فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره کاربرد آموزش چندرسانه‌ای در حوزه فناوری اطلاعات با تحلیل روش‌ها و پیامدهای آموزشی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره کاربرد آموزش چندرسانه‌ای در حوزه فناوری اطلاعات با تحلیل روش‌ها و پیامدهای آموزشی دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره کاربرد آموزش چندرسانه‌ای در حوزه فناوری اطلاعات با تحلیل روش‌ها و پیامدهای آموزشی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره کاربرد آموزش چندرسانه‌ای در حوزه فناوری اطلاعات با تحلیل روش‌ها و پیامدهای آموزشی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره کاربرد آموزش چندرسانه‌ای در حوزه فناوری اطلاعات با تحلیل روش‌ها و پیامدهای آموزشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره کاربرد آموزش چندرسانه‌ای در حوزه فناوری اطلاعات با تحلیل روش‌ها و پیامدهای آموزشی :

کاربرد آموزش چند رسانه‌ ای در فناوری اطلاعات

مقدمات زبان برنامه نویسی اکشن اسکریپت در طی فصل یک مرور می شود و نحوه اسکریپت نویسی در نرم افزار کاربردی فلش که برای ساخت ابزارهای مولتی مدیا استفاده می شود، توضیح داده می شود.

در فصل های بعدی بخش انیمیشن سازی نرم افزار فلش که برای ساخت انواع ابزارهای مولتی مدیا به خصوص موارد آموزشی می تواند استفاده شود، شرح و توضیح داده می شود که به صورت تخصصی مورد بحث گذاشته شده و تمامی موارد را از طریق نرم افزار فلش توضیح می دهد.

فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره کاربرد آموزش چندرسانه‌ای در حوزه فناوری اطلاعات با تحلیل روش‌ها و پیامدهای آموزشی
فهرست مطالب

چکیده ۱

مقدمه ۲

فصل ۱ ۳

۱-۱)اکشن اسکریپت چیست؟ ۳

۲-۱) اسکریپت ها چه کارهایی انجام میدهند ؟ ۴

۳-۱) اسکریپتها را کجا بنویسیم؟ ۵

۴-۱) متغیر ها۶

فصل ۲ ۷

۱-۲) معرفی Flash IK 7

۲-۲) سینماتیک چیست؟ ۷

۴-۲) دست یا پا: آزمودن با IK 8

۱-۴-۲) با بازو آغاز کنیم ۹

۵-۲) آناتومی استخوان ۱۰

۱-۵-۲) اضافه کردن استخوان به بازو ۱۰

۲-۵-۲) کنترل کردن حرکت استخوان هایی خاص ۱۲

۳-۵-۲) اعمال محدودیت ها برروی bone های خاص ۱۴

۶-۲) مقایسه IK با tweeningmotion 15

۷-۲)مقایسه author-time و runtime در انیمیشن IK 17

نتیجه گیری ۱۹

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.