فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره نقش بازارچههای مرزی در رونق گردشگری خرید و توسعه اقتصادی مناطق مرزی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره نقش بازارچههای مرزی در رونق گردشگری خرید و توسعه اقتصادی مناطق مرزی دارای ۱۵۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره نقش بازارچههای مرزی در رونق گردشگری خرید و توسعه اقتصادی مناطق مرزی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره نقش بازارچههای مرزی در رونق گردشگری خرید و توسعه اقتصادی مناطق مرزی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره نقش بازارچههای مرزی در رونق گردشگری خرید و توسعه اقتصادی مناطق مرزی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره نقش بازارچههای مرزی در رونق گردشگری خرید و توسعه اقتصادی مناطق مرزی :
فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره نقش بازارچههای مرزی در رونق گردشگری خرید و توسعه اقتصادی مناطق مرزی
در این تحقیق ما به بررسی میزان تاثیر گذاری عوامل موثر بر انتخاب مقصد خرید بانه پرداخته ایم . بررسی میزان این اثر گذاری نقش و ضریب اثر گذاری هر کدام از سه عامل شکل دهنده مقصد های خرید یعنی کالا ، مزیت قیمتی و مقصد را در انتخاب این مقصد تبیین می کند . با تبیین نقش این عوامل در انتخاب مقصد های خرید می توان به گونه ای جهت یافته و منطقی به برنامه ریزی برای این مقصد ها پرداخت و از توسعه پایدار انها بهره برد . در این راستا تعداد ۳۸۴ نمونه از گردشگران ورودی به شهر بانه در فصل بهار انتخاب شد و به همین تعداد پرسشنامه در بین انها توزیع شد . داده های جمع اوری شده با امار توصیفی و استنباطی مورد تحلیل قرار گرفتند و اثبات یا رد فرضیه ها نیز با استفاده از ازمون مقایسه میانگین مورد تحلیل قرار گرفت . نتایج حاکی از انست که مزیت قیمتی موثرترین عامل در جذب گردشگران به بانه شناخته شده و کالاها و خود مقصد کمترین اثر گذاری را بر جذب گردشگران داشته است . با تحلیل این نتایج می توان به این نکته دست یافت که حمل و نقل و اقامت از کمبود های اساسی این منطقه هستند که برای بهبود انها باید دست به جذب سرمایه های داخلی و خارجی زد و همچنین تمام تلاشها باید در حفظ و ثبات قیمتها انجام گردد .
کلید واژ ه ها : مقصد خرید ، مزیت قیمتی ، کالاها، بازارچه های مرزی ، بانه
فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره نقش بازارچههای مرزی در رونق گردشگری خرید و توسعه اقتصادی مناطق مرزی
فهرست مطالب:
فصل اول : کلیات پژوهش . ۱
۱-۱مقدمه. ۲
۲-۱ اهمیت و ضرورت موضوع: ۲
۳-۱گزاره های تحقیق: ۳
۱-۳- ۱پرسش های اصلی و فرعی: ۳
۲-۳-۱ فرضیه های تحقیق: ۳
۳-۳-۱هدف های تحقیق یا نتایج مورد انتظار: ۳
۴-۱ روش کلی تحقیق: ۴
۱-۴-۱قلمرو مکانی-جامعه تحقیق: ۴
۲-۴-۱ قلمرو زمانی تحقیق: ۴
۳-۴-۱ روش نمونه گیری و تخمین حجم جامعه: ۴
۴-۴-۱ روشهای گردآوری داده ها و ابزار مورد استفاده برای آن: ۴
۵-۴-۱ روشهای تحلیل داده ها: ۴
۵-۱ موانع ومحدودیتهای تحقیق : ۵
۶-۱چارچوب کلان نظری تحقیق: ۵
۷-۱نقشه راه: ۶
۸-۱ شرح واژه ها و اصطلاحات تحقیق: ۶
فصل دوم : ادبیات و پیشینه تحقیق.. ۷
۱-۲مقدمه. ۸
۲-۲گردشگری.. ۸
۳-۲ مصرف گرایی.. ۹
۱-۳-۲خرید. ۱۰
۱-۱-۳-۲فرایند خرید مصرف کننده ۱۰
۱-۱-۱-۳-۲ آگاهی و اطلاع. ۱۱
۲-۱-۱-۳-۲ پژوهش و درک… ۱۱
۳-۱-۱-۳-۲ بسط و توسعه نگرش… ۱۱
۴-۱-۱-۳-۲ ارزشیابی.. ۱۱
۵-۱-۱-۳-۲خرید. ۱۱
۶-۱-۱-۳-۲رفتار پس از خرید. ۱۲
۲-۱-۳-۲ اهداف خرید مصرف کننده ۱۲
۱-۲-۱-۳-۲ گرایش به خرید یادگاری و یادبود. ۱۳
۲-۲-۱-۳-۲ در جستجوی اصالت.. ۱۴
۱-۲-۲-۱-۳-۲ بی مانند بودن یک کالا. ۱۵
۲-۲-۲-۱-۳-۲ پیوستگی فرهنگی و تاریخی.. ۱۵
۳-۲-۲-۱-۳-۲ بعد زیبا شناختی.. ۱۵
۴-۲-۲-۱-۳-۲ دست ساخت بودن کالا. ۱۶
۵-۲-۲-۱-۳-۲ تجربه خرید. ۱۶
۶-۲-۲-۱-۳-۲ کاربرد و سودمندی.. ۱۶
۷-۲-۲-۱-۳-۲ تضمین اصالت.. ۱۶
۳-۱-۳-۲ در جستجوی تازگی.. ۱۷
۴-۱-۳-۲ گونه شناسی خریداران. ۱۷
۱-۴-۱-۳-۲ گونه شناسی استون. ۱۸
۲-۴-۱-۳-۲ گونه شناسی لسر و هیوگ… ۱۸
۳-۴-۱-۳-۲ گونه شناسی فین و همکاران. ۱۹
۴-۴-۱-۳-۲ گونه شناسی بلاچ و همکاران. ۲۰
۵-۱-۳-۲ خرید کارکردی.. ۲۰
۶-۱-۳-۲ خرید فراغتی.. ۲۲
۶-۲ گردشگری خرید. ۲۴
۷-۲ خرید در بازارچه های مرزی.. ۲۶
۸-۲ مرز ۲۶
۱-۸-۲مرزها از نظر تعیین خط مرز : ۲۷
۲-۸-۲ مرزها از نظر شکل گیری.. ۲۷
۳-۸-۲مرزهای غربی.. ۲۸
۹-۲ بازارچه های مرزی.. ۲۸
۱-۹-۲ اهداف تشکیل بازارچه های مرزی.. ۳۱
۲-۹-۲ مزایا بازارچه های مرزی.. ۳۱
۳-۹-۲ مشکلات تجارت خارجی از طریق بازارچه های مرزی.. ۳۲
۴-۹-۲ قوانین بازارچه های مرزی.. ۳۲
۱۰-۲ اجزای گردشگری خرید. ۳۳
۱-۱۰-۲ کالا. ۳۳
۱-۱-۱۰-۲ کالای گردشگری.. ۳۴
۱-۱-۱-۱۰-۲ کالا در گردشگری خرید. ۳۴
۱-۱-۱-۱-۱۰-۲کالاهای خاص… ۳۴
۲-۱-۱-۱-۱۰-۲سوغاتی / صنایع دستی.. ۳۵
۳-۱-۱-۱-۱۰-۲ کالاهای معاف از مالیات ۳۷
۲-۱۰-۲ مقصد. ۳۸
۱-۲-۱۰-۲ مقاصدی که دارای مناطق خرید معروفی هستند. ۳۸
۲-۲-۱۰-۲مقاصد خرید موضوعی.. ۳۹
۳-۲-۱۰-۲مراکز خرید معروف بزرگ… ۴۰
۴-۲-۱۰-۲جشنواره های خرید. ۴۱
۳-۱۰-۲ قیمت.. ۴۲
۱۱-۲ انتخاب مقصد ۴۳
۱۲-۲ منطقه مورد مطالعه. ۴۳
۱-۱۲-۲بازارچه مرزی سیران بند……………………۴۵
۲-۱۲-۲ جمعیت شهر بانه. ۴۴
۳-۱۲-۲جاذبه های بانه. ۴۵
۴-۱۲-۲ اقامتگاههای شهر بانه. ۴۶
۱-۴-۱۲-۲ متوسط مدت اقامت گردشگران در شهر بانه. ۴۷
۲-۴-۱۲-۲ درصد اشغال واحدهای اقامتی.. ۴۸
۵-۱۲-۲امار ورودی گردشگران به شهر بانه طی سالهای ۱۳۸۴-۱۳۹۱. ۴۸
۱۳-۲پیشینه تحقیق.. ۴۹
۱-۱۳-۲مطالعات داخلی : ۴۹
۲-۱۳-۲ مطالعات خارجی : ۵۱
۱-۳ مقدمه: ۵۵
۱-۲-۳دسته بندی تحقیقات بر مبنای هدف.. ۵۵
۲-۲-۳دسته بندی تحقیقات بر مبنای نحوه گردآوری داده ها ۵۵
۳-۳ متغیرهای تحقیق.. ۵۵
۴-۳ جامعه اماری.. ۵۶
۱-۴-۳ روش نمونه گیری و تخمین حجم نمونه. ۵۶
۵-۳ روش گرداوری داده ها ۵۶
۱-۵-۳ مطالعات کتابخانه ای.. ۵۷
۲-۵-۳ مطالعات میدانی.. ۵۷
۶-۳ : روایی و پایایی پرسشنامه. ۵۹
۱-۶-۳ روایی پرسشنامه. ۵۹
۲-۶-۳ پایایی پرسشنامه. ۵۹
۷-۳ روشهای تجزیه و تحلیل داده ها ۶۱
۱-۴ مقدمه. ۶۳
۲-۴ تحلیلهای آماری توصیفی.. ۶۳
۱-۲-۴ اطلاعات دموگرافیک مربوط به افراد پاسخ دهنده ۶۳
۱-۱-۲-۴ جنسیت.. ۶۴
۲-۱-۲-۴ سن.. ۶۵
۳-۲-۱-۴ درآمد. ۶۶
۴-۲-۱-۴ تحصیلات.. ۶۷
۲-۲-۴ ویِژ گیهای رفتاری اعضای نمونه. ۶۸
۱-۲ -۲- ۴ کالای خریداری شده ۶۸
۲-۲-۲-۴ مبدأ افراد بازدید کننده از شهر بانه. ۶۹
۳-۲-۲-۴ میزان رضایت از خرید در بانه. ۷۱
۴-۲-۲-۴ تعداد شبهای اقامت افراد در بانه. ۷۲
۵-۲-۲-۴ متوسط هزینه اقامت.. ۷۳
۶-۲-۲-۴ متوسط هزینه حمل و نقل.. ۷۴
۷-۲-۲-۴ حساسیت نسبت به تغییر قیمتها ۷۵
۸-۲-۲-۴ پیش بینی حداکثر هزینه برای خرید کالا. ۷۶
۹-۲-۲-۴ پرداخت حداکثر هزینه برای خرید کالا. ۷۷
۳-۴ تحلیل آماری متغیرهای پژوهش… ۷۸
۱-۳-۴ تحلیل آماری مربوط به سوالات انتخاب شهر بانه به عنوان یک مقصد خرید. ۷۸
۴-۴ آمار استنباطی.. ۷۹
۱-۴-۴ بررسی فرض نرمال بودن دادهها با استفاده از آزمون کولموگرف- اسمیرنوف (K- S) 79
۵-۴ بررسی وضعیت متغیرهای تحقیق.. ۸۰
۱-۵-۴ وضعیت انتخاب شهر بانه به عنوان یک مقصد خرید و عوامل مؤثر در رونق شهر بانه. ۸۰
۶-۴ آزمون فرضها ۸۱
۱-۶-۴ فرضیات پژوهش… ۸۱
۱-۱-۶-۴ فرضیه اصلی: ۸۱
۲-۱-۶-۴ فرضیات فرعی: ۸۲
۱-۲-۱-۶-۴ فرضیه اول: مزیت قیمتی بازارچههای مرزی با انتخاب شهر بانه به عنوان یک مقصد خرید همبستگی مثبت دارد. ۸۲
۲-۲-۱-۶-۴ فرضیه دوم: کالاهای بازارچههای مرزی با انتخاب شهر بانه به عنوان یک مقصد خرید همبستگی مثبت دارد. ۸۳
۳-۲-۱-۶-۴ فرضیه سوم: مقصدهای شکل گرفته ناشی از فعالیت بازارچههای مرزی با انتخاب شهر بانه به عنوان یک مقصد خرید همبستگی مثبت دارد. ۸۴
۷-۴ مقایسه متغیرهای پژوهش بر اساس اطلاعات دموگرافیک… ۸۶
۱-۷-۴ مقایسه انتخاب شهر بانه به عنوان یک مقصد خرید و دلایل رونق شهر بانه بر اساس اطلاعات دموگرافیک… ۸۶
۱-۱-۷-۴ بررسی وجود تفاوت در انتخاب شهر بانه به عنوان یک مقصد خرید بر اساس جنسیت.. ۸۶
۲-۱-۷-۴ بررسی وجود تفاوت دیدگاه پاسخگویان در انتخاب شهر بانه به عنوان یک مقصد خرید بر اساس سن.. ۸۷
۳-۱-۷-۴ بررسی وجود تفاوت دیدگاه پاسخگویان در انتخاب شهر بانه به عنوان یک مقصد خرید بر اساس درآمد. ۸۸
۴-۱-۷-۴ بررسی وجود تفاوت دیدگاه پاسخگویان در انتخاب شهر بانه به عنوان یک مقصد خرید بر اساس تحصیلات.. ۸۹
۲-۷-۴ مقایسه میزان رضایت از خرید در بانه بر اساس اطلاعات دموگرافیک… ۹۱
۱-۲-۷-۴ بررسی وجود تفاوت در رضایت از خرید در بانه بر اساس جنسیت.. ۹۱
۲-۲-۷-۴ بررسی وجود تفاوت دیدگاه پاسخگویان در رضایت از خرید در بانه بر اساس سن.. ۹۱
۳-۲-۷-۴ بررسی وجود تفاوت دیدگاه پاسخگویان در رضایت از خرید در بانه بر اساس درآمد. ۹۲
۴-۲-۷-۴ بررسی وجود تفاوت دیدگاه پاسخگویان در رضایت از خرید در بانه بر اساس تحصیلات.. ۹۳
۱-۵ مقدمه. ۹۵
۲-۵ نتایج یافته های تحقیق.. ۹۵
۳-۵ نتایج استنباطی.. ۹۷
۱-۳-۵ نتایج فرضیه اصلی.. ۹۷
۲-۳–۵ نتایج فرضیه فرعی ۱. ۹۸
۳-۳-۵ نتایج فرضیه فرعی ۲. ۹۸
۴-۳-۵ نتایج فرضیه فرعی ۳. ۹۸
۴-۲-۵ نتایج کاربردی.. ۹۹
۱-۲-۴-۵مستقیم. ۹۹
۲-۲-۴-۵غیر مستقیم. ۹۹
۵-۲-۵ پیشنهاداتی برای تحقیقات اینده ۱۰۰
۶-۲-۵ محدودیتهای تحقیق.. ۱۰۰
فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره نقش بازارچههای مرزی در رونق گردشگری خرید و توسعه اقتصادی مناطق مرزی
فهرست منابع: ۱۰۱
منابع فارسی.. ۱۰۱
منابع لاتین.. ۱۰۳
منابع الکترونیکی.. ۱۰۶
فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره نقش بازارچههای مرزی در رونق گردشگری خرید و توسعه اقتصادی مناطق مرزی
فهرست جداول
عنوان..صفحه
جدول شماره ۱-۲ : محرکهای ممکن برای خرید گردشگری.. ۱۲
جدول ۲-۲ : ده دلیل برای خرید. ۱۳
جدول۳-۲ : جدول موضوعات مرتبط با خرید کارکردی.. ۲۲
جدول ۵-۲ : انواع سوغاتی ها. ۳۶
جدول شماره ۶-۲ : نمایش بخشهای بانه. ۴۵
جدول ۷-۲ لیست اماکن اقامتی.. ۴۶
جدول ۸-۲: متوسط اقامت گردشگران در شهر بانه طی سالهای ۱۳۸۴-۱۳۹۱. ۴۷
جدول ۹-۲: درصد اشغال واحدهای اقامتی شهر بانه طی ۱۳۸۴-۱۳۹۱. ۴۸
جدول ۱۰-۲: گردشگران ورودی به شهر بانه طی سالهای ۱۳۸۴-۱۳۹۱. ۴۸
جدول ۱-۳ : نمایش نوع تحقیق حاضر از جنبه های مختلف.. ۵۵
جدول ۲-۳ : متغیرهای تحقیق.. ۵۶
جدول ۳-۳ ترکیب سوالات پرسشنامه و متغیرهای مورد بررسی در هر سوال.. ۵۸
جدول ۴-۳ : ترکیب سوالات پرسشنامه و متغیرهای مورد بررسی در ان.. ۵۸
جدول ۵-۳ : سنجه های طیف لیکرت.. ۵۹
جدول شماره (۳-۳): میزان آلفای کرونباخ پرسشنامه. ۶۰
جدول۱-۴: توزیع فراوانی مربوط به جنسیت پاسخ دهندگان.. ۶۴
جدول ۲-۴: توزیع فراوانی مربوط به سن پاسخ دهندگان.. ۶۵
جدول ۳-۴: توزیع فراوانی مربوط به درآمد پاسخ دهندگان.. ۶۶
جدول۴-۴: توزیع فراوانی مربوط به تحصیلات پاسخ دهندگان.. ۶۷
جدول ۵-۴: توزیع فراوانی مربوط به کالای خریداری شده پاسخ دهندگان.. ۶۸
جدول ۶-۷: توزیع فراوانی مربوط به مبدأ پاسخ دهندگان.. ۶۹
جدول ۷-۴: توزیع فراوانی مربوط به میزان رضایت از خرید در بانه پاسخ دهندگان.. ۷۱
جدول ۸-۴: توزیع فراوانی مربوط تعداد شبهای اقامت افراد در بانه. ۷۲
جدول ۹-۴: توزیع فراوانی مربوط به متوسط هزینه اقامت پاسخ دهندگان.. ۷۳
جدول ۱۰-۴: توزیع فراوانی مربوط به متوسط هزینه حمل و نقل پاسخ دهندگان.. ۷۴
جدول ۱۱-۴: توزیع فراوانی مربوط به حساسیت نسبت به تغییر قیمتها توسط پاسخ دهندگان.. ۷۵
جدول ۱۲-۴: توزیع فراوانی پیش بینی حداکثر هزینه برای خرید کالا توسط پاسخ دهندگان.. ۷۶
جدول ۱۳-۴: توزیع فراوانی مربوط به پرداخت حداکثر هزینه برای خرید کالا توسط پاسخ دهندگان.. ۷۷
جدول۱۴-۴: تحلیل آماری مربوط به سوالات انتخاب شهر بانه به عنوان یک مقصد خرید. ۷۸
جدول ۱۵-۴: نتیجه آزمون نرمال بودن متغیرهای مستقل.. ۷۹
جدول ۱۶-۴: آزمون میانگین یک جامعه آماری.. ۸۰
جدول ۱۸-۴ :آزمون میانگین یک جامعه آماری برای بررسی وضعیت رونق بازارچههای مرزی.. ۸۱
جدول ۱۸-۴ :آزمون میانگین یک جامعه آماری برای بررسی وضعیت مزیت قیمتی بازارچههای مرزی.. ۸۲
جدول ۱۹-۴ :آزمون میانگین یک جامعه آماری برای بررسی وضعیت کالاهای بازارچههای مرزی.. ۸۳
جدول ۲۰-۴ :آزمون میانگین یک جامعه آماری برای بررسی وضعیت مقصدهای شکل گرفته ناشی از فعالیت بازارچههای مرزی ۸۵
جدول ۲۱-۴: نتیجه آزمون T نمونههای مستقل جهت بررسی وجود تفاوت در انتخاب شهر بانه به عنوان یک مقصد خرید بر اساس جنسیت ۸۶
جدول ۲۲-۴: آنالیز واریانس بررسی وجود تفاوت دردیدگاه پاسخگویان بر اساس سن در ارتباط با انتخاب شهر بانه به عنوان یک مقصد خرید ۸۷
جدول۲۳-۴: رتبه بندی جریان موثر اطلاعات بر اساس سن.. ۸۸
جدول ۲۴-۴: آنالیز واریانس بررسی وجود تفاوت دردیدگاه پاسخگویان بر اساس درآمد در ارتباط با انتخاب شهر بانه به عنوان یک مقصد خرید ۸۸
جدول۲۵-۴: رتبه بندی انتخاب شهر بانه به عنوان یک مقصد خرید و ابعاد آن بر اساس درآمد. ۸۹
جدول ۲۶-۴: آنالیز واریانس بررسی وجود تفاوت دردیدگاه پاسخگویان بر اساس تحصیلات در ارتباط با انتخاب شهر بانه به عنوان یک مقصد خرید ۹۰
جدول۲۷-۴: رتبه بندی قیمت و مقصد بر اساس تحصیلات.. ۹۰
جدول ۲۸-۴: نتیجه آزمون T نمونههای مستقل جهت بررسی وجود تفاوت در رضایت از خرید در بانه بر اساس جنسیت ۹۱
جدول ۲۹-۴: آنالیز واریانس بررسی وجود تفاوت دردیدگاه پاسخگویان بر اساس سن در ارتباط با رضایت از خرید در بانه ۹۱
جدول ۳۰-۴: آنالیز واریانس بررسی وجود تفاوت دردیدگاه پاسخگویان بر اساس درآمد در ارتباط با رضایت از خرید در بانه ۹۲
جدول۳۱-۴: رتبه بندی رضایت از خرید در بانه بر اساس درآمد. ۹۲
جدول ۳۲-۴: آنالیز واریانس بررسی وجود تفاوت دردیدگاه پاسخگویان بر اساس تحصیلات در ارتباط با رضایت از خرید در بانه ۹۳
فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره نقش بازارچههای مرزی در رونق گردشگری خرید و توسعه اقتصادی مناطق مرزی
فهرست اشکال
عنوان.. صفحه
شکل ۱-۱ : عوامل موثر بر انتخاب مقصد های خرید. ۵
شکل شماره۱-۲: طیف خرید کارکردی-فراغتی.. ۲۳
شکل ۲-۲ : عوامل موثر بر انتخاب یک مقصد خرید. ۳۳
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 