فایل ورد کامل مطالعه تخصصی درباره پیشبینی خودکارآمدی و رضایت از زندگی دانشآموزان دبیرستانی بر اساس سرمایههای فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مطالعه تخصصی درباره پیشبینی خودکارآمدی و رضایت از زندگی دانشآموزان دبیرستانی بر اساس سرمایههای فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی دارای ۱۰۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه تخصصی درباره پیشبینی خودکارآمدی و رضایت از زندگی دانشآموزان دبیرستانی بر اساس سرمایههای فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه تخصصی درباره پیشبینی خودکارآمدی و رضایت از زندگی دانشآموزان دبیرستانی بر اساس سرمایههای فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه تخصصی درباره پیشبینی خودکارآمدی و رضایت از زندگی دانشآموزان دبیرستانی بر اساس سرمایههای فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه تخصصی درباره پیشبینی خودکارآمدی و رضایت از زندگی دانشآموزان دبیرستانی بر اساس سرمایههای فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی :
پیش بینی خودکارآمدی و رضایت از زندگی دانشآموزان دبیرستانی بر اساس سرمایه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی
سرمایههای فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بر خودکارآمدی و رضایت از زندگی دانشآموزان تأثیر دارند اما این رابطه به ندرت مورد بررسی علمی قرار گرفته است. بر این اساس، هدف عمدهی پژوهش حاضر پیشبینی خودکارآمدی و رضایت از زندگی دانشآموزان بر اساس سرمایههای فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بود. پژوهش حاضر از نوع همبستگی است. جامعه آماری پژوهش، کلیه دانشآموزان دختر و پسر مقطع متوسطه شهر شیراز بود که ۳۹۸ نفر به عنوان نمونه تعیین و به روش نمونهگیری تصادفی خوشهای چندمرحلهای انتخاب شدند. ابزار سنجش خودکارآمدی، مقیاس خودکارآمدی موریس، ابزار سنجش رضایت از زندگی، مقیاس رضایت از زندگی هیوبنر و همکاران و برای سنجش [سرمایه فرهنگی، سرمایه اجتماعی و سرمایه اقتصادی] مقیاسها پژوهشگرساخته بود. با استفاده از روش تحلیل عاملی، روایی سازه، و با استفاده از همسانی درونی به روش آلفا کرونباخ، ضریب پایایی کلیه مقیاسها مورد محاسبه قرار گرفت. یافتههای پژوهش نشان داد کالای فرهنگی میتواند خودکارآمدی تحصیلی را به طور مثبت و معناداری پیشبینی کند. رفتارهای فرهنگی می تواند خودکارآمدی اجتماعی را به طور مثبت و معناداری پیشبینی کند و کالای فرهنگی و رفتارهای فرهنگی به طور مثبت و معنادار و اعتماد اجتماعی منفی و معنادار میتوانند خودکارآمدی عاطفی را پشبینی کنند. علاوه بر این، یافتههای پژوهش نشان داد مشارکت اجتماعی، اعتماد اجتماعی و کالای فرهنگی رابطه منفی و معناداری با رضایت از زندگی دارند. نتیجهگیری اساسی پژوهش حاضر این است که والدین و مدرسهها با افزایش میزان کالای فرهنگی به عنوان بعدی از سرمایه فرهنگی، میتوانند خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان را افزایش دهند. خانوادهها و مدارس با تشویق رفتارهای فرهنگی میتوانند به خودکارآمدی اجتماعی دانشآموزان کمک کنند و با افزایش دسترسی دانشآموزان به کالاهای فرهنگی و تشویق آنان به انجام رفتارهای فرهنگی، میتوانند خودکارآمدی عاطفی آنان را ارتقاء بخشند. و بالاخره این که سرمایه اقتصادی نمیتواند تضمین کننده رضایت از زندگی باشد و خانوادهها و مدارس جهت ارتقای رضایت از زندگی دانشآموزان لازم است به ابعاد و جهات غیرمادی نیز توجه نمایند.
واژه های کلیدی: سرمایه فرهنگی، سرمایه اجتماعی، سرمایه اقتصادی، خودکارآمدی، رضایت از زندگی
فایل ورد کامل مطالعه تخصصی درباره پیشبینی خودکارآمدی و رضایت از زندگی دانشآموزان دبیرستانی بر اساس سرمایههای فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی
فهرست مطالب
فصل اول: مقدمه
۱- ۱-کلیات…………………………………………………………………………………………………………………………….. ۲
۱-۲- بیان مساله……………………………………………………………………………………………………………………… ۷
۱-۳- اهمیت و ضرورت تحقیق……………………………………………………………………………………………. ۱۱
۱-۴- اهداف پژوهش…………………………………………………………………………………………………………….. ۱۲
۱-۵- سؤالات پژوهش…………………………………………………………………………………………………………… ۱۳
۱-۶- تعریف مفهومی متغیرها………………………………………………………………………………………………. ۱۳
۱-۶-۱- خودکارآمدی………………………………………………………………………………………………………. ۱۳
۱-۶-۲- رضایت از زندگی……………………………………………………………………………………………….. ۱۳
۱-۶-۳- سرمایه فرهنگی…………………………………………………………………………………………………. ۱۴
۱-۶-۴- سرمایه اجتماعی……………………………………………………………………………………………….. ۱۴
۱-۶-۵- سرمایه اقتصادی………………………………………………………………………………………………… ۱۴
۱-۷- تعاریف عملیاتی متغیرها…………………………………………………………………………………………….. ۱۴
۱-۷-۱- خودکارآمدی……………………………………………………………………………………………………… ۱۴
۱-۷-۲- رضایت از زندگی……………………………………………………………………………………………….. ۱۵
۱-۷-۳- سرمایه فرهنگی…………………………………………………………………………………………………. ۱۵
۱-۷-۴- سرمایه اجتماعی……………………………………………………………………………………………….. ۱۵
۱-۷-۵- سرمایه اقتصادی………………………………………………………………………………………………… ۱۶
فصل دوم : مبانی نظری و تحقیقات پیشین
۲-۱- مبانی نظری………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۸
۲-۱-۱- مفهوم خودکارآمدی………………………………………………………………………………………….. ۱۸
۲-۱-۲- رضایت از زندگی……………………………………………………………………………………………….. ۲۳
۲-۱-۳- سرمایه فرهنگی…………………………………………………………………………………………………. ۲۶
۲-۱-۴- سرمایه اجتماعی……………………………………………………………………………………………….. ۳۲
۲-۲- تحقیقات پیشین………………………………………………………………………………………………………….. ۳۷
۲-۲-۱- تحقیقات پیشین مربوط به خودکارآمدی و سرمایهها……………………………………. ۳۷
۲-۲-۲- تحقیقات پیشین مربوط به رضایت از زندگی و سرمایهها……………………………… ۳۹
فصل سوم: روش پژوهش
۳-۱- طرح پژوهش………………………………………………………………………………………………………………… ۴۲
۳-۱-۱- جامعه آماری………………………………………………………………………………………………………. ۴۲
۳-۱-۲- نمونه و روش نمونه گیری………………………………………………………………………………… ۴۲
۳-۲- ابزارهای پژوهش…………………………………………………………………………………………………………. ۴۳
۳-۲-۱- مقیاس خودکارآمدی…………………………………………………………………………………………. ۴۳
۳-۲-۲- مقیاس رضایت از زندگی ( BMSLSS)………………………………………………………….. 46
۳-۲-۳- مقیاس سرمایه فرهنگی……………………………………………………………………………………. ۴۷
۳-۲-۴- مقیاس سرمایه اجتماعی…………………………………………………………………………………… ۴۹
۳-۲-۵- مقیاس سرمایه اقتصادی……………………………………………………………………………………. ۵۰
۳-۳- نحوه اجرای آزمون………………………………………………………………………………………………………. ۵۱
۳-۴- روش تجزیه و تحلیل اطلاعات…………………………………………………………………………………… ۵۱
فصل چهارم: یافتهها
۴-۱- یافتههای توصیفی متغیرهای مورد پژوهش……………………………………………………………… ۵۳
۴-۲- یافته های مربوط به سئوالات پژوهش………………………………………………………………………. ۵۴
۴-۲-۱- رابطه سرمایه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی با خودکارآمدی
و رضایت از زندگی…………………………………………………………………………………………………………… ۵۴
۴-۲-۲- پیشبینی خودکارآمدی بر اساس سرمایه فرهنگی،
اجتماعی و اقتصادی…………………………………………………………………………………………………………. ۵۵
۴-۲-۳- پیشبینی رضایت از زندگی بر اساس سرمایه فرهنگی،
اجتماعی و اقتصادی…………………………………………………………………………………………………………. ۵۸
فصل پنجم: بحث و نتیجهگیری
۵-۱- بحث و بررسی یافتههای پژوهش………………………………………………………………………………. ۶۰
۵-۲-کاربردهای نظری و عملی…………………………………………………………………………………………….. ۶۸
۵-۳- محدودیت های تحقیق……………………………………………………………………………………………….. ۷۰
۵-۴- پیشنهادهای تحقیق……………………………………………………………………………………………………. ۷۱
فایل ورد کامل مطالعه تخصصی درباره پیشبینی خودکارآمدی و رضایت از زندگی دانشآموزان دبیرستانی بر اساس سرمایههای فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی
فهرست منابع و مآخذ
منابع فارسی …………………………………………………………………………………………. ۷۲
منابع انگلیسی…………………………………………………………………………….. ۷۷
پیوست
پیوست شماره یک: پرسشنامه سرمایههای فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی……….. ۸۴
پیوست شماره دو: پرسشنامه خودکارآمدی………………………. ۸۷
پیوست شماره سه: پرسشنامه رضایت از زندگی………………………… ۸۸
فایل ورد کامل مطالعه تخصصی درباره پیشبینی خودکارآمدی و رضایت از زندگی دانشآموزان دبیرستانی بر اساس سرمایههای فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی
فهرست جداول
جدول ۳-۱- توزیع فراوانی گروه نمونه…………………………. ۴۳
جدول ۳-۲- روایی و پایایی مقیاس خودکارآمدی موریس(۲۰۰۱)………………………………………… ۴۵
جدول ۳-۳- روایی و پایایی مقیاس رضایت از زندگی……………………………………………………………… ۴۷
جدول ۳-۴- روایی و پایایی مقیاس سرمایه فرهنگی………………………………………………………………. ۴۸
جدول ۳-۵- روایی و پایایی مقیاس سرمایه اجتماعی……………………………………………………………… ۵۰
جدول ۴-۱- یافته های توصیفی متغیرهای مورد پژوهش………………………………………………………. ۵۳
جدول ۴-۲- ماتریس همبستگی متغیرهای مورد پژوهش………. ۵۴
جدول ۴-۳- پیشبینی خودکارآمدی تحصیلی بر اساس سرمایههای فرهنگی،
اجتماعی واقتصادی…………………………………………………………………………………………………………………….. ۵۶
جدول ۴-۴- پیشبینی خودکارآمدی اجتماعی بر اساس سرمایههای فرهنگی،
اجتماعی و اقتصادی………………………………….. ۵۶
جدول ۴-۵- پیشبینی خودکارآمدی عاطفی بر اساس سرمایههای فرهنگی،
اجتماعی و اقتصادی…………. ۵۷
جدول۴-۶- پیشبینی رضایت از زندگی بر اساس سرمایههای فرهنگی،
اجتماعی و اقتصادی ۵۸
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 