فایل ورد کامل مطالعه رابطه سبکهای دلبستگی و سبکهای هویت با سلامت روان و موفقیت تحصیلی دانشآموزان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مطالعه رابطه سبکهای دلبستگی و سبکهای هویت با سلامت روان و موفقیت تحصیلی دانشآموزان دارای ۱۸۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه رابطه سبکهای دلبستگی و سبکهای هویت با سلامت روان و موفقیت تحصیلی دانشآموزان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه رابطه سبکهای دلبستگی و سبکهای هویت با سلامت روان و موفقیت تحصیلی دانشآموزان۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه رابطه سبکهای دلبستگی و سبکهای هویت با سلامت روان و موفقیت تحصیلی دانشآموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه رابطه سبکهای دلبستگی و سبکهای هویت با سلامت روان و موفقیت تحصیلی دانشآموزان :
فایل ورد کامل مطالعه رابطه سبکهای دلبستگی و سبکهای هویت با سلامت روان و موفقیت تحصیلی دانشآموزان
هدف پژوهش حاضر فایل ورد کامل مطالعه رابطه سبکهای دلبستگی و سبکهای هویت با سلامت روان و موفقیت تحصیلی دانشآموزان بود. به همین منظور از دانش آموزان دختر پیش دانشگاهی شهر قزوین در سال تحصیلی ۸۸- ۸۷ ، نمونه ای به حجم ۳۲۴ نفر با روش نمونه گیری خوشه ای چند مرحله ای انتخاب شد. متغیر های پژوهش به وسیله پرسشنامه های، سبک هویت برزونسکی، مقیاس دلبستگی بزرگسالان کولینز و رید و سلامت عمومی گلدبرگ سنجیده شد، و از معدل ترم اول آزمودنی ها به عنوان معیار پیشرفت تحصیلی استفاده شد.از روش آماری رگرسیون چند متغیره برای تحلیل داده ها استفاده شد، نتایج نشان دادند که : بین نمره سبک هویت اطلاعاتی، سبک هویت هنجاری و تعهد هویت با سلامت روانو پیشرفت تحصیلی رابطه مثبت معنی دار وجود داشت (۰۵/0p <). بین سبک هویت سردرگم و سلامت روان رابطه معنادار وجود نداشت و رابطه سبک هویت سردرگم با پیشرفت تحصیلی منفی معنادار بود(۰۵/0p <). بین سبک های دلبستگی و سلامت روان رابطه وجود داشت(۰۰۱/۰(p <. بدین صورت که با افزایش نمرات سبک دلبستگی ایمن و سبک دلبستگی اجتنابی، سلامت روان افزایش یافت. رابطه بین سبک های دلبستگی و پیشرفت تحصیلی معنادارنبود. همچنین، بین سبک های دلبستگی و سبک های هویت رابطه وجود داشت. رابطه بین سبک دلبستگی ایمن با سبک هویت اطلاعاتی و سبک هویت هنجاری و تعهد هویت مثبت معنا دار بود(۰۰۱/۰(p <. رابطه بین سبک دلبستگی اجتنابی با سبک هویت هنجاری مثبت معنادار(۰۵/0p <) و رابطه بین سبک دلبستگی دوسوگرا با تعهد هویت منفی معنادار بود(۰۵/0p <).
واژگان کلیدی: سبک های دلبستگی، سبک های هویت، سلامت روان، پیشرفت تحصیلی
فایل ورد کامل مطالعه رابطه سبکهای دلبستگی و سبکهای هویت با سلامت روان و موفقیت تحصیلی دانشآموزان
فهرست مطالب
فصل اول
مقدمه ۲
بیان مسئله ۴
ضرورت و اهمیت تحقیق ۱۱
اهداف تحقیق ۱۳
فرضیه های تحقیق ۱۳
متغیر های تحقیق ۱۳
تعریف مفهومی و عملیاتی متغیر های پژوهش ۱۴
تعریف نظری سبک دلبستگی ۱۴
تعریف عملیاتی سبک دلبستگی ۱۴
تعریف نظری سبک هویت ۱۵
تعریف عملیاتی سبک هویت ۱۵
تعریف نظری سلامت روان ۱۶
تعریف عملیاتی سلامت روان ۱۶
تعریف نظری پیشرفت تحصیلی ۱۷
تعریف عملیاتی پیشرفت تحصیلی ۱۷
فصل دوم
تعریف هویت ۱۹
تقسیم بندی کلی نظریه های هویت ۲۲
دیدگاه های نظری درباره شکل گیری هویت ۲۳
نظریه لوینگر ۲۳
نظریه هارتر ۲۴
نظریه کیگان ۲۵
نظریه بلوز ۲۵
نظریه گلاسر ۲۶
نظریه جیمز ۲۷
نظریه کلبرگ ۲۷
نظریه اریکسون ۲۸
عواقب عدم شکل گیری هویت مناسب ۳۱
پیامد شکل گیری هویت مناسب ۳۱
تثبیت هویت و آشفتگی هویت ۳۲
رشد هویت نوجوانی از دیدگاه اریکسون ۳۳
نظریه جیمز مارسیا ۳۷
نظریه برزونسکی ۳۹
مدل برزونسکی ۴۰
فرایند هویت ۴۰
محتوای هویت ۴۲
ساختار هویت : تعهد هویت ۴۴
انواع سبک های پردازش هویت ۴۶
سبک هویت اطلاعاتی ۴۶
سبک هویت هنجاری ۴۷
سبک هویت سردرگم/ اجتنابی ۴۷
رابطه بین سبک های پردازش هویت و پایگاه هویتی ۴۸
بحران هویت ۵۰
رابطه هویت و ازدواج ( صمیمیت و دوستی ) ۵۲
خود پنداره و هویت ۵۳
هویت و جنس ۵۳
گام اصلی در رشد هویت ۵۴
عوامل موثر بر شکل گیری هویت ۵۴
هویت در طول چرخه عمر ۵۷
تثبیت هویت ۵۸
تعریف دلبستگی ۵۹
نظریه های دلبستگی ۶۰
نظریه یادگیری اجتماعی ۶۱
نظریه های رفتارگرایی ۶۱
نظریه رفتار شناسی طبیعی ۶۲
نظریه روانکاوان ۶۳
نظریه اینسورث ۶۵
نظریه بالبی ۶۷
مراحل ایجاد وابستگی ۷۲
علایم دلبستگی ۷۳
ارزیابی دلبستگی ۷۴
طبقه بندی کیفیت دلبستگی نوزاد ۷۴
همبستگی رفتار در موقعیت ناآشنا با سایر متغیرها ۷۶
نظام دلبستگی ۷۷
مدل های فعال ساز درونی ۷۸
نظام کاوشی ۷۹
اهمیت رفتار حساس ۷۹
عوامل موثر بر دلبستگی ایمن ۸۰
ادراکات مشترک غلط درباره نظریه دلبستگی ۸۱
خلق و خوی طفل و دلبستگی ۸۱
دلبستگی های متعدد ۸۲
وابستگی در طول چرخه عمر ۸۳
دلبستگی در بزرگسالی ۸۴
سبک های دلبستگی در بزرگسالان ۸۵
رابطه جنسی و دلبستگی ۸۶
روش های فرزند پروری و دلبستگی کودک ۸۶
اشتغال مادر و مهد کودک ۸۶
افسردگی مادر و تاثیر آن بر دلبستگی فرزندان ۸۸
دلبستگی و رفتارهای بعدی ۸۹
نشانه های مشکلات دلبستگی ۹۰
اضطراب جدایی ۹۰
علل دلبستگی توام با ایمنی و مضطربانه ۹۱
دلبستگی و آسیب شناسی روانی ۹۲
استرس و مقابله با آن ۹۳
نظریه اختلال دلبستگی ۹۴
اختلالات وابستگی ۹۵
طبقه بندی دلبستگی در راهنمای تشخیص ICD 95
تعریف سلامت روان ۹۶
رویکردهای مختلف سلامت روان
رویکرد زیستی نگری ۱۰۰
رویکرد تحلیل روانی ۱۰۰
رویکرد رفتار گرایی ۱۰۰
رویکرد انسان گرایی ۱۰۱
رویکرد بوم شناسی ۱۰۲
نظریه گلدشتاین ۱۰۲
رویکرد هستیگرایی ۱۰۳
رویکرد شناختی ۱۰۳
نظریه یونگ ۱۰۴
نظریه اریکسون ۱۰۴
تاریخچه بهداشت روان ۱۰۵
اهمیت موضوع بهداشت روانی ۱۰۶
اصول بهداشت روانی ۱۰۶
خصوصیات افراد سالم ۱۰۷
مدرسه و سلامت روانی ۱۰۷
بهداشت روانی و اهمیت پیشگیری اولیه در مدارس ۱۰۸
تعریف پیشرفت تحصیلی ۱۰۹
پیشینه پژوهش
دلبستگی و سلامت ۱۱۰
دلبستگی و هویت ۱۱۴
هویت و سلامت روان ۱۱۷
هویت و پیشرفت تحصیلی ۱۲۰
دلبستگی و پیشرفت تحصیلی ۱۲۰
جمع بندی ۱۲۲
فصل سوم : روش پژوهش
طرح تحقیق ۱۲۵
جامعه آماری، نمونه و روش نمونه گیری ۱۲۵
روش اجرای تحقیق ۱۲۶
ابزارهای جمع آوری دادهها
پرسشنامه سبک هویت برزونسکی ۱۲۷
روایی و پایایی پرسشنامه سبک هویت ۱۲۸
پرسشنامه سبک دلبستگی کولینز و رید ۱۲۹
روایی و پایایی پرسشنامه سبک دلبستگی ۱۳۰
پرسشنامه سلامت عمومی گلدبرگ ۱۳۱
روایی و پایایی پرسشنامه سلامت عمومی ۱۳۲
روش های آمار توصیفی و استنباطی ۱۳۳
فصل چهارم: یافته های پژوهش
مقدمه ۱۳۵
توصیف داده ها ۱۳۶
تحلیل داده ها
فرضیه ۱: بین سبک های هویت و سلامت روان دانش آموزان رابطه وجود دارد ۱۳۸
فرضیه ۲: بین سبک های هویت و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان رابطه وجود دارد ۱۴۲
فرضیه ۳: بین سبک های دلبستگی و سلامت روان دانش آموزان رابطه وجود دارد ۱۴۵
فرضیه ۴: بین سبک های دلبستگی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان رابطه وجود دارد ۱۴۹
فرضیه ۵: بین سبک های هویت و سبک های دلبستگی دانش آموزان رابطه وجود دارد ۱۵۰
خلاصه نتایج . ۱۵۲
فصل پنجم : بحث و نتیجه گیری
بحث و نتیجه گیری ۱۵۵
محدودیت های پژوهش ۱۶۴
پیشنهادهای پژوهشی ۱۶۴
منابع فارسی ۱۶۶
منابع لاتین ۱۷۱
فایل ورد کامل مطالعه رابطه سبکهای دلبستگی و سبکهای هویت با سلامت روان و موفقیت تحصیلی دانشآموزان
فهرست جداول
شماره جدول عنوان شماره صفحه
۱-۴ شاخصهای توصیفی نمرات سلامت روان و خرده مقیاسهای آن ۱۳۶
۲-۴ شاخصهای توصیفی نمرات سبک های دلبستگی ۱۳۷
۳-۴ شاخصهای توصیفی نمرات سبک های هویت ۱۳۷
۴-۴ شاخصهای توصیفی نمرات پیشرفت تحصیلی ۱۳۸
۵-۴ نتایج ضرایب همبستگی برای رابطه سبک های هویت و سلامت روان ۱۳۹
۶-۴ خلاصه نتایج معنی داری مدل رگرسیون برای پیش بینی سلامت روان ۱۴۰
۷-۴ ضرایب رگرسیون ۱۴۱
۸-۴ نتایج ضرایب همبستگی برای رابطه سبک های هویت و پیشرفت تحصیلی ۱۴۲
۹-۴ خلاصه نتایج معنی داری مدل رگرسیون برای پیش بینی پیشرفت تحصیلی ۱۴۴
۱۰-۴ ضرایب رگرسیون ۱۴۴
۱۱-۴ نتایج ضرایب همبستگی برای رابطه سبک های دلبستگی و سلامت روان ۱۴۵
۱۲-۴ خلاصه نتایج معنی داری مدل رگرسیون برای پیش بینی سلامت روان ۱۴۷
۱۳-۴ ضرایب رگرسیون ۱۴۹
۱۴-۴ نتایج ضرایب همبستگی برای رابطه سبکهای دلبستگی با پیشرفت تحصیلی .. ۱۵۰
۱۵-۴ خلاصه ماتریس ضرایب همبستگی بین سبکهای دلبستگی باسبکهای هویت. ۱۵۱
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 