فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره ارزیابی کار و زمان در تولید تلویزیون‌های شرکت پارس الکتریک با تحلیل بهره‌وری


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره ارزیابی کار و زمان در تولید تلویزیون‌های شرکت پارس الکتریک با تحلیل بهره‌وری دارای ۱۰۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره ارزیابی کار و زمان در تولید تلویزیون‌های شرکت پارس الکتریک با تحلیل بهره‌وری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره ارزیابی کار و زمان در تولید تلویزیون‌های شرکت پارس الکتریک با تحلیل بهره‌وری۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره ارزیابی کار و زمان در تولید تلویزیون‌های شرکت پارس الکتریک با تحلیل بهره‌وری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره ارزیابی کار و زمان در تولید تلویزیون‌های شرکت پارس الکتریک با تحلیل بهره‌وری :

فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره ارزیابی کار و زمان در تولید تلویزیون‌های شرکت پارس الکتریک با تحلیل بهره‌وری

توجه :

شما می توانید با خرید این محصول فایل ” قلق های پایان نامه نویسی (از عنوان تا دفاع)” را به عنوان هدیه دریافت نمایید.

چکیده :

مطالعه کار اصطلاحی است که تکنیک های مطالعه روش سنجی و زمان سنجی را که برای تأمین حد اکثراستفاده ممکن از نیروی انسانی ، تجهیزات و مواد اولیه مورد نیاز برای انجام یک کار مشخصی بکار می رود را در بر می گیرد اما مطالعه روش سنجی عبارت است از ثبت منظم و بررسی دقیق روشهای انجام کار و پیشنهاد روشهای اصلاحی به منظور کاهش هزینه ها ، ساده تر کردن عملیات و افزایش بازدهی می باشد.

در انجام ارزیابی روش در مراحل معینی به ناگزیر نگرش انتقادی به جابجایی افراد و مواد در سراسر کارخانه یا محیط کار و بررسی جانمایی کارخانه مورد توجه قرار میگیرد . این کار ار این نظر لازم است که در بسیاری از کارخانجات یا در موارد جانمایی اولیه بخوبی فکر نشده ، یا بهنگام توسعه موسسه و یا موازات ایجاد تغییراتی در بعضی از محصولات یا فرآیند های تولید آن در هرکجا که فضایی یافت شده ماشین آلات ،تجهیزات یا دفاتری اضافه شده است .

نتیجه کلی این وضعیت ان است که در موارد کارکنان اغلب باید مسافت طولانی تری را ضمن گردش فرآیند تولید طی کنند که منجربه اتلاف وقت و انرژی می شود ،بدون اینکه چیزی به ارزش محصول افزوده شود . بنابراین اصلاح جانمایی کارخانه بخشی از وظایف کارشناس ارزیابی کار است .

زمان سنجی کار به منظور کوتاه کردن زمان انجام کار و ایجاد سرعت در ارائه کارها و ارائه خدمات به مشتریان و و ارباب رجوع بکار گرفته می شود . با توجه به اینکه جریان کارها در اغلب سازمانها با مراحل زائد ، تکراری ، بی هدف و بی منطق آمیخته شده است با بررسی علمی جریان کار می توان به این افتلالات و نارسایی ها پی برد و راههای بهتر انجام کار را یافت و برای بهسازی روشهای کار اقدام کرد . منظور از جانمایی کارخانه آرایش ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز کارخانه می باشد به گونه ای که سهل ترین جریان مواد ، کمترین هزینه و حداقل جابجایی در طی مراحل تهیه محصول از زمان تهیه مواد خام تا زمان توزیع محصول تمام شده میسر می شود .

فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره ارزیابی کار و زمان در تولید تلویزیون‌های شرکت پارس الکتریک با تحلیل بهره‌وری
فهرست مطالب

عنوان صفحه

تاریخچه …………………………………………………………………………………………………….. ۱

فصل اول : معرفی واحدصنعتی ………………………………………………………………………. ۳

۱-۱- سازماندهی و تشکیلات ………………………………………………………………………. ۵

۲-۱- بخش تولید ………………………………………………………………………………………. ۵

۳-۱- بخش بازرگانی ………………………………………………………………………………… ۱۳

۴-۱- کنترل کیفیت …………………………………………………………………………………… ۱۵

۵-۱- مهندسی صنایع ………………………………………………………………………………… ۱۶

۶-۱- تعمیرات وتأسیسات …………………………………………………………………………. ۱۷

۷-۱- مرکز ایمنی و بهداشت ………………………………………………………………………. ۱۸

۸-۱- امور اداری ……………………………………………………………………………………… ۲۴

۹-۱- امور مالی و چارت واحد مالی ……………………………………………………………… ۲۷

۱۰-۱- بخش کامپیوتر ………………………………………………………………………………… ۲۸

فصل دوم : سالنها و خطوط تولید …………………………………………………………………… ۳۰

۱-۲- سالن تولید تلویزیون ………………………………………………………………………… ۳۱

۲-۲- انبارها ………………………………………………………………………………………….. ۴۱

۳-۲- خط pars…………………………………………………………………………………….. 42

۴-۲- خط Grundic………………………………………………………………………………. 44

فصل سوم :نمودارهای فرآیند جریان نمودار فرآیند جریان خطوط تولید …………………… ۵۰

۱-۳- نمودار فرآیند جریان تولید شاسی ………………………………………………………. ۵۱

۲-۳- نمودار فرآیند جریان تولید فرانت ( خط قدیم PARS) …………………………… 52

۳-۳- نمودار فرآیند جریان تولید بک …………………………………………………………… ۵۳

۴-۳- نمودار فرآیند جریان آماده سازی لامپ تصویر ……………………………………….. ۵۴

۵-۳- نمودار فرآیند جریان تولید فراتب ( خط جدید PARS) …………………………. 55

۶-۳- نمودار فرآیند جریان تولید مارک ………………………………………………………… ۵۶

۷-۳- نمودار فرآیند جریان تولید فرم بلندگو ………………………………………………….. ۵۷

۸-۳- نمودار فرآیند جریان تولید شیلت ………………………………………………………… ۵۸

۹-۳- نمودار فرآیند جریان تولید سنترپل ………………………………………………………. ۵۹

۱۰-۳ – نمودار فرآیند جریان تولید واشر ………………………………………………………. ۶۰

۱۱-۳- نمودار فرآیند جریان تولید ترمینال …………………………………………………….. ۶۱

۱۲-۳- نمودار فرآیند جریان مونتاژ بلند گو ……………………………………………………. ۶۲

۱۳-۳- نمودار فرآیند جریان تولید فوم …………………………………………………………. ۶۳

۱۴-۳- نمودار فرآیند جریان آماده سازی کارتن ……………………………………………… ۶۴

۱۵-۳- نمودار فرآیند جریان مونتاژ تلویزیون ( خط قدیم سالن ۱) ………………………. ۶۵

۱۶-۳- نمودار فرآیند جریان مونتاژ تلویزیون ( خط جدید سالن ۲) ………………………… ۶۷

فصل چهارم : عناصر کاری …………………………………………………………………………… ۶۹

۱-۴- معرفی عناصر و نقاط شروع وانفصال …………………………………………………… ۷۰

۲-۴- تعداد اپراتورهایی که عملیات مربوط به هر عنصر را انجام می‌دهند ……………… ۷۵

۳-۴- جدول زمان مربوط به انجام عناصر ……………………………………………………… ۷۶

۴-۴- جدول بهبودی ……………………………………………………………………………….. ۷۸

فصل پنجم : پیشنهادات ……………………………………………………………………………….. ۸۰

۱-۵- موارد مربوط به برنامه‌ریزی تولید ………………………………………………………… ۸۱

۲-۵- موارد مربوط به حمل و نقل ………………………………………………………………. ۸۲

۳-۵- موارد مربوط ، ایمنی و بهداشت ………………………………………………………….. ۸۳

منابع ومأخذ ………………………………………………………………………………………………. ۸۴

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.