فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره تدوین راهبردهای توسعه فوتبال استان گیلان با بهره‌گیری از تحلیل SWOT


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره تدوین راهبردهای توسعه فوتبال استان گیلان با بهره‌گیری از تحلیل SWOT دارای ۱۳۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره تدوین راهبردهای توسعه فوتبال استان گیلان با بهره‌گیری از تحلیل SWOT  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره تدوین راهبردهای توسعه فوتبال استان گیلان با بهره‌گیری از تحلیل SWOT2 ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره تدوین راهبردهای توسعه فوتبال استان گیلان با بهره‌گیری از تحلیل SWOT،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره تدوین راهبردهای توسعه فوتبال استان گیلان با بهره‌گیری از تحلیل SWOT :

فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره تدوین راهبردهای توسعه فوتبال استان گیلان با بهره‌گیری از تحلیل SWOT

هدف از این پژوهش فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره تدوین راهبردهای توسعه فوتبال استان گیلان با بهره‌گیری از تحلیل SWOT بود. این تحقیق کاربردی با روش توصیفی – تحلیلی اجرا شده است . جامعه آماری پژوهش، شامل تمام صاحب­نظران فوتبال استان گیلان بود و نمونه موردنظر به صورت هدفمند از مدیران و کارشناسان ادارات و هیأت­ها، مدرسان ورزش مدارس و دانشگاه، مربیان و بازیکنان پیشکسوت انتخاب شدند (۵۰n=). ابزار پژوهش براساس مطالعه اکتشافی و بازنویسی از مبانی و مطالعات مشابه توسط محقق ساخته شد که روایی محتوایی آن براساس نظر متخصصان و پایایی آن نیز با آلفای کرونباخ (۹۵/۰=α) تأیید گردید. از آزمون فریدمن، روش وزن دهی، ماتریس ارزیابی عوامل درونی و بیرونی جهت تحلیل یافته­ها و استراتژی های مناسب استفاده شد.

نتایج پژوهش نشان داد مطلوبیت فناوری اطلاعات، عدم مطلوبیت کیفیت زمین­ و اماکن، سیاست­گذاری خصوصی­سازی باشگاه‌ها و گرایش مردم به سبک زندگی غیرفعال به ترتیب به عنوان مهم­ترین قوت، ضعف، فرصت و تهدید شناسایی شدند. همچنین براساس نمره ماتریس عوامل درونی (۳۸/۲) و عوامل بیرونی (۴۹/۲) وضعیت راهبردی فوتبال استان گیلان در منطقه WT قرار دارد. ضمناً بر اساس تحلیل SWOT، در مجموع ۲۰ استراتژی شامل شش استراتژی SO، شش استراتژی ST، شش استراتژی WO، و دو استراتژی WT برای فوتبال گیلان تدوین شد. بنابراین با توجه به نتایج ماتریس تحلیل سوات لازم است که بیشتر از استراتژی تدافعی یا ثبات جهت مدیریت توسعه فوتبال استان گیلان استفاده شود.

کلیدواژه: تحلیل سوات، فوتبال گیلان، عوامل درونی، عوامل بیرونی، استراتژی توسعه

فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره تدوین راهبردهای توسعه فوتبال استان گیلان با بهره‌گیری از تحلیل SWOT
فهرست مطالب:

فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره تدوین راهبردهای توسعه فوتبال استان گیلان با بهره‌گیری از تحلیل SWOT
فهرست مطالب……………………………………………………………………………………………………………………..ت

فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره تدوین راهبردهای توسعه فوتبال استان گیلان با بهره‌گیری از تحلیل SWOT
فهرست جداول……………………………………………………………………………………………………………………………………….ج

فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره تدوین راهبردهای توسعه فوتبال استان گیلان با بهره‌گیری از تحلیل SWOT
فهرست شکل­ها و نمودارها………………………………………………………………………………………………………..ح

فصل اول- کلیات پژوهش

مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………..۲

بیان مسأله…………………………………………………………………………………………………………………………….۳

ضرورت و اهمیت تحقیق………………………………………………………………………………………………………….۴

اهداف تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………۵

سؤالات تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………….۵

تعریف واژه ها و اصطلاحات……………………………………………………………………………………………………..۵

فصل دوم- مبانی نظری و پیشینه پژوهش

مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………..۸

مبانی نظری تحقیق………………………………………………………………………………………………………………..۸

برنامه­ریزی…………………………………………………………………………………………………………………………….۸

مزایای برنامه ریزی…………………………………………………………………………………………………………………۸

موانع و مشکلات برنامه ریزی…………………………………………………………………………………………………..۹

انواع برنامه ریزی…………………………………………………………………………………………………………………….۹

تعاریف استراتژی……………………………………………………………………………………………………………………..۹

برنامه­ریزی استراتژیک……………………………………………………………………………………………………………۱۰

تعاریف برنامه­ریزی استراتژیک………………………………………………………………………………………………..۱۱

ویژگیهای برنامه ریزی استراتژیک…………………………………………………………………………………………..۱۲

مزایای برنامه ریزی استراتژیک……………………………………………………………………………………………….۱۲

محدودیت های برنامه ریزی استراتژیک……………………………………………………………………………………۱۳

سبک­های مختلف برنامه­ریزی جامع و تعیین استراتژی­های سازمانی…………………………………………..۱۴

تعریف مدیریت استراتژیک…………………………………………………………………………………………………….۱۴

مراحل مدیریت استراتژیک…………………………………………………………………………………………………….۱۴

تدوین استراتژی…………………………………………………………………………………………………………………….۱۶

فرآیند برنامه­ریزی استراتژیک…………………………………………………………………………………………………۱۷

مدل­های تدوین برنامه­ریزی استراتژیک………………………………………………………………………………..۲۴

مدل استونر و فریمن………………………………………………………………………………………………………….۲۵

مدل برایسون…………………………………………………………………………………………………………………….۲۵

مدل دیوید………………………………………………………………………………………………………………………..۲۶

مدل DISM…………………………………………………………………………………………………………………….27

مدل Goal- Based…………………………………………………………………………………………………………27

مدل برنامه­ریزی استراتژیک گوداشتاین و همکاران…………………………………………………………………۲۸

مدل استراتژیک دانکن و همکاران………………………………………………………………………………………..۲۸

مدل استراتژیک وایتمن………………………………………………………………………………………………………۲۹

مدل تیلور…………………………………………………………………………………………………………………………۲۹

مدل کاربردی……………………………………………………………………………………………………………………۲۹

مدل اسلک……………………………………………………………………………………………………………………….۳۰

مدل کمیسیون ورزش استرالیا…………………………………………………………………………………………….۳۰

رویکرد فرآیند پایه برنامه­ریزی استراتژیک…………………………………………………………………………….۳۱

ماتریس SWOT………………………………………………………………………………………………………………32

فوتبال در جهان…………………………………………………………………………………………………………………۴۹

فوتبال در آسیا………………………………………………………………………………………………………………….۴۹

فوتبال در ایران………………………………………………………………………………………………………………….۵۰

فوتبال در گیلان…………………………………………………………………………………………………………………۵۰

مروری بر پژوهش­های خارجی………………………………………………………………………………………………۵۲

مروری بر پژوهش­های داخلی……………………………………………………………………………………………….۵۸

فصل سوم-روش شناسی پژوهش

مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………….۶۲

روش تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………….۶۲

جامعه و نونه آماری………………………………………………………………………………………………………………..۶۲

روش گردآوری اطلاعات………………………………………………………………………………………………………….۶۲

ابزار پژوهش …………………………………………………………………………………………………………………………۶۲

روش تجزیه تحلیل داده ها……………………………………………………………………………………………………..۶۵

متغیرهای تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………..۶۶

فصل۴- یافته های پژوهش

مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………..۶۸

توصیف یافته­های پژوهش……………………………………………………………………………………………………….۶۸

ماتریس نقاط قوت فوتبال استان گیلان…………………………………………………………………………………..۷۱

ماتریس نقاط ضعف فوتبال استان گیلان………………………………………………………………………………….۷۲

ماتریس فرصت­های فوتبال استان گیلان…………………………………………………………………………………..۷۳

ماتریس تهدیدهای فوتبال استان گیلان…………………………………………………………………………………..۷۴

تعیین موقعیت استراتژیک فوتبال گیلان………………………………………………………………………………….۷۵

ماتریس عوامل درونی فوتبال استان گیلان………………………………………………………………………………۷۶

ماتریس عوامل بیرونی فوتبال استان گیلان……………………………………………………………………………..۷۸

نمره نهایی ماتریس ارزیابی عوامل داخلی……………………………………………………………………………….۸۰

استراتژی­های فوتبال استان گیلان………………………………………………………………………………………..۸۰

استراتژی های ….………….……..…………………………..……………SO80

استراتژی های………….……..…….………………………………………ST82

استراتژی های …………………………………………………………….WO83

استراتژی های ………………….………………………………………….WT85

فصل۵- بحث و نتیجه گیری

مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………..۸۸

خلاصه پژوهش……………………………………………………………………………………………………………………۸۸

بحث و نتیجه گیری…………………………………………………………………………………………………………….۹۰

پیشنهادات تحقیق……………………………………………………………………………………………………………..۱۰۹

منابع و ماخذ…………………………………………………………………………………………………………………….۱۱۰

پیوست…………………………………………………………………………………………………………………………….۱۲۳

فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره تدوین راهبردهای توسعه فوتبال استان گیلان با بهره‌گیری از تحلیل SWOT
فهرست جداول

۲-۱ماتریسSWOT………………………………………………………………………………………………………..38

۲-۲ماتریس اولویت­بندی عوامل داخلی………………………………………………………………………………..۳۸

۲-۳ماتریس اولویت­بندی عوامل خارجی……………………………………………………………………………….۳۸

۲-۴شاخص­های ارزیابی سازمان…………………………………………………………………………………………….۳۹

۲-۵ماتریس SWOT………………………………………………………………………………………………………….40

۲-۶رویکرد استراتژیک مدل SWOT……………………………………………………………………………………45

۳-۱ ماتریس SWOT…………………………………………………………………………………………………………64

۴-۱ توصیف وضعیت شغل نمونه آماری………………………………………………………………………………….۶۸

۴-۲میزان تحصیلات و رشته تحصیلی نمونه آماری………………………………………………………………….۶۹

۴-۳وضعیت سنی نمونه آماری………………………………………………………………………………………………۶۹

۴-۴ وضعیت جنسیت……………………………………………………………………………………………………………۷۰

۴-۵ وضعیت سابقه کاری……………………………………………………………………………………………………….۷۰

۴-۶ اولویت­بندی رتبه­ها در آزمون فریدمن(قوت­ها)…………………………………………………………………..۷۱

۴-۷ معنی­داری آزمون فریدمن در نقاط قوت فوتبال گیلان………………………………………………………..۷۲

۴-۸ اولویت­بندی رتبه­ها در آزمون فریدمن(ضعف­ها)…………………………………………………………………۷۲

۴-۹ معنی­داری آزمون فریدمن در نقاط ضعف­ها فوتبال گیلان……………………………………………………۷۳

۴-۱۰اولویت­بندی رتبه­ها در آزمون فریدمن (فرصت­ها) …………………………………………………………….۷۳

۴-۱۱ معنی­داری آزمون فریدمن در فرصت­های فوتبال گیلان……………………………………………………..۷۴

۴-۱۲ اولویت­بندی رتبه­ها در آزمون فریدمن(تهدیدها)………………………………………………………………۷۴

۴-۱۳ معنی­داری آزمون فریدمن در تهدیدهای فوتبال گیلان……………………………………………………۷۵

۴-۱۴ ماتریس عوامل درونی فوتبال گیلان……………………………………………………………………………….۷۶

۴-۱۵ ماتریس عوامل درونی فوتبال گیلان……………………………………………………………………………….۷۸

۴-۱۶ ماتریس ارزیابی عوامل درونی و بیرونی فوتبال گیلان……………………………………………………….۸۰

۴-۱۷استراتژی­های SO………………………………………………………………………………………………………..81

۴-۱۸استراتژی­های ST…………………………………………………………………………………………………………82

۴-۱۹استراتژی­های WO………………………………………………………………………………………………………83

۴-۲۰استراتژی­های WT……………………………………………………………………………………………………….85

فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره تدوین راهبردهای توسعه فوتبال استان گیلان با بهره‌گیری از تحلیل SWOT
فهرست شکل­ها و نمودارها

۲-۱فرآیند برنامه­ریزی استراتژیک………………………………………………………………………………………….۱۷

۲-۲تعیین اهداف و استراتژی­ها………………………………………………………………………………………………۲۴

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.