فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره عوامل مؤثر بر رابطه رضایت و وفاداری مشتریان محصولات سریعالمصرف با تحلیل بازار
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره عوامل مؤثر بر رابطه رضایت و وفاداری مشتریان محصولات سریعالمصرف با تحلیل بازار دارای ۲۶۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره عوامل مؤثر بر رابطه رضایت و وفاداری مشتریان محصولات سریعالمصرف با تحلیل بازار کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره عوامل مؤثر بر رابطه رضایت و وفاداری مشتریان محصولات سریعالمصرف با تحلیل بازار۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره عوامل مؤثر بر رابطه رضایت و وفاداری مشتریان محصولات سریعالمصرف با تحلیل بازار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره عوامل مؤثر بر رابطه رضایت و وفاداری مشتریان محصولات سریعالمصرف با تحلیل بازار :
فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره عوامل مؤثر بر رابطه رضایت و وفاداری مشتریان محصولات سریعالمصرف با تحلیل بازار
سازمان ها به دنبال رضایتمندی مشتریانشان هستند زیرا نتیجه اصلی فعالیتهای بازاریابی رضایت است. و به عنوان ارتباطی بین مراحل مختلف رفتار خرید مصرف کننده عمل می کند و شرکتها می بایست با راضی نگه داشتن مشتریانشان فعالیتهایشان را توسعه دهند تا اینکه در محیط های تجاری بتوانند مزایا برای خود بدست آورند و خروجی اصلی رضایت وفاداری است در عصر جدید توجّه به رشد و توسعه وفاداری مشتریان به عنوان عامل مهمی در استراتژی بازاریابی شرکتها که منجر به حفظ مشتریان فعلی می شود افزایش یافته است.(McMullan& Gilmore, 2008) سازمانها با وفادار کردن مشتریانشان می توانند سهم بازار زیاد و مزیت رقابتی پایداری حاصل کنند ولی طیف وسیعی از عوامل مختلف به طور همزمان روی رضایت مشتریان و وفاداری آنها تأثیر می گذارند که گاهی موجب تضعیف و یا تقویت این رابطه می شوند بنابراین سؤال اصلی تحقیق این است که:
ü چه عواملی بر رابطه رضایت با وفاداری مشتریان تأثیر دارند؟
سوالات فرعی که در چهار چوب سوال اصلی مطرح شده اند:
ü متغیرهای قطعیت[۱]، دانش عینی مشتریان[۲] و ریسک های ادارک شده چه تاثیری بر روی رابطه رضایت با وفاداری مشتریان دارند؟
ü عوامل اعتماد[۳] , کیفیت خدمات ادراک شده[۴]، ارزش مشتریان شامل ارزش اجتماعی، احساسی، پولی و عملکردی و تکرار مصرف و سهولت در خرید چه تاثیری بر روی رضایت مشتریان دارند؟
ü روابط مستمر و پایدار[۵]و هزینه های تغییر [۶]و اعتماد چه تاثیری برروی وفاداری مشتریان دارند؟
ü تکرار مصرف [۷]و سهولت در خرید[۸]چه تأثیر بر روی روابط مستمر و پایدار مشتریان می گذارند؟
فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره عوامل مؤثر بر رابطه رضایت و وفاداری مشتریان محصولات سریعالمصرف با تحلیل بازار
فهرست مطالب
|
فصل اول |
|||
|
۲ |
۱-۱-مقدمه |
||
|
۳ |
۱-۲-بیان مسئله |
||
|
۴ |
۱-۳-پیشینه تحقیق |
||
|
۴ |
۱-۳-۱-پیشینه داخلی |
||
|
۴ |
۱-۳-۲-پیشینه خارجی |
||
|
۵ |
۱-۴-بیان اهمیت و ضرورت |
||
|
۶ |
۱-۵-اهداف تحقیق |
||
|
۶ |
۱-۵-۱-هدف اصلی |
||
|
۶ |
۱-۵-۲-اهداف فرعی |
||
|
۷ |
۱-۵-۳-هدف کاربردی |
||
|
۷ |
۱-۵-۴-هدف ارمانی |
||
|
۷ |
۱-۶-چهارچوب نظری |
||
|
۱۵ |
۱-۷-مدل تحلیلی تحقیق |
||
|
۱۶ |
۱-۸-فرضیات تحقیق |
||
|
۱۷ |
۱-۹-روش تحقیق |
||
|
۱۷ |
۱-۱۰-جامعه آماری |
||
|
۱۷ |
۱-۱۱-روش نمونه گیری |
||
|
۱۸ |
۱-۱۲-ابزار گرد اوری اطلاعات |
||
|
۱۸ |
۱-۱۳-روش تجزیه وتحلیل داده ها |
||
|
۱۸ |
۱-۱۴-تعریف واژه ها و مفاهیم |
||
|
فصل دوم |
|||
|
بخش اول |
|||
|
۲۳ |
۱-۲-مقدمه |
||
|
۲۴ |
۲-۲-سیر تکاملی رویکردهای بازاریابی |
||
|
۲۴ |
۲-۲-۱- رویکرد معامله ای (سنتی) |
||
|
۲۴ |
۲-۲-۲- رویکرد بازاریابی رابطه مند |
||
|
۲۵ |
۲-۲-۲-۱-استراتژی های بازاریابی رابطه مند |
||
|
۲۶ |
۲-۲-۳- رویکرد بازاریابی مبتنی بر همکاری |
||
|
۲۷ |
۲-۳-ارتباط بازاریابی رابطه مند و وفاداری مشتریان |
||
|
۳۳ |
۲-۳-۱-وفاداری |
||
|
۳۴ |
۲-۳-۲-اهمیت وفاداری |
||
|
۳۵ |
۲-۳-۴-توسعه وفاداری مشتریان |
||
|
۳۶ |
۲-۳-۵-مزایای حاصل از وفاداری مشتریان |
||
|
۳۷ |
۲-۴-رضایت مشتری |
||
|
۴۴ |
۲-۵-تعاریف اعتماد |
||
|
۴۵ |
۲-۵-۱-دیدگاه های مختلف به اعتماد |
||
|
۴۶ |
۲-۵-۲-اعتماد در بخش خدمات |
||
|
۴۶ |
۲-۶-ارزش مشتری |
||
|
۵۲ |
۲-۷-ریسک ادراک شده |
||
|
۵۳ |
۲-۷-۱-ابعاد مختلف ریسک |
||
|
۵۴ |
۲-۸-دانش مشتری |
||
|
۵۸ |
۲-۹-هزینه های تعویض |
||
|
۵۹ |
۲-۹-۱-انواع هزینه های تعویض |
||
|
۶۱ |
۲-۱۰-روابط مستمر |
||
|
۶۳ |
۲-۱۱-سهولت در خرید |
||
|
۶۴ |
۲-۱۲-تکرار مصرف |
||
|
۶۴ |
۲-۱۳-قطعیت |
||
|
۶۵ |
۲-۱۴-ادارک مشتری از کیفیت خدمات |
||
|
۶۶ |
۲-۱۴-۱خدمت |
||
|
۶۶ |
۲-۱۴-۲-کیفیت خدمات |
||
|
۷۰ |
۲-۱۴-۲-۱-ابعاد و عوامل کیفیت خدمات |
||
|
۷۱ |
۲-۱۴-۲-۲-اندازه گیری کیفیت خدمات |
||
|
۷۲ |
بخش دوم:پیشینه تحقیق |
||
|
فصل سوم |
|||
|
۸۰ |
۳-۱- مقدمه |
||
|
۸۱ |
۳-۲- روش تحقیق |
||
|
۸۳ ۸۳ |
۳-۲-۱ قلمرو تحقیق ۳-۳جامعه اماری |
||
|
۸۴ |
۳-۴- روش نمونه گیری و تعیین حجم نمونه تحقیق |
||
|
۸۵ |
۳-۴-۲-حجم نمونه |
||
|
۸۸ |
۳-۵ -روش و ابزار جمع آوری داده های تحقیق |
||
|
۸۹ |
۳-۵-۲- ابزار سنجش |
||
|
۹۱ |
۳-۶-مقیاس و طیف ابزار اندازه گیری تحقیق |
||
|
۹۲ |
۳-۷- سنجش روایی پرسشنامه |
||
|
۹۲ |
۳-۷-۱-روایی صوری |
||
|
۹۳ |
۳-۷-۲-روایی سازه |
||
|
۹۳ |
۳-۷-۳-روایی همگرا |
||
|
۹۴ |
۳-۷-۴-روایی محتوا |
||
|
۹۶ |
۳-۸ سنجش پایایی پرسشنامه |
||
|
۹۸ |
۳-۹-روش تجزیه و تحلیل داده ها |
||
|
۹۹ |
۳-۹-۱-روش مدل معادلات ساختاری |
||
|
۱۰۰ |
۳-۲-۹-نرم افزار لیزرل |
||
|
۱۰۱ |
۳-۹-۳–مدل اندازه گیری یا تحلیل عاملی تائیدی |
||
|
فصل چهارم |
|||
|
۱۰۳ |
مقدمه |
||
|
۱۰۴ |
۴-۱ بخش اول : آمار توصیفی |
||
|
۱۰۴ |
۴-۱-۱ویژگی های جمعیت شناختی پاسخگویان |
||
|
۱۰۴ |
۴-۱-۱-۱متغیر جنسیت |
||
|
۱۰۵ |
۴-۱-۱-۲ متغیر وضعیت تأهل |
||
|
۱۰۵ |
۴-۱-۱-۳ متغیر سن |
||
|
۱۰۷ |
۴-۱-۱-۴ متغیر سطح تحصیلات |
||
|
۱۰۸ |
۴-۱-۱-۴ متغیر شغل |
||
|
۱۰۹ |
۴-۱-۱-۶ بررسی وضعیت نرمال بودن تک متغیره |
||
|
بخش دوم: آمار استنباطی |
|||
|
۱۱۲ |
۴-۲ اعتبار سنجی مدل تحقیق با مدل معادلات ساختاری |
||
|
۱۶۴ |
۴-۲-۲ مدل ساختاری(مدل تحلیل مسیر)کل |
||
|
فصل پنجم |
|||
|
۱۹۷ |
مقدمه |
||
|
۱۹۷ |
۵-۱- یافتههای توصیفی تحقیق |
||
|
۱۹۷ |
۵-۱-۱- ویژگیهای جمعیت شناختی پاسخگویان |
||
|
۱۹۸ |
۵-۲- نتایج آزمون فرضیههای پژوهش و تفسیر آنها |
||
|
۲۱۶ |
۵-۳- پیشنهادات |
||
|
۲۱۶ |
۵-۳- ۱- پیشنهادات مبتنی بر نتایج تحقیق |
||
|
۲۱۸ |
۵-۳- ۲- پیشنهادات جهت تحقیقات آتی |
||
|
۲۱۸ |
۵-۳- ۳- پیشنهادات برای مدیران |
||
|
۲۲۰ |
منابع |
||
|
۲۲۵ |
پیوست ها |
||
|
۲۲۶ |
پیوست الف:پرسشنامه جهت سنجش اعتبار محتوا |
||
|
۲۳۱ |
پیوست ب:پرسشنامه پژوهش |
فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره عوامل مؤثر بر رابطه رضایت و وفاداری مشتریان محصولات سریعالمصرف با تحلیل بازار
فهرست جداول
|
صفحه |
عنوان |
|
۳۳ |
۲-۱- تعاریف وفاداری |
|
۴۳ |
۲-۲-جدول نوآوری ها در مدل اسکمپر |
|
۴۴ |
۲-۳-تعارف اعتماد |
|
۷۷ |
۲-۴خلاصه پیشینه تحقیق |
|
۸۷ |
۳-۱تعیین حجم نمونه |
|
۹۰ |
۳-۲ شاخصها ومنابع پرسشنامه |
|
۹۵ |
مورد قبول ارزیابان CVR 3-3حداقل |
|
۹۵ |
۳- ۴نتایج مرتبط با نسبت اعتبار محتوای بدست آمده برای سوالات پرسش نامه |
|
۹۷ |
۳- ۵آزمون آلفای کلی کرونباخ برای پایایی پرسشنامه |
|
۹۸ |
۳- ۶ضرایب هر یک از سازه ها با کل آزمون آلفای کرونباخ پرسشنامه مشتریان |
|
۱۰۶ |
۴-۱درصد فراوانی متغیر سن |
|
۱۰۷ |
۴-۲ درصد فراوانی متغیرتحصیلات |
|
۱۰۸ |
۴-۳ درصد فراوانی متغیر شغل |
|
۱۰۹ |
۴-۴ آزمون های بررسی نرمال بودن توزیع متغیر های تحقیق |
|
۱۱۰ |
۴-۵ آماره های توصیفی درباره هر یک از متغیر های تحقیق |
|
۱۱۱ |
۴-۶ بررسی کفایت نمونه |
|
۱۱۶ |
۴-۷ تفاوت مقادیر کای اسکویر در تعیین اثر بخشی اصلاح مدل اولیه اندازه گیری |
|
۱۱۹ |
۴-۸ نتایج مدل اندازه گیری متغیرهای تکرار مصرف و سهولت در خرید |
|
۱۲۱ |
۴-۹ شاخصهای برازندگی مدل اندازه گیری متغیرهای تکرارمصرف و سهولت در خرید |
|
۱۲۳ |
۴-۱۰ تفاوت مقادیر کای اسکویر در تعیین اثر بخشی اصلاح مدل اولیه اندازه گیری متغیرهای رضایت مشتری و روابط مستمر |
|
۱۲۶ |
۴-۱۱ نتایج مدل اندازه گیری متغیرهای رضایت مشتری و روابط مستمر |
|
۱۲۷ |
۴-۱۲ شاخص های برازندگی مدل اندازه گیری متغیر کیفیت خدمات |
|
۱۲۹ |
۴-۱۳تفاوت مقادیر کای اسکویر در تعیین اثر بخشی اصلاح مدل اولیه اندازه گیری متغیرهای ارزش عملکردی و ارزش عاطفی |
|
۱۳۲ |
۴-۱۴ نتایج مدل اندازه گیری متغیرهای ارزش عملکردی و ارزش عاطفی |
|
۱۳۳ |
۴-۱۵ شاخص های برازندگی مدل اندازه گیری متغیرهای ارزش عملکردی و عاطفی |
|
۱۳۶ |
۴-۱۶ نتایج مدل اندازه گیری متغیرهای ارزش اجتماعی و ارزش مالی |
|
۱۳۷ |
۴-۱۷ شاخصهای برازندگی مدل اندازه گیری متغیرهای ارزش اجتماعی ومالی |
|
۱۳۹ |
۴-۱۸ تفاوت مقادیر کای اسکویر در تعیین اثر بخشی اصلاح مدل اولیه اندازه گیری متغیرهای کیفیت و اعتماد |
|
۱۴۲ |
۴-۱۹ نتایج مدل اندازه گیری متغیرهای کیفیت و اعتماد |
|
۱۴۳ |
۴-۲۰ شاخص های برازندگی مدل اندازه گیری متغییرهای کیفیت و اعتماد |
|
۱۴۶ |
۴-۲۱ تفاوت مقادیر کای اسکویر در تعیین اثر بخشی اصلاح مدل اولیه اندازه گیری متغیرهای هزینه تعویض و وفاداری |
|
۱۴۹ |
۴-۲۲ نتایج مدل اندازه گیری متغیرهای هزینه تعویض و وفاداری |
|
۱۵۰ |
۴-۲۳ شاخص های برازندگی مدل اندازه گیری متغییرهای هزینه تعویض و وفاداری |
|
۱۵۳ |
۴-۲۴ تفاوت مقادیر کای اسکویر در تعیین اثر بخشی اصلاح مدل اولیه اندازه گیری متغیرهای ریسک ادراک شده |
|
۱۵۶ |
۴-۲۵ نتایج مدل اندازه گیری متغییر ریسک ادراک شده |
|
۱۵۷ |
۴-۲۶ شاخص های برازندگی مدل اندازه گیری متغیرهای ریسک سلامتی و عملکردی |
|
۱۶۰ |
۴-۲۷ نتایج مدل اندازه گیری متغیرهای قطعیت و دانش عینی |
|
۱۶۱ |
۴-۲۸ شاخص های برازندگی مدل اندازه گیری متغیرهای قطعیت و دانش عینی |
|
۱۶۲ |
۴-۲۹ بررسی مقادیر میانگین واریانس استخراج شده |
|
۱۶۲ |
۴-۳۰ بررسی پایایی مقیاس های مورد استفاده با استفاده از پایایی ترکیبی |
|
۱۷۳ |
۴-۳۱ ضرایب مسیر اثرات کل سازه ها و معنی داری پارامتر های برآورد شده |
|
۱۸۷ |
۴-۳۲ شاخص برازندگی مدل ساختاری |
|
۱۸۸ |
۴-۳۳ جدول توافقی بین متغییر های تحقیق با جنسیت، سن، شغل، تحصیلات و تاهل |
|
۲۱۵ |
۵-۱-فرضیه های تحقیق در یک نگاه |
فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره عوامل مؤثر بر رابطه رضایت و وفاداری مشتریان محصولات سریعالمصرف با تحلیل بازار
فهرست نمودارها
|
صفحه |
عنوان |
|
۱۰۴ |
۴-۱ درصد فراوانی متغیر جنسیت |
|
۱۰۵ |
۴-۲ درصد فراوانی متغیر وضعیت تأهل |
|
۱۰۶ |
۴-۳ درصد فراوانی متغیر سن |
|
۱۰۷ |
۴-۴ درصد فراوانی متغیرتحصیلات |
|
۱۰۸ |
۴-۵ درصد فراوانی متغیر شغل |
فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره عوامل مؤثر بر رابطه رضایت و وفاداری مشتریان محصولات سریعالمصرف با تحلیل بازار
فهرست اشکال
|
صفحه |
عنوان |
|
۱۵ |
۱-۷-مدل تحقیق |
|
۳۸ |
۲-۱-روش های اندازه گیری رضایت مشتری |
|
۴۰ |
۲- ۲ -مدل کانو |
|
۴۲ |
۲-۳ مدل شاخص رضایت مشتری در کشور سوئد |
|
۴۸ |
۲-۴-ارزش مشتری |
|
۵۰ |
۲-۵ رضایت مشتری ناشی ارزش دریافتی |
|
۵۷ |
۲-۶ مدل نوناکار و تاکایوچی |
|
۱۱۵ |
۴-۱ مدل اولیه اندازه گیری متغیرهای تکرار مصرف و سهولت در خرید قبل از اصلاح |
|
۱۱۷ |
۴-۲مدل اندازه گیری متغیرهای تکرار مصرف و سهولت در خرید (پس از اصلاحات) |
|
۱۱۸ |
۴-۳مقدیر تی برای بررسی معنی داری بار های عاملی مدل اندازه گیری متغیرهای تکرار مصرف و سهولت در خرید |
|
۱۲۲ |
۴-۴ مدل اولیه اندازه گیری متغیرهای رضایت مشتری و روابط مستمر |
|
۱۲۴ |
۴-۵ مدل اندازه گیری متغیرهای رضایت مشتری و روابط مستمر اشباع شده(پس از اصلاحات) |
|
۱۲۵ |
۴-۶ مقادیرتی برای بررسی معنی داری بار های عاملی مدل اندازه گیری متغیرهای رضایت مشتری و روابط مستمر |
|
۱۲۸ |
۴-۷ مدل اولیه اندازه گیری متغیرهای ارزش عملکردی و ارزش عاطفی |
|
۱۳۰ |
۴-۸ مدل اندازه گیری متغیرهای ارزش عملکردی و ارزش عاطفی اشباع شده(پس ازاصلاح) |
|
۱۳۱ |
۴-۹مقادیر تی برای بررسی معنی داری بار های عاملی مدل اندازه گیری متغیرهای ارزش عملکردی و ارزش عاطفی |
|
۱۳۴ |
۴-۱۰ مدل اندازه گیری متغیرهای ارزش اجتماعی و ارزش مالی در حالت استاندارد |
|
۱۳۵ |
۴-۱۱ مدل اندازه گیری متغیرهای ارزش اجتماعی و ارزش مالی برای بررسی مقادیر در حالت معنی داری |
|
۱۳۸ |
۴-۱۲ مدل اولیه اندازه گیری متغیرهای کیفیت و اعتماد |
|
۱۴۰ |
۴-۱۳ مدل اندازه گیری متغیرهای کیفیت و اعتماد اشباع شده(پس از اصلاحات) |
|
۱۴۱ |
۴-۱۴مقادیر تی برای بررسی معنی داری بار های عاملی مدل اندازه گیری متغیرهای کیفیت و اعتماد |
|
۱۴۵ |
۴-۱۵ مدل اولیه اندازه گیری متغیرهای هزینه تعویض و وفاداری |
|
۱۴۷ |
۴-۱۶ مدل اندازه گیری متغیرهای هزینه تعویض و وفاداری اشباع شده(پس از اصلاحات) |
|
۱۴۸ |
۴-۱۷مقادیر تی برای بررسی معنی داری بار های عاملی مدل اندازه گیری متغیرهای هزینه تعویض و وفاداری |
|
۱۵۱ |
۴-۱۸ مدل اولیه اندازه گیری متغیرهای ریسک ادراک شده |
|
۱۵۴ |
۴-۱۹ مدل اندازه گیری متغیر ریسک ادراک شده(پس از اصلاحات) |
|
۱۵۵ |
۴-۲۰-مقادیرتی برای بررسی معنی داری بار های عاملی مدل اندازه گیری متغیر ریسک ادراک شده |
|
۱۵۸ |
۴-۲۱ مدل اندازه گیری متغیرهای قطعیت و دانش عینی در حالت استاندارد |
|
۱۵۹ |
۴-۲۲ مقاذیر تی مدل اندازه گیری متغیرهای قطعیت و دانش عینی |
|
۱۶۵ |
۴-۲۳ مدل عمومی لیزرل(مدل تحلیل مسیرکل بدون اثر تعدیلی) |
|
۱۶۶ |
۴-۲۴- بررسی معنی داری ضرایب مسیر برآورد شده در مدل مسیر بدون اثر تعدیلی |
|
۱۶۷ |
۴-۲۵ مدل عمومی لیزرل(مدل تحلیل مسیر) با اثر تعدیلی متغیر ریسک |
|
۱۶۸ |
۴-۲۶-مقادیرتی برای بررسی معنی داری ضرایب مسیر برآورد شده در مدل با اثر تعدیلی متغیر ریسک |
|
۱۶۹ |
۴-۲۷ مدل عمومی لیزرل(مدل تحلیل مسیر) با اثر تعدیلی متغیر قطعیت |
|
۱۷۰ |
۴-۲۸- بررسی معنی داری ضرایب مسیر برآورد شده در مدل با اثر تعدیلی متغیر قطعیت |
|
۱۷۱ |
۴-۲۹ مدل عمومی لیزرل(مدل تحلیل مسیر) با اثر تعدیلی متغیر دانش |
|
۱۷۲ |
۴-۳۰- بررسی معنی داری ضرایب مسیر برآورد شده در مدل با اثر تعدیلی متغیر دانش |
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 