فایل کامل مطالعه علمی درباره روش‌های نوین برخورد و مدیریت کارکنان در سازمان‌ها با رویکرد روانشناسی صنعتی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل فشرده
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 فایل کامل مطالعه علمی درباره روش‌های نوین برخورد و مدیریت کارکنان در سازمان‌ها با رویکرد روانشناسی صنعتی دارای ۴۷ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت فایل کامل مطالعه علمی درباره روش‌های نوین برخورد و مدیریت کارکنان در سازمان‌ها با رویکرد روانشناسی صنعتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل کامل مطالعه علمی درباره روش‌های نوین برخورد و مدیریت کارکنان در سازمان‌ها با رویکرد روانشناسی صنعتی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل مطالعه علمی درباره روش‌های نوین برخورد و مدیریت کارکنان در سازمان‌ها با رویکرد روانشناسی صنعتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل کامل مطالعه علمی درباره روش‌های نوین برخورد و مدیریت کارکنان در سازمان‌ها با رویکرد روانشناسی صنعتی :

دانلود فایل کامل مطالعه علمی درباره روش‌های نوین برخورد و مدیریت کارکنان در سازمان‌ها با رویکرد روانشناسی صنعتی

عنوان: دانلود فایل کامل مطالعه علمی درباره روش‌های نوین برخورد و مدیریت کارکنان در سازمان‌ها با رویکرد روانشناسی صنعتی

دسته: مدیریت (مدیریت منابع انسانی)

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید: ۴۷ اسلاید

دسته: مدیریت (اصول سرپرستی- اصول مدیریت- مبانی سازمان و مدیریت- مدیریت عمومی)

این فایل درحجم ۴۷ اسلاید در زمینه ” روشهای برخورد با کارکنان ” بوده که می تواند به عنوان کار ارائه کلاسی(سمینار- کنفرانس) برای درسهای اصول سرپرستی- اصول مدیریت – مبانی سازمان و مدیریت و مدیریت عمومی در رشته های مدیریت، حسابداری و اقتصاد مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

مقدمه

نیازها در ارتباط با نوع رفتار انسان

تعریف نیاز

انگیزش Motivation

نظریه های انگیزیش: (۳ نظریه)

سلسله مراتب نیازها (مازلو)

نظریه های X و Y (مک گریگور)

نظریه انگیزه – بهداشت (هرزبرگ)

انتظارات و توقعات اساسی

عوامل موثر در توقعات افراد

اصول ایجادرابطه خوب با دیگران

ایجاد رابطه خوب با سایرین

در ایجاد رابطه خوب با سایرین چه اصولی را باید رعایت کرد؟

نقش سرپرست در پیشگیری و حل مشکلات

روش علمی حل مشکل

چگونه می توان به نظریات و احساسات افراد پی برد؟

پیش بینی مشکلات در روابط انسانی و جلوگیری از بروز آنها

مشکلات آنی (لحظه ای)

مسائل جاری

مسائل نهفته

مهمترین زمینه های پیشگیری از بروز مشکل

ویژگی های یک سرپرست موفق

توانایی های لازم سرپرست

چگونه باید مشکل را حل کنیم؟

ده قاعده در زمینه روابط انسانی

نظارت برافراد

دلایل ارزیابی کارکنان

چگونگی نظارت برعملکرد

نظارت و تاثیر معکوس آن برافراد

دیدگاه اسلام در مورد کار و روابط کاری

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.