فایل کامل مطالعه علمی درباره مدیریت خطوط کالا، نامهای تجاری و بستهبندی بر اساس فصل پانزدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
فایل کامل مطالعه علمی درباره مدیریت خطوط کالا، نامهای تجاری و بستهبندی بر اساس فصل پانزدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر دارای ۲۲ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت فایل کامل مطالعه علمی درباره مدیریت خطوط کالا، نامهای تجاری و بستهبندی بر اساس فصل پانزدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل کامل مطالعه علمی درباره مدیریت خطوط کالا، نامهای تجاری و بستهبندی بر اساس فصل پانزدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل مطالعه علمی درباره مدیریت خطوط کالا، نامهای تجاری و بستهبندی بر اساس فصل پانزدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل کامل مطالعه علمی درباره مدیریت خطوط کالا، نامهای تجاری و بستهبندی بر اساس فصل پانزدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر :
دانلود فایل کامل مطالعه علمی درباره مدیریت خطوط کالا، نامهای تجاری و بستهبندی بر اساس فصل پانزدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر
عنوان: دانلود فایل کامل مطالعه علمی درباره مدیریت خطوط کالا، نامهای تجاری و بستهبندی بر اساس فصل پانزدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر
دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)
فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)
تعداد اسلاید: ۲۲ اسلاید
کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت کامل و جامع فصل پانزدهم این کتاب با عنوان ” مدیریت خطوط کالا، نام های تجاری و بسته بندی ” در ۲۲ اسلاید می باشد که می تواند به عنوان سمینار در کلاس و ارائه کلاسی درس مدیریت و اصول بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شامل بخشهای عمده زیر است:
کالا چیست؟
سطوح پنج گانه یک کالا
سلسه مراتب کالا
طبقه بندی کالاها
تصمیمات درباره ترکیب کالاها
عرض ترکیب کالا و طول خط کالای محصولات پی اند جی
تصمیمات درباره خط کالا
تجزیه و تحلیل خط کالا
طول خط کالا
نام تجاری چیست؟
سطوح عقیده مشتریان نسبت به نام تجاری
ارزش ویژه نام تجاری
مزایای رقابتی ارزش ویژه بالای نام تجاری
چالش ها در تعیین نام تجاری
نگرش کلی بر تصمیمات نام تجاری
مزایای تعیین نام تجاری برای فروشنده
خط مشی های نام تجاری
بسته بندی و برچسب زنی
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 