فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره شناسایی عوامل مؤثر بر توسعه فرهنگ کارآفرینی سازمانی در گروه صنعتی زرماکارون
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره شناسایی عوامل مؤثر بر توسعه فرهنگ کارآفرینی سازمانی در گروه صنعتی زرماکارون دارای ۲۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره شناسایی عوامل مؤثر بر توسعه فرهنگ کارآفرینی سازمانی در گروه صنعتی زرماکارون کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره شناسایی عوامل مؤثر بر توسعه فرهنگ کارآفرینی سازمانی در گروه صنعتی زرماکارون۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره شناسایی عوامل مؤثر بر توسعه فرهنگ کارآفرینی سازمانی در گروه صنعتی زرماکارون،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره شناسایی عوامل مؤثر بر توسعه فرهنگ کارآفرینی سازمانی در گروه صنعتی زرماکارون :
فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره شناسایی عوامل مؤثر بر توسعه فرهنگ کارآفرینی سازمانی در گروه صنعتی زرماکارون
هدف اصلی این پژوهش، عوامل موثر بر توسعه فرهنگ کارآفرینی سازمانی در گروه صنعتی زرماکارون است. به این منظور، تمامی کارکنان دارای حداقل مدرک لیسانس گروه صنعتی زرماکارون برابر با ۱۳۰۰ به عنوان جامعه آماری لحاظ و مورد مطالعه قرار گرفتهاند. با استفاده از فرمول کوکران و جدول مورگان، تعداد ۳۰۰ نفر به عنوان حجم نمونه تعیین شده است. به لحاظ روششناسی، پژوهش از نوع پیمایشی- کاربردی بوده و مبتنی بر روشهای توصیفی- همبستگی و همچنین اکتشافی است. دادههای موردنیاز، از طریق پرسشنامه محققساخته و بر اساس شاخص ها و مدل مفهومی، جمعآوری گردید. در بومیسازی این مقیاسها، ادبیات مفهومی ملحوظ شده و سؤالات و عوامل استخراج، تنظیم، اعتباریابی، تثبیت و توزیع گردید. اعتبار محتوای عوامل احصاءشده با نظر خبرگان و اعتبار سازه نیز با استفاده از تحلیل عاملی تأییدی و شاخص KMO تأیید گردید. پایایی سنجه نیز به روش آلفای کرونباخ محاسبه و تأیید شد. یافتههای کمی پژوهش در نرمافزارهای آماری علوم اجتماعی و روابط ساختاری خطی[۱]، تأییدکننده فرضیهها و الگوی پیشنهادی پژوهش بودند، به این معنی که رابطه تمامی ابعاد و اثربخشی عوامل موثر بر توسعه فرهنگ کارآفرینی سازمانی مورد تأیید بوده، لذا عوامل احصاءشده تبیینکنندههای مناسبی از توسعه فرهنگ کارآفرینی سازمانی بودهاند و در نتیجه روابط مفروض در مدل نیز به طور معنیداری مورد تأیید واقع شدهاند. سایر نتایج، حاکی از رتبه ابعاد و شاخصهای مطرح شده و نیز برازش و درجه تقریب مناسب مدل در جامعه مورد مطالعه است.
واژگانکلیدی: کارآفرینی، کارآفرینی سازمانی، فرهنگ کارآفرینی سازمانی، توسعه فرهنگ کارآفرینی سازمانی.
فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره شناسایی عوامل مؤثر بر توسعه فرهنگ کارآفرینی سازمانی در گروه صنعتی زرماکارون
فهرست مطالب
چکیده ۱
فصل اول: کلیات تحقیق
۱-۱ مقدمه ۲
۲-۱ بیان مسئله ۳
۳-۱ اهمیت و ضرورت پژوهش ۵
۴-۱ اهداف پژوهش ۶
۵-۱ پرسش های پژوهش ۷
۶-۱ فرضیه های پژوهش ۷
۷-۱ روش شناسی پژوهش ۸
۸-۱ قلمرو پژوهش ۸
۹-۱ تعریف عملیاتی متغیرهای پژوهش ۹
۱۰-۱ ساختار پژوهش ۱۱
فصل دوم: مروری بر ادبیات تحقیق و پیشینه تحقیق
۲-۱ مقدمه ۱۳
۲-۲ مفهوم کارآفرینی ۱۵
۳-۲ نوعشناسی کارآفرینی ۲۵
۴-۲ ایجاد سرمایه؛ حاصل کارآفرینی سازمانی ۳۴
۵-۲ ضرورت کارآفرینی در سازمان ۳۷
۶-۲ سیر تطور کارآفرینی در سازمان ۳۸
۷-۲ مفهوم کارآفرینی سازمانی ۴۳
۸-۲ فرآیند کارآفرینی سازمانی ۴۵
۹-۲ موانع کارآفرینی سازمانی ۴۷
۱۰-۲ دیدگاهها و رویکردهای کارآفرینی ۵۰
۱-۱۰-۲ کارآفرینی از دیدگاه اقتصاددانان ۵۰
۲-۱۰-۲ کارآفرینی از دیدگاه محققین علوم رفتاری ۶۱
۳-۱۰-۲ کارآفرینی از دیدگاه دانشمندان مدیریت ۶۶
۱۱-۲ انواع مدلهای کارآفرینی ۷۶
۱۲-۲ مروری بر تحقیقات پیشین ۹۸
۱۳-۲ چارچوب نظری و مدل مفهومی تحقیق ۱۰۶
۱۴-۲ معرفی گروه صنعتی زرماکارون ۱۱۲
فصل سوم: روش اجرای تحقیق
۱-۳ مقدمه ۱۱۶
۲-۳ روش تحقیق ۱۱۶
۳-۳ جامعه آماری، حجم نمونه و روش نمونهگیری ۱۱۶
۴-۳ ابزار تحقیق و روش جمعآوری دادهها ۱۱۸
۵-۳ روایی ۱۱۸
۶-۳ پایایی ۱۱۹
۷-۳ روش تجزیه و تحلیل دادهها ۱۲۰
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل دادهها(یافتهها)
۱-۴ مقدمه ۱۲۴
۲-۴ بخش اول: نتایج توصیفی ۱۲۵
۳-۴ بخش دوم: نتایج استنباطی ۱۳۳
فصل پنجم: نتیجهگیری و پیشنهادات
۱-۵ مقدمه ۱۶۸
۲-۵ مروری بر فصول پژوهش ۱۶۹
۳-۵ نتیجه گیری پژوهش ۱۷۰
۴-۵ محدودیتهای تحقیق ۱۷۰
۵-۵ پیشنهادها ۱۷۱
۶-۵ پیشنهاد به پژوهشگران آتی ۱۷۴
فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره شناسایی عوامل مؤثر بر توسعه فرهنگ کارآفرینی سازمانی در گروه صنعتی زرماکارون
فهرست منابع ۱۷۶
فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره شناسایی عوامل مؤثر بر توسعه فرهنگ کارآفرینی سازمانی در گروه صنعتی زرماکارون
فهرست جدولها
|
عنوان |
صفحه |
|
جدول(۱-۱). توصیف متغیرهای اصلی به تفکیک ابعاد متغیرها، شاخصها، پرسشها/گویه ها |
۱۰ |
|
جدول ۱-۳: ضرایب آلفا کرونباخ برای پرسشنامه عوامل موثر بر توسعه فرهنگ کارآفرینی سازمانی |
۱۱۹ |
|
جدول ۲-۳: ضرایب آلفا کرونباخ برای پرسشنامه توسعه فرهنگ کارآفرینی سازمانی |
۱۲۰ |
|
جدول (۱-۴). توزیع فراوانی پاسخدهندگان برحسب جنسیت |
۱۲۵ |
|
جدول (۲-۴). توزیع فراوانی پاسخدهندگان برحسب گروه سنی |
۱۲۶ |
|
جدول (۳-۴). توزیع فراوانی پاسخدهندگان برحسب میزان تحصیلات |
۱۲۷ |
|
جدول (۴-۴). توزیع فراوانی پاسخدهندگان برحسب سابقه کار |
۱۲۸ |
|
جدول (۵-۴). شاخصهای مرکزی، پراکندگی و توزیع متغیر عوامل موثر بر توسعه فرهنگ کارآفرینی سازمانی |
۱۲۹ |
|
جدول (۶-۴). شاخصهای مرکزی، پراکندگی و توزیع متغیر توسعه فرهنگ کارآفرینی سازمانی |
۱۳۱ |
|
جدول (۷- ۴). آزمون KMO و بارتلت |
۱۳۴ |
|
جدول (۸- ۴). آزمون KMO و بارتلت |
۱۳۵ |
|
جد جدول ۹-۴. ماتریس همبستگی عاملها بعد از چرخش |
۱۳۶ |
|
جد جدول ۱۰-۴. ماتریس همبستگی عاملها بعد از چرخش |
۱۳۸ |
|
جدول(۱۱-۴). نتایج آزمون کلموگروف- اسمیرنوف |
۱۴۱ |
|
جدول(۱۲-۴). نتایج آزمون کلموگروف- اسمیرنوف |
۱۴۲ |
|
جدول (۱۳-۴). نحوه داوری میزان عددی ضریب همبستگی |
۱۴۴ |
|
جدول (۱۴-۴). خروجی ضریب همبستگی بین خطرپذیری و توسعه فرهنگ کارآفرینی سازمانی |
۱۴۵ |
|
جدول (۱۵-۴). خروجی ضریب همبستگی بین توفیقطلبی و توسعه فرهنگ کارآفرینی سازمانی |
۱۴۶ |
|
جدول (۱۶-۴). خروجی ضریب همبستگی بین ایدهپردازی و توسعه فرهنگ کارآفرینی سازمانی |
۱۴۶ |
|
جدول (۱۷-۴). خروجی ضریب همبستگی بین عملگرایی و توسعه فرهنگ کارآفرینی سازمانی |
۱۴۷ |
|
جدو جدول (۱۸- ۴). شاخصهای برازش تحلیل عاملی تأییدی مرتبهدوم متغیر عوامل موثر بر توسعه فرهنگ کارآفرینی |
۱۵۲ |
|
جدول (۱۹- ۴). نتایج حاصل از تحلیل عاملی مرتبه دوم |
۱۵۳ |
|
جدول (۲۰- ۴). شاخصهای برازش تحلیل عاملی تأییدی مرتبهدوم متغیر توسعه فرهنگ کارآفرینی |
۱۵۹ |
|
جدول (۲۱- ۴). نتایج حاصل از تحلیل عاملی مرتبه دوم |
۱۶۰ |
فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره شناسایی عوامل مؤثر بر توسعه فرهنگ کارآفرینی سازمانی در گروه صنعتی زرماکارون
فهرست شکلها و نمودارها
|
عنوان |
صفحه |
|
شکل(۹-۲): مدل مفهومی پژوهش |
۱۱ |
|
نمودار (۱-۴). درصد فراوانی پاسخدهندگان برحسب جنسیت |
۱۲۵ |
|
نمودار (۲-۴). درصد فراوانی پاسخدهندگان برحسب رده سنی |
۱۲۶ |
|
نمودار (۳-۴). درصد فراوانی پاسخدهندگان برحسب میزان تحصیلات |
۱۲۷ |
|
نمودار (۴-۴). توزیع فراوانی پاسخدهندگان برحسب سابقه کار |
۱۲۸ |
|
نمودار (۵-۴). اعداد معنیداری تحلیل عاملی مرتبه اول متغیر عوامل موثر بر توسعه فرهنگ کارآفرینی سازمانی |
۱۵۰ |
|
نمودار (۶-۴). اعداد معنیداری تحلیل عاملی مرتبه دوم متغیر عوامل موثر بر توسعه فرهنگ کارآفرینی سازمانی |
۱۵۱ |
|
نمودار (۷-۴). ضرایب تخمین استاندارد تحلیل عاملی مرتبه دوم متغیر عوامل موثر بر توسعه فرهنگ کارآفرینی |
۱۵۲ |
|
نمودار(۸-۴). اعداد معنیداری تحلیل عاملی مرتبه اول متغیر توسعه فرهنگ کارآفرینی سازمانی |
۱۵۶ |
|
نمودار (۹-۴). اعداد معنیداری تحلیل عاملی مرتبه دوم متغیر توسعه فرهنگ کارآفرینی سازمانی |
۱۵۸ |
|
نمودار (۱۰-۴). ضرایب تخمین استاندارد تحلیل عاملی مرتبه دوم متغیر توسعه فرهنگ کارآفرینی سازمانی |
۱۵۹ |
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 