فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره عوامل مؤثر بر رابطه رضایت و وفاداری مشتریان محصولات سریع‌المصرف با تحلیل بازار


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره عوامل مؤثر بر رابطه رضایت و وفاداری مشتریان محصولات سریع‌المصرف با تحلیل بازار دارای ۲۶۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره عوامل مؤثر بر رابطه رضایت و وفاداری مشتریان محصولات سریع‌المصرف با تحلیل بازار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره عوامل مؤثر بر رابطه رضایت و وفاداری مشتریان محصولات سریع‌المصرف با تحلیل بازار۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره عوامل مؤثر بر رابطه رضایت و وفاداری مشتریان محصولات سریع‌المصرف با تحلیل بازار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره عوامل مؤثر بر رابطه رضایت و وفاداری مشتریان محصولات سریع‌المصرف با تحلیل بازار :

فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره عوامل مؤثر بر رابطه رضایت و وفاداری مشتریان محصولات سریع‌المصرف با تحلیل بازار

سازمان ها به دنبال رضایتمندی مشتریانشان هستند زیرا نتیجه اصلی فعالیتهای بازاریابی رضایت است. و به عنوان ارتباطی بین مراحل مختلف رفتار خرید مصرف کننده عمل می کند و شرکتها می بایست با راضی نگه داشتن مشتریانشان فعالیتهایشان را توسعه دهند تا اینکه در محیط های تجاری بتوانند مزایا برای خود بدست آورند و خروجی اصلی رضایت وفاداری است در عصر جدید توجّه به رشد و توسعه وفاداری مشتریان به عنوان عامل مهمی در استراتژی بازاریابی شرکتها که منجر به حفظ مشتریان فعلی می شود افزایش یافته است.(McMullan& Gilmore, 2008) سازمانها با وفادار کردن مشتریانشان می توانند سهم بازار زیاد و مزیت رقابتی پایداری حاصل کنند ولی طیف وسیعی از عوامل مختلف به طور همزمان روی رضایت مشتریان و وفاداری آنها تأثیر می گذارند که گاهی موجب تضعیف و یا تقویت این رابطه می شوند بنابراین سؤال اصلی تحقیق این است که:

ü چه عواملی بر رابطه رضایت با وفاداری مشتریان تأثیر دارند؟

سوالات فرعی که در چهار چوب سوال اصلی مطرح شده اند:

ü متغیرهای قطعیت[۱]، دانش عینی مشتریان[۲] و ریسک های ادارک شده چه تاثیری بر روی رابطه رضایت با وفاداری مشتریان دارند؟

ü عوامل اعتماد[۳] , کیفیت خدمات ادراک شده[۴]، ارزش مشتریان شامل ارزش اجتماعی، احساسی، پولی و عملکردی و تکرار مصرف و سهولت در خرید چه تاثیری بر روی رضایت مشتریان دارند؟

ü روابط مستمر و پایدار[۵]و هزینه های تغییر [۶]و اعتماد چه تاثیری برروی وفاداری مشتریان دارند؟

ü تکرار مصرف [۷]و سهولت در خرید[۸]چه تأثیر بر روی روابط مستمر و پایدار مشتریان می گذارند؟

فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره عوامل مؤثر بر رابطه رضایت و وفاداری مشتریان محصولات سریع‌المصرف با تحلیل بازار
فهرست مطالب

فصل اول

۲

۱-۱-مقدمه

۳

۱-۲-بیان مسئله

۴

۱-۳-پیشینه تحقیق

۴

۱-۳-۱-پیشینه داخلی

۴

۱-۳-۲-پیشینه خارجی

۵

۱-۴-بیان اهمیت و ضرورت

۶

۱-۵-اهداف تحقیق

۶

۱-۵-۱-هدف اصلی

۶

۱-۵-۲-اهداف فرعی

۷

۱-۵-۳-هدف کاربردی

۷

۱-۵-۴-هدف ارمانی

۷

۱-۶-چهارچوب نظری

۱۵

۱-۷-مدل تحلیلی تحقیق

۱۶

۱-۸-فرضیات تحقیق

۱۷

۱-۹-روش تحقیق

۱۷

۱-۱۰-جامعه آماری

۱۷

۱-۱۱-روش نمونه گیری

۱۸

۱-۱۲-ابزار گرد اوری اطلاعات

۱۸

۱-۱۳-روش تجزیه وتحلیل داده ها

۱۸

۱-۱۴-تعریف واژه ها و مفاهیم

فصل دوم

بخش اول

۲۳

۱-۲-مقدمه

۲۴

۲-۲-سیر تکاملی رویکردهای بازاریابی

۲۴

۲-۲-۱- رویکرد معامله ای (سنتی)

۲۴

۲-۲-۲- رویکرد بازاریابی رابطه مند

۲۵

۲-۲-۲-۱-استراتژی های بازاریابی رابطه مند

۲۶

۲-۲-۳- رویکرد بازاریابی مبتنی بر همکاری

۲۷

۲-۳-ارتباط بازاریابی رابطه مند و وفاداری مشتریان

۳۳

۲-۳-۱-وفاداری

۳۴

۲-۳-۲-اهمیت وفاداری

۳۵

۲-۳-۴-توسعه وفاداری مشتریان

۳۶

۲-۳-۵-مزایای حاصل از وفاداری مشتریان

۳۷

۲-۴-رضایت مشتری

۴۴

۲-۵-تعاریف اعتماد

۴۵

۲-۵-۱-دیدگاه های مختلف به اعتماد

۴۶

۲-۵-۲-اعتماد در بخش خدمات

۴۶

۲-۶-ارزش مشتری

۵۲

۲-۷-ریسک ادراک شده

۵۳

۲-۷-۱-ابعاد مختلف ریسک

۵۴

۲-۸-دانش مشتری

۵۸

۲-۹-هزینه های تعویض

۵۹

۲-۹-۱-انواع هزینه های تعویض

۶۱

۲-۱۰-روابط مستمر

۶۳

۲-۱۱-سهولت در خرید

۶۴

۲-۱۲-تکرار مصرف

۶۴

۲-۱۳-قطعیت

۶۵

۲-۱۴-ادارک مشتری از کیفیت خدمات

۶۶

۲-۱۴-۱خدمت

۶۶

۲-۱۴-۲-کیفیت خدمات

۷۰

۲-۱۴-۲-۱-ابعاد و عوامل کیفیت خدمات

۷۱

۲-۱۴-۲-۲-اندازه گیری کیفیت خدمات

۷۲

بخش دوم:پیشینه تحقیق

فصل سوم

۸۰

۳-۱- مقدمه

۸۱

۳-۲- روش تحقیق

۸۳

۸۳

۳-۲-۱ قلمرو تحقیق

۳-۳جامعه اماری

۸۴

۳-۴- روش نمونه گیری و تعیین حجم نمونه تحقیق

۸۵

۳-۴-۲-حجم نمونه

۸۸

۳-۵ -روش و ابزار جمع آوری داده های تحقیق

۸۹

۳-۵-۲- ابزار سنجش

۹۱

۳-۶-مقیاس و طیف ابزار اندازه گیری تحقیق

۹۲

۳-۷- سنجش روایی پرسشنامه

۹۲

۳-۷-۱-روایی صوری

۹۳

۳-۷-۲-روایی سازه

۹۳

۳-۷-۳-روایی همگرا

۹۴

۳-۷-۴-روایی محتوا

۹۶

۳-۸ سنجش پایایی پرسشنامه

۹۸

۳-۹-روش تجزیه و تحلیل داده ها

۹۹

۳-۹-۱-روش مدل معادلات ساختاری

۱۰۰

۳-۲-۹-نرم افزار لیزرل

۱۰۱

۳-۹-۳–مدل اندازه گیری یا تحلیل عاملی تائیدی

فصل چهارم

۱۰۳

مقدمه

۱۰۴

۴-۱ بخش اول : آمار توصیفی

۱۰۴

۴-۱-۱ویژگی های جمعیت شناختی پاسخگویان

۱۰۴

۴-۱-۱-۱متغیر جنسیت

۱۰۵

۴-۱-۱-۲ متغیر وضعیت تأهل

۱۰۵

۴-۱-۱-۳ متغیر سن

۱۰۷

۴-۱-۱-۴ متغیر سطح تحصیلات

۱۰۸

۴-۱-۱-۴ متغیر شغل

۱۰۹

۴-۱-۱-۶ بررسی وضعیت نرمال بودن تک متغیره

بخش دوم: آمار استنباطی

۱۱۲

۴-۲ اعتبار سنجی مدل تحقیق با مدل معادلات ساختاری

۱۶۴

۴-۲-۲ مدل ساختاری(مدل تحلیل مسیر)کل

فصل پنجم

۱۹۷

مقدمه

۱۹۷

۵-۱- یافته‌های توصیفی تحقیق

۱۹۷

۵-۱-۱- ویژگیهای جمعیت شناختی پاسخگویان

۱۹۸

۵-۲- نتایج آزمون فرضیه­های پژوهش و تفسیر آنها

۲۱۶

۵-۳- پیشنهادات

۲۱۶

۵-۳- ۱- پیشنهادات مبتنی بر نتایج تحقیق

۲۱۸

۵-۳- ۲- پیشنهادات جهت تحقیقات آتی

۲۱۸

۵-۳- ۳- پیشنهادات برای مدیران

۲۲۰

منابع

۲۲۵

پیوست ها

۲۲۶

پیوست الف:پرسشنامه جهت سنجش اعتبار محتوا

۲۳۱

پیوست ب:پرسشنامه پژوهش

فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره عوامل مؤثر بر رابطه رضایت و وفاداری مشتریان محصولات سریع‌المصرف با تحلیل بازار
فهرست جداول

صفحه

عنوان

۳۳

۲-۱- تعاریف وفاداری

۴۳

۲-۲-جدول نوآوری ها در مدل اسکمپر

۴۴

۲-۳-تعارف اعتماد

۷۷

۲-۴خلاصه پیشینه تحقیق

۸۷

۳-۱تعیین حجم نمونه

۹۰

۳-۲ شاخصها ومنابع پرسشنامه

۹۵

مورد قبول ارزیابان CVR 3-3حداقل

۹۵

۳- ۴نتایج مرتبط با نسبت اعتبار محتوای بدست آمده برای سوالات پرسش نامه

۹۷

۳- ۵آزمون آلفای کلی کرونباخ برای پایایی پرسشنامه

۹۸

۳- ۶ضرایب هر یک از سازه ها با کل آزمون آلفای کرونباخ پرسشنامه مشتریان

۱۰۶

۴-۱درصد فراوانی متغیر سن

۱۰۷

۴-۲ درصد فراوانی متغیرتحصیلات

۱۰۸

۴-۳ درصد فراوانی متغیر شغل

۱۰۹

۴-۴ آزمون های بررسی نرمال بودن توزیع متغیر های تحقیق

۱۱۰

۴-۵ آماره های توصیفی درباره هر یک از متغیر های تحقیق

۱۱۱

۴-۶ بررسی کفایت نمونه

۱۱۶

۴-۷ تفاوت مقادیر کای اسکویر در تعیین اثر بخشی اصلاح مدل اولیه اندازه گیری

۱۱۹

۴-۸ نتایج مدل اندازه گیری متغیرهای تکرار مصرف و سهولت در خرید

۱۲۱

۴-۹ شاخصهای برازندگی مدل اندازه گیری متغیرهای تکرارمصرف و سهولت در خرید

۱۲۳

۴-۱۰ تفاوت مقادیر کای اسکویر در تعیین اثر بخشی اصلاح مدل اولیه اندازه گیری متغیرهای رضایت مشتری و روابط مستمر

۱۲۶

۴-۱۱ نتایج مدل اندازه گیری متغیرهای رضایت مشتری و روابط مستمر

۱۲۷

۴-۱۲ شاخص های برازندگی مدل اندازه گیری متغیر کیفیت خدمات

۱۲۹

۴-۱۳تفاوت مقادیر کای اسکویر در تعیین اثر بخشی اصلاح مدل اولیه اندازه گیری

متغیرهای ارزش عملکردی و ارزش عاطفی

۱۳۲

۴-۱۴ نتایج مدل اندازه گیری متغیرهای ارزش عملکردی و ارزش عاطفی

۱۳۳

۴-۱۵ شاخص های برازندگی مدل اندازه گیری متغیرهای ارزش عملکردی و عاطفی

۱۳۶

۴-۱۶ نتایج مدل اندازه گیری متغیرهای ارزش اجتماعی و ارزش مالی

۱۳۷

۴-۱۷ شاخصهای برازندگی مدل اندازه گیری متغیرهای ارزش اجتماعی ومالی

۱۳۹

۴-۱۸ تفاوت مقادیر کای اسکویر در تعیین اثر بخشی اصلاح مدل اولیه اندازه گیری متغیرهای کیفیت و اعتماد

۱۴۲

۴-۱۹ نتایج مدل اندازه گیری متغیرهای کیفیت و اعتماد

۱۴۳

۴-۲۰ شاخص های برازندگی مدل اندازه گیری متغییرهای کیفیت و اعتماد

۱۴۶

۴-۲۱ تفاوت مقادیر کای اسکویر در تعیین اثر بخشی اصلاح مدل اولیه اندازه گیری متغیرهای هزینه تعویض و وفاداری

۱۴۹

۴-۲۲ نتایج مدل اندازه گیری متغیرهای هزینه تعویض و وفاداری

۱۵۰

۴-۲۳ شاخص های برازندگی مدل اندازه گیری متغییرهای هزینه تعویض و وفاداری

۱۵۳

۴-۲۴ تفاوت مقادیر کای اسکویر در تعیین اثر بخشی اصلاح مدل اولیه اندازه گیری متغیرهای ریسک ادراک شده

۱۵۶

۴-۲۵ نتایج مدل اندازه گیری متغییر ریسک ادراک شده

۱۵۷

۴-۲۶ شاخص های برازندگی مدل اندازه گیری متغیرهای ریسک سلامتی و عملکردی

۱۶۰

۴-۲۷ نتایج مدل اندازه گیری متغیرهای قطعیت و دانش عینی

۱۶۱

۴-۲۸ شاخص های برازندگی مدل اندازه گیری متغیرهای قطعیت و دانش عینی

۱۶۲

۴-۲۹ بررسی مقادیر میانگین واریانس استخراج شده

۱۶۲

۴-۳۰ بررسی پایایی مقیاس های مورد استفاده با استفاده از پایایی ترکیبی

۱۷۳

۴-۳۱ ضرایب مسیر اثرات کل سازه ها و معنی داری پارامتر های برآورد شده

۱۸۷

۴-۳۲ شاخص برازندگی مدل ساختاری

۱۸۸

۴-۳۳ جدول توافقی بین متغییر های تحقیق با جنسیت، سن، شغل، تحصیلات و تاهل

۲۱۵

۵-۱-فرضیه های تحقیق در یک نگاه

فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره عوامل مؤثر بر رابطه رضایت و وفاداری مشتریان محصولات سریع‌المصرف با تحلیل بازار
فهرست نمودارها

صفحه

عنوان

۱۰۴

۴-۱ درصد فراوانی متغیر جنسیت

۱۰۵

۴-۲ درصد فراوانی متغیر وضعیت تأهل

۱۰۶

۴-۳ درصد فراوانی متغیر سن

۱۰۷

۴-۴ درصد فراوانی متغیرتحصیلات

۱۰۸

۴-۵ درصد فراوانی متغیر شغل

فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره عوامل مؤثر بر رابطه رضایت و وفاداری مشتریان محصولات سریع‌المصرف با تحلیل بازار
فهرست اشکال

صفحه

عنوان

۱۵

۱-۷-مدل تحقیق

۳۸

۲-۱-روش های اندازه گیری رضایت مشتری

۴۰

۲- ۲ -مدل کانو

۴۲

۲-۳ مدل شاخص رضایت مشتری در کشور سوئد

۴۸

۲-۴-ارزش مشتری

۵۰

۲-۵ رضایت مشتری ناشی ارزش دریافتی

۵۷

۲-۶ مدل نوناکار و تاکایوچی

۱۱۵

۴-۱ مدل اولیه اندازه گیری متغیرهای تکرار مصرف و سهولت در خرید قبل از اصلاح

۱۱۷

۴-۲مدل اندازه گیری متغیرهای تکرار مصرف و سهولت در خرید (پس از اصلاحات)

۱۱۸

۴-۳مقدیر تی برای بررسی معنی داری بار های عاملی مدل اندازه گیری متغیرهای تکرار مصرف و سهولت در خرید

۱۲۲

۴-۴ مدل اولیه اندازه گیری متغیرهای رضایت مشتری و روابط مستمر

۱۲۴

۴-۵ مدل اندازه گیری متغیرهای رضایت مشتری و روابط مستمر اشباع شده(پس از اصلاحات)

۱۲۵

۴-۶ مقادیرتی برای بررسی معنی داری بار های عاملی مدل اندازه گیری متغیرهای رضایت مشتری و روابط مستمر

۱۲۸

۴-۷ مدل اولیه اندازه گیری متغیرهای ارزش عملکردی و ارزش عاطفی

۱۳۰

۴-۸ مدل اندازه گیری متغیرهای ارزش عملکردی و ارزش عاطفی اشباع شده(پس ازاصلاح)

۱۳۱

۴-۹مقادیر تی برای بررسی معنی داری بار های عاملی مدل اندازه گیری متغیرهای ارزش عملکردی و ارزش عاطفی

۱۳۴

۴-۱۰ مدل اندازه گیری متغیرهای ارزش اجتماعی و ارزش مالی در حالت استاندارد

۱۳۵

۴-۱۱ مدل اندازه گیری متغیرهای ارزش اجتماعی و ارزش مالی برای بررسی مقادیر در حالت معنی داری

۱۳۸

۴-۱۲ مدل اولیه اندازه گیری متغیرهای کیفیت و اعتماد

۱۴۰

۴-۱۳ مدل اندازه گیری متغیرهای کیفیت و اعتماد اشباع شده(پس از اصلاحات)

۱۴۱

۴-۱۴مقادیر تی برای بررسی معنی داری بار های عاملی مدل اندازه گیری متغیرهای کیفیت و اعتماد

۱۴۵

۴-۱۵ مدل اولیه اندازه گیری متغیرهای هزینه تعویض و وفاداری

۱۴۷

۴-۱۶ مدل اندازه گیری متغیرهای هزینه تعویض و وفاداری اشباع شده(پس از اصلاحات)

۱۴۸

۴-۱۷مقادیر تی برای بررسی معنی داری بار های عاملی مدل اندازه گیری متغیرهای هزینه تعویض و وفاداری

۱۵۱

۴-۱۸ مدل اولیه اندازه گیری متغیرهای ریسک ادراک شده

۱۵۴

۴-۱۹ مدل اندازه گیری متغیر ریسک ادراک شده(پس از اصلاحات)

۱۵۵

۴-۲۰-مقادیرتی برای بررسی معنی داری بار های عاملی مدل اندازه گیری متغیر ریسک ادراک شده

۱۵۸

۴-۲۱ مدل اندازه گیری متغیرهای قطعیت و دانش عینی در حالت استاندارد

۱۵۹

۴-۲۲ مقاذیر تی مدل اندازه گیری متغیرهای قطعیت و دانش عینی

۱۶۵

۴-۲۳ مدل عمومی لیزرل(مدل تحلیل مسیرکل بدون اثر تعدیلی)

۱۶۶

۴-۲۴- بررسی معنی داری ضرایب مسیر برآورد شده در مدل مسیر بدون اثر تعدیلی

۱۶۷

۴-۲۵ مدل عمومی لیزرل(مدل تحلیل مسیر) با اثر تعدیلی متغیر ریسک

۱۶۸

۴-۲۶-مقادیرتی برای بررسی معنی داری ضرایب مسیر برآورد شده در مدل با اثر تعدیلی متغیر ریسک

۱۶۹

۴-۲۷ مدل عمومی لیزرل(مدل تحلیل مسیر) با اثر تعدیلی متغیر قطعیت

۱۷۰

۴-۲۸- بررسی معنی داری ضرایب مسیر برآورد شده در مدل با اثر تعدیلی متغیر قطعیت

۱۷۱

۴-۲۹ مدل عمومی لیزرل(مدل تحلیل مسیر) با اثر تعدیلی متغیر دانش

۱۷۲

۴-۳۰- بررسی معنی داری ضرایب مسیر برآورد شده در مدل با اثر تعدیلی متغیر دانش

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.