فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره تأثیر مدل‌سازی هدف‌گرای فرآیندهای سازمانی با رویکرد تقسیم و غلبه در نظام آموزش و پرورش


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره تأثیر مدل‌سازی هدف‌گرای فرآیندهای سازمانی با رویکرد تقسیم و غلبه در نظام آموزش و پرورش دارای ۱۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره تأثیر مدل‌سازی هدف‌گرای فرآیندهای سازمانی با رویکرد تقسیم و غلبه در نظام آموزش و پرورش  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره تأثیر مدل‌سازی هدف‌گرای فرآیندهای سازمانی با رویکرد تقسیم و غلبه در نظام آموزش و پرورش۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره تأثیر مدل‌سازی هدف‌گرای فرآیندهای سازمانی با رویکرد تقسیم و غلبه در نظام آموزش و پرورش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره تأثیر مدل‌سازی هدف‌گرای فرآیندهای سازمانی با رویکرد تقسیم و غلبه در نظام آموزش و پرورش :

فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره تأثیر مدل‌سازی هدف‌گرای فرآیندهای سازمانی با رویکرد تقسیم و غلبه در نظام آموزش و پرورش

طی سالیان اخیر موج استفاده و بهره گیری از سیستمهای بهبود فرایند اداری کشور ما را فرا گرفته است و بسیاری از سازمانها ، تمایل زیادی برای بهره گیری و استفاده از این سیستمها از خود نشان می دهند اما باید بررسی نمود که چنین سیستمهایی تا چه اندازه توانسته به مدیران سازمانها در بهبود تصمیم گیری کمک نماید وآیا توانسته چنین سیستمهایی انتظارات مدیران را در تصمیم گیری ها براورده نماید . هدف اصلی ازاین تحقیق بررسی تاثیر مدل سازی هدف گرای فرایندهای سازمانی با رویکرد تقسیم و غلبه بر بهبود تصمیم گیری مدیران می باشد وبه تجزیه و تحلیل آثار و نتایج حاصل از مدل سازی فرایندهای اداری برتصمیم گیری مدیران، بررسی و شناسایی عوامل موثر بر موفقیت مدل سازی فرایندها اداری از نظر تامین اطلاعات مناسب نظیر صحت،دقت،بهنگام بودن و اقتصادی بودن، بررسی اثرات مدل سازی فرایندها اداری بربهبود فرآیند تصمیم گیری مدیران، ارائه راهکار برای بهبود عملکرد جهت بهره برداری می باشد.روش تحقیق علی – مقایسه ای می باشد .ونتایج حاصل از تحقیق نشان داد که مدل سازی فرایندها متناسب با اهداف سازمان در تحقق یافتن اهداف سازمانی اثربخش است ازنظر مدیران سازمان،مدل سازی فرایندها متناسب با اهداف سازمان می تواند واقع گرایانه باشدوبا منابع موجود قابل پیاده سازی بوده و موثر است همچنین ازنظر مدیران سازمان، مدل سازی فرایندها متناسب با اهداف سازمان قابل فهم و بدون ابهام بوده و برای تحقق مقررات و خط مشی های مقرر کمک می کند و شواهدی بررد فرضیهای سه گانه مذکور وجودنداشت.

کلید واژه ها : فرایندهای سازمانی، مدل سازی هدف گرا، تقسیم و غلبه، آموزش و پرورش

فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره تأثیر مدل‌سازی هدف‌گرای فرآیندهای سازمانی با رویکرد تقسیم و غلبه در نظام آموزش و پرورش
فهرست مطالب

چکیده ۱

مقدمه ۲

فصل اول_

کلیات تحقیق_ ۳

۱ – 1- پیشگفتار ۴

۱-۲- بیان مسأله ۵

۱–۳ اهمیت و ضرورت تحقیق_ ۶

۱–۴ اهداف تحقیق_ ۷

۱-۴–۱ هدف اصلی_ ۷

۱-۴–۲ اهداف فرعی_ ۷

۱–۵ سؤالات تحقیق_ ۸

۱-۵–۱ سؤال اصلی_ ۸

۱-۵–۲ سؤالات فرعی_ ۸

۱-۶ -تبیین فرضیه های تحقیق_ ۸

۱-۷- تعریف اصطلاحات و متغیرها ۹

۱-۷-۱-مدیریت فرایند_ ۹

۱-۷-۲- شبیه سازی با زبان مدل سازی نمادین یا UML_ 9

۱-۸ – تقسیم و غلبه ۱۰

فصل دوم_

مطالعات نظری_ ۱۱

۲-۱- پیشگفتار ۱۲

۲-۲-فرآیند_ ۱۳

۲-۳- اهمیت نگرش فرآیندی در سازمان_ ۱۴

۲-۴- مدیریت بر مبنای فرایند_ ۱۵

۲-۵- فعالیتهای مورد نیاز جهت فرایند گرایی_ ۱۸

۲-۶- مفهوم مسئولیت در سازمانهای فرایند محور ۱۹

۲-۷- تحول نقش مدیریت در سازمانهای فرایند محور ۲۰

۲-۷-۱-طراحی_ ۲۲

۲-۷-۲- مربیگری_ ۲۲

۲-۷-۳- تامین منابع و همراستایی_ ۲۳

۲-۸- ساختار سازمانی در سازمانهای فرآیند محور ۲۴

۲-۹- چالشهای فراروی سازمانهای جدیدفرایند محور ۲۵

۲-۱۰- عوامل موفقیت مدیریت فرآیند محور ۲۷

۲-۱۱- مهمترین روشهای مدیریت فرایند محور در سازمان_ ۲۸

۲-۱۲-رویکرد ۸ گانه در مدیریت فرایندمحور ۲۹

۲-۱۲-۱- تعاملات یک فرایند با فرآیندهای دیگر_ ۳۰

۲-۱۲-۲ تنظیم فرآیند_ ۳۱

۲-۱۲-۳ مطابقت فرآیند با خواسته های مشتری_ ۳۱

۲-۱۲-۴ مطابقت فرآیند با برنامه های استراتژیک سازمان_ ۳۲

۲-۱۲-۵ بهره وری فرآیند_ ۳۲

۲-۱۲-۶ کنترل شکستهای ممکن در فرآیندها ۳۳

۲-۱۲-۷ ممیزی فرآیند_ ۳۳

۲-۱۲-۸ مهندسی مجدد فرآیندها ۳۴

۲-۱۳ مدل سازی_ ۳۴

۲-۱۴ UML_ 36

۲-۱۵انواع تکنیک های مدل سازی_ ۳۸

۲-۱۵-۱ مدل سازی اهداف_ ۳۸

۲-۱۵-۲ مدل سازی منابع_ ۴۱

۲-۱۵-۳ مدل سازی قواعد_ ۴۳

۲-۱۵-۴ مدل سازی نقش ها ۴۳

۲-۱۵-۵ مدل سازی فرایند_ ۴۵

۲-۱۶روش BPMN_ 46

۲-۱۷مزیت های BPMN_ 66

۲-۱۸پیشینه پژوهش__ ۶۶

فصل سوم_

روششناسی تحقیق_ ۷۲

۳–۱ پیشگفتار ۷۳

۳–۲ روش تحقیق_ ۷۳

۳-۲-۱- در اجرای تحقیق ، مراحل زیر پیگری شده است : ۷۴

۳-۳- جامعه آماری و حجم نمونه مورد تحقیق_ ۷۴

۳-۴- بر آورد حجم نمونه ۷۵

۳-۵- معرفی ابزار های جمع آوری اطلاعات_ ۷۵

۳-۵-۱-مصاحبه ۷۵

۳-۵-۲- پرسشنامه ۷۵

۳-۵-۲-۱- معرفی پرسشنامه ۷۵

۳-۵-۲-۲- چگونگی طراحی نهایی پرسشنامه ۷۶

۳-۶-روایی (Validity ) و پایانی ( Reliability ) 78

۳-۶-۱- روایی / اعتبار ۷۸

۳-۷- روش تجزیه و تحلیل داده‌ها و اطلاعات_ ۷۸

۳-۸- خلاصه فصل_ ۷۹

فصل چهارم_

مدلسازی و تحلیل آماری_ ۸۰

۴-۱- پیشگفتار ۸۱

۴-۲-مدلسازی سازمان آموزش و پرورش__ ۸۱

۴-۳- تحلیل آماری_ ۱۰۰

۴-۳-۱-آزمون سوال اول پژوهش__ ۱۰۰

۴-۳-۲-آزمون سوال دوم پژوهش__ ۱۰۱

۴-۳-۳-آزمون سوال سوم پژوهش__ ۱۰۲

فصل پنجم_

نتیجه گیری و پیشنهادات آتی_ ۱۰۳

۵-۱- پیشگفتار ۱۰۴

۵-۲- نتیجه گیری_ ۱۰۴

۵-۲-۱-نتایج تحلیل آماری داده ها ۱۰۵

۵-۳- پیشنهادات آتی_ ۱۰۵

منابع_ ۱۰۷

منابع فارسی_ ۱۰۷

منابع خارجی_ ۱۰۹

Abstract_ 112

Title_ 113

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.