فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره نقش مهارتهای مدیریت تنوع فرهنگی مدیران دبیرستانهای شاهینشهر در ارتقای مشارکت اجتماعی دانشآموزان در سال تحصیلی ۱۳۸۸-۱۳۸۹
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره نقش مهارتهای مدیریت تنوع فرهنگی مدیران دبیرستانهای شاهینشهر در ارتقای مشارکت اجتماعی دانشآموزان در سال تحصیلی ۱۳۸۸-۱۳۸۹ دارای ۱۹۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره نقش مهارتهای مدیریت تنوع فرهنگی مدیران دبیرستانهای شاهینشهر در ارتقای مشارکت اجتماعی دانشآموزان در سال تحصیلی ۱۳۸۸-۱۳۸۹ کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره نقش مهارتهای مدیریت تنوع فرهنگی مدیران دبیرستانهای شاهینشهر در ارتقای مشارکت اجتماعی دانشآموزان در سال تحصیلی ۱۳۸۸-۱۳۸۹۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره نقش مهارتهای مدیریت تنوع فرهنگی مدیران دبیرستانهای شاهینشهر در ارتقای مشارکت اجتماعی دانشآموزان در سال تحصیلی ۱۳۸۸-۱۳۸۹،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره نقش مهارتهای مدیریت تنوع فرهنگی مدیران دبیرستانهای شاهینشهر در ارتقای مشارکت اجتماعی دانشآموزان در سال تحصیلی ۱۳۸۸-۱۳۸۹ :
فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره نقش مهارتهای مدیریت تنوع فرهنگی مدیران دبیرستانهای شاهینشهر در ارتقای مشارکت اجتماعی دانشآموزان در سال تحصیلی ۱۳۸۸-۱۳۸۹
هدف از این پژوهش، مطالعه ” فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره نقش مهارتهای مدیریت تنوع فرهنگی مدیران دبیرستانهای شاهینشهر در ارتقای مشارکت اجتماعی دانشآموزان در سال تحصیلی ۱۳۸۸-۱۳۸۹” بود. روش پژوهش توصیفی- همبستگی و نمونه آماری تعداد ۳۸۴ دانش آموز پسر و دختر و ۵۴ مدیر و معاون از دبیرستان های شهر شاهین شهر در سال تحصیلی ۸۹-۱۳۸۸ بود که به روش نمونه گیری طبقه ای و متناسب با حجم از بین ۷۹۸۲ دانش آموز و ۱۱۰ مدیر و معاون انتخاب شدند. ابزار اندازه گیری در این پژوهش پرسشنامه محقق ساخته مهارت های مدیریت تنوع فرهنگی در دو بخش جمعیت شناختی و متغیرهای مورد آزمون مشتمل بر ۷۲ سؤال بسته پاسخ برای مدیران و پرسشنامه محقق ساخته مشارکت اجتماعی دانش آموزان، شامل دو بخش جمعیت شناختی و متغیرهای مورد آزمون مشتمل بر ۲۵ سؤال بسته پاسخ طرح ریزی گردید. پایایی یرسشنامه ها با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ (۹۳/۰) برای پرسشنامه مهارت های مدیریت تنوع فرهنگی و (۸۳/۰) برای پرسشنامه مشارکت اجتماعی بدست آمد. داده های حاصل از پرسشنامه ها با استفاده از نرم افزارهای spss و Amosدر دو سطح آمار توصیفی (محاسبه فراوانی، درصد، میانگین و انحراف معیار) و آمار استنباطی (آزمون های تحلیل واریانس، T نمونه های مستقل، پس آزمون توکی، آزمون تحلیل واریانس یک عاملی کروسکال- والیس، ضریب همبستگی پیرسون، آزمون لوین) و ارائه مدل به منظور سنجش تأثیر همزمان متغیرهای مستقل بر متغیر وابسته، مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج پژوهش نشان دادند که میزان مشارکت اجتماعی دانش آموزان اقلیت های قومی کمتر از دانش آموزان فارس(۰۰۲/۰= معناداری) و میزان مشارکت اجتماعی دانش آموزان اقلیت های دینی کمتر از دانش آموزان مسلمان شیعه(۰۰۰۱/۰=معناداری) بود. میانگین مشارکت اجتماعی دانش آموزان بر حسب میزان بکارگیری مهارت های مدیریت تنوع دینی- مذهبی(۰۰۰۱/۰= معناداری) و بر حسب میزان بکارگیری مهارت های مدیریت تنوع قومی- نژادی (۰۰۳/۰=معناداری) متفاوت و معنادار بود. بعلاوه بین میزان بکارگیری مهارت های مدیریت تنوع فرهنگی در بین مدیران با توجه به سن، سابقه کار و سابقه مدیریت تفاوت معناداری وجود نداشت ولی با توجه به جنس، تفاوت معناداری بین مدیران زن و مرد وجود داشت.
واژگان کلیدی: مهارت، تنوع فرهنگی، مهارت های مدیریت تنوع فرهنگی، مشارکت اجتماعی.
فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره نقش مهارتهای مدیریت تنوع فرهنگی مدیران دبیرستانهای شاهینشهر در ارتقای مشارکت اجتماعی دانشآموزان در سال تحصیلی ۱۳۸۸-۱۳۸۹
فهرست مطالب
چکیده
فصل اول
کلیات
مقدمه
۱-۱- بیان مسأله
۱-۲- اهمیت و ضرورت تحقیق
۱-۳- اهداف تحقیق
۱-۴- سؤال ها و فرضیه های تحقیق
۱-۴-۱-سؤال های تحقیق
۱-۴-۲- فرضیه های تحقیق
۱-۵- بیان اصطلاحات
۱-۵-۱- تعاریف نظری
۱-۵-۲- تعاریف عملیاتی
فصل دوم
مروری بر تحقیقات انجام شده
مقدمه
۲-۱- تعریف فرهنگ
۲-۲- تنوع فرهنگی
۲-۲-۱- فرهنگ پذیری
۲-۲-۲- وجوه تفاوت فرهنگ ها
۲-۲-۳- انواع گروه با توجه به تنوع فرهنگی
۲-۲-۴- عوامل پیدایش تنوع فرهنگی
۲-۲-۵- مزایای تنوع فرهنگی
۲-۲-۶- محدودیت های تنوع فرهنگی
۲-۲-۷- رویکردها و نظریه های تنوع فرهنگی
۲-۲-۸- دیدگاه اسلام در مورد تنوع فرهنگی
۲-۲-۹- برخورد دولت با چند فرهنگی
۲-۳- اقلیت
۲-۳-۱- انواع اقلیت
۲-۴- قوم
۲-۴-۱- تنوع قومی – نژادی
۲-۴-۲- قوم مداری
۲-۴-۳- تنوع آداب و رسوم اقوام
۲-۵- زبان و تنوع زبانی
۲-۵-۱- نماد، پیام و معنی
۲-۵-۲- عوامل مؤثر بر تنوع زبانی
۲-۶- تنوع دینی – مذهبی
۲-۷- مدیریت و کارکردهای آن
۲-۷-۱- نقش های مدیریت
۲-۷-۱-۱- نقش های میان شخصی مدیران
۲-۷-۱-۲- نقش های اطلاعاتی مدیران
۲-۷-۱-۳- نقش های تصمیمی مدیران
۲-۷-۲- سیر تطور مدیریت فراملیتی و جهانی
۲-۷-۳- فرآیند مدیریت تنوع فرهنگی
۲-۷-۳-۱- شناخت وضعیت موجود
۲-۷-۳-۲- شناخت وضعیت مطلوب
۲-۷-۳-۳- شناسایی راهکارها
۲-۷-۴- استراتژی ها مدیریت تفاوت های فرهنگی
۲-۷-۵- الگوهای عمده سیاست گذاری قومی و فرهنگی
۲-۷-۵-۱- مدل همانند سازی
۲-۷-۵-۲- مدل تکثر گرایی
۲-۷-۵-۳- مدل وحدت در کثرت
۲-۷-۶- مهارت های مدیریت تنوع فرهنگی
۲-۷-۷- مدیریت تنوع قومی
۲-۸- مشارکت
۲-۸-۱- پیش نیازهای مشارکت
۲-۸-۲- مشارکت اجتماعی
۲-۸-۳- اهمیت مشارکت در اسلام
۲-۸-۴- مشارکت مدرسه و عرصه های آن
۲-۹- نقش مهارت های مدیریت تنوع فرهنگی در ارتقاء مشارکت اجتماعی
۲-۱۰- پیشینه تحقیق و مطالعات انجام شده
۲-۱۰-۱- پژوهش های انجام شده در ایران
۲-۱۰-۲- پژوهش های انجام شده در خارج از ایران
فصل سوم
روش تحقیق
مقدمه
۳-۱- روش پژوهش
۳-۲- حوزه پژوهش
۳-۳- جامعه آماری
۳-۴- تعیین حجم نمونه
۳-۵- روش نمونه گیری
۳-۶- ابزار جمع آوری داده ها
۳-۶-۱- روایی پرسشنامه
۳-۶-۲- پایایی پرسشنامه
۳-۷- روش اجرا و گردآوری داده ها
۳-۸- روش تجزیه و تحلیل داده ها
۳-۹- محدودیت های تحقیق
فصل چهارم
تحلیل یافته های تحقیق
مقدمه
۴-۱- یافته های توصیفی پژوهش
۴-۱-۱- ویژگی های جمعیت شناختی مدیران
۴-۱-۲- ویژگی های جمعیت شناختی دانش آموزان
۴-۱-۳- توزیع فراوانی و درصد پاسخ به سؤال های مربوط به پرسشنامه مهارت های تنوع فرهنگی مدیران
۴-۱-۴- درصد پاسخ به سؤال های مربوط به پرسشنامه مشارکت اجتماعی دانش آموزان
۴-۲- یافته های استنباطی مربوط به سؤال های پژوهش
۴-۳- یافته های استنباطی مربوط به فرضیه های پژوهش
فصل پنجم
بحث و نتیجه گیری
مقدمه
۵-۱- تفسیر نتایج
۵-۲- پیشنهادات
۵-۲-۱- پیشنهادات اجرایی
۵-۲-۲- پیشنهاد هایی برای پژوهشگران جهت انجام تحقیقات بعدی
فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره نقش مهارتهای مدیریت تنوع فرهنگی مدیران دبیرستانهای شاهینشهر در ارتقای مشارکت اجتماعی دانشآموزان در سال تحصیلی ۱۳۸۸-۱۳۸۹
فهرست منابع
پیوستها
پیوست ۱: پرسشنامه مهارتهای مدیریت تنوعفرهنگی (مربوط به مدیران)
پیوست ۲: پرسشنامه مربوط به مشارکت اجتماعی دانش آموزان
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 