………………………………………………………………………………………………….. ۵۳

۲-۲-۷-۱ عوامل اجتماعی……………………………………………………………………………………………………………. ۵۳

۲-۲-۷-۲ عوامل روان­شناختی……………………………………………………………………………………………………… ۵۴

۲-۲-۷-۳ عوامل بین فردی مؤثر بر صمیمیت…………………………………………………………………………… ۵۶

۲-۳ قسمت سوم: نگرش‌ها و انتظارات جنسی…………………………………………………………………………… ۵۸

۲-۳-۱ تاریخچه نگرش نسبت به تمایلات و رفتارهای جنسی انسان……………………………………….. ۵۸

۲-۳-۲ نظریات روان­شناسان و روان­پزشکان مشهور در مورد انگیزه جنسی انسان………………….. ۵۹

۲-۳-۲-۱ تمایلات و رفتارهای جنسی انسان از دیدگاه زیگموند فروید…………………………………… ۵۹

۲-۳-۲-۲ تمایلات و رفتارهای جنسی انسان از دیدگاه آدلر…………………………………………………….. ۶۰

۲-۳-۲-۳ تمایلات و رفتارهای جنسی آزادیدگاه مزلو……………………………………………………………….. ۶۰

۲-۳-۳ عوامل روانی جنسی ………………………………………………………………………………………………………… ۶۱

۲-۳-۴ انتظارات زناشویی……………………………………………………………………………………………………………… ۶۵

۲-۳-۵ شکل‌گیری انتظارات زناشویی………………………………………………………………………………………….. ۶۶

۲-۳-۶ انتظارات غیرواقع‌بینانه، انتظارات واقع‌بینانه……………………………………………………………………. ۶۷

۲-۳-۶-۱ انتظارات غیرواقع‌بینانه…………………………………………………………………………………………………. ۶۷

۲-۳-۶-۲ انتظارات واقع‌بینانه……………………………………………………………………………………………………….. ۶۸

۲-۳-۷ تأثیر انتظارات مثبت در زندگی زناشویی………………………………………………………………………… ۶۹

۲-۳-۸ انتظارات مثبت زناشویی و عملکرد روابط……………………………………………………………………….. ۷۰

۲-۳-۹ شرایط تأیید انتظارات………………………………………………………………………………………………………. ۷۲

۲-۳-۱۰ اسنادهای مثبت و منفی………………………………………………………………………………………………… ۷۳

۲-۳-۱۱ نگرش‌های زناشویی………………………………………………………………………………………………………… ۷۴

۲-۳-۱۲ عوامل موثر بر نگرش‌های زناشویی……………………………………………………………………………….. ۷۴

۲-۳-۱۲-۱ روند اجتماعی شدن………………………………………………………………………………………………….. ۷۴

۲-۳-۱۲-۲ ساختار فرصت‌ها………………………………………………………………………………………………………… ۷۴

۲-۳-۱۲-۳ تجارب با هم بدون، بدون ازدواج……………………………………………………………………………… ۷۵

۲-۳-۱۲-۴ سوء استفاده و سوء رفتار در دوران کودکی…………………………………………………………….. ۷۵

۲-۳-۱۲-۵ خانواده متداول در محیط اجتماعی نوجوان……………………………………………………………. ۷۵

۲-۳-۱۲-۶ وضعیت تأهل و تجرد………………………………………………………………………………………………… ۷۵

۲-۳-۱۳ تعریف آموزش جنسی…………………………………………………………………………………………………… ۷۶

۲-۳-۱۴ عوامل موثر بر رفتار جنسی…………………………………………………………………………………………… ۸۰

۲-۳-۱۵ مفهوم تربیت جنسی……………………………………………………………………………………………………… ۸۴

۲-۳-۱۶ اهداف تربیت جنسی……………………………………………………………………………………………………… ۸۴

۲-۴ قسمت چهارم: پیشینه‌ی پژوهش………………………………………………………………………………………… ۸۷

۲-۴-۱ پژوهش‌های مرتبط با تعهد زناشویی در داخل کشور…………………………………………………….. ۸۷

۲-۴-۲ پژوهش‌های مرتبط با تعهد زناشویی در خارج از کشور………………………………………………… ۸۸

۲-۴-۳ پژوهش‌های مرتبط با صمیمیت زناشویی داخل کشور…………………………………………………. ۹۱

۲-۴-۴ پژوهش‌های مرتبط با صمیمیت زناشویی در خارج کشور…………………………………………….. ۹۳

۲-۴-۵ پژوهش‌های مرتبط با نگرش‌ها و انتظارات جنسی زوجین در داخل کشور………………… ۹۵

۲-۴-۶ پژوهش‌های مرتبط با نگرش‌ها و انتظارات جنسی در خارج کشور………………………………. ۹۶

۲-۵ نتیجه‌گیری فصل دوم……………………………………………………………………………………………………………. ۹۸

فصل سوم: طرح پژوهش

۳-۱ روش پژوهش…………………………………………………………………………………………………………………………. ۹۹

۳-۲ جامعه آماری………………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۰۰

۳-۳ نمونه آماری و روش نمونه‌گیری…………………………………………………………………………………………… ۱۰۰

۳-۴ شرایط ورود به تحقیق…………………………………………………………………………………………………………… ۱۰۰

۳-۵ متغیرهای مورد مطالعه پژوهش…………………………………………………………………………………………… ۱۰۱

۳-۶ ابزار پژوهش……………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۰۱

۳-۷ شیوه‌ی اجرای پژوهش ………………………………………………………………………………………………………… ۱۰۴

۳-۸ تجزیه و تحلیل داده‌ها…………………………………………………………………………………………………………… ۱۰۴

۳-۹ محتوای جلسات…………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۰۵

فصل چهارم: یافته‌های پژوهش

۴-۱ مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۰۶

۴-۲ یافته‌های توصیفی پژوهش……………………………………………………………………………………………………. ۱۰۶

۴-۳ یافته‌های استنباطی پژوهش………………………………………………………………………………………………… ۱۱۱

فصل پنجم: بحث و نتیجه‌گیری

۵-۱ مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۴۰

۵-۲ بحث و نتیجه‌گیری………………………………………………………………………………………………………………… ۱۴۱

۵-۳ پیشنهادهای کاربردی…………………………………………………………………………………………………………….. ۱۴۶

۵-۴ پیشنهادهای پژوهش……………………………………………………………………………………………………………… ۱۴۷

۵-۵ محدودیتهای پژوهش…………………………………………………………………………………………………………….. ۱۴۸

«پیوست الف»………………………………………………………………………………………………………………………………… 149

«پیوست ب»…………………………………………………………………………………………………………………………………… 166

منابع فارسی……………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۶۹

منابع غیرفارسی……………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۷۴

فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره اثربخشی آموزش در بهبود نگرش‌ها و انتظارات جنسی و تأثیر آن بر صمیمیت و تعهد زوجین شهر اصفهان
فهرست جدول‌ها

عنوان صفحه

جدول (۲-۱): ازدواج به عنوان یک سنت و ازدواج به عنوان یک رابطه…………………………………… ۲۶

جدول (۲-۲): انواع عشق بر اساس ترکیب مؤلفه‌های عشق استرنبرگ……………………………………. ۳۲

جدول (۳-۱): برنامه آموزش نگرش‌ها و انتظارات جنسی زوجین…………………………………………….. ۱۰۵

جدول (۴-۱): توزیع فراوانی گروه نمونه براساس گروه………………………………………………………………. ۱۰۶

جدول (۴-۲): توزیع فراوانی گروه آزمایش و کنترل براساس جنسیت……………………………………… ۱۰۷

جدول (۴-۳): توزیع فراوانی گروه آزمایش و کنترل براساس میزان تحصیلات………………………… ۱۰۷

جدول (۴-۴): مقادیر میانگین و انحراف معیار نمرات پیش‌آزمون و پس‌آزمون گروه آزمایش و کنترل بعد صمیمیت عاطفی…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۰۷

جدول (۴-۵): مقادیر میانگین و انحراف معیار نمرات پیش‌آزمون و پس‌آزمون گروه آزمایش و کنترل بعد صمیمیت عقلانی…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۰۸

جدول (۴-۶): مقادیر میانگین و انحراف معیار نمرات پیش‌آزمون و پس‌آزمون گروه آزمایش و کنترل بعد صمیمیت فیزیکی…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۰۸

جدول (۴-۷): مقادیر میانگین و انحراف معیار نمرات پیش‌آزمون و پس‌آزمون گروه آزمایش و کنترل بعد صمیمیت اجتماعی- تفریحی…………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۰۸

جدول (۴-۸): مقادیر میانگین و انحراف معیار نمرات پیش‌آزمون و پس‌آزمون گروه آزمایش و کنترل بعد صمیمیت ارتباطی…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۰۹

جدول (۴-۹): مقادیر میانگین و انحراف معیار نمرات پیش‌آزمون و پس‌آزمون گروه آزمایش و کنترل بعد صمیمیت روان‌شناختی…………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۰۹

جدول (۴-۱۰): مقادیر میانگین و انحراف معیار نمرات پیش‌آزمون و پس‌آزمون گروه آزمایش و کنترل بعد صمیمیت جنسی…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۰۹

جدول (۴-۱۱): مقادیر میانگین و انحراف معیار نمرات پیش‌آزمون و پس‌آزمون گروه آزمایش و کنترل بعد صمیمیت کلی…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۱۰

جدول (۴-۱۲): مقادیر میانگین و انحراف معیار نمرات پیش‌آزمون و پس‌آزمون گروه آزمایش و کنترل بعد تعهد شخصی…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۱۰

جدول (۴-۱۳): مقادیر میانگین و انحراف معیار نمرات پیش‌آزمون و پس‌آزمون گروه آزمایش و کنترل بعد تعهد اخلاقی…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۱۰

جدول (۴-۱۴): مقادیر میانگین و انحراف معیار نمرات پیش‌آزمون و پس‌آزمون گروه آزمایش و کنترل بعد تعهد ساختاری …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۱۱

جدول (۴-۱۵): نتایج آزمون لوین پیش فرض برابری واریانسها…………………………………………………. ۱۱۱

جدول (۴-۱۶): نتایج تحلیل کوواریانس تاثیر آموزش بهبود نگرش‌ها و انتظارت جنسی بر بعد صمیمیت عاطفی ۱۱۲

جدول (۴-۱۷): نتایج آزمون لوین پیش فرض برابری واریانسها…………………………………………………. ۱۱۲

جدول (۴-۱۸): نتایج تحلیل واریانس مانوا ماندگاری تاثیر آموزش بهبود نگرش‌ها و انتظارت جنسی بر بعد صمیمیت عاطفی…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۱۲

جدول (۴-۱۹): نتایج آزمون لوین پیش فرض برابری واریانسها…………………………………………………. ۱۱۳

جدول (۴-۲۰): نتایج تحلیل کوواریانس تاثیر آموزش بهبود نگرش‌ها و انتظارت جنسی بر بعد صمیمیت عقلانی ۱۱۳

جدول (۴-۲۱): نتایج آزمون لوین پیش فرض برابری واریانسها…………………………………………………. ۱۱۳

جدول (۴-۲۲): نتایج تحلیل واریانس مانوا ماندگاری تاثیر آموزش بهبود نگرش‌ها و انتظارت جنسی بر بعد صمیمیت عقلانی…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۱۴

جدول (۴ -۲۳): نتایج آزمون لوین پیش فرض برابری واریانسها……………………………………………….. ۱۱۴

جدول (۴-۲۴): نتایج تحلیل کوواریانس تاثیر آموزش بهبود نگرش‌ها و انتظارت جنسی بر بعد صمیمیت فیزیکی ۱۱۴

جدول (۴-۲۵): نتایج آزمون لوین پیش فرض برابری واریانسها…………………………………………………. ۱۱۵

جدول (۴ -۲۶): نتایج تحلیل واریانس مانوا ماندگاری تاثیر آموزش بهبود نگرش‌ها و انتظارت جنسی بر بعد صمیمیت فیزیکی…………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۱۵

جدول (۴-۲۷): نتایج آزمون لوین پیش فرض برابری واریانسها…………………………………………………. ۱۱۵

جدول (۴-۲۸): نتایج تحلیل کوواریانس تاثیر آموزش بهبود نگرش‌ها و انتظارت جنسی بر بعد صمیمیت اجتماعی- تفریحی…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۱۶

جدول (۴-۲۹): نتایج آزمون لوین پیش فرض برابری واریانسها…………………………………………………. ۱۱۶

جدول (۴-۳۰): نتایج تحلیل واریانس مانوا ماندگاری تاثیر آموزش بهبود نگرش‌ها و انتظارت جنسی بر بعد صمیمیت اجتماعی – تفریحی……………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۱۶

جدول (۴-۳۱): نتایج آزمون لوین پیش فرض برابری واریانسها…………………………………………………. ۱۱۶

جدول (۴-۳۲): نتایج تحلیل کوواریانس تاثیر آموزش بهبود نگرش‌ها و انتظارت جنسی بر بعد صمیمیت ارتباطی ۱۱۷

جدول (۴-۳۳): نتایج آزمون لوین پیش فرض برابری واریانسها…………………………………………………. ۱۱۷

جدول (۴ -۳۴): نتایج تحلیل واریانس مانوا ماندگاری تاثیر آموزش بهبود نگرش‌ها و انتظارت جنسی بر بعد صمیمیت ارتباطی……………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۱۷

جدول (۴-۳۵): نتایج آزمون لوین پیش فرض برابری واریانسها…………………………………………………. ۱۱۸

جدول (۴-۳۶): نتایج تحلیل کوواریانس تاثیر آموزش بهبود نگرش‌ها و انتظارت جنسی بر بعد صمیمیت مذهبی ۱۱۸

جدول (۴-۳۷): مقادیر میانگین و انحراف معیار نمرات پیش‌آزمون و پس‌آزمون گروه آزمایش و کنترل بعد صمیمیت مذهبی…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۱۸

جدول (۴-۳۸): نتایج آزمون لوین پیش فرض برابری واریانسها…………………………………………………. ۱۱۸

جدول (۴-۳۹): نتایج تحلیل واریانس مانوا ماندگاری تاثیر آموزش بهبود نگرش‌ها و انتظارت جنسی بر بعد صمیمیت مذهبی…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۱۹

جدول (۴-۴۰): نتایج آزمون لوین پیش فرض برابری واریانسها…………………………………………………. ۱۱۹

جدول (۴-۴۱): نتایج تحلیل کوواریانس تاثیر آموزش بهبود نگرش‌ها و انتظارت جنسی بر بعد صمیمیت روان‌شناختی ۱۱۹

جدول (۴-۴۲): نتایج آزمون لوین پیش فرض برابری واریانسها…………………………………………………. ۱۲۰

جدول (۴-۴۳): نتایج تحلیل واریانس مانوا ماندگاری تاثیر آموزش بهبود نگرش‌ها و انتظارت جنسی بر بعد صمیمیت روان‌شناختی…………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۲۰

جدول (۴-۴۴): نتایج آزمون لوین پیش فرض برابری واریانسها…………………………………………………. ۱۲۰

جدول (۴-۴۵): نتایج تحلیل کوواریانس تاثیر آموزش بهبود نگرش‌ها و انتظارت جنسی بر بعد صمیمیت جنسی ۱۲۱

جدول (۴-۴۶): نتایج آزمون لوین پیش فرض برابری واریانسها…………………………………………………. ۱۲۱

جدول (۴-۴۷): نتایج تحلیل واریانس مانوا ماندگاری تاثیر آموزش بهبود نگرش‌ها و انتظارت جنسی بر بعد صمیمیت جنسی…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۲۱

جدول (۴-۴۸): نتایج آزمون لوین پیش فرض برابری واریانسها…………………………………………………. ۱۲۲

جدول (۴-۴۹): نتایج تحلیل کوواریانس تاثیر آموزش بهبود نگرش‌ها و انتظارت جنسی بر بعد صمیمیت کلی ۱۲۲

جدول (۴-۵۰): نتایج آزمون لوین پیش فرض برابری واریانسها…………………………………………………. ۱۲۲

جدول (۴-۵۱): نتایج تحلیل واریانس مانوا ماندگاری تاثیر آموزش بهبود نگرش‌ها و انتظارت جنسی بر بعد صمیمیت جنسی…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۲۳

جدول (۴-۵۲): مقادیر میانگین و انحراف معیار نمرات پیش‌آزمون و پس‌آزمون گروه آزمایش و
کنترل…………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۲۳

جدول (۴-۵۳): نتایج آزمون لوین پیش فرض برابری واریانسها…………………………………………………. ۱۲۴

جدول (۴-۵۴): نتایج تحلیل واریانس تاثیر آموزش بهبود نگرش‌ها و انتظارت جنسی بر بعد صمیمیت عاطفی ۱۲۴

جدول (۴-۵۵): مقادیر میانگین و انحراف معیار نمرات پیش‌آزمون و پس‌آزمون گروه آزمایش و کنترل…….. ۱۲۴

جدول (۴-۵۶): نتایج آزمون لوین پیش فرض برابری واریانسها ۱۲۵

جدول (۴-۵۷): نتایج تحلیل واریانس تاثیر آموزش بهبود نگرش‌ها و انتظارت جنسی بر بعد صمیمیت عقلانی ۱۲۵

جدول (۴-۵۸): مقادیر میانگین و انحراف معیار نمرات پیش‌آزمون و پس‌آزمون گروه آزمایش و کنترل ۱۲۵

جدول (۴-۵۹): نتایج آزمون لوین پیش فرض برابری واریانسها. ۱۲۶

جدول (۴-۶۰): نتایج تحلیل واریانس تاثیر آموزش بهبود نگرش‌ها و انتظارت جنسی بر بعد صمیمیت فیزیکی ۱۲۶

جدول (۴-۶۱): مقادیر میانگین و انحراف معیار نمرات پیش‌آزمون و پس‌آزمون گروه آزمایش و کنترل… ۱۲۶

جدول (۴-۶۲): نتایج آزمون لوین پیش فرض برابری واریانسها. ۱۲۷

جدول (۴-۶۳): نتایج تحلیل واریانس مانوا ماندگاری تأثیر آموزش بهبود نگرش‌ها و انتظارت جنسی بر بعد صمیمیت اجتماعی – تفریحی ۱۲۷

جدول (۴-۶۴): مقادیر میانگین و انحراف معیار نمرات پیش‌آزمون و پس‌آزمون گروه آزمایش و کنترل. ۱۲۷

جدول (۴-۶۵): نتایج آزمون لوین پیش فرض برابری واریانسها۱۲۸

جدول (۴-۶۶): نتایج تحلیل واریانس مانوا ماندگاری تاثیر آموزش بهبود نگرش‌ها و انتظارت جنسی بر بعد صمیمیت ارتباطی ۱۲۸

جدول (۴-۶۷): مقادیر میانگین و انحراف معیار نمرات پیش‌آزمون و پس‌آزمون گروه آزمایش و کنترل. ۱۲۸

جدول (۴-۶۸): نتایج آزمون لوین پیش فرض برابری واریانسها۱۲۹

جدول (۴-۶۹): نتایج تحلیل واریانس مانوا ماندگاری تاثیر آموزش بهبود نگرش‌ها و انتظارت جنسی بر بعد صمیمیت مذهبی ۱۲۹

جدول (۴-۷۰): مقادیر میانگین و انحراف معیار نمرات پیش‌آزمون و پس‌آزمون گروه آزمایش وکنترل.. ۱۲۹

جدول (۴-۷۱): نتایج آزمون لوین پیش فرض برابری واریانسها. ۱۳۰

جدول (۴-۷۲): نتایج تحلیل واریانس مانوا ماندگاری تاثیر آموزش بهبود نگرش‌ها و انتظارت جنسی بر بعد صمیمیت روانشناختی.۱۳۰

جدول (۴-۷۳): مقادیر میانگین و انحراف معیار نمرات پیش‌آزمون و پس‌آزمون گروه آزمایش و کنترل. ۱۳۰

جدول (۴-۷۴): نتایج آزمون لوین پیش فرض برابری واریانسها. ۱۳۱

جدول (۴-۷۵): نتایج تحلیل واریانس مانوا ماندگاری تاثیر آموزش بهبود نگرش‌ها و انتظارت جنسی بر بعد صمیمیت جنسی.۱۳۱

جدول (۴-۷۶): مقادیر میانگین و انحراف معیار نمرات پیش‌آزمون و پس‌آزمون گروه آزمایش و کنترل۱۳۱

جدول (۴-۷۷): نتایج آزمون لوین پیش فرض برابری واریانسها.. ۱۳۲

جدول (۴-۷۸): نتایج تحلیل واریانس تاثیر آموزش بهبود نگرش‌ها و انتظارت جنسی بر بعد صمیمیت کلی ۱۳۲

جدول (۴-۷۹): نتایج آزمون لوین پیش فرض برابری واریانسها ۱۳۲

جدول (۴-۸۰): نتایج تحلیل کوواریانس تاثیر آموزش بهبود نگرش‌ها و انتظارت جنسی بر بعد تعهد شخصی ۱۳۳

جدول (۴-۸۱): نتایج آزمون لوین پیش فرض برابری واریانسها… ۱۳۳

جدول (۴-۸۲): نتایج تحلیل واریانس مانوا ماندگاری تاثیر آموزش بهبود نگرش‌ها و انتظارت جنسی بر بعد تعهد شخصی.۱۳۳

جدول (۴-۸۳): نتایج آزمون لوین پیش فرض برابری واریانسها.۱۳۴

جدول (۴-۸۴): نتایج تحلیل کوواریانس تاثیر آموزش بهبود نگرش‌ها و انتظارات جنسی بر بعد تعهد اخلاقی ۱۳۴

جدول (۴-۸۵): نتایج آزمون لوین پیش فرض برابری واریانسها ۱۳۴

جدول (۴-۸۶): نتایج تحلیل واریانس مانوا ماندگاری تاثیر آموزش بهبود نگرش‌ها و انتظارت جنسی بر بعد تعهد اخلاقی ۱۳۴

جدول (۴-۸۷): مقادیر میانگین و انحراف معیار نمرات پیش‌آزمون و پس‌آزمون گروه آزمایش و کنترل ۱۳۵

جدول (۴-۸۸): نتایج آزمون لوین پیش فرض برابری واریانسها.۱۳۵

جدول (۴-۸۹): نتایج تحلیل کوواریانس تاثیر آموزش بهبود نگرش‌ها و انتظارات جنسی بر تعهد ساختاری۱۳۵

جدول (۴-۹۰): نتایج آزمون لوین پیش فرض برابری واریانسها۱۳۶

جدول (۴-۹۱): نتایج تحلیل واریانس مانوا ماندگاری تاثیر آموزش بهبود نگرش‌ها و انتظارت جنسی بر بعد تعهد ساختاری۱۳۶

جدول (۴-۹۲): مقادیر میانگین و انحراف معیار نمرات پیش‌آزمون و پس‌آزمون گروه آزمایش و کنترل ۱۳۷

جدول (۴-۹۳): نتایج آزمون لوین پیش فرض برابری واریانسها ۱۳۷

جدول (۴-۹۴): نتایج تحلیل واریانس مانوا ماندگاری تاثیر آموزش بهبود نگرش‌ها و انتظارت جنسی بر بعد تعهد ساختاری ۱۳۷

جدول (۴-۹۵): مقادیر میانگین و انحراف معیار نمرات پیش‌آزمون و پس‌آزمون گروه آزمایش و کنترل. ۱۳۸

جدول (۴-۹۶): نتایج آزمون لوین پیش فرض برابری واریانسها۱۳۸

جدول (۴-۹۷): نتایج تحلیل واریانس مانوا ماندگاری تاثیر آموزش بهبود نگرش‌ها و انتظارت جنسی بر بعد تعهد شخصی۱۳۸

جدول (۴-۹۸): مقادیر میانگین و انحراف معیار نمرات پیش‌آزمون و پس‌آزمون گروه آزمایش و کنترل. ۱۳۹

جدول (۴-۹۹): نتایج آزمون لوین پیش فرض برابری واریانسها ۱۳۹

جدول (۴-۱۰۰): نتایج تحلیل واریانس مانوا ماندگاری تاثیر آموزش بهبود نگرش‌ها و انتظارت جنسی بر بعد تعهد اخلاقی۱۳۹

فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره اثربخشی آموزش در بهبود نگرش‌ها و انتظارات جنسی و تأثیر آن بر صمیمیت و تعهد زوجین شهر اصفهان
فهرست شکل‌ها

عنوان صفحه

شکل (۲-۱): ارزیابی و انطباق با تعارض‌ها و کشمکش‌ها در روابط نزدیک (خمسه، ۱۳۸۲)…. ۶۸

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.