فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره اخلاق حرفهای از دیدگاه مشاوران مدارس مقطع متوسطه با تحلیل چالشها و رویکردها
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره اخلاق حرفهای از دیدگاه مشاوران مدارس مقطع متوسطه با تحلیل چالشها و رویکردها دارای ۱۶۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره اخلاق حرفهای از دیدگاه مشاوران مدارس مقطع متوسطه با تحلیل چالشها و رویکردها کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره اخلاق حرفهای از دیدگاه مشاوران مدارس مقطع متوسطه با تحلیل چالشها و رویکردها۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره اخلاق حرفهای از دیدگاه مشاوران مدارس مقطع متوسطه با تحلیل چالشها و رویکردها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره اخلاق حرفهای از دیدگاه مشاوران مدارس مقطع متوسطه با تحلیل چالشها و رویکردها :
فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره اخلاق حرفهای از دیدگاه مشاوران مدارس مقطع متوسطه با تحلیل چالشها و رویکردها
هدف پژوهش حاضر بررسی مطالعه اخلاق حرفهای از دیدگاه مشاوران مدارس مقطع متوسطه میباشد. این پژوهش در پارادایم کیفی و با استفاده از مدل غالب- کم غالب انجام گرفت. در این مدل از ترکیب دو روش کمی و کیفی استفاده شده است. گردآوری دادهها در بخش کیفی، به روش مصاحبه نیمه عمیق صورت گرفت که در آن افراد مورد مطالعه به شیوه هدفمند انتخاب شدند. جمعآوری دادهها در بخش کم غالب یعنی بخش کمی نیز با استفاده از مقیاس محققساخته اخلاق حرفهای مشاوران که بر اساس مبانی نظری موجود در زمینه اخلاق حرفهای و نیز اساسنامه سازمان نظام روانشناسی ساخته شد، در جامعه آماری مشاوران مدارس مقطع متوسطه انجام گرفته است که گویههای مقیاس اخلاق حرفهای مشاوران شامل چهار گویه است، رازداری، عدم آسیبرسانی، صداقت، برقراری مساوات. برای تجزیه و تحلیل دادهها در بخش کیفی از شیوه تحلیل محتوای استقرایی و در بخش کمی از تحلیل واریانس اندازهگیریهای مکرر، آزمون تیتست برای گروههای مستقل و ضریب همبستگی پیرسون استفاده گردید.
نتایج پژوهش نشان داد که مشاوران جذب دانشآموز، جلب اعتماد او، توجه به شرایط مراجع، برقراری ارتباط کلامی، واقعنگری، توجه به نیاز مراجع، خلق نیکو، سرزنش نکردن، صداقت، انگیزهبخشی، عدم قضاوت ارزشی، ارائه پیامدهای مثبت و مطلوب، القای تواناییهای شخصیتی به فرد، عدم سوء استفاده از مراجع و تعهد، برقراری ارتباط غیرکلامی و داشتن فضای خصوصی را از جمله نکات و مواردی میدانند که در رابطه با دانشآموزان باید رعایت شود. آنان برقراری مساوات، اولویتبندی مراجعان بر اساس مشکل، ارائه خدمات مدبرانه (تشخیص افراد دارای مشکل در مدارس از طرف مشاور) به دانشآموز را در اولویت قرار دادهاند. همچنین رازداری را یکی از مهمترین اصول اخلاق حرفهای عنوان کردند و ضرورت در اختیار قرار دادن اطلاعات دانشآموز به گروههای دیگر تنها در دو حالت (خودکشی و دیگرکشی) مجاز دانستند. ایشان میزان پایبندی مشاوران به اصول اخلاق حرفهای را مثبت قلمداد کرده و معتقدند موانع رعایت این اصول عبارتند از: مجهول ماندن نقش مشاور، بیتوجهی به مشاوره سازشی، عدم آگاهی از نقش مشاور. دلایل اهمیت رعایت اخلاق حرفهای از دیدگاه مشاوران را، اخلاق حرفهای پیشنیازی برای مشاوره، رعایت نظم، اصلاح دانشآموز، افزایش انگیزه برای مراجعه، برطرف کردن موانع، عدم قضاوت افراد غیر متخصص عنوان کردند. نتایج کمی پژوهش، با استفاده از نرمافزار spss تحلیل شده است. که نتایج به دست آمده حاکی از آن است که بالاترین میانگین بعد غالب اخلاق حرفهای مشاوران، عدم آسیبرسانی میباشد. همچنین بین سن و صداقت و برقراری مساوات رابطه مثبت و معناداری وجود دارد. علاوه بر آن بین جنسیت و ابعاد اخلاق حرفهای، فقط در بعد صداقت تفاوت معناداری وجود دارد.
واژههای کلیدی : اخلاق حرفه ای- مشاوران مدارس- مقطع متوسطه
فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره اخلاق حرفهای از دیدگاه مشاوران مدارس مقطع متوسطه با تحلیل چالشها و رویکردها
فهرست مطالب
فصل اول: مقدمه
۱-۱- بیان مسئله. ۴
۱-۲- اهمیّت و ضرورت پژوهش…. ۷
۱-۳- اهداف پژوهش…. ۱۱
۱-۳-۱- اهداف بخش کیفی.. ۱۲
۱-۳-۲- اهداف بخش کمی.. ۱۲
۱-۴- تعاریف مفهومی واژه ها و اصطلاحات… ۱۲
۱-۴-۱- اخلاق: ۱۲
۱-۴-۲ – اخلاق حرفه ای.. ۱۲
۱-۴-۳- مشاوره ۱۳
فصل دوم: بررسی دیدگاه صاحبنظران و پیشینه پژوهش
۲-۱- مبانی نظری.. ۱۶
۲-۱-۱- مقدمه. ۱۶
۲-۱-۲- رویکردهای عمده در فلسفه اخلاق.. ۱۶
۲-۱-۳- دیدگاه صاحبنظران.. ۲۱
۲-۱-۴- تاریخچه حرفه ای گری.. ۳۷
۲-۱-۵- تاریخچه اخلاق حرفه ای.. ۴۰
۲-۱-۶- عوامل پایه ای اخلاق حرفه ای.. ۴۱
۲-۱-۷- اخلاق حرفه ای از دیدگاه آموزه های اسلامی.. ۴۲
۲-۱-۸- ملاک نهایی اخلاق حرفه ای از دیدگاه اسلام. ۴۳
۲-۱-۹- تاریخچه اخلاق حرفهای مشاوران.. ۴۵
۲-۱-۱۰- اصول اخلاق حرفه ای مشاوران و روانشناسان.. ۴۶
پژوهش های پیشین.. ۴۹
۲-۲-۱- پژوهش های داخلی.. ۴۹
۲-۲-۲- پژوهش های خارجی.. ۵۳
۲-۳- پرسش های پژوهش…. ۵۶
۲-۳-۱- بخش کیفی.. ۵۶
۲-۳-۲- بخش کمی.. ۵۶
فصل سوم: روش پژوهش
۳-۱- طرح پژوهش…. ۵۸
۳-۱-۱-بخش کیفی.. ۵۸
۳-۲- روش اجرا: ۶۰
۳-۳- اعتبارسنجی پژوهش…. ۶۰
۳-۱-۲- بخش کمی.. ۶۱
۳-۱-۲-۲- جامعه آماری.. ۶۱
فصل چهارم: یافته های پژوهش
۴-۱- یافته های بخش کیفی پژوهش…. ۶۶
۴-۱-۱- نکات کلیدی مطرحشده در متن مصاحبه شماره یک…. ۶۷
۴-۱-۲- نکات اساسی در متن مصاحبه شماره دو ۷۰
۴-۱-۳- نکات اساسی در متن مصاحبه شماره سه. ۷۳
۴-۱-۴- نکات کلیدی در متن مصاحبه شماره چهار ۷۵
۴-۱-۵-نکات اساسی در متن مصاحبه شماره پنج.. ۷۸
۴-۱-۶- نکات اساسی در متن مصاحبه شماره شش…. ۸۰
۴-۱-۷- نکات اساسی در متن مصاحبه شماره هفت… ۸۲
۴-۱-۸- نکات اساسی در متن مصاحبه شماره هشت… ۸۴
۴-۱-۹- نکات اساسی در متن مصاحبه شماره نه. ۸۶
۴-۱-۱۰- نکات اساسی در متن مصاحبه شماره دهم.. ۸۸
۴-۱-۱۱- نکات اساسی در متن مصاحبه شماره یازدهم.. ۸۹
۴-۱-۱۲- نکات اساسی در متن مصاحبه شماره دوازدهم.. ۹۰
۴-۲- مولفه های اصلی و محوری.. ۹۲
۴-۲-۱- مولفه های اصلی مربوط به نکات و مواردی که مشاوران باید رعایت کنند. ۹۳
۴-۲-۲- مولفه های اصلی مربوط به نحوه دریافت مشاوره ۹۵
۴-۲-۳- مولفه مربوط به ضرورت در اختیار قرار دادن اطلاعات دانش آموز ۹۵
۴-۲-۴- مولفه های اصلی مربوط به میزان پایبندی مشاوران به اصول اخلاق حرفه ای.. ۹۵
۴-۲-۵- مولفه های اصلی مربوط به اهمیت و لزوم رعایت اخلاق حرفه ای.. ۹۶
۴-۳- تحلیل و بررسی بخش کمی پژوهش…. ۹۸
۴-۳-۱- ویژگیهای نمونه. ۹۸
۴-۳-۲- پاسخ به سوالات پژوهش…. ۹۹
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
۵-۱- مقدمه. ۱۰۴
۵-۲- پرسش پژوهش…. ۱۰۶
۵-۲-۱- سوالات فرعی پژوهش…. ۱۰۶
۵-۳- تحلیل بخش کمی.. ۱۳۳
۵-۳-۱- پرسش اول پژوهش…. ۱۳۳
۵-۳-۲- پرسش دوم پژوهش…. ۱۳۴
۵-۴- جمع بندی نهایی.. ۱۳۶
۵-۵ پیشنهادها ۱۳۸
۵-۵-۱ پیشنهادهای کاربردی.. ۱۳۸
۵-۵-۲ پیشنهادهای پژوهشی.. ۱۳۸
۵-۵-۳- محدودیتهای پژوهش…. ۱۳۹
منابع و مأخذ
منابع فارسی.. ۱۴۰
منابع انگلیسی ……………………………………………………………………………. ۱۴۹
فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره اخلاق حرفهای از دیدگاه مشاوران مدارس مقطع متوسطه با تحلیل چالشها و رویکردها
فهرست جداول
جدول ۳-۱- گویههای مقیاس اخلاق حرفهای با ابعاد چهارگانه………………………………….. ۶۲
جدول ۳-۲-سنجش روایی محتوایی مقیاس اخلاق حرفهای………………………………………. ۶۳
جدول ۳-۳-بررسی ساختار عاملی مقیاس اخلاق حرفهای………………………………………….. ۶۴
جدول ۴-۴-ضریب پایایی مقیاس اخلاق حرفهای به تفکیک ابعاد……………………………… ۶۴
جدول ۴-۱- مؤلفههای استخراجشده از متن مصاحبه نفر اول……………………………………. ۶۷
جدول ۴-۲- مؤلفههای استخراجشده از متن مصاحبه نفر دوم…………………………………… ۷۰
جدول ۴-۳- مؤلفههای استخراجشده از متن مصاحبه نفر سوم………………………………….. ۷۳
جدول ۴-۴- مؤلفههای استخراجشده از متن مصاحبه نفر چهارم……………………………….. ۷۵
جدول ۴-۵ مؤلفههای استخراجشده از متن مصاحبه نفر پنجم…………………………………… ۷۸
جدول ۴-۶- مؤلفههای استخراجشده از متن مصاحبه نفر ششم………………………………… ۸۰
جدول ۴-۷ مؤلفههای استخراجشده از متن مصاحبه نفر هفتم…………………………………… ۸۲
جدول ۴-۸- مؤلفههای استخراجشده از متن مصاحبه نفر هشتم……………………………….. ۸۴
جدول ۴-۹- مؤلفههای استخراجشده از متن مصاحبه نفر نهم……………………………………. ۸۶
جدول ۴-۱۰- مؤلفههای استخراجشده از متن مصاحبه نفر دهم……………………………… ۸۸
جدول ۴-۱۱- مؤلفههای استخراجشده از متن مصاحبه نفر یازدهم…………………………… ۸۹
جدول۴-۱۲- مؤلفههای استخراجشده از متن مصاحبه نفر دوازدهم………………………….. ۹۰
جدول ۴-۱۳- مؤلفههای اصلی نکات و مواردی که مشاوران باید رعایت کنند………….. ۹۳
جدول ۴-۱۴- مؤلفههای اصلی مربوط به نحوه دریافت مشاوره…………………………………… ۹۵
جدول ۴-۱۵- مؤلفههای اصلی مربوط به میزان پایبندی مشاوران به اخلاق حرفهای. ۹۵
جدول ۴-۱۶- مؤلفههای اصلی اهمیت و لزوم رعایت اخلاق حرفهای………………………… ۹۶
جدول۴-۱۷- تعریف اخلاق حرفهای ازنقطهنظر مصاحبهشوندگان……………………………… ۹۷
جدول ۴-۱۸- اطلاعات توصیفی نمونه موردبررسی……………………………………………………… ۹۸
جدول ۴-۱۹- تحلیل واریانس اندازهگیریهای مکرر……………………………………………………. ۹۹
جدول ۴-۲۰- ضریب همبستگی بین سن و ابعاد اخلاق حرفهای مشاوران…………….. ۱۰۰
جدول ۴-۲۱-نتایج تحلیل واریانس چند متغیری تفاوت جنسیت…………………………….. ۱۰۱
جدول ۴-۲۲- نتایج تحلیل واریانس چند متغیری تفاوت تحصیلات…………………………. ۱۰۲
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 