فایل ورد کامل مطالعه تحلیلی درباره تأثیر رفتار کارکنان بر میزان رضایتمندی ارباب رجوع با رویکرد سازمانی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مطالعه تحلیلی درباره تأثیر رفتار کارکنان بر میزان رضایتمندی ارباب رجوع با رویکرد سازمانی دارای ۱۰۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه تحلیلی درباره تأثیر رفتار کارکنان بر میزان رضایتمندی ارباب رجوع با رویکرد سازمانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه تحلیلی درباره تأثیر رفتار کارکنان بر میزان رضایتمندی ارباب رجوع با رویکرد سازمانی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه تحلیلی درباره تأثیر رفتار کارکنان بر میزان رضایتمندی ارباب رجوع با رویکرد سازمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه تحلیلی درباره تأثیر رفتار کارکنان بر میزان رضایتمندی ارباب رجوع با رویکرد سازمانی :

تاثیر رفتار کارکنان بر میزان رضایتمندی ارباب رجوع

توجه :

شما می توانید با خرید این محصول فایل ” قلق های پایان نامه نویسی (از عنوان تا دفاع)” را به عنوان هدیه دریافت نمایید.

مقدمه:

در عصری که زندگی می‌کنیم مکانیسم لزوم یک شیوه رفتاری منسجم و واحد (نه صرفاً تئوریک) کارکنان در زمینه به کارگیری آن در محیط کار در جهت رضایت شغلی اشخاص و ارباب رجوع موردنیاز است.

انسانی که در قرن حاضر به فعالیت مدیر می‌پردازد (با توجه به تنزل برخوردهای چهره به چهره) از یک طرف میزان ارتباطات حضوری را کاهش داده و از طرف دیگر با پیشرفت علم و تکنولوژی انتظار آن است که اگرچه این ارتباط کاهش پیدا کرده ولی همان اندک ارتباط به میزان موثر و نتیجه بخش انجام گیرد.

باید متذکر شویم که رفتار مشخصه اصلی و روانی هر فرد می باشد که اگر شخص با سوءخلق و رفتار نامناسب با یک کامپیوتر (که نه رفتار مناسب و یا نامناسب را درک می کند یعنی فاقد شعور است و نه احساس دارد) ارتباط برقرار کند، سیستم به درستی پاسخگوی این فرد در خروجی اطلاعات نمی باشد و نتیجه رفتار نامناسب را با پاسخ نامناسب دریافت می کند پس باید گفت رفتار و عمل یک فرد حتی در عصر حاضر همیشه عامل دخیل و مهم در رضایت شغل ارباب رجوع است.

در ادارات همیشه مواجه با این موضوع هستیم که گاهی دو عامل اساسی باعث ناخشنودی ارباب رجوع می شود که به طور مختصر عبارتند از:

۱- عدم رفتار ناشایست کارکنان با آنان

۲- انجام نشدن امور آنها توسط کارکنان مربوطه

البته باید متذکر شویم عوامل فردی دیگری از جمله عدم اطلاع رسانی کامل، شرایط و محیط کاری نامناسب برای مراجعه ارباب رجوع و کاغذبازی و … در عدم رضایت ارباب رجوع و مشتری تاثیر دارد.

افراد به دلیل اینکه چون متفاوتند و به دلایل وراثتی و محیطی دارای خصوصیات و مشخصه های منحصر به فرد هستند، انعکاس رفتاری متفاوتی دارند و در برابر شرایط ثابت، واکنشهای رفتاری متفاوتی از خود نشان می‌دهند.

در ادارات هم شاهد این موضوع هستیم. بارها مشاهده کرده‌ام یک نوع رفتار (علی رغم شایستگی) با یک ارباب رجوع که رضایت وی را در پی داشته است ولی اعمال همین رفتار با فرد دیگر واکنشی عکسی را شاهد بوده‌ام یا اینکه تعدادی از افراد ارباب رجوع از انجام نشدن امر آنها آنقدر عصبانی و ناراضی نیستند که افراد دیگر به پرخاشگری می‌پردازند.

همگی عوامل فوق بنده را بر آن داشت که ضمن شناخت نیازهای اولیه ارباب رجوع (رفتاری و انجام امور آنها) و رفع آنها، در برآورده نمودن هر چه بهتر آنها مطالبی مفید را از دیدگاه‌های متفاوت عرضه نماید.

فایل ورد کامل مطالعه تحلیلی درباره تأثیر رفتار کارکنان بر میزان رضایتمندی ارباب رجوع با رویکرد سازمانی
فهرست مطالب

عنوان صفحه

فصل اول- مشتری کیست؟ رضایت مشتری چیست؟……………………………………. ۱

فصل دوم- انتظارات مشتریان و درک آن…………………………………………………… ۱۱

فصل سوم- شاخصهای رضایتمندی ارباب رجوع……………………………………….. ۱۵

فصل چهارم- ابزارهای اندازه گیری رضایت مشتری………………………………….. ۲۳

فصل پنجم- رضایت کارکنان در راستای جلب رضایت ارباب رجوع……………… ۲۹

فصل ششم- پرورش کارکنان و استخدام…………………………………………………… ۳۴

فصل هفتم- گردآوری نظریات مشتری و نگاهی به یک تجربه……………………….. ۴۴

فصل هشتم- فلسفه به حداکثر رساندن رضایت مشتری و انگیزه های اقتصادی تعهد سازمان به رضایت مشتری……………………………………………………………………………………………………………… ۵۱

فصل نهم- طرح تکریم ارباب رجوع و راههای عملی آن……………………………….. ۵۸

فصل دهم- نتیجه گیری و جمع بندی………………………………………………………….. ۷۰

منابع………………………………………………………………………………………………………. ۷۹

فایل ورد کامل مطالعه تحلیلی درباره تأثیر رفتار کارکنان بر میزان رضایتمندی ارباب رجوع با رویکرد سازمانی
فهرست جداول و نمودارها

عنوان صفحه

جدول ۱- تصمیم گیری درباره آنچه که باید ارزیابی شود……………………………. ۲۵

نمودار ۱- مزایای رضایت مشتری…………………………………………………………….. ۸

نمودار ۲- اهمیت و برخورد شایسته کارکنان از دیدگاه ارباب رجوع…………….. ۷۶

نمودار ۳- اهمیت انجام شدن امور ارباب رجوع با وجود برخورد نامناسب کارکنان………. ۷۷

نمودار ۴- تفاوت طرز برخورد کارکنان اداره کل با سایر ادارات خارجی از دیدگاه ارباب رجوع ۷۸

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.