فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره پاسخ رفتاری کاربران به تبلیغات اینترنتی با تبیین نقش اعتماد و نگرش
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره پاسخ رفتاری کاربران به تبلیغات اینترنتی با تبیین نقش اعتماد و نگرش دارای ۱۴۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره پاسخ رفتاری کاربران به تبلیغات اینترنتی با تبیین نقش اعتماد و نگرش کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره پاسخ رفتاری کاربران به تبلیغات اینترنتی با تبیین نقش اعتماد و نگرش۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره پاسخ رفتاری کاربران به تبلیغات اینترنتی با تبیین نقش اعتماد و نگرش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره پاسخ رفتاری کاربران به تبلیغات اینترنتی با تبیین نقش اعتماد و نگرش :
فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره پاسخ رفتاری کاربران به تبلیغات اینترنتی با تبیین نقش اعتماد و نگرش
چکیده
در عصر حاضر به دنبال پیشرفت فناوری و اطلاعات، رقابت بین کسب و کارها نیز شدت یافته است. چگونگی ارائه برندها، محصولات یا خدمات برای اینکه مورد توجه بیشتر مصرف¬کنندگان قرار گرفته و متمایز بودن آنها برجسته گردد تا افراد مجذوب آنان گردند و یا تمایل به خرید آنان داشته باشند، بسیار حائز اهمیت است. به علاوه با نوآوری¬های به وجود آمده در فناوری و توسعه اینترنت، تجارت الکترونیک رونق بسیاری پیدا کرده است. با توجه به این امر، تبلیغات به ویژه در بستر اینترنت، عامل مهم و تاثیرگذاری در تجارت الکترونیک می¬باشد. بدین ترتیب، تحقیق حاضر به موضوع پاسخ رفتاری کاربران به تبلیغات اینترنتی: تبین نقش اعتماد و نگرش به تبلیغات اینترنتی پرداخته است. جامعه آماری این تحقیق کلیه کاربران جامعه مجازی ایرانیان است و حجم نمونه ۳۸۵ نفر می¬باشد. نمونه¬گیری به روش در دسترس انجام شد. کلیه داده¬های پژوهش از طریق پرسشنامه گردآوری شد. جهت سنجش اعتبار پرسشنامه از آزمون آلفای کرونباخ استفاده شده است و جهت بررسی روایی سازه از شاخص AVE استفاده گردید که نشان دهنده برخورداری پرسشنامه از روایی مناسب بوده است. تجزیه و تحلیل داده¬ها در دو سطح آمار توصیفی و استنباطی با استفاده از نرم افزارهای SPSS 16 و Warp PLS 3 انجام شد. نتایج نشان داد که بین نگرش به تبلیغات اینترنتی و اعتماد به تبلیغات اینترنتی رابطه مثبت و معنی¬داری وجود دارد. همچنین بین اعتماد به تبلیغات اینترنتی و کلیک تبلیغات، کلیک تبلیغات و خرید اینترنتی نیز رابطه مثبت و معنی¬داری وجود دارد. اما بین نگرش به تبلیغات اینترنتی و کلیک تبلیغات رابطه¬ای یافت نشد. براساس نتایج حاصل از تحقیق پیشنهاد می¬شود که با کنترل متغیرهای تأثیرگذار بر نگرش به تبلیغات اینترنتی و ایجاد نگرش مثبت¬تر نسبت به آن، اعتماد مشتریان را افزایش داده تا از این طریق علاقه به کلیک کردن برای دیدن تبلیغات اینترنتی در آنها افزایش یابد و از این طریق میزان خرید اینترنتی که به طور معمول هزینه کمتری را برای شرکت¬ها و مشتریان دارد، نیز بیشتر گردد.
کلیدواژه
تجارت الکترونیک، تبلیغات اینترنتی، پاسخ رفتاری کاربران، اعتماد به تبلیغات اینترنتی، نگرش به تبلیغات اینترنتی.
فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره پاسخ رفتاری کاربران به تبلیغات اینترنتی با تبیین نقش اعتماد و نگرش
فهرست مطالب
فصل اول: کلیات تحقیق
۱-۱- مقدمه ۲
۱-۲- اهمیت موضوع ۲
۱-۳- بیان مسأله ۳
۱-۴- سوالات تحقیق ۶
۱-۵- چارچوب نظری تحقیق ۶
۱-۶- فرضیه¬های تحقیق ۷
۱-۷- اهداف تحقیق ۷
۱-۸- قلمرو تحقیق ۸
۱-۸-۱- قلمرو مکانی ۸
۱-۸-۲- قلمرو زمانی ۸
۱-۸-۳- قلمرو موضوعی ۸
۱-۹- تعریف واژگان تخصصی ۸
۱-۱۰- خلاصه فصل………………………………………………………………………………………………………………………………………….۹
۱-۱۱- ساختار کلی تحقیق ۹
فصل دوم: ادبیات تحقیق
۲-۱- مقدمه ۱۲
۲-۲- تبلیغات ۱۲
۲-۲-۱- وظایف تبلیغات ۱۳
۲-۲-۱-۱- جلب توجه ۱۳
۲-۲-۱-۲- ایجاد علاقه ۱۴
۲-۲-۱-۳- تحریک تمایل ۱۴
۲-۲-۱-۴- سوق دادن به خرید ۱۴
۲-۲-۲- اثر بخشی تبلیغات ۱۵
۲-۲-۲-۱- اندازه¬گیری ورودی¬ها ۱۵
۲-۲-۲-۲- اندازه¬گیری خروجی¬ها ۱۵
۲-۲-۲-۳- اندازه¬گیری فرآیندها ۱۶
۲-۳- اینترنت و بازاریابی ۱۶
۲-۳-۱- تعاملی بودن ۱۷
۲-۳-۲- کنترل مصرف¬کنندگان ۱۷
۲-۳-۳- شخصی¬سازی ۱۸
۲-۳-۴- ظرفیت اطلاعاتی ۱۸
۲-۳-۵- تجارت الکترونیک ۱۸
۲-۴- تبلیغات اینترنتی ۱۹
۲-۴-۱- ویژگی¬های مهم تبلیغات اینترنتی ۲۲
۲-۴-۲- محدودیتهای تبلیغات اینترنتی ۲۳
۲-۴-۳- انواع روش¬های تبلیغات اینترنتی ۲۳
۲-۵- نگرش ۲۶
۲-۵-۱- عناصر نگرش ۲۹
۲-۵-۲- نحوه شکل¬گیری نگرش ۳۰
۲-۵-۳- نگرش نسبت به تبلیغات اینترنتی ۳۰
۲-۶- اعتماد ۳۳
۲-۶-۱- اعتماد و اعتبار به عنوان ساختارهایی مستقل ۳۴
۲-۶-۲- سه بعد موجود در ذات اعتماد به تبلیغات ۳۵
۲-۷- پاسخ رفتاری ۳۶
۲-۷-۱- کلیک تبلیغات ۳۷
۲-۷-۲- خرید اینترنتی ۳۸
۲-۸- جامعه مجازی ۳۹
۲-۹- مروری بر مطالعات صورت گرفته ۴۰
۲-۹-۱- پژوهشهای خارجی ۴۰
۲-۹-۲- پژوهشهای داخلی ۴۴
فصل سوم: روش¬شناسی تحقیق
۳-۱- مقدمه ۴۸
۳-۲- روش تحقیق ۴۸
۳-۳- متغیرهای تحقیق و الگوی مفهومی تحقیق ۴۸
۳-۴- مراحل انجام تحقیق ۵۰
۳-۵- جامعه و نمونه آماری ۵۲
۳-۵-۱- تعیین حجم نمونه و روش نمونه¬گیری ۵۲
۳-۶- ابزار سنجش ۵۳
۳-۶-۱- تدوین پرسشنامه ………………………………………………………………………………………………………………………………….۵۴
۳-۷- روایی پرسشنامه ۵۷
۳-۸- پایایی پرسشنامه ۵۸
۳-۹- روش¬های تجزیه و تحلیل داده¬ها ۵۸
۳-۱۰- تحلیل عامل اکتشافی ۵۹
۳-۱۰-۱- پیش شرط¬های تحلیل عامل اکتشافی ۵۹
۳-۱۱- مدل¬سازی معادلات ساختاری ۶۰
۳-۱۱-۱- برازش مدل ۶۲
۳-۱۱-۱-۱- برازش مدل اندازه¬گیری ۶۲
۳-۱۱-۱-۲- معیارهای ارزیابی برازش بخش ساختاری ۶۳
۳-۱۱-۱-۳- معیارهای ارزیابی برازش کلی مدل ۶۴
۳-۱۱-۲- آزمون فرضیه¬ها ۶۵
۳-۱۱-۲-۱- بررسی ضرایب معناداری z یا t-values یا p-values 65
۳-۱۱-۲-۲- بررسی ضرایب استاندارد شده بار عاملی مربوط به مسیرهای هر یک از فرضیه¬ها ۶۵
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده¬ها
۴-۱- مقدمه ۶۷
۴-۲- ویژگی¬های جمعیت¬شناختی پاسخگویان و جامعه¬ آماری ۶۷
۴-۲-۱- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب جنسیت ۶۷
۴-۲-۲- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب سن ۶۹
۴-۲-۳- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب تحصیلات ۷۰
۴-۲-۴- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب درآمد ۷۱
۴-۲-۵- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب حدود میزان استفاده از اینترنت در طول هفته ۷۳
۴-۲-۶- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب مدت زمان آغاز خرید اینترنتی ۷۵
۴-۳- بررسی توزیع نرمال داده¬های تحقیق ۷۶
۴-۳-۱- آزمون کولموگروف اسمیرنوف برای توزیع نرمال نگرش به تبلیغات اینترنتی ۷۶
۴-۳-۲- آزمون کولموگروف اسمیرنوف برای توزیع نرمال اعتماد به تبلیغات اینترنتی ۷۷
۴-۳-۳- آزمون کولموگروف اسمیرنوف برای توزیع نرمال کلیک تبلیغات اینترنتی ۷۷
۴-۳-۴- آزمون کولموگروف اسمیرنوف برای توزیع نرمال خرید اینترنتی ۷۷
۴-۴- تحلیل عامل اکتشافی ۷۸
۴-۴-۱- تحلیل عامل اکتشافی انعکاسی بعد شناختی اعتماد ۷۸
۴-۴-۲- تحلیل عامل اکتشافی انعکاسی بعد احساسی اعتماد ۸۰
۴-۴-۳- تحلیل عامل اکتشافی انعکاسی بعد رفتاری اعتماد ۸۲
۴-۵- آزمون مدل مفهومی تحقیق ۸۳
۴-۵-۱- برازش مدل¬های اندازه¬گیری ۸۳
۴-۵-۲- برازش مدل¬های ساختاری ۸۵
۴-۵-۳- برازش کلی مدل ۸۷
۴-۵-۴- آزمون فرضیه ۸۷
۴-۵-۴-۱- نتیجه آزمون فرضیه ۸۷
فصل پنجم: نتایج و پیشنهادات
۵-۱- مقدمه ۹۲
۵-۲- بررسی نتایج تحقیق ۹۲
۵-۲-۱- نتایج حاصل از آزمون فرضیه اول ۹۳
۵-۲-۲- نتایج حاصل از آزمون فرضیه دوم ۹۳
۵-۲-۳- نتایج حاصل از فرضیه سوم ۹۳
۵-۲-۴- نتایج حاصل از فرضیه چهارم ۹۴
۵-۳- جنبه های نوین پژوهش………………………………………………………………………………………………………………………..۹۴ ۵-۴- خلاصه و نتیجه¬گیری ۹۴
۵-۵- محدودیت ۹۵
۵-۶- پیشنهادات تحقیق ۹۵
۵-۶-۱- پیشنهادات کاربردی ۹۵
۵-۶-۲- پیشنهادات برای تحقیقات آتی ۹۶
فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره پاسخ رفتاری کاربران به تبلیغات اینترنتی با تبیین نقش اعتماد و نگرش
فهرست منابع
الف) منابع فارسی ۹۸
ب) منابع لاتین ۱۰۱
ضمائم
الف) پرسشنامه…………………………………………………………………………………………………………….۱۰۷
ب) جدول های مربوط به نتایج آزمون های آماری…………………………………………………………………………۱۱۱
فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره پاسخ رفتاری کاربران به تبلیغات اینترنتی با تبیین نقش اعتماد و نگرش
فهرست شکل¬ها
شکل ۱-۱- مدل مفهومی تحقیق ۷
شکل ۳-۱- مدل مفهومی تحقیق ۴۹
شکل ۳-۲- مراحل انجام تحقیق ۵۱
شکل ۴-۱- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب جنسیت ۶۸
شکل ۴-۲- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب سن ۶۹
شکل ۴-۳- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب تحصیلات ۷۱
شکل ۴-۴- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب درآمد ۷۲
شکل ۴-۵- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب حدود میزان استفاده از اینترنت در طول هفته ۷۴
شکل ۴-۶- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب مدت زمان آغاز خرید اینترنتی ۷۶
شکل ۴-۷- مدل مفهومی تحقیق ۸۶
فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره پاسخ رفتاری کاربران به تبلیغات اینترنتی با تبیین نقش اعتماد و نگرش
فهرست جدول¬ها
جدول ۳-۱- شاخص¬های مطرح شده در تحقیق ۵۴
جدول۳-۲- میانگین واریانس استخراج شده ۵۷
جدول۳-۳- ضریب آلفای کرونباخ متغیرها ۵۸
جدول۳-۴- دلایل استفاده از پی ال اس ۶۱
جدول۴-۱- فراوانی و درصد جنسیت پاسخگویان ۶۷
جدول ۴-۲- فراوانی و درصد سن پاسخگویان ۶۹
جدول۴-۳- فراوانی و درصد پاسخگویان بر حسب تحصیلات ۷۰
جدول۴-۴- فراوانی و درصد پاسخگویان بر حسب درآمد ۷۱
جدول۴-۵- فراوانی و درصد پاسخگویان بر حسب حدود میزان استفاده از اینترنت در طول هفته ۷۳
جدول۴-۶- فراوانی و درصد پاسخگویان بر حسب مدت زمان آغاز خرید اینترنتی ۷۵
جدول۴-۷- آزمون کولموگروف اسمیرنوف ۷۶
جدول۴-۸- آزمون کولموگروف اسمیرنوف ۷۷
جدول۴-۹- آزمون کولموگروف اسمیرنوف ۷۷
جدول۴-۱۰- آزمون کولموگروف اسمیرنوف ۷۸
جدول۴-۱۱- آزمون بارتلت و کی ام ا ۷۸
جدول۴-۱۲- اشتراک مولفه¬ها ۷۸
جدول۴-۱۳- واریانس کلی بیان شده ۷۹
جدول۴-۱۴- ماتریس مولفه¬ها ۸۰
جدول۴-۱۵- آزمون بارتلت و کی ام ا ۸۰
جدول۴-۱۶- اشتراک مولفه¬ها ۸۰
جدول۴-۱۷- واریانس کلی بیان شده ۸۱
جدول۴-۱۸- ماتریس مولفه¬ها ۸۱
جدول۴-۱۹- آزمون بارتلت و کی ام ا ۸۲
جدول۴-۲۰-اشتراک مولفه¬ها ۸۲
جدول۴-۲۱- واریانس کلی بیان شده ۸۲
جدول۴-۲۲- ماتریس مولفه¬ها ۸۳
جدول۴-۲۳- بارهای عاملی ۸۴
جدول۴-۲۴- نتایج سه معیار آلفای کرونباخ، پایایی ترکیبی و روایی همگرا ۸۵
جدول۴-۲۵- برگرفته از روش فورنل و لارکر ۸۵
۴-۲۶- معیار R2 …………………………………………………………………………………………………………………………………………………86
جدول۴-۲۷- معیارQ2 87
جدول۴-۲۸- جدول خروجی تحلیل مسیر ۸۸
جدول۴-۲۹- جدول خروجی تحلیل مسیر ۸۸
جدول۴-۳۰- جدول خروجی تحلیل مسیر ۸۹
جدول۴-۳۱- جدول خروجی تحلیل مسیر ۸۹
جدول۴-۳۲- نتایج حاصل از آزمون فرضیه¬ها ۹۰
عنوان : فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره پاسخ رفتاری کاربران به تبلیغات اینترنتی با تبیین نقش اعتماد و نگرش
فرمت : doc
تعداد صفحات :۱۴۹
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 