فایل کامل طراحی و مدیریت خط‌مشی‌های بازاریابی جهانی با تمرکز بر راهبردهای بین‌المللی و رقابتی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل فشرده
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 فایل کامل طراحی و مدیریت خط‌مشی‌های بازاریابی جهانی با تمرکز بر راهبردهای بین‌المللی و رقابتی دارای ۱۸ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت فایل کامل طراحی و مدیریت خط‌مشی‌های بازاریابی جهانی با تمرکز بر راهبردهای بین‌المللی و رقابتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل کامل طراحی و مدیریت خط‌مشی‌های بازاریابی جهانی با تمرکز بر راهبردهای بین‌المللی و رقابتی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل طراحی و مدیریت خط‌مشی‌های بازاریابی جهانی با تمرکز بر راهبردهای بین‌المللی و رقابتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل کامل طراحی و مدیریت خط‌مشی‌های بازاریابی جهانی با تمرکز بر راهبردهای بین‌المللی و رقابتی :

دانلود فایل کامل طراحی و مدیریت خط‌مشی‌های بازاریابی جهانی با تمرکز بر راهبردهای بین‌المللی و رقابتی

عنوان: دانلود فایل کامل طراحی و مدیریت خط‌مشی‌های بازاریابی جهانی با تمرکز بر راهبردهای بین‌المللی و رقابتی

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید:۱۸ اسلاید

دسته: مدیریت بازاریابی -اصول بازاریابی- بازرگانی بین الملل

این فایل در زمینه “طراحی و مدیریت خط مشی های بازاریابی جهانی” بوده که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درس مدیریت بازاریابی و بازارگانی بین الملل ارائه شده و مورد استفاده قرار گیرد . بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

مقدمه

تصمیم های اساسی در بازاریابی بین الملل

چالشها

عوامل ورود یک شرکت به بازار جهانی

مخاطرات پیش روی ورود شرکت به بازار جهانی

بازار انتخابی و نحوه ورود به آن

معیارهای ارزیابی، رتبه بندی و انتخاب بازار:

نحوه ورود به بازار خارجی

– صادرات غیر مستقیم

صادرات مستقیم

صدور مجوز

مشارکت

سرمایه گذاری مستقیم

فرآیند جهانی شدن

خط مشی های پنج گانه بین المللی کالا وفعالیتهای پیشبرد فروش

مشکلات خاص قیمت گذاری

مکان ( کانالهای توزیع)

سه شیوه مختلف اداره فعالیت های بازاریابی بین المللی

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.