فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره شناسایی عوامل مؤثر بر شکل‌گیری ملی‌گرایی مصرفی از منظر رفتار و نگرش مصرف‌کنندگان


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره شناسایی عوامل مؤثر بر شکل‌گیری ملی‌گرایی مصرفی از منظر رفتار و نگرش مصرف‌کنندگان دارای ۱۶۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره شناسایی عوامل مؤثر بر شکل‌گیری ملی‌گرایی مصرفی از منظر رفتار و نگرش مصرف‌کنندگان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره شناسایی عوامل مؤثر بر شکل‌گیری ملی‌گرایی مصرفی از منظر رفتار و نگرش مصرف‌کنندگان۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره شناسایی عوامل مؤثر بر شکل‌گیری ملی‌گرایی مصرفی از منظر رفتار و نگرش مصرف‌کنندگان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره شناسایی عوامل مؤثر بر شکل‌گیری ملی‌گرایی مصرفی از منظر رفتار و نگرش مصرف‌کنندگان :

فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره شناسایی عوامل مؤثر بر شکل‌گیری ملی‌گرایی مصرفی از منظر رفتار و نگرش مصرف‌کنندگان

۹۴

تحقیق حاضر تحت عنوان فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره شناسایی عوامل مؤثر بر شکل‌گیری ملی‌گرایی مصرفی از منظر رفتار و نگرش مصرف‌کنندگان خودرو در استان قم انجام گرفته است . هدف از انجام آن، شناسایی عوامل اجتماعی روانشناختی ملی گرایی مصرفی و مشخص کردن رابطه این عوامل با ملی گرایی مصرفی از دیدگاه مصرف کنندگان خودرو می باشد. به منظور سنجش ملی گرایی مصرفی ازمقیاس CETSCALE ( شیمپ و شارما،۱۹۸۷) و همچنین پرسشنامه حسین زاده سادیانی (۱۳۸۶) استفاده گردید.

روش تحقیق مورد استفاده، توصیفی و از شاخه همبستگی است و به روش پیمایشی انجام شده است. از ابزار پرسشنامه دارای روایی و پایایی مناسب، برای گردآوری داده های مربوط به متغیرهای تحقیق استفاده شد. از روش نمونه گیری تصادفی ساده برای دسترسی به اعضای نمونه استفاده بعمل آمد.

بر اساس نتایج آزمون رگرسیون مؤلفه های « وطن پرستی»، « پذیرش فرهنگی »، « جهان گرایی »، « تجمل گرایی »و « تهدید ادراک شده اقتصادی » بر «ملی گرایی مصرفی » تاثیر دارند .

از آزمون همبستگی برای آزمون فرضیه های تحقیق بهره برداری شد، نتایج آزمون همبستگی اسپیرمن حاکی از وجود همبستگی بین عوامل اجتماعی روانشناختی ملی گرایی مصرفی با ملی گرایی مصرفی بود. در سطح اطمینان ۹۵ درصد، فرضیه اصلی و هر ۵ فرضیه ، تأیید شدند. مؤلفه وطن پرستی، جهان گرایی و تهدید ادراک شده اقتصادی دارای همبستگی مثبت و مولفه پذیرش فرهنگی و تجمل گرایی دارای همبستگی منفی هستند.

واژگان کلیدی :

ملی گرایی مصرفی ، وطن پرستی، جهان گرایی ،تهدید ادراک شده اقتصادی ، پذیرش فرهنگی، تجمل گرایی ، مصرف کنندگان خودرو استان قم

فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره شناسایی عوامل مؤثر بر شکل‌گیری ملی‌گرایی مصرفی از منظر رفتار و نگرش مصرف‌کنندگان
فهرست مطالب

چکیده

فصل اول : کلیات تحقیق

۱-۱-مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………………… ۳

۱-۲- بیان مسأله ………………………………………………………………………………………………………………………… ۳

۱-۳- اهمیت و ضرورت تحقیق …………………………………………………………………………………………………. ۴

۱-۵- اهداف تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………… ۵

۱-۴- سئوال های تحقیق……………………………………………………………………………………………………………….۵

۱-۶- فرضیه تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………….. ۶

۱-۷- متغیرهای تحقیق………………………………………………………………………………………………………………….۶

۱-۸- مدل تحلیلی تحقیق………………………………………………………………………………………………………………۷

۱-۹- قلمرو تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………….. ۷

۱-۹-۱- قلمروموضوعی……………………………………………………………………………………………………………….۷

۱-۹-۲ – قلمرو مکانی…………………………………………………………………………………………………………………۷

۱-۹-۳ – قلمرو زمانی…………………………………………………………………………………………………………………..۷

۱-۱۰- تعریف مفهومی و عملیاتی واژگان کلیدی تحقیق ……………………………………………………………………۸

فصل دوم : مبانی نظری

۲-۱- مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۰

۲-۲- ملی گرایی مصرفی…………………………………………………………………………………………………………. ۱۱

۲-۲- ۱- مفهوم ملی گرایی (ناسیونالیسم)……………………………………………………………………………………….۱۱

۲-۲- ۲- سابقه ملی گرایی…………………………………………………………………………………………………………. ۱۳

۲-۲- ۳- ملی گرایی در ایران……………………………………………………………………………………………………… ۱۴

۲-۲- ۴- ملی گرایی اقتصادی…………………………………………………………………………………………………….. ۱۶

۲-۲- ۵- ارتباط بین ملی گرایی و بازاریابی: مفهوم ملی گرایی مصرفی…………………………………………………۱۸

۲-۲- ۶- اثرات کشور مبدأ (COO)………………………………………………………………………………………………21

۲-۲- ۷- اثر کشور مبدأ در کشور های درحال توسعه……………………………………………………………………….۲۳

۲-۲- ۸- رابطه اثر کشور مبدأ و ملی گرایی مصرفی………………………………………………………………………… ۲۴

۲-۲- ۹- نام تجاری و تأثیر آن بر ملی گرایی مصرفی……………………………………………………………………….۲۵

۲-۲- ۱۰- سطح آسیب پذیری نام های تجاری خارجی از ملی گرایی مصرفی………………………………………۲۷

۲-۲- ۱۱- الگوی پردازش اطلاعات مصرف کنندگان ملی گرا………………………………………………………….۳۱

۲-۲- ۱۲- جهانی شدن و تاثیر آن بر ملی گرایی……………………………………………………………………………..۳۳

۲-۲- ۱۳- انگیزه های ملی گرایی مصرفی در عصر جهانی شدن…………………………………………………………۳۶

۲-۲- ۱۴- خصومت گرایی مصرفی………………………………………………………………………………………………۳۷

۲-۳- عوامل تأثیر گذار بر ملی گرایی مصرفی…………………………………………………………………………………۴۱

۲-۳-۱- محیط اقتصادی……………………………………………………………………………………………………………..۴۲

۲-۳-۲- محیط سیاسی……………………………………………………………………………………………………………….۴۳

۲-۳-۳- متغیرهای جمعیت شناختی………………………………………………………………………………………………۴۵

۲-۳-۳- ۱- سن………………………………………………………………………………………………………………………..۴۶

۲-۳-۳- ۲-جنسیت……………………………………………………………………………………………………………………۴۶

۲-۳-۳- ۳- سطح تحصیلات………………………………………………………………………………………………………۴۷

۲-۳-۳- ۴- درآمد………………………………………………………………………………………………………………….. ۴۷

۲-۳-۳- ۵- قومیت و نژاد…………………………………………………………………………………………………………. ۴۷

۲-۳-۳- ۶- طبقه اجتماعی…………………………………………………………………………………………………………۴۸

۲-۳-۴- عوامل اجتماعی – روانشناختی………………………………………………………………………………………. ۴۹

۲-۳-۴- ۱- پذیرش فرهنگی………………………………………………………………………………………………………۵۰

۲-۳-۴-۲-جهان گرایی(جهان اندیشی)………………………………………………………………………………………..۵۱

۲-۳-۴- ۳- وطن پرستی…………………………………………………………………………………………………………….۵۲

۲-۳-۴- ۴- تهدید اقتصادی ادارک شده……………………………………………………………………………………….۵۳

۲-۳-۴- ۵- سنت گرایی (محافظه کاری )……………………………………………………………………………………..۵۴

۲-۳-۴- ۶- جمع گرایی فردگرایی…………………………………………………………………………………………….. ۵۵

۲-۳-۴- ۷- مادی گرایی…………………………………………………………………………………………………………….۵۶

۲-۳-۴-۸- جزمیت اندیشی…………………………………………………………………………………………………………۵۶

۲-۳-۴- ۹- تجمل گرایی مصرفی………………………………………………………………………………………………..۵۷

۲-۳-۴-۱۰- ارزش ها………………………………………………………………………………………………………………..۵۹

۲-۳-۴-۱۱- سبک زندگی………………………………………………………………………………………………………….۶۰

۲-۴-پیامدهای ملی گرایی مصرفی……………………………………………………………………………………………….۶۲

۲-۴- ۱- پیامد های نهایی……………………………………………………………………………………………………………۶۲

۲- پیامد های میانجی………………………………………………………………………………………………………………….۶۳

-۵- عوامل تعدیل کننده شدت ملی گرایی مصرفی………………………………………………………………………….۶۵

۲-۵- ۱- ضرورت ادارک شده محصول………………………………………………………………………………………..۶۶

۲-۵- ۲- تشابه با کشور مبدأ محصول…………………………………………………………………………………………….۶۶

۲-۵- ۳- ویژگی های طبقه محصول………………………………………………………………………………………………۶۸

۲-۶ – استراتژی های بازاریابی در ارتباط با ملی گرایی مصرفی…………………………………………………………..۶۹

۲-۷- مقیاس اندازه گیری ملی گرایی مصرفی(CETSCALE )……………………………………………………………71

۲-۸- پیشینه تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………….۷۵

فصل سوم : روش شناسی تحقیق

۳-۱- مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………………… ۸۰

۳-۲- روش تحقیق …………………………………………………………………………………………………. ………………۸۰

۳-۳- جامعه آماری…………………………………………………………………………………………………………………….۸۰

۳-۴- نمونه آماری……………………………………………………………………………………………………………………..۸۱

۳-۵ – متغیرهای تحقیق……………………………………………………………………………………………………………….۸۲

۳-۶- روشهای جمع آوری داده ها………………………………………………………………………………………………..۸۲

۳-۷- ابزار سنجش تحقیق……………………………………………………………………………………………………………۸۳

۳- ۸ – نحوه امتیاز بندی پرسشنامه…………………………………………………………………………………………………۸۴

۳- ۹ – روایی پرسشنامه………………………………………………………………………………………………………………۸۵

۳-۱۰- تعیین پایایی پرسشنامه……………………………………………………………………………………………………….۸۵

۳-۱۱- روش تجزیه و تحلیل داده ها……………………………………………………………………………………………..۸۶

فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده ها

۴-۱- مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………………….. ۸۹

۴-۲- آمار توصیفی …………………………………………………………………………………………………………………..۹۰

۴-۲-۱- جنسیت ………………………………………………………………………………………………………………………۹۰

۴-۲-۲- تحصیلات ………………………………………………………………………………………………………………….۹۱

۴-۲-۳- سن…………………………………………………………………………………………………………………………….۹۲

۴-۲-۴- وضعیت تأهل و تجرد……………………………………………………………………………………………………..۹۳

۴-۲-۵- درآمد ماهیانه………………………………………………………………………………………………………………..۹۴

۴-۲-۶- متغیرهای تحقیق…………………………………………………………………………………………………………….۹۵

۴-۳- نتایج حاصل از تحلیل استنباطی داده‌ها……………………………………………………………………………………۹۵

۴-۳-۱- آزمون کالموگروف-اسمیرنوف……………………………………………………………………………………….۹۵

۴-۳-۲- آزمون رگرسیون……………………………………………………………………………………………………………۹۶

۴-۳-۳- آزمون همیستگی فرضیه های تحقیق………………………………………………………………………………..۱۰۲

۴-۳-۲-۱- فرضیه اول……………………………………………………………………………………………………………….۱۰۲

۴-۳-۲-۲- فرضیه دوم…………………………………………………………………………………………………………….. ۱۰۳

۴-۳-۲-۳- فرضیه سوم………………………………………………………………………………………………………………۱۰۴

۴-۳-۲-۴- فرضیه چهارم……………………………………………………………………………………………………………۱۰۵

۴-۳-۲-۵- فرضیه پنجم……………………………………………………………………………………………………………..۱۰۶

۴-۳-۲-۶- فرضیه اصلی…………………………………………………………………………………………………………….۱۰۷

۴-۴- سایر یافته های تحقیق………………………………………………………………………………………………………..۱۰۹

۴-۴-۱-آزمون T دو جامعه مستقل و U من- ویتنی……………………………………………………………………..۱۰۹

۴-۴-۲- آزمون فریدمن…………………………………………………………………………………………………………….۱۱۹

فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات

۵-۱- نتایج حاصل از یافته های تحقیق………………………………………………………………………………………….۱۲۲

۵-۱-۱- نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل توصیفی………………………………………………………………………….. ۱۲۲

۵-۱-۲- بحث درباره‏ی نتایج حاصل از آزمون کالموگروف-اسمیرنوف…………………………………………….۱۲۳

۵-۱-۳- بحث درباره‏ی نتایج حاصل از آزمون فرضیات تحقیق ……………………………………………………. ۱۲۳

۵-۱-۳-۱- نتایج حاصل از فرضیه اول………………………………………………………………………………………… ۱۲۳

۵-۱-۳-۲- نتایج حاصل از فرضیه دوم………………………………………………………………………………………… ۱۲۴

۵-۱-۳-۳- نتایج حاصل از فرضیه سوم……………………………………………………………………………………….. ۱۲۴

۵-۱-۳-۴- نتایج حاصل از فرضیه چهارم……………………………………………………………………………………..۱۲۵

۵-۱-۳-۵- نتایج حاصل از فرضیه پنجم……………………………………………………………………………………….۱۲۶

۵-۱-۳-۱- نتایج حاصل از فرضیه اصلی………………………………………………………………………………………۱۲۷

۵-۱-۴- نتایج آزمون رگرسیون ………………………………………………………………………………………………..۱۲۸

۵-۱-۴- بحث درباره‏ی نتایج حاصل از آزمون های T دو جامعه مستقل و Uمن- ویتنی………………………..۱۲۹

۵-۱-۵- بحث درباره‏ی نتایج حاصل از آزمون فریدمن………………………………………………………………… ۱۳۰

۵-۲- پیشنهادات………………………………………………………………………………………………………………………۱۳۰

۵-۲-۱- پیشنهادهای کاربردی مبتنی بر نتایج به دست آمده از تحقیق…………………………………………………۱۳۱

۵-۲-۱-۱- پیشنهادهای کاربردی مبتنی بر نتیجه فرضیه اول………………………………………………………………۱۳۱

۵-۲-۱-۲- پیشنهادهای کاربردی مبتنی بر نتیجه فرضیه دوم…………………………………………………………….. ۱۳۱

۵-۲-۱-۳- پیشنهادهای کاربردی مبتنی بر نتیجه فرضیه سوم……………………………………………………………..۱۳۱

۵-۲-۱-۴- پیشنهادهای کاربردی مبتنی بر نتیجه فرضیه چهارم…………………………………………………………..۱۳۱

۵-۲-۱-۵- پیشنهادهای کاربردی مبتنی بر نتیجه فرضیه پنجم…………………………………………………………….۱۳۲

۵-۲-۱-۶- پیشنهادهای کاربردی مبتنی بر نتیجه فرضیه اصلی………………………………………………………….. ۱۳۲

۵-۳- ارائه پیشنهادهایی برای تحقیقات آتی……………………………………………………………………………………۱۳۳

۵-۴- محدودیت های تحقیق…………………………………………………………………………………………………. ….۱۳۳

منابع…………………………………………………………………………………………………………………………………. .۱۳۵

پیوست: پرسشنامه ها……………………………………………………………………………………………………………… …۱۵۳

فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره شناسایی عوامل مؤثر بر شکل‌گیری ملی‌گرایی مصرفی از منظر رفتار و نگرش مصرف‌کنندگان
فهرست جداول

جدول ۱-۱: متغیرهای تحقیق………………………………………………………………………………………………………….۶

جدول ۲-۱: نتایج تحقیقات انجام شده در مورد رابطه بین متغیرهای اقتصادی و ملی گرایی مصرفی…………. ۴۴

جدول ۲- ۲: شاخص فرد گرایی- جمع گرایی هافستد و نمرات مربوط به برخی کشورها………………………..۵۵

جدول ۲-۳: رابطه بین ابعاد سبک زندگی و ملی گرایی مصرفی………………………………………………………… ۶۱

جدول ۲-۴:نسخه اصلی CETSCALE…………………………………………………………………………………………..73

جدول ۲- ۵: نتایج تحقیقات در مورد رابطه بین متغیرهای اجتماعی_ روانشناختی و ملی گرایی مصرفی……..۷۷

جدول ۳-۱ : متغیرهای تحقیق……………………………………………………………………………………………………. ۸۲

جدول ۳-۲ : شاخص های مورد بررسی در پرسشنامه تحقیق…………………………………………………………….. ۸۳

جدول ۳- ۳ : نحوه نمره دهی به سوالات مربوط به متغیرهای تحقیق…………………………………………………….۸۵

جدول۴-۱: توزیع فراوانی اعضای نمونه آماری بر حسب جنسیت…………………………………………………………۹۰

جدول۴-۲ : توزیع فراوانی اعضای نمونه آماری بر حسب تحصیلات…………………………………………………….۹۱

جدول۴-۳ : توزیع فراوانی اعضای نمونه آماری بر حسب سن …………………………………………… ………………۹۲

جدول۴-۴ : توزیع فراوانی اعضای نمونه آماری بر حسب تأهل………………………………………………………….. ۹۳

جدول۴-۵ : توزیع فراوانی اعضای نمونه آماری بر حسب درآمد ماهیانه ……………………………………………. ۹۴

جدول۴-۶: توزیع فراوانی متغیرهای تحقیق…………………………………………………………………………………….. ۹۵

جدول۴-۷ : نتایج مربوط به آزمون نرمال بودن متغیرهای تحقیق…………………………………………………………. ۹۶

جدول۴-۸ : نتایج آزمون ANOVA………………………………………………………………………………………………… ..97

جدول۴-۹ : آزمون دوربین – واتسون……………………………………………………………………………………………….. ….۹۸

جدول۴-۱۰: نتایج آزمون رگرسیون ………………………………………………………………………………………………………۹۹

جدول۴-۱۱ : نتایج آزمون رگرسیون…………………………………………………………………………………………………….. ۹۹

جدول۴-۱۲: نتایج آزمون رگرسیون ………………………………………………………………………………………………. …..۱۰۰

جدول۴-۱۳: نتایج آزمون رگرسیون ………………………………………………………………………………………………….. .۱۰۱

جدول۴-۱۴: نتایج آزمون رگرسیون ……………………………………………………………………………………………………..۱۰۲

جدول۴-۱۵ : مقادیر ضریب همبستگی …………………………………………………………………………………………. ۱۰۳

جدول۴-۱۶ : مقادیر ضریب همبستگی ………………………………………………………………………………………….. ۱۰۴

جدول۴-۱۷: مقادیر ضریب همبستگی ………………………………………………………………………………………….. ۱۰۵

جدول۴-۱۸ : مقادیر ضریب همبستگی ………………………………………………………………………………………………. .۱۰۶

جدول۴-۱۹ : مقادیر ضریب همبستگی ……………………………………………………………………………………………….. ۱۰۷

جدول۴-۲۰ : مقادیر ضریب همبستگی ……………………………………………………………. ……………………………۱۰۸

جدول۴-۲۱: نتایج اجمالی آزمون فرضیه­ها…………………………………………………………………………………………… ۱۰۸

جدول۴-۲۲: آماره­های توصیفی متغیر جنسیت برای وطن پرستی…………………………………………………………… ۱۰۹

جدول۴-۲۳: بررسی فرض برابری واریانس­ها توسط آزمون…………………………………………………………………. ۱۱۰

جدول۴-۲۴: بررسی آزمونT مستقل …………………………………………………………………………………………………………… ۱۱۰

جدول۴-۲۵: آماره­های توصیفی متغیر جنسیت برای پذیرش فرهنگی………………………………………………………..۱۱۱

جدول۴-۲۶: بررسی فرض برابری واریانس­ها توسط آزمون لون………………………………………………………………۱۱۲

جدول۴- ۲۷: بررسی آزمون Tمستقل ………………………………………………………………………………………………………….. ۱۱۲

جدول۴-۲۸: آماره­های توصیفی متغیر جنسیت برای جهان گرایی…………………………………………………………..۱۱۳

جدول۴-۲۹: بررسی فرض برابری واریانس­ها توسط آزمون لون………………………………….. ……………………….۱۱۴

جدول۴-۳۰: بررسی آزمونT مستقل ……………………………………………………………………………………………………………..۱۱۴

جدول۴-۳۱: آماره­های توصیفی متغیر جنسیت برای تجمل گرایی………………………………………………………… ۱۱۵

جدول۴-۳۲: بررسی فرض برابری واریانس­ها توسط آزمون لون…………………………………………………………… ۱۱۵

جدول۴-۳۳: بررسی آزمونT مستقل ………………………………………………………………………………………………… ۱۱۶

جدول۴-۳۴: آماره­های توصیفی متغیر جنسیت برای ملی گرایی مصرفی……………………………………………….. ….۱۱۷

جدول۴-۳۵: بررسی فرض برابری واریانس­ها توسط آزمون لون…………………………………………………………………۱۱۷

جدول۴-۳۶: بررسی آزمونT مستقل ………………………………………………………………………………………. ……..۱۱۸

جدول۴-۳۷: نتایج آزمون من- ویتنی………………………………………………………………………………… …………۱۱۸

جدول شماره ۴-۳۸: نتایج آزمون فریدمن………………………………………………………………………………… ………۱۲۰

جدول شماره ۴-۳۹: نتایج آزمون رتبه بندی فریدمن…………………………………………………………………….. ……..۱۲۰

جدول ۵-۱ : نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل توصیفی متغیرهای جمعیت شناختی………………………….. ۱۲۲

جدول ۵-۲ : نتایج آزمون اول………………………………………………………………………………… ………..۱۲۳

جدول ۵-۳ : نتایج آزمون دوم……………………………………………………………………………….. …………۱۲۴

جدول ۵-۴ : نتایج آزمون سوم……………………………………………………………………………………………۱۲۵

جدول ۵-۵ : نتایج آزمون چهارم…………………………………………………………………………………………۱۲۵

جدول ۵-۶ : نتیجه فرضیه پنجم……………………………………………………………………………………………۱۲۶

جدول ۵-۷ : نتیجه فرضیه اصلی…………………………………………………………………………………………..۱۲۷

جدول ۵-۸ نتایج آزمون رگرسیون …………………………………………………………………………………………….۱۲۹

جدول ۵-۹ : خلاصه نتایج آزمون های تی دو جامعه مستقل و من- ویتنی برای جنسیت…………………..۱۲۹

جدول ۵-۱۰ : خلاصه نتایج آزمون فریدمن……………………………………………………………………………۱۳۰

فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره شناسایی عوامل مؤثر بر شکل‌گیری ملی‌گرایی مصرفی از منظر رفتار و نگرش مصرف‌کنندگان
فهرست شکل ها

شکل ۱-۱: مدل تحلیلی تحقیق……………………………………………………………………………………………………..۷

شکل۲- ۱: رابطه بین ملی گرایی، ملی گرایی اقتصادی، ملی گرایی مصرفی و بازاریابی………………………….۱۹

شکل ۲-۲: ملی گرایی مصرفی و فرایند پردازش اطلاعات در باره مارک های خارجی………………………….۳۲

شکل ۲- ۳ : مقایسه تأثیر ملی گرایی مصرفی و خصومت گرایی در کاهش تمایل به خرید محصولات خارجی…………… ۳۸

شکل ۲- ۴: مقایسه نقش خصومت گرایی مصرفی و ملی گرایی مصرفی مصرف کنندگان آمریکایی……. ۴۰

شکل۲- ۵ : عوامل تأثیر گذار بر ملی گرایی مصرفی……………………………………………………………………….۴۲

شکل۲- ۶ : مدل تحلیلی تحقیق…………………………………………………………………………………………………..۴۹

شکل۲- ۷ : پیامد های مستقیم و نهایی ملی گرایی مصرفی و عوامل تعدیل کننده آن………………………….. ۶۲

شکل ۵-۱ : مدل نهایی تحقیق ……………………………………………………………………………………………… ۱۲۸

فایل ورد کامل پژوهش جامع درباره شناسایی عوامل مؤثر بر شکل‌گیری ملی‌گرایی مصرفی از منظر رفتار و نگرش مصرف‌کنندگان
فهرست نمودارها

نمودار۴-۱: نمودار فراوانی اعضای نمونه آماری بر حسب جنسیت ………………………………………………….۹۰

نمودار۴-۲: نمودار فراوانی اعضای نمونه آماری بر حسب تحصیلات……………………………………………….۹۱

نمودار۴-۳: نمودار فراوانی اعضای نمونه آماری بر حسب سن………………………………………………………..۹۲

نمودار۴-۴ : نمودار فراوانی اعضای نمونه آماری بر حسب تأهل و تجرد…………………………………………..۹۳

نمودار۴-۵: نمودار فراوانی اعضای نمونه آماری بر حسب درآمد ماهیانه…………………………………………..

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.