فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره تأثیر آموزش توانمندسازی روانشناختی بر خلاقیت هیجانی و شناختی دانشآموزان دختر پایه سوم دوره اول دبیرستان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره تأثیر آموزش توانمندسازی روانشناختی بر خلاقیت هیجانی و شناختی دانشآموزان دختر پایه سوم دوره اول دبیرستان دارای ۱۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره تأثیر آموزش توانمندسازی روانشناختی بر خلاقیت هیجانی و شناختی دانشآموزان دختر پایه سوم دوره اول دبیرستان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره تأثیر آموزش توانمندسازی روانشناختی بر خلاقیت هیجانی و شناختی دانشآموزان دختر پایه سوم دوره اول دبیرستان۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره تأثیر آموزش توانمندسازی روانشناختی بر خلاقیت هیجانی و شناختی دانشآموزان دختر پایه سوم دوره اول دبیرستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره تأثیر آموزش توانمندسازی روانشناختی بر خلاقیت هیجانی و شناختی دانشآموزان دختر پایه سوم دوره اول دبیرستان :
فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره تأثیر آموزش توانمندسازی روانشناختی بر خلاقیت هیجانی و شناختی دانشآموزان دختر پایه سوم دوره اول دبیرستان
هدف پژوهش حاضر تعیین اثربخشی آموزش توانمندسازی روانشناختی بر خلاقیت شناختی و خلاقیت هیجانی دانش آموزان میباشد. جامعه آماری این پژوهش را کلیه ی دانش آموزان دختر سال سوم دوره اول دبیرستان که در سال تحصیلی ۹۳-۹۲در شهر ایوان مشغول به تحصیل بودند، تشکیل می داد. پس از اجرای پیش آزمون، تعداد ۳۰ نفر از دانش آموزانی که در هر دو پرسشنامه نمره ی پایین کسب کردند، به عنوان گروه نمونه انتخاب شدند و به صورت تصادفی در دو گروه آزمایشی (۱۵نفر) و کنترل (۱۵نفر) قرار گرفتند. ابزارهای استفاده شده در این پژوهش آزمون خلاقیت شناختی عابدی و پرسشنامه خلاقیت هیجانی آوریل بود. جلسات آموزشی توانمندسازی روانشناختی به مدت ۸ جلسه ۶۰ دقیقه ای روی گروه آزمایش اجرا گردید، ولی بر گروه کنترل مداخله ای اعمال نشد. بعد از اتمام جلسات آموزشی، بلافاصله پس آزمون از هر دو گروه به عمل آمد. جهت تجزیه و تحلیل داده از تحلیل کوواریانس استفاده شد. نتایج تحلیل داده ها در دو مرحله اجرای آزمون در دو گروه آزمایش و کنترل اثربخشی آموزش توانمندسازی روانشناختی بر خلاقیت شناختی و خلاقیت هیجانی را با ۹۹/۰اطمینان تأیید کرد.
واژگان کلیدی:توانمندسازی روانشناختی، خلاقیت شناختی، خلاقیت هیجانی.
فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره تأثیر آموزش توانمندسازی روانشناختی بر خلاقیت هیجانی و شناختی دانشآموزان دختر پایه سوم دوره اول دبیرستان
فهرست مطالب
فصل اول: کلیات پژوهش
۱-۱-مقدمه. ۲
۲-۱-بیان مسئله. ۵
۳-۱-اهمیت و ضرورت پژوهش…. ۸
۴-۱-اهداف پژوهش…. ۱۰
۱-۴-۱-هدف کلی.. ۱۰
۲-۴-۱-اهداف جزئی.. ۱۱
۵-۱-فرضیه های پژوهش…. ۱۱
۱-۵-۱-فرضیه اصلی.. ۱۱
۲-۵-۱-فرضیه های فرعی.. ۱۱
۶-۱-تعریف نظری و عملیاتی مفاهیم.. ۱۱
فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه ی پژوهش
۱-۲-خلاقیت… ۱۵
۱-۱-۲-تعاریف خلاقیت… ۱۵
۲-۱-۲-عوامل مؤثر بر خلاقیت… ۱۶
۳-۱-۲-نظریه های روانشناختی خلاقیت… ۱۶
نظریه تداعی گرایی و رفتارگرایی.. ۱۶
نظریه شناخت گرایی.. ۱۷
نظریه گشتالت… ۱۸
رویکرد روانکاوی.. ۱۸
رویکرد انسان گرایان. ۱۹
رویکرد رشدی.. ۱۹
رویکرد نوروپسیکولوژی.. ۲۰
رویکرد مرحله ای و مؤلفه ای.. ۲۰
رویکرد فرهنگ نگر. ۲۱
رویکرد بوم شناسی.. ۲۲
رویکرد تکاملی.. ۲۲
رویکرد سیستم ها ۲۳
رویکرد روان سنجی.. ۲۴
۲-۲-خلاقیت شناختی.. ۲۵
۱-۲-۲-ابعاد خلاقیت شناختی.. ۲۵
۲-۲-۲-مراحل خلاقیت شناختی.. ۲۶
۳-۲-خلاقیت هیجانی.. ۲۸
۱-۳-۲-مؤلفه های خلاقیت هیجانی.. ۲۹
۲-۳-۲-ویژگیهایی از افراد خلاق هیجانی.. ۳۱
۴-۲-توانمندسازی روانشناختی.. ۳۲
۱-۴-۲-ابعاد توانمندسازی روانشناختی.. ۳۲
۲-۴-۲- ویژگی های افراد توانمند. ۳۶
۳-۴-۲-مدل شناختی توماس و ولتهوس درباره ی توانمند سازی روانشناختی.. ۳۷
۵-۲- نتیجه گیری.. ۴۰
۶-۲-پژوهش های انجام شده. ۴۲
۱-۶-۲-پژوهش های انجام شده داخلی.. ۴۲
۲-۶-۲-پژوهش های انجام شده خارجی.. ۴۴
فصل سوم: روش پژوهش
۱-۳- طرح پژوهش…. ۴۷
۲-۳- جامعه آماری.. ۴۷
۳-۳- روش نمونه گیری و تعداد نمونه. ۴۷
۴-۳- ابزارهای پژوهش…. ۴۷
۱-۴-۳- پرسشنامه خلاقیت شناختی.. ۴۷
۲-۴-۳- پرسشنامه خلاقیت هیجانی.. ۴۹
۵-۳- ملاک ورود و خروج از پژوهش…. ۵۰
۶-۳- روش پژوهش و شیوه ی اجرای آن. ۵۰
۱-۶-۳- ساختار جلسات… ۵۱
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
۱-۴-یافته های توصیفی: ۵۳
۲-۴-یافته های استنباطی پژوهش…. ۵۷
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
۱-۵-بحث و نتیجه گیری.. ۶۴
۲-۵-محدودیت های پژوهش…. ۶۹
۳-۵-پیشنهاد های پژوهش…. ۶۹
۱-۳-۵-پیشنهاد های پژوهشی.. ۶۹
۲-۳-۵-پیشنهاد های کاربردی.. ۶۹
منابع فارسی.. ۷۱
منابع لاتین……………………………………………………………………………………………………………………………..۷۴
ضمائم و پیوست ها
فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره تأثیر آموزش توانمندسازی روانشناختی بر خلاقیت هیجانی و شناختی دانشآموزان دختر پایه سوم دوره اول دبیرستان
فهرست جداول
جدول۱-۴: تعداد شر کت کنندگان در دو گروه کنترل وآزمایش… ۵۳
جدول ۲-۴: توزیع فروانی گروه نمونه بر اساس تحصیلات مادر. ۵۳
جدول ۳-۴: توزیع فروانی گروه نمونه بر اساس تحصیلات پدر. ۵۴
جدول۴-۴ : میانگین وانحراف استاندارد خلاقیت شناختی و هیجانی در دو گروه کنترل وآزمایش ۵۵
جدول۵-۴: آزمون کالمگروف اسمیرنف برای بررسی مفروضه ی نرمال بودن متغیر های خلاقیت شناختی و هیجانی در دو گروه کنترل و آزمایش ۵۷
جدول۶-۴.: آزمون F لوین برای بررسی مفروضه یکسانی واریانس ها در دو گروه کنترل وآزمایش ۵۸
جدول۷-۴: آزمون واریانس (اثرپیلایی) بر ای بررسی شیب رگرسیون در در دو گروه. ۵۸
جدول۸-۴: آزمون ام باکس برای بررسی مفروضه ی برابری ماتریسه ای کوواریانس در دو گروه ۵۸
جدول ۹-۴: نتایج تحلیل کوواریانس چند متغیری (آزمون اثر پیلایی) بین دو گروه بر روی نمرات تعدیل شد خلاقیت هیجانی و شناختی.. ۵۹
جدول۱۰-۴: نتایج تحلیل کوواریانس تک متغیری در متن تحلیل کوواریانس چندمتغیری بر روی نمرات تعدیل شد متغیر های خلاقیت شناختی و هیجانی بین دو گروه. ۵۹
جدول۱۱-۴: آزمون F لوین برای بررسی مفروضه یکسانی واریانس ها در دو گروه کنترل وآزمایش ۶۰
جدول۱۲-۴: آزمون واریانس بر ای بررسی شیب رگرسیون در متغیر خلاقیت شناختی در دو گروه ۶۰
جدول ۱۳-۴: نتایج تحلیل کوواریانس تک متغیری بر روی نمرات تعدیل شد متغیر خلاقیت شناختی بین دو گروه ۶۱
جدول۱۴-۴: آزمون F لوین برای بررسی مفروضه یکسانی واریانس ها در دو گروه کنترل وآزمایش ۶۱
جدول۱۵-۴: آزمون واریانس بر ای بررسی شیب رگرسیون در متغیر خلاقیت هیجانی در دو گروه ۶۲
جدول۱۶-۴: نتایج تحلیل کوواریانس تک متغیری بر روی نمرات تعدیل شد متغیر خلاقیت هیجانی بین دو گروه ۶۲
فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره تأثیر آموزش توانمندسازی روانشناختی بر خلاقیت هیجانی و شناختی دانشآموزان دختر پایه سوم دوره اول دبیرستان
فهرست نمودارها
نمودار۱-۴: نمودار توزیع فراوانی شرکت کنندگان بر اساس متغیر تحصیلات مادر……………………………..۵۴
نمودار۲-۴: نمودار فراونی شرکت کنندگان براساس متغیر تحصیلات پدر………………………………….۵۵
نمودار۳-۴: مقایسه ی میانگین های دو متغیر خلاقیت هیجانی و خلاقیت شناختی در دوگروه……………….۵۶
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 