فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره سهم آگهی‌های مزایده و مناقصه در صفحات نخست روزنامه‌های کشور و تحلیل پیامدهای آن


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره سهم آگهی‌های مزایده و مناقصه در صفحات نخست روزنامه‌های کشور و تحلیل پیامدهای آن دارای ۱۷۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره سهم آگهی‌های مزایده و مناقصه در صفحات نخست روزنامه‌های کشور و تحلیل پیامدهای آن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره سهم آگهی‌های مزایده و مناقصه در صفحات نخست روزنامه‌های کشور و تحلیل پیامدهای آن۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره سهم آگهی‌های مزایده و مناقصه در صفحات نخست روزنامه‌های کشور و تحلیل پیامدهای آن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره سهم آگهی‌های مزایده و مناقصه در صفحات نخست روزنامه‌های کشور و تحلیل پیامدهای آن :

فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره سهم آگهی‌های مزایده و مناقصه در صفحات نخست روزنامه‌های کشور و تحلیل پیامدهای آن

پژوهش حاضر با تأکید بر آگهی­های (مزایده، مناقصه) در صفحات اول روزنامه­های جام جم، همشهری، کیهان، ایران، اطلاعات و شرق به عنوان یک عامل مهم و اثرگذار بر رفتار خوانندگان روزنامه­ها در انتخاب و خرید کالا و خدمات، سعی در شناخت و اندازه­گیری میزان تأثیر آگهی­های موجود در روزنامه­های فوق­الذکر را دارد.

در این پژوهش با استفاده از روش تحقیق، تحلیل محتوا با توجه به میزان رنگ، هویت و توزیع روزنامه­ها می­توان معیار قابل توجهی برای استفاده از مزایده و مناقصه توسط خوانندگان را بررسی کرد و نیز با تکیه بر تحلیل محتوا و وسعت قلمرو در دسترس بودن آگهی­های مزایده و مناقصه و قابلیت استفاده خوانندگان، این دو موضوع را در پنج روزنامه (جام جم، همشهری، کیهان، ایران، اطلاعات و شرق) مورد بررسی و پژوهش قرار داده­ایم تا بتوانیم با توجه به متغیرهای مختلفی به عنوان مثال (توزیع آگهی، درصد تعداد وجه آگهی، نحوه قرارگیری آگهی­های مزایده و مناقصه و غیره) آنها را ارزشیابی کنیم.

حجم نمونه در این پژوهش به فرمول نمونه­گیری کوکران می­باشد و نیز با توجه به محدودیت­های جمع­آوری نمونه، حجم نمونه، در این پژوهش ۳۸۰ آگهی مزایده و مناقصه در یک ماه از شش ماهه اول سال ۱۳۹۱ در پنج روزنامه مذکور در نظر گرفته شده است.

روش نمونه­گیری در این پژوهش، تلفیقی از دو تکنیک خوشه­ای چند درجه­ای و سهمیه­ای است. و برای انتخاب نمونه این تحقیق، نخست آگهی­های مزایده و مناقصه روزنامه­ها را به مناطق شمال، مرکز، غرب، شرق و جنوب تقسیم شده است.

تکنیک آماری مورد استفاده از هر دو دسته تکنیک آماری توصیفی و تحلیلی استفاده شده است. و با توجه به آزمون کای اسکویر محاسبه شده بین دو متغیر آگهی­های مزایده و مناقصه و جلب توجه، تطابق نور و روشنایی، رنگ، زمینه تبلیغ، موضوع تبلیغ، علت تبلیغ در رابطه با سهولت برقراری ارتباط، ارتباط معناداری وجود دارد.

اهداف پژوهش

هدف کلی تحقیق در این پژوهش شناخت ساختار آگهی­های مزایده و مناقصه در صفحات اول روزنامه­های جام جم، همشهری، کیهان، ایران، اطلاعات و شرق و اهداف جزئی عبارتند از شناخت موضوعات آگهی (مزایده و مناقصه) روزنامه­ها، شناخت سبک­های مورد استفاده برای ارائه پیام، شناخت نحوه استفاده از رنگ­ها در پیام­های با روزنامه، شناخت میزان استفاده از حرف، شناخت هویت موضوعات تبلیغی / شناخت منطقه، توزیع روزنامه­ها، شناخت تعدد پیام حرکات از لحاظ سهولت برقراری ارتباط.

جامعه آماری

مورد مطالعه آگهی­ های مزایده و مناقصه هستند که به نحوه متداول و تقریباً هر روزه در صفحات اول روزنامه ­های مذکور می­باشد.

واژه­های کلیدی عبارتند از:

سهم آگهی ­ها

مزایده

مناقصه

صفحات اول روزنامه ­های جام جم، همشهری، کیهان، ایران، اطلاعات و شرق

میزان رنگ / هویت / توزیع روزنامه ­ها

فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره سهم آگهی‌های مزایده و مناقصه در صفحات نخست روزنامه‌های کشور و تحلیل پیامدهای آن
فهرست مطالب

چکیده

فصل اول

مقدمه………………………………………………………………………………………………….. ۱

بیان موضوع پژوهش و تعریف آن………………………………………………………….. ۵

ضرورت و اهمیت موضوع پژوهش………………………………………………………… ۹

تشریح فرایند تاریخی موضوع………………………………………………………………… ۱۲

اهداف پژوهش……………………………………………………………………………………… ۱۳

چارچوب نظری پژوهش………………………………………………………………………… ۱۴

فرضیه­های پژوهش………………………………………………………………………………. ۱۵

روش پژوهش………………………………………………………………………………………. ۱۵

قلمرو مکانی پژوهش و جامعه آماری……………………………………………………… ۱۶

روش نمونه­گیری و تعیین حجم نمونه……………………………………………………… ۱۶

قلمرو زمانی پژوهش…………………………………………………………………………….. ۱۷

ابزارهای گردآوری داده­ها…………………………………………………………………….. ۱۷

روش تجزیه و تحلیل داده­ها…………………………………………………………………… ۱۷

محدودیت­های پژوهش…………………………………………………………………………… ۱۸

فصل دوم: ادبیات پژوهش

بخش اول:

سیستم یکپارچه ارتباطات بازاریابی………………………………………………………… ۲۰

الگوهای فرایند ارتباطات………………………………………………………………………… ۲۱

ارتباطات بازاریابی………………………………………………………………………………… ۳۰

فرآیند یکپارچه ارتباطات بازاریابی………………………………………………………….. ۳۳

پیشبرد فروش………………………………………………………………………………………. ۳۷

فروشندگی شخصی………………………………………………………………………………. ۴۰

روابط عمومی………………………………………………………………………………………. ۴۱

بخش دوم:

تبلیغات از دیدگاه بازاریابی…………………………………………………………………….. ۴۶

تاریخچه تبلیغات بازرگانی……………………………………………………………………… ۴۷

تاریخچه تبلیغات بازرگانی در ایران………………………………………………………… ۵۸

تدوین یک برنامه تبلیغاتی……………………………………………………………………….. ۶۵

استراتژی بازاریابی………………………………………………………………………………. ۶۶

تعیین بازار هدف…………………………………………………………………………………… ۶۶

اهداف تبلیغ………………………………………………………………………………………….. ۶۸

بودجه تبلیغات………………………………………………………………………………………. ۷۲

روش قابل تحمل…………………………………………………………………………………… ۷۴

روش درصدی از فروش………………………………………………………………………. ۷۵

روش رتبه­بندی…………………………………………………………………………………….. ۷۶

روش برابری با رقبا……………………………………………………………………………… ۷۶

روش هدف و انجام کار………………………………………………………………………… ۷۷

پیام تبلیغات………………………………………………………………………………………….. ۷۸

تهیه پیام………………………………………………………………………………………………. ۷۹

انواع جاذبه­ها در پیام تبلیغاتی………………………………………………………………… ۸۱

تکنیک­های اجرایی تبلیغ………………………………………………………………………….. ۸۹

برشی از زندگی روزمره……………………………………………………………………….. ۹۳

مصاحبه با مشتری……………………………………………………………………………….. ۹۳

سایر عناصر موجود در پیام تبلیغاتی………………………………………………………. ۹۵

شعار تبلیغاتی……………………………………………………………………………………….. ۹۷

وسایل ارتباطی در تبلیغات……………………………………………………………………… ۹۹

تعیین سطح پوشش، فراوانی رویت پیام، نحوه تأثیر………………………………….. ۱۰۱

انتخاب در میان انواع رسانه­های مختلف………………………………………………….. ۱۰۲

وسایل تبلیغاتی……………………………………………………………………………………… ۱۰۳

بازار هدف…………………………………………………………………………………………… ۱۱۰

نتیجه­گیری فصل دوم……………………………………………………………………………. ۱۱۶

فصل سوم: روش­شناسی

مقدمه………………………………………………………………………………………………….. ۱۱۸

سؤالهای تحقیق…………………………………………………………………………………….. ۱۱۸

تعاریف نظری و عملی متغیرها و مفاهیم به کار رفته در سؤال­ها……………….. ۱۲۰

متغیرهای شکلی……………………………………………………………………………………. ۱۲۰

متغیرهای ساختاری………………………………………………………………………………. ۱۲۲

روش تحقیق…………………………………………………………………………………………. ۱۲۵

تکنیک تحقیق…………………………………………………………………………………………. ۱۲۶

واحد تحلیل…………………………………………………………………………………………… ۱۲۶

جامعه آماری……………………………………………………………………………………….. ۱۲۷

روش نمونه­گیری………………………………………………………………………………….. ۱۲۷

حجم نمونه…………………………………………………………………………………………… ۱۲۸

رویه جمع­آوری اطلاعات……………………………………………………………………….. ۱۲۹

تکنیک­های آماری مورد استفاده برای توصیف و تحلیل اطلاعات………………… ۱۲۹

سنجش ضریب قابلیت اعتماد (محاسبه پایایی تحقیق)…………………………………. ۱۲۹

محدودیت­های روش­شناختی تحقیق…………………………………………………………. ۱۳۰

فصل چهارم: توصیف و تحلیل یافته­ها

توصیف یافته­ها…………………………………………………………………………………….. ۱۳۲

تحلیل یافته­ها………………………………………………………………………………………… ۱۴۴

فصل پنجم: جمع­بندی و نتیجه­گیری

جمع­بندی……………………………………………………………………………………………… ۱۵۲

نتیجه­گیری…………………………………………………………………………………………… ۱۵۹

فایل ورد کامل مطالعه علمی درباره سهم آگهی‌های مزایده و مناقصه در صفحات نخست روزنامه‌های کشور و تحلیل پیامدهای آن
فهرست منابع……………………………………………………………………………………….. ۱۶۲

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.