فایل ورد کامل مطالعه جامع درباره تأثیر مؤلفههای کیفیت عملکرد از منظر مشروعیت بر میزان رضایت والدین دانشآموزان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مطالعه جامع درباره تأثیر مؤلفههای کیفیت عملکرد از منظر مشروعیت بر میزان رضایت والدین دانشآموزان دارای ۱۹۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه جامع درباره تأثیر مؤلفههای کیفیت عملکرد از منظر مشروعیت بر میزان رضایت والدین دانشآموزان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه جامع درباره تأثیر مؤلفههای کیفیت عملکرد از منظر مشروعیت بر میزان رضایت والدین دانشآموزان۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه جامع درباره تأثیر مؤلفههای کیفیت عملکرد از منظر مشروعیت بر میزان رضایت والدین دانشآموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه جامع درباره تأثیر مؤلفههای کیفیت عملکرد از منظر مشروعیت بر میزان رضایت والدین دانشآموزان :
بررسی تأثیر مؤلفههای کیفیت عملکرد از منظر مشروعیت بر رضایت والدین دانش آموزان
ارتقای کیفیت در سازمانها، همواره یکی از مهمترین مباحث در راستای ادامه حیات و پیشرفت سازمانها بوده است. مدارس غیرانتفاعی بهعنوان یک سازمان خدماتی نیازمند حفظ و بهبود کیفیت عملکردشان هستند. هدف از تحقیق حاضر، بررسی تأثیر مؤلفههای کیفیت عملکرد از منظر مشروعیت بر رضایت والدین دانش آموزان دبیرستانهای غیرانتفاعی دخترانه شهر تهران است. روش پژوهش توصیفی، و جامعه آماری متشکل از والدین (یکی از والدین) دانش آموزان دبیرستانهای غیرانتفاعی دخترانه شهر تهران بودند که با استفاده از نرمافزار G-Power، ۳۸۴ نفر از والدین به عنوان نمونه انتخابشده و به روش نمونهگیری خوشهای در دسترس، پرسشنامه ۴۲ سؤالی محقق ساخته میان آنان توزیع شد. تجزیه و تحلیل دادهها با استفاده از ضریب همبستگی اسپیرمن و تحلیل رگرسیون صورت گرفت و در نهایت مشخص شد که ارتباط معناداری میان هر یک از مؤلفههای کیفیت عملکرد از منظر مشروعیت شامل مؤلفههای پاسخگویی، اعتبار، ایمنی، مسائل ملموس و اطلاعات به ترتیب اهمیت با رضایت والدین در دبیرستانهای غیرانتفاعی دخترانه شهر تهران وجود دارد.
واژگان کلیدی: کیفیت عملکرد از منظر مشروعیت، اطلاعات، اعتبار، پاسخگویی، ایمنی، مسائل ملموس،رضایت
فایل ورد کامل مطالعه جامع درباره تأثیر مؤلفههای کیفیت عملکرد از منظر مشروعیت بر میزان رضایت والدین دانشآموزان
فهرست مطالب:
فصل اول: کلیات تحقیق……………………………………………………………………………………….. ۱
۱-۱- مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۲
۱-۲- بیان مسئله………………………………………………………………………………………………………………………………… ۲
۱-۳-اهمیت و ضرورت تحقیق……………………………………………………………………………………………………………….. ۵
۱-۴-اهداف تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………. ۷
۱-۵- فرضیههای تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………. ۸
۱-۶- الگوی مفهومی تحقیق………………………………………………………………………………………………………………….. ۹
۱-۷- محدودیت های انجام تحقیق……………………………………………………………………………………………………… ۱۰
۱-۸- تعاریف نظری و عملیاتی واژهها………………………………………………………………………………………………….. ۱۰
فصل دوم: ادبیات تحقیق…………………………………………………………………………………….. ۱۴
۲-۱- مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۵
۲-۲- کارکردهای آموزش و پرورش……………………………………………………………………………………………………… ۱۶
۲-۳- سیستم آموزش ایران……………………………………………………………………………………. ۱۸
۲-۳-۱- مدارس غیرانتفاعی……………………………………………………………………………….. ۲۲
۲-۳-۱-۱- اهداف مدارس غیرانتفاعی…………………………………………………………………. ۲۲
۲-۳-۱-۲- ویژگیهای مدارس غیرانتفاعی…………………………………………………………….. ۲۳
۲-۴-کیفیت……………………………………………………………………………………………………. ۲۵
۲-۴-۱-کیفیت آموزشی……………………………………………………………………………………. ۲۷
۲-۴-۲- الگوهای مطرح درزمینه کیفیت آموزشی…………………………………………………………. ۲۹
۲-۵- مشروعیت……………………………………………………………………………………………….. ۳۶
۲-۵-۱- کیفیت عملکرد از منظر مشروعیت……………………………………………………………….. ۳۹
۲-۵-۱-۱- اطلاعات……………………………………………………………………………………… ۴۰
۲-۵-۱-۲- اعتبار ……………………………………………………………………………………….. ۴۲
۲-۵-۱-۳- پاسخگویی…………………………………………………………………………………… ۴۴
۲-۵-۱-۴- ایمنی………………………………………………………………………………………… ۴۶
۲-۵-۱-۵- مسائل ملموس………………………………………………………………………………. ۴۷
۲-۶- مشتری……………………………………………………………………………………………………………………………………. ۴۹
۲-۶-۱- رضایت مشتری…………………………………………………………………………………………………………………. ۵۱
۲-۶-۱-۱- شاخصهای رضایت مشتری………………………………………………………………………………………… ۵۴
۲-۷- جمعبندی………………………………………………………………………………………………………………………………… ۵۶
فصل سوم: روش تحقیق………………………………………………………………………………………. ۵۸
۳-۱- مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………… ۵۹
۳-۲- روش پژوهش…………………………………………………………………………………………………………………………… ۵۹
۳-۲-۱- روشها و ابزار گردآوری دادهها……………………………………………………………………………………………….. ۵۹
۳-۳- جامعه آماری……………………………………………………………………………………………………………………………. ۶۰
۳-۴- حجم نمونه و روش نمونهگیری………………………………………………………………………………………………….. ۶۰
۳-۵- روایی و پایایی پرسشنامه…………………………………………………………………………………………………………… ۶۱
۳-۶- تحلیل پرسشنامه………………………………………………………………………………………………………………………. ۶۲
۳-۷- شیوههای تجزیهوتحلیل اطلاعات ………………………………………………………………………………………………. ۶۴
۳-۸- مکان پژوهش…………………………………………………………………………………………………………………………… ۶۵
۳-۹- جمعبندی………………………………………………………………………………………………………………………………… ۶۶
فصل چهارم: تجزیهوتحلیل دادهها………………………………………………………………………….. ۶۷
۴-۱- مقدمه ………………………………………………………………………………………………….. ۶۸
۴-۲- آمار توصیفی متغیرهای جمعیت شناختی …………………………………………………………….. ۶۸
۴-۲-۱-جنسیت …………………………………………………………………………………………………………………………… ۶۸
۴-۲-۲-سن …………………………………………………………………………………………………………………………………. ۷۰
۴-۲-۳-سطح تحصیلات ………………………………………………………………………………………………………………. ۷۱
۴-۲-۴-میزان آشنایی با ساختار مدارس غیرانتفاعی ……………………………………………………………………….. ۷۲
۴-۳- توصیف پاسخها ……………………………………………………………………………………………………………………….. ۷۴
۴-۳-۱- توصیف پاسخهای مؤلفه اطلاعات……………………………………………………………………………………….. ۷۴
۴-۳-۲- توصیف پاسخهای مؤلفه اعتبار …………………………………………………………………………………………… ۷۶
۴-۳-۳- توصیف پاسخهای مؤلفه پاسخگویی …………………………………………………………………………………… ۷۸
۴-۳-۴- توصیف پاسخهای مؤلفه ایمنی ………………………………………………………………………………………….. ۸۰
۴-۳-۵- توصیف پاسخهای مسائل ملموس……………………………………………………………………………………….. ۸۱
۴-۳-۶- توصیف پاسخهای رضایت (متغیر وابسته)……………………………………………………………………………. ۸۳
۴-۴- بررسی رابطه بین مؤلفههای کیفیت عملکرد از منظر مشروعیت و رضایت والدین با استفاده از ضریب همبستگی اسپیرمن ۸۴
۴-۴- ۱- بررسی رابطه بین مؤلفه اطلاعات و رضایت والدین ………………………………………………………….. ۸۴
۴-۴-۲- بررسی رابطه بین مؤلفه اعتبار و رضایت والدین ……………………………………………………………….. ۸۵
۴-۴-۳- بررسی رابطه بین مؤلفه پاسخگویی و رضایت والدین ………………………………………………………… ۸۶
۴-۴-۴- بررسی رابطه بین مؤلفه مسائل ملموس و رضایت والدین ………………………………………………….. ۸۷
۴-۴-۵- بررسی رابطه بین مؤلفه ایمنی و رضایت والدین ……………………………………………………………….. ۸۷
۴-۵- نتایج آزمون رگرسیون ………………………………………………………………………………………………………… ۸۹
۴-۶- جمعبندی ………………………………………………………………………………………………………………………….. ۹۲
فصل پنجم: نتیجهگیری و پیشنهادها……………………………………………………………………… ۹۳
۵-۱- مقدمه …………………………………………………………………………………………………… ۹۴
۵-۲-نتایج آزمون فرضیهها ………………………………………………………………………………… ۹۴
۵-۲-۱- آزمون فرضیه فرعی اول ……………………………………………………………………….. ۹۴
۵-۲-۲- آزمون فرضیه فرعی دوم ……………………………………………………………………….. ۹۶
۵-۲-۳- آزمون فرضیه فرعی سوم ………………………………………………………………………. ۹۷
۵-۲-۴- آزمون فرضیه فرعی چهارم …………………………………………………………………….. ۹۸
۵-۲-۵- آزمون فرضیه فرعی پنجم ……………………………………………………………………… ۹۹
۵-۳- پیشنهادهای پژوهش …………………………………………………………………………………. ۱۰۲
۵-۳-۱- پیشنهاد بر اساس مؤلفه اطلاعات…………………………………………………………….. ۱۰۳
۵-۳-۲- پیشنهاد بر اساس مؤلفه اعتبار……………………………………………………………….. ۱۰۴
۵-۳-۳- پیشنهاد بر اساس مؤلفه پاسخگویی………………………………………………………….. ۱۰۴
۵-۳-۴- پیشنهاد بر اساس مؤلفه ایمنی……………………………………………………………….. ۱۰۵
۵-۳-۵- پیشنهاد بر اساس مؤلفه مسائل ملموس……………………………………………………… ۱۰۵
۵-۴- پیشنهاد برای پژوهشهای آتی ……………………………………………………………………….. ۱۰۵
۵-۵- جمعبندی …………………………………………………………………………………………….. ۱۰۶
منابع و مآخذ…………………………………………………………………………………………………. ۱۰۷
منابع فارسی …………………………………………………………………………………………………. ۱۰۸
منابع لاتین ………………………………………………………………………………………………….. ۱۱۰
پیوستها………………………………………………………………………………………………………. ۱۱۳
پیوست الف: پرسشنامه ……………………………………………………………………………………… ۱۱۴
پیوست ب: خروجیهای نرمافزار SPSS ……………………………………………………………………. 117
خروجیهای مربوط به آمار توصیفی …………………………………………………………………………. ۱۱۸
خروجیهای مربوط به سؤالات پژوهش ……………………………………………………………………… ۱۲۴
خروجیهای مربوط به آمار استنباطی ……………………………………………………………………….. ۱۴۱
پیوست ج: شاخص های رضایت مشتری …………………………………………………………………….. ۱۵۱
چکیده انگلیسی………………………………………………………………………………………………. ۱۵۶
فایل ورد کامل مطالعه جامع درباره تأثیر مؤلفههای کیفیت عملکرد از منظر مشروعیت بر میزان رضایت والدین دانشآموزان
فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول ۲-۱- روند آموزش …………………………………………………………………………………….. ۱۷
جدول ۲-۲- الگوهای کیفیت آموزشی ……………………………………………………………………….. ۳۳
جدول ۳-۱- تعداد دبیرستانهای غیرانتفاعی دخترانه مناطق تهران ……………………………………….. ۶۰
جدول ۳-۲- آلفای کرونباخ متغیرها به تفکیک ………………………………………………………………. ۶۲
جدول ۳-۳- چگونگی تخصیص سؤالات پرسشنامه به متغیرهای پژوهش …………………………………… ۶۳
جدول ۴-۱- تعداد و درصد پرسشنامههای جمعآوریشده برحسب جنسیت ………………………………… ۶۹
جدول ۴-۳- تعداد و درصد پرسشنامههای جمعآوریشده برحسب سن …………………………………….. ۷۰
جدول ۴-۴- اطلاعات مربوط به آمار توصیفی سن …………………………………………………………… ۷۱
جدول ۴-۶- اطلاعات مربوط به آمار توصیفی سطح تحصیلات ………………………………………………. ۷۲
جدول ۴-۸- اطلاعات مربوط به آمار توصیفی ثبتنام فرزندان در مدارس غیرانتفاعی در مقاطع قبلی ……… ۷۳
جدول ۴-۹- اطلاعات مربوط به آمار توصیفی ثبتنام فرزندان در مقطع تحصیلی خاص در مدارس غیرانتفاعی ۷۴
جدول ۴-۱۰- فراوانی، درصد فراوانی، مد، میانه و میانگین پاسخهای مؤلفه اطلاعات ……………………….. ۷۶
جدول ۴-۱۱- فراوانی، درصد فراوانی، مد، میانه و میانگین پاسخهای مؤلفه اعتبار ………………………….. ۷۸
جدول ۴-۱۲- فراوانی، درصد فراوانی، مد، میانه و میانگین پاسخهای مؤلفه پاسخگویی ……………………. ۸۰
جدول ۴-۱۳- فراوانی، درصد فراوانی، مد، میانه و میانگین پاسخهای مؤلفه ایمنی …………………………. ۸۲
جدول ۴-۱۴- فراوانی، درصد فراوانی، مد، میانه و میانگین پاسخهای مؤلفه مسائل ملموس ………………… ۸۴
جدول ۴-۱۵- فراوانی، درصد فراوانی، مد، میانه و میانگین پاسخهای متغیر وابسته (رضایت) ………………. ۸۶
جدول ۴-۱۶- بررسی رابطه بین اطلاعات و رضایت والدین …………………………………………………. ۸۷
جدول ۴-۱۷- بررسی رابطه بین اعتبار و رضایت والدین ……………………………………………………. ۸۹
جدول ۴-۱۸- بررسی رابطه بین پاسخگویی و رضایت والدین ………………………………………………. ۹۰
جدول ۴-۱۹- بررسی رابطه بین مسائل ملموس و رضایت والدین ………………………………………….. ۹۱
جدول ۴-۲۰- بررسی رابطه بین ایمنی و رضایت والدین ……………………………………………………. ۹۲
جدول ۴-۲۱- شاخصهای روابط بین متغیرهای پژوهش در مدل موردمطالعه ……………………………… ۹۳
جدول ۴-۲۲- شاخصهای روابط بین متغیرهای پژوهش در مدل موردمطالعه………………………………. ۹۴
جدول ۵-۱ نتایج آزمون فرضیهها با استفاده از ضریب همبستگی و تحلیل رگرسیون …………………….. ۱۰۵
فایل ورد کامل مطالعه جامع درباره تأثیر مؤلفههای کیفیت عملکرد از منظر مشروعیت بر میزان رضایت والدین دانشآموزان
فهرست اشکال
عنوان صفحه
شکل ۲-۳- مدل عمومی رضایت/ عدم رضایت ………………………………………………………………. ۵۴
شکل ۲-۴- مدل مفهومی بر اساس ضریب همبستگی اسپیرمن ……………………………………………… ۹۲
شکل ۴-۱- مدل مفهومی اصلاح شده بر اساس معادله رگرسیونی چندمتغیره …………………………………………..۹۵
فایل ورد کامل مطالعه جامع درباره تأثیر مؤلفههای کیفیت عملکرد از منظر مشروعیت بر میزان رضایت والدین دانشآموزان
فهرست نمودارها
عنوان صفحه
نمودار ۴-۲- نمودار دایرهای جنسیت برحسب درصد …………………………………………………………. ۶۹
نمودار ۴-۵- نمودار میلهای سن برحسب تعداد ………………………………………………………………. ۷۱
نمودار ۴-۷- اطلاعات مربوط به سطح تحصیلات والدین برحسب تعداد ۷۲
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 