فایل ورد کامل سنجش جامع آمادگی تحصیلی کودکان شش‌ساله در بدو ورود به دبستان و تحلیل عوامل مؤثر در استان قزوین سال ۱۳۸۵


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل سنجش جامع آمادگی تحصیلی کودکان شش‌ساله در بدو ورود به دبستان و تحلیل عوامل مؤثر در استان قزوین سال ۱۳۸۵ دارای ۱۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل سنجش جامع آمادگی تحصیلی کودکان شش‌ساله در بدو ورود به دبستان و تحلیل عوامل مؤثر در استان قزوین سال ۱۳۸۵  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل سنجش جامع آمادگی تحصیلی کودکان شش‌ساله در بدو ورود به دبستان و تحلیل عوامل مؤثر در استان قزوین سال ۱۳۸۵۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل سنجش جامع آمادگی تحصیلی کودکان شش‌ساله در بدو ورود به دبستان و تحلیل عوامل مؤثر در استان قزوین سال ۱۳۸۵،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل سنجش جامع آمادگی تحصیلی کودکان شش‌ساله در بدو ورود به دبستان و تحلیل عوامل مؤثر در استان قزوین سال ۱۳۸۵ :

فایل ورد کامل سنجش جامع آمادگی تحصیلی کودکان شش‌ساله در بدو ورود به دبستان و تحلیل عوامل مؤثر در استان قزوین سال ۱۳۸۵

چکیده

پژوهش حاضر از نوع پس رویدایست با این فرضیه که بین آمادگی تحصیل و عوامل چون سابق آموزش پیش از دبستان ، تحصیلات والدین، سن مادر، یک زبانه و دوزبانه بودن، دست غالب، شهری و روستایی بودن و تعداد افراد کودک پیش دبستانی رابطه وجود دارد.

این پژوهش بر روی ۷۰۰ کودک پیش از دبستان و نحو آمادگی تحصیل کودکان رابط معنادار است.

بین جنسیت و نحو آمادگی تحصیلی کودکان رابطه معنادار نیست و رابط تعامل بین جنسیت و مسابق آموزش قبل از دبستان معنادار نمی باشد.

فرضیه ۲ – بین تحصیلات مادران و نمر آمادگی تحصیلی کودکان رابطه معنادار است. بین جنسیت و نمر آمادگی تحصیلی کودکان رابطه معنادار نیست. رابط تعامل بین جنسیت و تحصیلات مادران معنادار نمی باشد.

فرضیه ۳ – بین تحصیلات پدران و نمره آمادگی تحصیلی رابطه معنادار است. بین جنسیت و نمر آمادگی تحصیلی کودکان رابطه معنادار نیست. رابط تعامل بین جنسیت و تحصیلات پدران معنادار نمی باشد.

فرضیه ۴- بین تعداد افراد خانواده و نمره آمادگی تحصیل کودکان رابطه معنادار نمی باشد.

فرضیه ۵- بین سن مادر و نمر آمادگی تحصیلی رابطه معنادار نمی باشد.

فرضیه ۶- بین یک زبانه و دوزبانه و نمر آمادگی تحصیلی تفاوت معنادار وجود دارد.

فرضیه ۷- بین دانش آموزان دست راست و چپ و نمر آمادگی تحصیلی کودکان رابطه معناداری وجود دارد.

فرضیه ۸- بین دانش آموزان شهری و روستایی و نمر آمادگی تحصیل کودکان رابط معنادار است.

فایل ورد کامل سنجش جامع آمادگی تحصیلی کودکان شش‌ساله در بدو ورود به دبستان و تحلیل عوامل مؤثر در استان قزوین سال ۱۳۸۵
فهرست مطالب

عنوان صفحه

فصل اول : کلیات تحقیق

مقدمه ۲

بیان مسئله ۴

هدف پژوهش ۶

ضرورت پژوهش ۷

فرضیه پژوهش ۸

تعاریف اصطلاحات ۹

فصل دوم : ادبیات و پیشینه تحقیق

مقدمه ۱۲

مفهوم و تعریف های مختلف هوش ۱۳

تعریف تربیتی هوش ۱۸

تعریف تحلیلی هوش ۱۸

تعریف کاربردی هوش ۱۹

انواع هوش از دیدگاه ثراندایک ۱۹

انواع هوش از دیدگاه اسپیرمن ۲۰

انواع هوش از دیدگاه ترستون ۲۰

تقسیم بندی هوش به انواع کلامی و عملی ۲۱

انواع هوش از دیدگاه اشترن برگ ۲۱

انواع هوش از دیدگاه گاردنر ۲۲

هوش از دیدگاه رشد ۲۲

تاریخچه مطالعات مربوط به هوش ۲۳

تاریخچه آزمون های هوش ۲۴

سیرتحول نظری های زیربنایی تست های هوش ۲۵

عوامل موثر بر هوش ۳۱

محیط و تاثیر آن در پیشرفت تحصیلی ۳۱

اهمیت خانواده ۳۲

تاثیر محیط خانواده در هوش ۳۲

عوامل بیولوژیکی ۳۳

خانواده با وضعیت اقتصادی مطلوب ۳۴

خانواده با وضعیت اقتصادی نامطلوب ۳۴

موفقیت اجتماعی خانواده ۳۵

میزان تحصیلات والدین ۳۷

کم خونی و فقر آهن و اثر آن بریادگیری ۳۸

غلبه طرفی ۳۹

تفاوتهای جنسیتی ۴۱

سنجش و ارزیابی کودکان پیش دبستانی ۴۳

طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی کودکان بدو ورود به دبستان در ایران ۴۸

نتایج پژوهشهای انجام شده در ایران ۵۵

نتایج پژوهشهای انجام شده در خارج ۵۹

فصل سوم: روش تحقیق

جامعه آماری ۶۴

نمونه و روش نمونه گیری ۶۴

روش نمره گذاری ۶۵

روایی و اعتبار تست ۶۵

دستور اجرای آزمون ۶۷

روش آماری ۶۷

فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده ها

مقدمه ۶۹

جداول یک بعدی ۷۰

الف- توصیف متغیرها ۷۰

ب- تحلیل داده ها ۷۹

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری

محدودیت ها و مشکلات ۱۰۵

پیشنهادها ۱۰۵

پیشنهادهای کاربردی ۱۰۵

پیشنهادهای پژوهش ۱۰۵

منابع و ماخذ ۱۰۶

منابع انگلیسی

چکیده انگلیسی

فایل ورد کامل سنجش جامع آمادگی تحصیلی کودکان شش‌ساله در بدو ورود به دبستان و تحلیل عوامل مؤثر در استان قزوین سال ۱۳۸۵
فهرست جداول

عنوان صفحه

جدول ۱-۳ ضرایب همسانی درونی به تفکیک گروه های جنسی ۶۶

جدول ۲- ۳ضرایب همسانی درونی به تفکیک گروه های سنی ۶۶

جدول ۳-۳ پایایی بازآزمایی آزمون دابرون- ۲ ۶۶

جدول (۱-۴) توزیع فراوانی کودکان برحسب محل سکونت ۷۰

جدول (۲-۴) توزیع فراوانی کودکان برحسب متغیر جنسیت ۷۱

جدول (۳-۴) توزیع فراوانی کودکان برحسب سابقه آموزش قبل از دبستان ۷۱

جدول (۴-۴) توزیع فراوانی کودکان برحسب متغیر وضعیت زبان ۷۲

جدول (۵-۴) توزیع فراوانی کودکان برحسب متغیر دست غالب ۷۳

جدول (۶-۴) متغیر تحصیلات پدر ۷۴

جدول (۷-۴) متغیر تحصیلات مادر ۷۴

جدول (۸-۴) شاخص‌های آماری مربوط به توزیع سن مادران کودکان ۷۶

جدول (۹-۴) توزیع فراوانی کودکان برحسب سن مادران ۷۷

جدول (۱۰-۴) متغیر افراد خانواده ۷۸

جدول (۱۱-۴) آماره‌های توصیفی نمره آمادگی تحصیلی کودکان برحسب متغیر جنسیت و سابقه آموزش ۱۹

جدول (۱۲-۴) خلاصه جدول تحلیل واریانس دوراهه برای نمره آمادگی برحسب سابقه آموزش و جنسیت ۸۰

جدول (۱۳-۴) آماره‌های توصیفی نمره آمادگی برحسب عوامل جنسیت و تحصیلات مادران ۸۲

جدول (۱۴-۴) نتایج آزمون تحلیل واریانس دوراهه برای نمره آمادگی برحسب ۸۳

جدول (۱۵-۴) آزمون شفه برای تحصیلات مادران ۸۴

جدول (۱۶-۴) آماره‌های توصیفی نمره آمادگی برحسب متغیر جنسیت و تحصیلات پدران ۸۵

جدول (۱۷-۴) نتایج آزمون تحلیل واریانس دوراهه برای نمره آمادگی برحسب ۸۶

جدول (۱۸-۴) آزمون شفه برای تحصیلات پدران ۸۷

جدول (۱۹-۴) شاخص‌های توصیفی نمره آمادگی برحسب متغیر تعداد افراد خانواده ۸۸

جدول (۲۰-۴) آزمون لون برای همسانی واریانس ۸۸

جدول (۲۱-۴) خلاصه تحلیل واریانس نمرات آمادگی تحصیلی برحسب متغیر تعداد افراد خانواده ۸۹

جدول (۲۲-۴) آزمون شفه برای تعداد افراد خانواده ۹۰

جدول (۲۳-۴) آماره‌‌های توصیفی نمره آمادگی برحسب متغیر سن مادر ۹۱

جدول ۲۴-۴ آزمون لون برای همسانی واریانس ۹۱

جدول (۲۵-۴) تحلیل واریانس نمرات آمادگی تحصیلی برحسب سن مادران ۹۲

جدول ۲۶-۴ – آماره های توصیفی متغیر زبان و نمره آمادگی تحصیلی ۹۳

جدول۲۷-۴: نتایج آزمون t برای نمره آمادگی تحصیلی کودکان یک زبانه و دو زبانه ۹۴

جدول ۲۸-۴آماره های توصیفی متغیر دست غالب و نمره آمادگی تحصیلی ۹۵

جدول۲۹-۴: نتایج آماری t برای نمره آمادگی تحصیلی کودکان دست راست و چپ ۹۶

جدول ۳۰-۴ آماره های توصیفی متغیر محل سکونت و نمره آمادگی تحصیلی ۹۷

جدول۳۱-۴: نتایج آزمون t برای نمره آمادگی تحصیل کودکان شهری و روستایی ۹۸

فایل ورد کامل سنجش جامع آمادگی تحصیلی کودکان شش‌ساله در بدو ورود به دبستان و تحلیل عوامل مؤثر در استان قزوین سال ۱۳۸۵
فهرست نمودار

عنوان صفحه

نمودار (۱-۴) توزیع فراوانی کودکان برحسب تحصیلات پدران ۷۵

نمودار(۲-۴) توزیع فراوانی کودکان برحسب تحصیلات مادران ۷۵

نمودار (۳-۴) توزیع فراوانی کودکان برحسب سن مادران ۷۷

نمودار (۴-۴) توزیع فراوانی کودکان برحسب اینکه تعداد افراد خانواده آنها چند نفر است؟

۷۸

نوع فایل:word

سایز :۲۱۶ KB

تعداد صفحه:۱۱۴

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.