فایل ورد کامل گزارش کارآموزی در اداره ثبت احوال با تحلیل فرآیندها، وظایف و تجربیات عملی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل گزارش کارآموزی در اداره ثبت احوال با تحلیل فرآیندها، وظایف و تجربیات عملی دارای ۳۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل گزارش کارآموزی در اداره ثبت احوال با تحلیل فرآیندها، وظایف و تجربیات عملی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل گزارش کارآموزی در اداره ثبت احوال با تحلیل فرآیندها، وظایف و تجربیات عملی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل گزارش کارآموزی در اداره ثبت احوال با تحلیل فرآیندها، وظایف و تجربیات عملی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل گزارش کارآموزی در اداره ثبت احوال با تحلیل فرآیندها، وظایف و تجربیات عملی :
فایل ورد کامل گزارش کارآموزی در اداره ثبت احوال با تحلیل فرآیندها، وظایف و تجربیات عملی
فصل اول
معرفی محل کارآموزی و شناسایی فعالیتهای تخصصی
فصل دوم
شرح فعالیتهای انجام شده و مسئولیتهای دانشجو
فصل سوم
میزان رضایت دانشجو از دوره
فصل چهارم
مطالعات و آموزشهای فراگیر
مشخصات محل کار آموزی
اداره ثبت احوال به عنوان اساسی ترین وحیاتی ترین ارگان اسناد هویت وتابعیت مردم .آمار حیاتی را دراختیار داردو جمعیت عامل اصلی تعیین حجم وظائف وفعالیت های ثبت احوال بوده است.
وظائف سازمان ثبت احوال کشور به قرار زیر است:
۱. ثبت ولادت وصدور شناسنامه
۲. ثبت واقعه فوت وصدور گواهی فوت
۳. تعویض شناسنامه ها
۴. ثبت ازدواج وطلاق
۵. صدور گواهی ولادت برای اتباع خارجی
۶. جمع آوری وتهیه آمار انسانی
۷. کارت ملی
اداره ثبت احوال گناباد شامل.بخشهای زیر است:
ریاست اداره
معاونت اداره
کارشناسی
بخش کامپیوتر
بخش حوزه شهر وروستائی حوزه ۴
کارتهای شناسائی
بایگانی
دبیر خانه
کار هر بخش با وجود هماهنگی کامل با سایر بخشها انجام می شود. تفکیک فیزیکی هر بخش نیز کمک شایانی به نظم بیشتر در کارهای هر بخش می کند..
در زمانهای نه جندان دورکارهای ثبت به صورت کاملا دستی انجام می شده که با پیشرفت روزمره . امور اداره به صورت ثبت در کامپیوتروسند انجام می شود.
سندها از ۱۵۰ سال قبل تا به حال در کامپیوتر وارد شده که به این کا ر تغذیه کردن داده گفته می شودوتمامی مشخصات سجلی افراد وارد کامپیوتر می شود.سیتمهای هر اداره از طریق شبکه به هم متصل هستند .
بنا به موقعیت کاری در قسمت حوزه و بعد در قسمت ا تاق کامپیوتر مشغول بوده ام.
در قسمت حوزه به کار صدور شناسنامه وثبت فوت مشغول بوده ام.که روند کار را به طور خلاصه با توجه به امنیت کاری اداره ثبت بیان می شود.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 