فایل کامل دیدگاه بازارمحور به‌عنوان زمینه‌ساز موفقیت راهبردهای تجاری و بازاریابی بنگاه‌ها


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل فشرده
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 فایل کامل دیدگاه بازارمحور به‌عنوان زمینه‌ساز موفقیت راهبردهای تجاری و بازاریابی بنگاه‌ها دارای ۱۸ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت فایل کامل دیدگاه بازارمحور به‌عنوان زمینه‌ساز موفقیت راهبردهای تجاری و بازاریابی بنگاه‌ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل کامل دیدگاه بازارمحور به‌عنوان زمینه‌ساز موفقیت راهبردهای تجاری و بازاریابی بنگاه‌ها۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل دیدگاه بازارمحور به‌عنوان زمینه‌ساز موفقیت راهبردهای تجاری و بازاریابی بنگاه‌ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل کامل دیدگاه بازارمحور به‌عنوان زمینه‌ساز موفقیت راهبردهای تجاری و بازاریابی بنگاه‌ها :

دانلود فایل کامل دیدگاه بازارمحور به‌عنوان زمینه‌ساز موفقیت راهبردهای تجاری و بازاریابی بنگاه‌ها

عنوان: دانلود فایل کامل دیدگاه بازارمحور به‌عنوان زمینه‌ساز موفقیت راهبردهای تجاری و بازاریابی بنگاه‌ها

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید:۱۸ اسلاید

دسته: مدیریت بازاریابی -اصول بازاریابی- ارتباطاات بازاریابی

این فایل در زمینه “دیدگاه بازار- محور زمینه ساز موفقیت استرتژیهای بنگاه، تجاری و بازاریابی” در حجم ۱۸ اسلاید بصورت بسیار زیبا طراحی شده که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درس مدیریت بازاریابی، اصول بازاریابی در سطح کارشناسی و درس ارتباطات بازاریابی و مدیریت استراتژیک بازاریابی در سطح کارشناسی ارشد رشته های مدیریت و مدیریت اجرایی ارائه شده و مورد استفاده قرار گیرد . بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

تأثیر مراحل مختلف توسعه برصنایع و بازارهای جهانی

تحولات جدید مؤثربرنقش استراتژیک بازاریابی

جهانی شدن

افزایش اهمیت خدمات

تکنولوژی اطلاعات

ارتباط میان فعالیتها وشرکتها

فرایند طراحی واجرای استراتژی بازاریابی

تجزیه وتحلیل محیطی وتجزیه وتحلیل رقیب

پویایی صنعت وتغییر استراتژیک

تحقیقات بازاریابی و ارزیابی پتانسیل بازار

تصمیم هایی مربوط به بخش بندی بازار، تعیین بازارهدف و تعیین موقعیت دربازار

اجرا و کنترل استراتژی بازاریابی

طرح بازاریابی- یک نقشه ی تفصیلی برای عمل

محتوای یک طرح بازاریابی

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.