فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره ارتباط جنسیت و زیبایی‌شناسی با تحلیل دیدگاه‌های فلسفی و هنری


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره ارتباط جنسیت و زیبایی‌شناسی با تحلیل دیدگاه‌های فلسفی و هنری دارای ۲۵۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره ارتباط جنسیت و زیبایی‌شناسی با تحلیل دیدگاه‌های فلسفی و هنری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره ارتباط جنسیت و زیبایی‌شناسی با تحلیل دیدگاه‌های فلسفی و هنری۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره ارتباط جنسیت و زیبایی‌شناسی با تحلیل دیدگاه‌های فلسفی و هنری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره ارتباط جنسیت و زیبایی‌شناسی با تحلیل دیدگاه‌های فلسفی و هنری :

فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره ارتباط جنسیت و زیبایی‌شناسی با تحلیل دیدگاه‌های فلسفی و هنری

این رساله شامل ترجمه فصولی از کتاب «فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره ارتباط جنسیت و زیبایی‌شناسی با تحلیل دیدگاه‌های فلسفی و هنری» به تألیف کارولین کورس مایر، استاد فلسفه در دانشگاه ایالتی نیویورک و مقدمه مترجم (شیرین شفائی) می‌باشد.

هر فصل از کتاب به بحث در مورد موضوعات و متفکران مهم در حوزه هنر می‌پردازد و نقش و تاثیر جنسیت در درک ما از مفاهیمی چون خلاقیت، نبوغ و کیفیات زیبایی شناسانه را بررسی می کند. نظریه‌های مربوط به فیلسوفان تأثیرگذاری همچون افلاطون، کانت و هیوم به قصد نشان دادن تأثیر تفکر ایشان بر تحول ایده های فلسفی جنسیتی، مورد ملاحظه قرار می گیرند. نظریه های معاصر با توجه به ارتباطی که با فعالیت های هنری فمینیستی دارند، ذکر شده اند. در پایان هر فصل، خلاصه‌ای از محتویات آن فصل ارائه شده است و این کتاب شامل ۱۲ تصویر می باشد.

مقدمه مترجم نیز شامل خلاصه ای از مفاد کتاب، تاریخچه مختصری از فمینیسم و تاریخ هنر از منظر فمینیسم می شود.

فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره ارتباط جنسیت و زیبایی‌شناسی با تحلیل دیدگاه‌های فلسفی و هنری
فهرست مطالب:

چکیده ……………………………………………………………………………………………….. ۱

مقدمه…………………………………………………………………………………………………. ۲

چکیده و ساختار مطالب………………………………………………………………… ۲

فمینیسم ……………………………………………………………………………………. ۱۳

تاریخ هنر از منظر فمینیسم…………………………………………………………….. ۱۷

۱- هنرمندان و هنر: مختصری از تاریخ مفاهیم……………………………………………… ۲۳

مبانی مفهومی…………………………………………………………………………….. ۲۵

ایده هنرمند: اسلاف باستانی…………………………………………………………… ۳۱

میمیس: توهم و واقعیت………………………………………………………………… ۳۵

بحث از موزها در باب خلاقیت………………………………………………………. ۳۸

هنرورزی: افراد و گروه‌ها…………………………………………………………….. ۴۴

هنرهای زیبا و تصور مدرن از هنرمند……………………………………………… ۴۸

نبوغ…………………………………………………………………………………………. ۵۴

نظریه‌های بیانگری در هنر……………………………………………………………… ۵۸

خلاصه……………………………………………………………………………………….. ۶۲

۲- لذات زیبایی شناسانه………………………………………………………………………….. ۶۷

زیبایی شناسی……………………………………………………………………………… ۶۷

ذوق و زیبایی…………………………………………………………………………….. ۷۳

آراء برک در باب زیبایی……………………………………………………………… ۷۶

آراء کانت در باب احکام ذوقی…………………………………………………….. ۸۰

ذوق چه کسی؟…………………………………………………………………………. ۸۴

نظریه‌های مربوط به نگرش زیبایی شناسانه…………………………………………… ۸۸

نقدهای فمینیستی در مورد درک زیبایی شناسانه…………………………………… ۹۲

خلاصه……………………………………………………………………………………….. ۱۰۳

۳- آماتورها و حرفه‌ای‌ها…………………………………………………………………………. ۱۰۶

آموزش و پرورش: چه کسی می‌‌آموزد؟……………………………………………. ۱۰۶

موسیقی……………………………………………………………………………………. ۱۱۰

اجرا

سرایش

نبوغ و فردیت

ادبیات……………………………………………………………………………………… ۱۲۳

نوشتن و فروختن

دگربار فردیت

نقاشی………………………………………………………………………………………. ۱۳۱

دیدن

پرسپکتیو خطی

بازنگری گذشته…………………………………………………………………………. ۱۴۲

خلاصه…………………………………………………………………………………….. ۱۴۴

۴- جنسیت عمیق: ذوق و خوراک……………………………………………………………… ۱۴۷

حواس پنجگانه………………………………………………………………………….. ۱۴۹

لذات محسوس و زیبایی شناسی…………………………………………………….. ۱۵۵ ذهنیت و عینیت ۱۶۱

دفاعی از ذائقه…………………………………………………………………………… ۱۶۶

خوراک و / در/ به عنوان هنر………………………………………………………. ۱۷۱

آیا پخت و پز یک صورت هنری است؟

خوراک در هنر

خوراک به عنوان رسانه هنری

خلاصه……………………………………………………………………………………. ۱۷۸

۵- چیست هنر؟ (هنر چیست؟)…………………………………………………………………. ۱۸۱

تعاریف و زمینه‌هایشان………………………………………………………………… ۱۹۰

هنر و ضد هنر…………………………………………………………………………… ۱۹۶

نظریه نهادی………………………………………………………………………………. ۱۹۹

هنر به عنوان یک آیینه: آرتور دانتو……………………………………………….. ۲۰۱

آثار فمینیستی و مفاهیم متغیر هنری……………………………………………….. ۲۰۴

رسانه و پیام

بدن هنرمندان

خلاصه…………………………………………………………………………………….. ۲۲۲

۶- لذات دشوار : والایی و اشمئزاز……………………………………………………………. ۲۲۵

ملاحظه مجدد ذهن و جسم……………………………………………………………. ۲۲۸

بار دگر والایی………………………………………………………………………….. ۲۳۱

لوسی ایریگاری: ذهنیت جنسیت مدار……………………………………………… ۲۴۳

اشمئزاز به عنوان یک واکنش زیبایی شناسانه……………………………………. ۲۵۰

اشمئزاز و فروافتادگی: جولیا کریستوا……………………………………………… ۲۵۵

اشمئزاز: مضمون و ایهام………………………………………………………………. ۲۶۰

خلاصه…………………………………………………………………………………….. ۲۶۲

یادداشت‌ها……………………………………………………………………………………………. ۲۶۵

فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره ارتباط جنسیت و زیبایی‌شناسی با تحلیل دیدگاه‌های فلسفی و هنری
فهرست تصاویر……………………………………………………………………………………… ۲۸۵

واژه نامه………………………………………………………………………………………………. ۲۸۶

نمایه…………………………………………………………………………………………………… ۲۹۱

منابع و مأخذ مقدمه……………………………………………………………………………….. ۲۹۵

Abstract………………………………………………………………………………………….. 296

فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره ارتباط جنسیت و زیبایی‌شناسی با تحلیل دیدگاه‌های فلسفی و هنری
فهرست تصاویر

تصویر شماره ۱: آگوست رودن، بت جاویدان، ۱۹۰۵ م.

تصویر شماره ۲: حرف Q به شکل مزین، به امضای کلاریشیا.

مزامیر ( کتاب سرودهای مذهبی) آلمانی مربوط به آگزبرگ (Augsberg) اواخر قرن دوازدهم (میلادی)

تصویر شماره ۳: جودیت لیستر، نوازنده عاشقانه‌‌خوان (Sernade)، ۱۶۲۹.

تصویر شماره ۴: ویلیام هوگارث، «خط جذاب»، ۱۷۵۳.

تصویر شماره ۵: ژان ـ لئون ژروم، بازار برده رومی، ۱۸۸۴م.

تصویر شماره ۶: آرتمیزیا گنتیلشی، سوزانا و مرشدان کلیسا، ۱۶۱۰.

تصویر شماره ۷: یوهان زفانی، دانشگاهیان دانشگاه سلطنتی، ۲-۱۷۷۱.

تصویر شماره ۸: پل گوگن، دوزن اهل جزیره تاهیتی.

تصویر شماره ۹: یانا استرباک، بیهودگی: لباسی از گوشت برای یک آدم رنگ و روس رفته لاغر مردنی، ۱۹۸۷.

تصویر شماره ۱۰: نانسی اسپرو، پیکره‌های مصری در حال آکروبات و رقص، ۱۹۹۱/۱۹۷۸-۱۹۷۶.

تصویر شماره ۱۱: آنامندیتا، اثر انجام شده در محیط، ۱۹۹۱/۱۹۷۸-۱۹۷۶.

تصویر شماره ۱۲: سیندی شرمان، بدون عنوان شماره ۲۲۴، ۱۹۹۰.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.