فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره طراحی آرم، لوگو و تبلیغات با بررسی اصول هنری و بازاریابی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره طراحی آرم، لوگو و تبلیغات با بررسی اصول هنری و بازاریابی دارای ۸۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره طراحی آرم، لوگو و تبلیغات با بررسی اصول هنری و بازاریابی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره طراحی آرم، لوگو و تبلیغات با بررسی اصول هنری و بازاریابی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره طراحی آرم، لوگو و تبلیغات با بررسی اصول هنری و بازاریابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره طراحی آرم، لوگو و تبلیغات با بررسی اصول هنری و بازاریابی :

فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره طراحی آرم، لوگو و تبلیغات با بررسی اصول هنری و بازاریابی

امروزه یکی از وظایف گرافیست طراحی آرم یا نشانه ست.
هر سازمان یا شرکتی در زمان تآسیس در صدد برمیاد که برای خودش یک آرم طراحی کنه تا به این وسیله بتونه هویت و شخصیت اجتماعی خودشو به دیگران معرفی کنه.
چون اصولا آرم مشخصه اصلی هر سازمانیه و حکم امضا و مهر اون رو داره.
مردم هم وقتی از یک محصول شناخت پیدا میکنند و یا با خدماتی آشنا میشن، به محض اینکه نشانه آن سازمان را می بینند اطمینان خودشونو نسبت به اون کالا بدست میارند.
برای همین، آرم، یه فرم و یا یه تصویر گذرا نیست بلکه ممکنه که سالیان زیادی در خدمت یک سازمان قرار بگیره.
بنابراین وقتی میخوایم یک آرم رو طراحی کنیم باید تمام جنبه های اونو بررسی کنیم.
عموما” لوگو ها مخفف اسم یا هدف اون سازمان یا شرکته
چون یک پوستر یا بروشور یا یک صفحه روزنامه یک زمان کوتاهی رو به خودش اختصاص میده و بعد یک تصویر دیکه جای اونو میگیره ولی آرم یک زمان مشخص و معین نداره.
مشخصه های یک آرم:
سادگی، زیبایی، انسجام، وحدت شکل، قابلیت کارآیی در اشکال مختلف(یعنی بشه به شیوه های مختلف اجراش کرد مثلا بصورت حجمی، روی سردر، بصورت رومیزی و….)، عدم تشابه با علائم دیگه، بسادگی در خاطره سپرده بشه، گویا باشه، دارای اجرای دقیق و صحیح باشه.
پس می بینیم که آرم در عین سادگی، دارای ویژگیهای زیادیه که باید به طور دقیق در قالب یک تصویر بوجود بیاد.
در ضمن مهمترین نکته در طراحی آرم یا لوگو اینه که حتما” حتما” حتما” طراحی شخص طراح باشه و نه سر هم کردن SHAPهای موجود در نرم افزارهای گرافیکی مشتریان اغلب به آرم شرکت‌ها توجه زیادی نشان می‌دهند، زیرا این علامت‌ها بر “ارزش” محصولات و خدمات می‌افزایند. گاه این “ارزش” به مهم‌ترین عامل تحریک کننده‌ مشتریانبرای خرید و استفاده ‌از محصولات و خدمات ، تبدیل می‌شود.

فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره طراحی آرم، لوگو و تبلیغات با بررسی اصول هنری و بازاریابی
فهرست مطالب

مقدمه
مشخصه های یک آرم
حال، راز طراحی موفق یک آرم چیست؟
انتخاب و طراحی آرم ۱۰ مرحله‌ی مختلف دارد، یعنی ۱۰ روش مختلف طراحی موفق یا ناکارامد برای کسب درآمد :
حال، راز طراحی موفق یک آرم چیست؟
انتخاب و طراحی آرم ۱۰ مرحله‌ی مختلف دارد، یعنی ۱۰ روش مختلف طراحی موفق یا ناکارامد برای کسب درآمد
نقـــش بنــرها و آرم در تبلیغــات
بنــرهای پــر تحرک
آرم ها و معانی آنها (Logos and their Meanings)
ساخت لوگو
آموزش طراحی لوگو ( آرم )
ساده، ساده، ساده
جذاب و ارزش آفرین
منحصر به فرد
برخوردار از رنگی مرتبط
دارای تصویری مناسب
انعطاف پذیر در گذر زمان
به یاد ماندنی و دوست داشتنی
انطباق پذیر و سازگار با تبلیغات
یادآور فعالیت سازمانی
یک دوست صمیمی
افکار عمومی
منابع

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.