فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره طراحی و پیاده‌سازی وب‌سایت‌های فروش اینترنتی با تحلیل ساختار و تجربه کاربری


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره طراحی و پیاده‌سازی وب‌سایت‌های فروش اینترنتی با تحلیل ساختار و تجربه کاربری دارای ۱۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره طراحی و پیاده‌سازی وب‌سایت‌های فروش اینترنتی با تحلیل ساختار و تجربه کاربری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره طراحی و پیاده‌سازی وب‌سایت‌های فروش اینترنتی با تحلیل ساختار و تجربه کاربری۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره طراحی و پیاده‌سازی وب‌سایت‌های فروش اینترنتی با تحلیل ساختار و تجربه کاربری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره طراحی و پیاده‌سازی وب‌سایت‌های فروش اینترنتی با تحلیل ساختار و تجربه کاربری :

فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره طراحی و پیاده‌سازی وب‌سایت‌های فروش اینترنتی با تحلیل ساختار و تجربه کاربری

توجه :

شما می توانید با خرید این محصول فایل ” قلق های پایان نامه نویسی (از عنوان تا دفاع)” را به عنوان هدیه دریافت نمایید.

چکیده

فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره طراحی و پیاده‌سازی وب‌سایت‌های فروش اینترنتی با تحلیل ساختار و تجربه کاربری (E- SHOP)

فروشگاه آنلاین (فروشگاه اینترنتی) یک وب سایت است که مانند یک فروشگاه سنتی، اجناس مختلفی را برای فروش عرضه می‌کند. خریداران پس از ورود به سایت فروشگاه،کالاهای مورد نظر خود را سفارش می‌دهند. پس از تکمیل سفارش، هزینه‌ی آن به چند شیوه قابل پرداخت است: با کارت‌های بانکی(سامان,پارسیان و …)،شیوه پرداخت نقدی به مأمور پست در زمان تحویل کالا، و یا واریز به حساب. پس از مشاهده و تأیید سفارش توسط مسئول فروشگاه، مأمور پست کالا را در محل فروشنده تحویل می‌گیرد و به دست خریدار می‌رساند.

به اینصورت که با استفاده از این روش، خریدار علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه ( خصوصا” هزینه های ایاب و ذهاب )، با آرامش کامل، کالاهای مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نموده و بدون هیچ مشکلی آنها را درب منزل و یا محل کار تحویل میگیرد.

با توجه به مطالب فوق و رشد روز افزون از کامپیوتر ها در مراکز مختلف کشور، این حقیر با اندک بضاعت علمی خود که مرهون اساتید زحمتکش خود هستم ،تصمیم گرفته ام تا پایان نامه خود را در مورد طراحی و تولید فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره طراحی و پیاده‌سازی وب‌سایت‌های فروش اینترنتی با تحلیل ساختار و تجربه کاربری محصولات و ایجاد طرح های تبلیغاتی ارائه دهم.

هدف از این پروژه کمک به دانشجویان کامپیوتر در جهت یادگیری و پیشرفت تجارت الکترونیکی و همچنین پیشرفت کشور عزیزمان است.

فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره طراحی و پیاده‌سازی وب‌سایت‌های فروش اینترنتی با تحلیل ساختار و تجربه کاربری
فهرست مطالب

عنوان صفحه

مقدمه …………………………………………. ۱

فصل اول – تجارت الکترونیک …………………………………………. ۲

فصل دوم – شناسایی سیستم ………………………………………… ۱۴

۲-۱- امکان سنجی و نیاز سنجی ………………………………………… ۱۴

۲-۲- مراحل انجام کاری ………………………………………… ۱۹

۲-۳- تعیین وظایف و نقشه سایت ………………………………………… ۲۱

۲-۴- پایگاه داده ها و ERD ………………………………………… 23

۲-۵- طراحی سیستم و DFD ها ………………………………………… ۳۳

فصل سوم- ابزارهای مورد استفاده در انجام این پروژه………………………………………. ۴۳

۳-۱- ASP.NET ………………………………………… 44

۳-۲- پایگاه داده SQL ………………………………………… 48

فصل چهارم- کدها و توابع مهم برنامه ………………………………………… ۵۱

۴-۱- کد های مربوط به رفتن به صفحات دیگر ………………………………………… ۵۱

۴-۲- کد های مربوط به اتصال برنامه به پایگاه داده SQL………………………………… 52

۴-۳- باز کردن پایگاه داده انجام عملیات و بستن پایگاه داده……………………………… ۵۴

۴-۴- استفاده از اطلاعات داخل DS ………………………………………… 54

۴-۵- مقابله با خطا ها ………………………………………… ۵۵

۴-۶- دستورات مربوط به Sign in ………………………………………… 56

۴-۷- کدهای مربوط به ثبت نام کاربر ………………………………………… ۶۱

۴-۸- ابزار مربوط به صفحه Product ………………………………………… 63

۴-۹- کدهای زمان اجرای صفحه Product ………………………………………… 67

۴-۱۰- کدهای مربوط به انتخاب گروه در صفحه Product ………………………………. 69

۴-۱۱- کدهای مربوط به جستجو در صفحه ………………………………………… ۷۰

۴-۱۲- کدهای مربوط به انتخاب محصول ………………………………………… ۷۲

۴-۱۳کدهای مربوط به صفحه بارگذاری صفحه Order ………………………………. 74

۴-۱۴- کدهای مربوط به دکمه ADD در صفحه Order……………………………… 77

۴-۱۵- کدهای مربوط به تایید و خرید سفارشات در صفحه Orders ……………………… 79

۴-۱۶- کدهای مربوط به دکمه تایید خرید در صفحه CheckCredits …………… 80

فصل پنجم- نحوه کار با سایت ………………………………………… ۸۷

فصل ششم- جمع بندی و نتیجه گیری ……………………………………….. ۱۰۵

منابع ……………………………………….. ۱۰۶

فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره طراحی و پیاده‌سازی وب‌سایت‌های فروش اینترنتی با تحلیل ساختار و تجربه کاربری
فهرست شکل ها

عنوان صفحه

شکل ۲-۱- تصویر سایت هک شده بانک تجارت ………………………………………… ۱۸

شکل ۲-۲- (ERD Plan ) ………………………………………… 32

شکل ۲-۳- نقشه کلی سایت ………………………………………… ۳۳

شکل ۲-۴- DFD Level 0 ………………………………………… 35

شکل ۲-۵- DFD Level 1 ………………………………………… 36

شکل ۲-۶- DFD Level 1 ………………………………………… 37

شکل ۲-۷- DFD Level 2.1 ………………………………………… 38

شکل ۲-۸- DFD Level 2.2 ………………………………………… 39

شکل ۲-۹- DFD Level 2.3 ………………………………………… 40

شکل ۲-۱۰- DFD Level 2.4 ………………………………………… 41

شکل ۲-۱۱- DFD Level 2.5 ………………………………………… 42

شکل ۴-۱- صفحه ErrorPage.aspx ………………………………………… 60

شکل ۴-۲- پیغام خطا ………………………………………… ۶۰

شکل ۴-۳- صفحه logedInPane ………………………………………… 61

شکل ۴-۴- صفحهlogedIn ………………………………………… 61

شکل ۴-۵- GridView ………………………………………… 63

شکل ۴-۶- Choose Data Source 64

شکل ۴-۷- DataBase ………………………………………… 64

شکل ۴-۸ New Connection ………………………………………… 65

شکل ۴-۹-Browse ………………………………………… 65

شکل ۴-۱۰جدول برای این GridView ………………………………………… 66

شکل ۴-۱۱- Finish ………………………………………… 67

شکل ۴-۱۲= DropDownList ………………………………………… 69

شکل ۴-۱۳- جستجو ………………………………………… ۷۰

شکل ۴-۱۴- انتخاب محصول ………………………………………… ۷۲

شکل ۴-۱۵- جزیئات محصول انتخاب شده ………………………………………… ۷۵

شکل ۴-۱۶- ImageButton1 ………………………………………… 77

شکل ۴-۱۷- تایید و خرید سفارشات ………………………………………… ۷۹

شکل ۴-۱۸- به دکمه تایید خرید در صفحه ………………………………………… ۸۱

شکل ۵-۱- صفحه اصلی ………………………………………… ۸۷

شکل ۵-۲- صفحه ارتباط با مدیر ………………………………………… ۸۸

شکل ۵-۳- صفحه مربوط به کالاها ………………………………………… ۸۹

شکل ۵-۴- صفحه Login ………………………………………… 90

شکل ۵-۵- صفحه عضویت ………………………………………… ۹۱

شکل ۵-۶- صفحه پر کردن فرم اشتباه ………………………………………… ۹۲

شکل ۵-۷- صفحه پیام تبریک ………………………………………… ۹۳

شکل ۵-۸- صفحه وارد کردن نام کاربری ………………………………………… ۹۳

شکل ۵-۹- کاربر با نام کاربری و کلمه عبور ………………………………………… ۹۴

شکل ۵-۱۰- بخش خرید ………………………………………… ۹۵

شکل ۵-۱۱- بخش خرید ………………………………………… ۹۶

شکل ۵-۱۲- خطای بخش خرید ………………………………………… ۹۷

شکل ۵-۱۳- گزینه Login user ………………………………………… 98

شکل ۵-۱۴- صفحه خوش آمد ………………………………………… ۹۹

شکل ۵-۱۵- Control Panel ……………………………………….. 100

شکل ۵-۱۶- Administrator Control panel……………………………….. 101

شکل ۵-۱۷- Manage User(s) ……………………………………….. 102

شکل ۵-۱۸- Manage Products 102

شکل ۵-۱۹- Manage Category 103

شکل ۵-۲۰- Manage Message ……………………………………….. 104

فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره طراحی و پیاده‌سازی وب‌سایت‌های فروش اینترنتی با تحلیل ساختار و تجربه کاربری
فهرست جداول

عنوان صفحه

جدول ۲-۱- جدول مراحل انجام کار ………………………………………… ۱۹

جدول۲-۲- جدول tblMembers ………………………………………… 26

جدول۲-۳- جدول TblProducts-Overview …………………………………….. 28

جدول۲-۴- جدول TblCats-Overview ……………………………………. 28

جدول۲-۵-جدول TblOrder-Overview…………………………………….. 29

جدول۲-۶-جدول tblContacts-Overview………………………………………… 30

جدول۲-۷-جدول tblCredits-Overview 31

جدول۲-۸– جدول tblRoles –Overview ……………………………………….. 31

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.