فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره نقش کارکنان بهعنوان عنصر انسانی در بروز سوانح دریایی و پیامدهای آن
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره نقش کارکنان بهعنوان عنصر انسانی در بروز سوانح دریایی و پیامدهای آن دارای ۲۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره نقش کارکنان بهعنوان عنصر انسانی در بروز سوانح دریایی و پیامدهای آن کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره نقش کارکنان بهعنوان عنصر انسانی در بروز سوانح دریایی و پیامدهای آن۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره نقش کارکنان بهعنوان عنصر انسانی در بروز سوانح دریایی و پیامدهای آن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره نقش کارکنان بهعنوان عنصر انسانی در بروز سوانح دریایی و پیامدهای آن :
فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره نقش کارکنان بهعنوان عنصر انسانی در بروز سوانح دریایی و پیامدهای آن
وقوع سوانح متعدد دریایی ناشی از خطای انسانی سالانه موجب خسارات جانی ، مالی و آسیب به محیط زیست دریایی می گردد. از جمله در سال ۱۳۸۵ بیش از ۳۰۰ مورد سانحه دریایی در کشور بوقوع پیوسته که عمدتاً در بروز آنها انسان نقش داشته است[۱] که علاوه بر خسارت مالی، جان انسانها نیز از دست رفته یا با تهدید جدی مواجه شده اند. در بیشتر سوانح دریایی آسیب جدی به محیط زیست دریایی نیز وارد آمده است. انسانها در سطوح مختلف در صنعت دریانوردی نقش ایفا می کنند ، از طراحی و ساخت یک کشتی گرفته تا هدایت، کاربرد و مدیریت ساحلی طیف حضور انسانها را در برمی گیرد. ملاحظه می شود که طیف وسیعی از امور را عنصر انسانی انجام می دهد.
از سوی دیگر وجود “شرایط ناایمن نهفته” در فرآیندهای مدیریتی لزوم توجه به موضوع را بسیار حائز اهمیت می سازد . بدین معنا که فرآیند اداره امور سازمانی، شرایطی وجود دارد که پنهان و پوشیده باقی می ماند و در زمان مقتضی خود را آشکار و باعث وقوع سانحه می گردد.
تجزیه و تحلیل های سوانح و حوادث دریایی در سی سال گذشته، نشان می دهد که با توجه به مرتبط بودن افراد در همه جوانب و امور مربوط به دریانوردی تقریباً کلیه سوانح وحوادث دریایی به عوامل انسانی مربوط می شود و عامل بروز بیش از ۹۰ درصد سوانح دریایی به طور مستقیم یا غیر مستقیم به انسانها مربوط می شود. خطای انسانی مهمترین علت بروز حوادث به شمار می آید، که سازمان بین المللی دریانوردی[۲] نیز از نقش کلیدی عناصر انسانی در بروز سوانح دریایی، نام می برد.
در فعالیتهای دریایی انسان کانون اصلی انجام امور را شکل می دهد و عنصر انسانی در محیط دریایی از لحاظ کاری و زیستی با محدودیتهایی مواجه است که این امر باعث بروز نارسائی و فقدان ثبات لازم برای کارکنان دریایی را ایجاب کرده است. لذا شناخت پارامترهایی که در خطای انسانی نقش دارند بسیار حائز اهمیت است.
مسأله تحقیق آن است که عوامل موثر و تأثیر گذار بر عناصر انسانی شناسایی گردد، بنابراین سئوال اصلی تحقیق این است که آیا عناصر انسانی در وقوع سوانح دریایی، تأثیر می گذارند؟
با شناسایی و درک عوامل ایجاد کننده یک سانحه یا رویداد دریایی و ارائه توصیه ها و اقدامات جبرانی واصلاحی می توان از موارد مشابه در آینده، ممانعت نمود. از این رو، پرداختن به مولفه هایی که به انسانها مربوط می شود و شناسائی آنها می تواند در جلوگیری از بروز سوانح آتی موثر باشد. بر همین اساس، تحقیق به دنبال یافتن علل بروز سوانح دریایی که ناشی از عناصر انسانی است، می باشد[۳].
فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره نقش کارکنان بهعنوان عنصر انسانی در بروز سوانح دریایی و پیامدهای آن
فهرست مطالب
فصل اول : کلیات طرح
مقدمه ۲
۱-۱ بیان مسئله ۳
۱-۲ هدفهای تحقیق ۴
۱-۳ اهمیت موضوع تحقیق و انگیزه انتخاب آن ۵
۱-۴ سئوالات و فرضیه های تحقیق ۷
۱-۴-۱ سئوالات تحقیق ۷
۱-۴-۲ فرضیه های تحقیق ۷
۱-۵ مدل تحقیق ۷
۱-۵-۱ معرفی مدل تحقیق ۸
۱-۶ تعاریف عملیاتی متغییرها و واژه های کلیدی ۱۲
۱-۶-۱ متغییرهای تحقیق ۱۲
۱-۶-۱-۱ متغییر مستقل ۱۲
۱-۶-۱-۲ متغییر وابسته ۱۲
۱-۶-۲ عوامل انسانی ۱۲
۱-۶-۳ سازماندهی روی کشتی ۱۲
۱-۶-۴ شرایط کار و زندگی ۱۳
۱-۶-۵ عوامل مرتبط با کشتی ۱۳
۱-۶-۶ مدیریت ساحلی ۱۳
۱-۶-۷ تاثیرات خارجی(محیطی) ۱۳
۱-۶-۸ سانحه دریایی ۱۴
۱-۶-۹ سانحه بسیار جدی ۱۴
۱-۶-۱۰ سانحه جدی ۱۴
۱-۶-۱۱ خطای انسانی ۱۵
۱-۶-۱۲ طراحی ضعیف عوامل انسان ۱۶
۱-۶-۱۳ عدم آگاهی از نقش ، وظیفه ، مسئولیت ۱۶
۱-۶-۱۴ سازمان بنادر و کشتیرانی ۱۶
۱-۶-۱۵ شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران ۱۶
۱-۶-۱۶ کشتیهای تحت پرچم ۱۶
۱-۶-۱۷ کشتیهای اقیانوس پیما ۱۷
۱-۶-۱۸ مخاطرات زیست محیطی ۱۷
۱-۶-۱۹ نارسائی (خطای) فعال ۱۷
۱-۶-۲۰ شرایط ناایمن (خطرناک) نهفته ۱۸
۱-۷ روش تحقیق ۱۹
۱-۸ قلمرو تحقیق ۱۹
۱-۸-۱ قلمرو موضوعی ۱۹
۱-۸-۲ قلمرو مکانی ۱۹
۱-۸-۳ قلمرو زمانی ۱۹
۱-۹ جامعه آماری و حجم نمونه ۲۰
۱-۹-۱ جامعه آماری ۲۰
۱-۹-۲ حجم نمونه ۲۰
۱-۱۰ محدویت ها و مشکلات تحقیق ۲۰
فصل دوم مطالعات نظری
مقدمه ۲۲
۲-۱ عوامل موثر بر عناصر انسانی ۲۴
۲-۱-۱ محاسبات ذهنی در افراد ۲۴
۲-۱-۲ حافظه ۲۵
۲-۱- ۳ زمان واکنش ۲۶
۲-۱-۴ تجسم ۲۷
۲-۱- ۵ مراقبت ۲۹
۲-۱- ۶ توجه گزینشی ۳۰
۲-۲ استراحت و عملکرد ۳۲
۲-۲-۱ استراحت ۳۲
۲-۲-۲ مدلهای عملکرد/ هوشیاری ۳۳
۲-۳ محیط و استراحت / عملکرد، کارکنان ۳۵
۲-۳-۱ عملکرد در گرما ۳۵
۲-۳-۲ خوابیدن در گرما ۳۶
۲-۳-۳ عملکرد در سرما ۳۶
۲-۳-۴ خوابیدن در سرما ۳۷
۲-۴ سر و صدا و عملکرد/ استراحت ۳۸
۲-۴-۱ سر و صدا و عملکرد ۳۸
۲-۴-۲ سر و صدا و خواب ۳۸
۲-۴-۳ لرزش کشتی ۳۸
۲-۴-۴ تکان کشتی ۳۹
۲-۴-۴-۱ اثرات کوبهای ۳۹
۲-۴-۴-۲ اثرات لرزشی ۳۹
۲-۴-۴-۳ اثرات کج شدن ۳۹
۲-۴-۵ اثرات نور بر عملکرد/ استراحت ۴۰
۲-۵ نواخت شبانه روزی و عملکرد / استراحت ۴۲
۲-۵-۱ نواخت شبانه روزی ۴۲
۲-۵-۲ کمبود خواب و عملکرد ۴۴
۲-۵-۳ طول زمان کاری و عملکرد ۴۵
۲-۵-۴ کاهش در عملکرد کارکنان ۴۶
۲-۵-۵ خستگی و فرسودگی تجمعی (انباشتی) جسمی و ذهنی ۴۷
۲-۵-۶ برنامه کار ـ استراحت در فعالیتهای دریائی ۴۹
۲-۵-۶-۱ سیستمهای با ثبات ۵۰
۲-۵-۶-۲ سیستمهای کاری چرخشی ۵۱
۲-۵-۶-۳ سایر روشهای کار و استراحت ۵۱
۲-۶ سازمانهای بین المللی و سوانح دریایی ۵۳
۲-۶-۱ کنوانسیون حقوق دریاهای سازمان ملل متحد ۵۳
۲-۶-۲ کنوانسیون ها و توصیه نامه ها ی سازمان بین المللی کار ۵۳
۲-۶-۲-۱ کنوانسیون حداقل استانداردها در کشتی های تجاری ۱۹۷۶( کنوانسیون ۱۴۷) ۵۳
۲-۶-۲-۲ کنوانسیون جلوگیری از سوانح مربوط به دریانوردان ۱۹۷۰ ( کنوانسیون ۱۳۴ ) ۵۴
۲-۶-۲-۳ توصیه نامه جلوگیری از سوانح مربوط به دریانوردان ۱۹۷۰ (کنوانسیون ۱۴۲ ) ۵۴
۲-۶-۲-۴ اشاعه اطلاعات به مالکان کشتی و دریانوردان ۵۵
۲-۶-۳ کنوانسیونهای سازما ن بین المللی دریانوردی ۵۵
۲-۶-۳-۱ کنوانسیون بین المللی ایمنی جان افراد در دریا ( سولاس ۱۹۷۴) اصلاحیه های آن ۵۵
۲-۶-۳-۲ کنوانسیون بین المللی خط بار ۱۹۶۶ ۵۶
۲-۶-۴ بررسی، تجزیه و تحلیل سانحه دریایی ۵۷
۲-۷ معرفی جامعه آماری و متولیان سوانح دریایی در کشور ۶۰
۲-۷-۱ سازمان بنادر و کشتیرانی ۶۰
۲-۷-۲ شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران ۶۸
۲-۸ پیشینه تحقیق ۷۰
۲-۸-۱ پایان نامه ها و تحقیقات انجام شده در زمینه سوانح ۷۰
۲-۸-۱-۱ بررسی و مطالعه فشارهای روانی و محیطی و ارتباط آن با حوداث و سوانح در شرکت سایپا ۷۰
۲-۸-۲ تحقیقات انجام شده در زمینه سوانح دریایی و عوامل انسانی ۷۱
۲-۸-۲-۱ شناسایی و تجزیه و تحلیل خطاهای انسانی به روش PHEA دریک واحد صنعتی ۷۱
۲-۸-۲-۲ بررسی استرس شغلی درکارکنان شناورهای بندرنوشهر ۷۳
۲-۸-۲-۳ ارایه” متدولوژی آنالیز حوادث در فرآیندهای روزانه بنادر و پیشنهاد چارچوب مدیریت ایمنی در بنادر” ۷۴
۲-۸-۲-۴ پوستر مربوط به سفر دریایی عنصر انسانی ۷۵
فصل سوم : روش شناسی تحقیق (متدولوژی)
مقدمه ۷۷
۳-۱ روش تحقیق ۷۷
۳-۲ جامعه آماری ۷۸
۳-۳ حجم نمونه و روش اندازه گیری ۷۸
۳-۴ ابزار جمع آوری اطلاعات ۷۸
۳-۴-۱ روایی و اعتبار ۷۹
۳-۴-۱-۱ روایی پرسشنامه ۷۹
۳-۴-۲-۲ اعتبار پرسشنامه ۷۹
۳-۵ روش تجزیه و تحلیل داده ها ۸۰
۳-۵-۱ توصیف آماری ۸۰
فصل چهارم : تجزیه و تحلیل یافته های تحقیق
مقدمه ۸۲
۴-۱ پردازش اطلاعات ۸۴
۴-۱-۱ ارقام و نمودارهای توصیفی فرضیه اول (تأثیرات عوامل نرم افزاری عوامل مربوط به سازماندهی روی کشتی و موارد مربوط به مدیرت ساحلی و..) ۸۴
۴-۱-۲ ارقام و نمودارهای توصیفی فرضیه دوم (تأثیرات عوامل سخت افزاری، موارد مربوط به عوامل کشتی و….. ) ۸۵
۴-۱-۳ ارقام و نمودارهای توصیفی فرضیه سوم (تاثیرات عوامل محیطی ، خارجی و…..) ۸۶
۴-۱-۴ ارقام و نمودارهای توصیفی فرضیه چهارم (تأثیرات عواملی زیست افزاری، موارد عوامل انسانی ، عوامل مربوط به شرایط کار و زندگی و….( ۸۷
۴-۲ بررسی و تحلیل دادها ۸۸
۴-۲-۱ روش نسبتها (توصیفی) ۸۸
۴-۲-۱-۱ آزمون فرضیه اول ۸۹
۴-۲-۱-۲ آزمون فرضیه دوم ۹۰
۴-۲-۱-۳ آزمون فرضیه سوم ۹۱
۴-۲-۱-۴ آزمون فرضیه چهارم ۹۳
۴-۳ تحلیل پاسخ های فرضیه اول ۹۴
۴-۴ تحلیل پاسخ های فرضیه دوم ۱۰۴
۴-۵ تحلیل پاسخ های فرضیه سوم ۱۰۷
۴-۶ تحلیل پاسخ های فرضیه چهارم ۱۱۱
فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات
مقدمه ۱۱۹
۵-۱ نتیجه گیری ۱۲۱
۵-۱-۱ پرسش اول آیا مولفه نرم افزاری عنصر انسانی، در بروز سوانح دریایی موثر است؟ ۱۲۳
۵-۱-۲ پرسش دوم آیا مولفه سخت افزاری عنصر انسانی،در بروز سوانح دریایی موثر است ؟ ۱۲۹
۵-۱-۳ پرسش سوم آیا مولفه محیطی عنصر انسانی،در بروز سوانح دریایی موثر است؟ ۱۳۱
۵-۱-۴ پرسش چهارم آیا مولفه زیست افزاری عنصر انسانی، دربروزسوانح دریایی موثر است؟ ۱۳۳
۵-۲ سایر یافته های تحقیق ۱۳۷
۵-۲-۱ شیوه ها و راه کارهای تقویت کنندگی اجزای مولفه نرم افزاری عنصرانسانی ۱۳۷
۵-۲-۱-۱ عوامل سازمانی ۱۳۷
۵-۲-۱-۲ شرایط ناایمن نهفته در مدیریت منابع ۱۳۸
۵-۲-۱-۳ شرایط نا ایمن نهفته در ساختار سازمانی ۱۳۹
۵-۲-۱-۴ شرایط ناایمن نهفته در فرایند سازمانی ۱۳۹
۵-۲-۱-۵ خط مشی سازمانی ۱۴۰
۵-۲-۱-۶ شرایط نا ایمن نهفته که محیط خارجی تحمیل می نماید ۱۴۰
۵-۲-۲ شیوه ها و راه کارهای تقویت کنندگی اجزای مولفه سخت افزاری عنصر انسانی ۱۴۱
۵-۲-۲-۱ شرایط نا ایمن نهفته در فرهنگ سازمانی ۱۴۲
۵-۲-۲-۲ پیش شرطها ۱۴۲
۵-۲-۳ شیوه ها و راه کارهای تقویت کنندگی اجزای مولفه محیطی عنصرانسانی ۱۴۳
۵-۲-۴ شیوه ها و راه کارهای تقویت کنندگی اجزای مولفه زیست افزاری عنصرانسانی ۱۴۴
۵-۲-۴-۱ عوامل(فاکتورهای) فیزیکی ۱۴۴
۵-۲-۴-۲ عوامل (فاکتورهای) فیزیولوژیکی ۱۴۵
۵-۲-۴-۳ عوامل(فاکتورهای) روانشناختی ۱۴۵
۵-۲-۴-۴ شرایط روانی و عاطفی ۱۴۶
۵-۲-۴-۵ ویژگیهای فردی(شخصیتی) ۱۴۶
۵-۲-۴-۶ تجربه داشتن و آماده بودن نیروی کار ۱۴۷
۵-۲-۴-۷ دانش ۱۴۷
۵-۲-۴-۸ آموزش ۱۴۷
۵-۲-۴ -۹ عوامل روانی اجتماعی ۱۴۸
۵-۳ خلاصه نتیجه گیری ۱۴۹
۵-۴ پیشنهادات ۱۵۱
۵-۲-۱ پیشنهادات حاصل تحقیق ۱۵۱
۵-۴-۱-۱ توجه به مولفه های نرم افزاری ۱۵۱
۵-۴-۱-۲ توجه به مولفه های سخت افزاری ۱۵۲
۵-۴-۱-۳ توجه به مولفه محیطی ۱۵۳
۵-۴-۱-۴ توجه به مولفه زیست افزاری ۱۵۳
۵-۴-۲ پیشنهادات جانبی ۱۵۵
۵-۴-۳ پیشنهادات برای محقیقن بعدی ۱۵۷
فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره نقش کارکنان بهعنوان عنصر انسانی در بروز سوانح دریایی و پیامدهای آن
فهرست منابع و ماخذ
منابع فارسی ۱۷۶
منابع خارجی ۱۷۸
چکیده انگلیسی…………………………………………………………………………………
فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره نقش کارکنان بهعنوان عنصر انسانی در بروز سوانح دریایی و پیامدهای آن
فهرست جدول ها
جدول( ۴-۱) پاسخ های داده شده به سئوالا فرضیه یک ۸۴
جدول( ۴-۲) پاسخ های داده شده به سئوالا فرضیه دو ۸۵
جدول( ۴-۳) پاسخ های داده شده به سئوالا فرضیه سه ۸۶
جدول( ۴-۴) پاسخ های داده شده به سئوالا فرضیه چهار ۸۷
جدول( ۴-۵) آنالیز پاسخ های داده شده به سئوال تقسیم وظایف و مسئولیتها ۹۴
جدول( ۴-۶) آنالیز پاسخ های داده شده به سئوال ترکیب ملیت خدمه ۹۴
جدول( ۴-۷) آنالیز پاسخ های داده شده به سئوال تعداد خدمه ۹۵
جدول( ۴-۸) آنالیز پاسخ های داده شده به سئوال میزان کار / پیچیدگی وظایف ۹۵
جدول( ۴-۹) آنالیز پاسخ های داده شده به سئوال ساعات کار /ساعات استراحت ۹۶
جدول( ۴-۱۰) آنالیز پاسخ های داده شده به سئوال روشها و دستورات قابل اجرا ۹۶
جدول( ۴-۱۱) آنالیز پاسخ های داده شده به سئوال ارتباطات (داخلی و خارجی) ۹۷
جدول( ۴-۱۲) آنالیز پاسخ های داده شده به سئوال مدیریت و نظارت روی کشتی ۹۷
جدول( ۴-۱۳) آنالیز پاسخ های داده شده به سئوال سازماندهی اموزشهای روی کشتی و مانورها ۹۸
جدول( ۴-۱۴) آنالیز پاسخ های داده شده به سئوال کار گروهی، شامل مدیریت منابع ۹۸
جدول( ۴-۱۵) آنالیز پاسخ های داده شده به سئوال برنامه ریزی (سفر، کالا، نگهداری و…) ۹۹
جدول( ۴-۱۶) آنالیز پاسخ های داده شده به سئوال سیاست مربوط به بکار گیری و استخدام ۹۹
جدول( ۴-۱۷) آنالیز پاسخ های داده شده به سئوال خط مشی ایمنی و فلسفه آن فرهنگ ، نگرش و اعتماد ) ۱۰۰
جدول( ۴-۱۸) آنالیز پاسخ های داده شده به سئوال تعهد مدیریت در رابطه با ایمنی ۱۰۰
جدول( ۴-۱۹) آنالیز پاسخ های داده شده به سئوال میزان حمایت از طرف مدیریت ساحلی ۱۰۱
جدول( ۴-۲۰) آنالیز پاسخ های داده شده به سئوال خط مشی کلی مدیریت ۱۰۱
جدول( ۴-۲۱) آنالیز پاسخ های داده شده به سئوال برنامه زمان بندی بندر ۱۰۲
جدول( ۴-۲۲) آنالیز پاسخ های داده شده به سئوال تنظیمات و توافق نامه های قرار دادی و یا صنفی ۱۰۲
جدول( ۴-۲۳) آنالیز پاسخ های داده شده به سئوال تخصیص وظایف ۱۰۳
جدول( ۴-۲۴) آنالیز پاسخ های داده شده به سئوال ارتباطات کشتی با خشکی ۱۰۳
جدول( ۴-۲۵) آنالیز پاسخ های داده شده به سئوال طراحی کشتی و تجهیزات آن ۱۰۴
جدول( ۴-۲۶) آنالیز پاسخ های داده شده به سئوال وضعیت حفظ و نگهداری کشتی و تجهیزات آن ۱۰۴
جدول( ۴-۲۷) آنالیز پاسخ های داده شده به سئوال تجهیزات لحاظ در دسترس بودن، قابلیت اطمینان بودن ۱۰۵
جدول( ۴-۲۸) آنالیز پاسخ های داده شده به سئوال مشخصات کالا و بار شامل : نحوه چیدن بار ، جابجایی و … ۱۰۵
جدول( ۴-۲۹) آنالیز پاسخ های داده شده به سئوال گواهینامه ها ی کشتی و تجهیزات و ماشین آلات ۱۰۶
جدول( ۴-۳۰) آنالیز پاسخ های داده شده به سئوال نوع کشتی ( ازلحاظ حمل کالا) ۱۰۶
جدول( ۴-۳۱) آنالیز پاسخ های داده شده به سئوال شرایط دریا و آب و هوا ۱۰۷
جدول( ۴-۳۲) آنالیز پاسخ های داده شده به سئوال شرایط بندر و وضعیت حمل ونقل (VTS ،راهنما و غیره ) تراکم ترافیک ۱۰۷
جدول( ۴-۳۳) آنالیز پاسخ های داده شده به سئوال حجم تردد کشتیها ( زیادی تردد کشتیها) ۱۰۸
جدول( ۴-۳۴) آنالیز پاسخ های داده شده به سئوال شرایط وجود یخ ۱۰۸
جدول( ۴-۳۵) آنالیز پاسخ های داده شده به سئوال سازمانهای نماینده مالکین کشتی ها و دریانوردان ۱۰۹
جدول( ۴-۳۶) آنالیز پاسخ های داده شده به سئوال مقررات ، بازرسی ها و بازدیدها ( بین المللی- ملی – بندر –موسسات رده بندی و غیره ) ۱۰۹
جدول( ۴-۳۷) آنالیز پاسخ های داده شده به سئوال اثر تعامل با ساحل ( کارگران بندری ، مسئولین بندر، اقدامات امنیتی در منطقه بندری) ۱۱۰
جدول( ۴-۳۸) آنالیز پاسخ های داده شده به سئوال توانایی، مهارت کاری ،دانش (نتایج آموزش وتجربه کاری) ۱۱۱
جدول( ۴-۳۹) آنالیز پاسخ های داده شده به سئوال شخصیت (شرایط ذهنی ،وضعیت احساسی ) ۱۱۱
جدول( ۴-۴۰) آنالیز پاسخ های داده شده به سئوال شرایط فیزیکی (سلامت جسمی ،اعتیاد به مواد مخدر و الکل ،خستگی مفرط جسمی و)۱۱۲
جدول( ۴-۴۱) آنالیز پاسخ های داده شده به سئوال فعالیتهای قبل از سانحه/ رویدادبه ویژه میزان خواب و کیفیت آن ۱۱۲
جدول( ۴-۴۲) آنالیز پاسخ های داده شده به سئوال وظایف محول شده به هنگام سانحه /رویداد ۱۱۳
جدول( ۴-۴۳) آنالیز پاسخ های داده شده به سئوال رفتار واقعی در زمان وقوع سانحه/ رویداد ۱۱۳
جدول( ۴-۴۴) آنالیز پاسخ های داده شده به سئوال طرز برخورد (رفتار) ۱۱۴
جدول( ۴-۴۵) آنالیز پاسخ های داده شده به سئوال میزان مجهز بودن به دستگاههای خودکار ۱۱۴
جدول( ۴-۴۶) آنالیز پاسخ های داده شده به سئوال ارگونومی محل کار، زندگی ومحل های تفریح و تجهیزات ۱۱۵
جدول(۴-۴۷) آنالیز پاسخ های داده شده به سئوال مناسب بودن شرایط زندگی ۱۱۵
جدول( ۴-۴۸) آنالیز پاسخ های داده شده به سئوال اوقات فراغت ( چگونگی گذرادن زمان فراغت) ۱۱۶
جدول( ۴-۴۹) آنالیز پاسخ های داده شده به سئوال کافی بودن غذ و کیفیت آن ۱۱۶
جدول( ۴-۵۰) آنالیز پاسخ های داده شده به سئوال میزان حرکت و جنبش کشتی، لرزشها، گرما و سر و صدا ۱۱۷
نمودار (۱-۱) رابطه بین عنصر انسانی و مولفه های آن ۹ نمودار ( ۴-۱) نمودار پاسخ های داده شده به سئوالا فرضیه اول ۸۴ نمودار ( ۴-۲) نمودار پاسخ های داده شده به سئوالا فرضیه دوم ۸۵
نمودار( ۴-۳) پاسخ های داده شده به سئوالا فرضیه سوم ۸۶
نمودار ( ۴-۴) نمودار پاسخ های داده شده به سئوالا فرضیه چهارم ۸۷
فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره نقش کارکنان بهعنوان عنصر انسانی در بروز سوانح دریایی و پیامدهای آن
فهرست شکلها
شکل ۱-۱ رابطه بین مدل و متغییرهای تحقیق ۱۱
شکل ۵-۱ مدل شل و روابط بین متغییرهای تحقیق ۱۲۱
شکل ۵- ۲ رابطه بین حفاظ و سوانح دریایی ۱۲۲
شکل ۵-۲ عوامل ناایمن نهفته در سوانح دریایی به مثابه کوه یخ ۱۴۹
شکل ۵-۳ چگونگی فرو ریختن حفاظها و وقوع سانحه دریایی ۱۵۰
فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره نقش کارکنان بهعنوان عنصر انسانی در بروز سوانح دریایی و پیامدهای آن
فهرست پیوستها
پیوست (الف) : سوانح دریایی از سال ) ۲۰۰۰-۱۹۴۸ میلادی( ۱۵۹
پیوست (ب) : گزارش آنالیز دعاوی که به بیمه P&I در انگلیس ارائه شده و عوامل اصلی سوانح ۱۶۰
پیوست (ج) : رفتار بدن را در طول ۲۴ ساعت شبانه روز ۱۶۱
پیوست (د) : وقوع سوانح دریایی و رابطه آن با خواب ۱۶۲
درصد
زمان وقوع سانحه
پیوست (ه) : چارت تشکیلاتی سازمان بنادر و کشتیرانی ۱۶۳
پیوست (و) : چارت تشکیلاتی شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران ۱۶۴
پیوست (ز) : فایل ورد کامل پژوهش تخصصی درباره نقش کارکنان بهعنوان عنصر انسانی در بروز سوانح دریایی و پیامدهای آن
فهرست ناوگان (کشتیهای) اقیانوس پیمای شرکت جمهوری اسلامی ایران ۱۶۵
پیوست (۱- ح) : پرسشنامه به زبان انگلیسی ۱۶۶
پیوست (۲- ح) : پرسشنامه به زبان فارسی ۱۶۸
پیوست (ط) : بررسی نرمال بودن دادههای تحقیق ۱۷۰
پیوست (ی) : اعتبار پرسشنامه ۱۷۳
پیوست (ک) : پوستر عنصر انسانی در سفر دریایی (A Human Element Voyage) 174
پیوست (ل) الگوی پرورش راهبردی منابع انسانی ۱۷۵
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 