فایل ورد کامل مطالعه سازمان بینالمللی کار و دستورالعملهای آن در مقابله با چالشهای ارتقای شغلی جوانان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مطالعه سازمان بینالمللی کار و دستورالعملهای آن در مقابله با چالشهای ارتقای شغلی جوانان دارای ۲۰۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه سازمان بینالمللی کار و دستورالعملهای آن در مقابله با چالشهای ارتقای شغلی جوانان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه سازمان بینالمللی کار و دستورالعملهای آن در مقابله با چالشهای ارتقای شغلی جوانان۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه سازمان بینالمللی کار و دستورالعملهای آن در مقابله با چالشهای ارتقای شغلی جوانان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه سازمان بینالمللی کار و دستورالعملهای آن در مقابله با چالشهای ارتقای شغلی جوانان :
بررسی سازمان بینالمللی کار- دستورالعمل مبارزه برعیله چالشهای ارتقای شغلی جوانان
مقدمه
۱- سازمان بین المللی کار (ILO) نقش رهبری کننده بین المللی را در اشتغال جمعیت جوان در چهارچوب شبکه اشتغال جوانان دبیر کلی سازمان ملل متحد و قطعنامه هیئت کل سازمان ملل متحد درباره «ارتقای اشتغال جوانان» ایفا می کند. هم چنین این موضوع به اهداف توسعه هزار ساله سازمان ملل متحد بخصوص هدف هشتم واگذار گردید که توسعه و اجرای راهبردهای کار شایسته و مولد را برای جوانان به عنوان یک هدف در همکاری با کشورهای در حال توسعه، مد نظر قرار می دهد. این مسئولیتها، انعکاسی از توافق پایدار مشارکین ILO و سازماندهی جهت ارتقای کار شایسته برای تمامی مردان و زنان جوان می باشد.
۲- در نوامبر سال ۲۰۰۳، هیئت دولتی ILO، اشتغال جوانان را به عنوان یک موضوع برای بحث عمومی در کنفرانس بین المللی کار در ژوئن ۲۰۰۵ تعیین کرد. در تدارک برای بحث عمومی، هیئت دولت، اجرای یک گردهمایی سه جانبه درباره اشتغال جوانان را به اثبات رساند یعنی: راه پیش رو در اکتبر ۲۰۰۴. موضوع اصلی این مباحثه عبارت از بررسی خط مشی های ملی و برنامههای مبتنی بر تشویق ایجاد مشاغل دارای کیفیت برای مردان و زنان جوان و تعیین زمینههای اولیه توافق درباره ابعاد سیاسی، اجتماعی و اقتصادی مساله بود، به عبارت دیگر «اقدام به تهیه چارچوبی برای مباحثات کامل تر درباره این مساله در کنفرانس بین المللی کار در ژوئن ۲۰۰۵ بود، جائیکه نتایج جامع تری تصمیم گیری خواهند شد».[1]
۳- گزارش این کنفرانس، جوانان: مسیرهائی برای کار شایسته، با یک بررسی کلی از اشتغال جوانان و عوامل اجتماعی – اقتصادی شروع می شود که به جمعیت جوان در کسب کار شایسته کمک می کند و پشت سر آنهاست. این گزارش ابداعات در سطح ملی را مورد بحث قرار می دهد، درسهای کلیدی در تنظیم خط مشی ها و برنامه های موفق را تعیین میکند. این گزارش هم چنین حمایت ILO را از مشارکت کنندگان در ارتقای کار شایسته. برای جمعیت جوان نشان داده و دستاوردها و ابزارهایی که برای مشارکت کنندگان مفید بوده و یا می توانند مفید واقع شوند را روشن می کند.
۴- مجموعه مستندات این کنفرانس شامل اقلامی است که می توانند منابع با ارزشی باشند یعنی نتایج گرد همایی اکتبر ۲۰۰۴ و گزارش ILO درباره روند اشتغال جهانی برای جوانان، سال ۲۰۰۴.
فصل اول
اشتغال جوانان: ظرفیت بالقوه و چالشها
۱- چالش اشتغال جوانان تا زمانیکه توسط شرایط کلی اشتغال احاطه شده باشد، ابعاد خاص خودش را دارد که نیازمند عکس العملهای ویژهای میباشد. در کشورهای در حال توسعه، حداکثر نمودن ظرفیت های کارکنان جوان، موضوع اساسی و مرکزی در ارتقای رشد کاهش فقر و توسعه می باشد. در هر دو کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه، تعدادی از عاملهای اقتصادی و اجتماعی در انتقال به دوره کار بزرگسالان تاثیر می گذارند که این عوامل شامل تبعیض ها و محرومیت های اجتماعی و هم چنین روندهای دورهای و ساختاری در اقتصاد می باشد. تاثیر نامتعادل جهانی شدن اقتصاد یک توجه جهانی برای اشتغال جوانان است. (مربع مستطیل ۱/۱ را درباره تغییر یافتن تعاریف جوان نگاه کنید).
مربع مستطیل ۱/۱
تعریف جوان
کشورها در تعریف جوان و نوجوان به طور قابل ملاحظهای تغییر دارند که از سن ۷ سالگی آغاز شده و تا سن ۳۹ سالگی تغییر می کند. بطور مثال در کشور اوگاندا، جوان به شخص ۱۲ تا ۳۰ ساله اطلاق می شود در حالیکه در کشورهای نیجریه و بنگلادش، این سن بین ۱۸ و ۳۵ سال می باشد. بطور کلی۱، جوان به عنوان مرحلهای در دوره زندگی قبل از اینکه دوره بزرگسالی شروع شود، تعریف شده است که توسط عواملی از قبیل متوسط سنی که در آن، جمعیت جوان، تعلیم و تربیت و آموزش فنی اولیه را تمام می کنند و متوسط سنی که در آن انتظار می رود نقش بزرگسالان را در اجتماع ایفا کنند. وضعیت قانونی «جوان» در یک کشور به دلایلی از قبیل ازدواج، حق رای، حقوق کشوری، جرایم جنایی، واجد شرایط بودن برای خدمت سربازی یا توافق برای خدمات پزشکی می تواند تغییر کند. به لحاظ اینکه این ویژگیها از یک کشور به کشور دیگر تفاوت دارند و بین کشورها تغییر می کنند، نیازمند لحاظ شدن در بررسی خط مشیهای ویژه در مورد جوانان میباشد.۲
این گزارش، تعریف کلی تر و گسترده از جوانانی که قبل از مرحله وارد شدن به حیات بزرگسالی هستند را به دست میدهد. آمار اظهار شده در این گزارش منعکس کننده تعریف یکسان شده سازمان ملل متحد از جوان به عنوان سن بین ۱۵ الی ۲۴ سال میباشد.۳
|
۱- ILO: گردهمایی درباره «جهانی شدن و آینده جوانان در آسیا» توکیو،ژاپن، ۲۰۰۳ دسامبر ۲۰۰۴ گزارش کشوری بنگلادش، صفحه ۴- Forth coming on the public access در www.ilo.org/youth ۲- کازانوا: local development, productive networks and training ۳- UN: Statistical charts and indicators on the situation of youth 1970-1990 |
۱.۱. بررسی روندهای بازار کار جوانان
۶. یک نگاه دقیق در مشارکت مردان و زنان جوان در بازار کار از لحاظ جنبههای متفاوت قضیه، در ذیل به منظور ایجاد مرحلهای برای بحث درباره مشکلات اساسی ارایه میشود[۱].
اشتغال
§ در سطح جهانی، کمتر از نصف جوانان موجود برای کار، در سال ۲۰۰۴ شغل داشتند.
§ بسیاری از جمعیت جوان در وضعیت اشتغال ناقص به عنوان مزد و حقوق بگیران پاره وقت غیر داوطلبانه به سر می برند یا کارکنان موقت (کوتاه مدت) یا در کاری با بهره وری ناکافی هستند.[۲]
کیفیت کار
§ اکثریت گستردهای از جوانان جهان در بخش غیر رسمی کار می کنند. در آفریقا، ۹۳ درصد از مشاغل جدید و در آمریکای لاتین، تقریباً تمامی مشاغل جدیداً ایجاد شده (برای وارد شوندگان جوان به بازار کار) در بخش غیر رسمی هستند. کارکنان جوان بخش غیر رسمی، ساعتهای طولانی با دستمزدهای کم، تحت شرایط بدو ناپایدار، بدون دسترسی به حمایت های اجتماعی، آزادی انجمنها و مذاکرات دستجمعی، کار می کنند.
§ بنابر یک برآورد، حدود ۵۹ میلیون جوان در سنین ۱۵ الی ۱۸ سال در شکلهای کار خطرناک در حیطه جهانی هستند[۳].
بیکاری
§ نرخ بیکاری جوانان بطور پایداری در سطح جهان بالا است، برآوردهای اخیر حکایت از ۸۸ میلیون جوان یا ۴۷ درصد از کل بیکاران، همراه با زنان جوان در بسیاری از کشورها که محتملاً بیکارتر از مردان جوان هستند، دارد.
§ این الگو به نظر می رسد احتمالا ادامه یا در غیاب رشد اقتصادی قابل توجه اقتصادی و توسعه، ضایعات بیشتری داشته باشد زیرا رشد جمعیت و ورود نفرات بسیار جوان به بازار کار در بسیاری از کشورهای در حال توسعه و علیرغم کاهش حجم جوانان در کشورهای OECD، ادامه دارد.
§ نرخ بیکاری جوانان در تمامی مناطق جهان عموماً بیشتر از نرخ های بیکاری کلی هستند. در هر کشوری که دادههای ILO موجود هستند، نرخهای بیکاری جوانان از نرخهای بیکاری بزرگسالان پیش می گیرند. نسبت نرخ بیکاری جوانان به بزرگسالان ۳ به ۵ در سال ۲۰۰۳ بود.
§ بیکاری مداوم می تواند جوانان را غیر قابل تحمل تر برای انفجار های اجتماعی بنماید. اطلاعات درباره میزان و تاثیر بیکاری بلند مدت در بین جوانان بطور سریعی مورد نیاز است طوری که سیاست گذاران بتوانند جوانان را در برنامههای مرتبط به بیکاری بلند مدت هدف گذاری کنند و به آنها کمک کنند که به اجتماع با بهرهوری بالاتر وارد شوند
اشاره به راه پیش روی
۲۸۱- اختلاف بین چالش اشتغال جوانان و چالش عمومی اشتغال به جوانان کمک می کند که از حق کمک به شروع استفاده کنند تا تضمینی باشد برای اینکه آنها راه کار شایسته را دنبال کنند. مدت زمانی طولانی برای رسیدن به این مسیر طول می کشد یا چنانچه مسیری وجود نداشته باشد، چالش مذکور دشوارتر می شود.
۲۸۲-بنابراین خط مشی برای جوانان باید بر آنچه که حمایت از زنان و مردان جوان را در یک گذر موفقیت آمیز از کودکی و تحصیلات بزرگسالی و کار را فراهم می آورد، تمرکز یابد.
بر این منوال، اولین قدم عبارت از یک تحصیلات مستحکم می باشد که با فرصت های واقعی برای مشاغل شایسته همراه است . نیاز است که دامنه ای از خط مشی ها با تمرکز بر جوانان جستجو شود و با توسعه ساختار اداری مناسب و شرایط مناسب برای اشتغال جوانان ترکیب شود که این تمرکز را ابقا نماید و به ما اجازه دهد که به طور موفقیت آمیزی به چالش هجوم ببریم.
۲۸۳-کشورهای پیرامون دنیا در جستجوی ارتقای فرصت ها برای مشاغل شایسته برای شهروندان جوانشان می باشند و تشخیص می دهند که ایجاد مسیرهایی برای کار شایسته برای مردان و زنان جوان هر کس را بهره مند می سازد، افراد، خانواده ها، اجتماعات و جامعه: دولت ها و شرکای اجتماعی و هم چنین سازمان های داخلی دولت، آژانس های اجتماعی وطنی و سازمان های بین المللی درباره تداوم بیکاری جوانان دو برابر بیشتر از نرخ بیکاری بزرگسالان علاقمند هستند و این واقعیت که وقتی جوانان در اشتغال هستند اغلب در پایین تر از شرایط مناسب، در بخش غیر رسمی اقتصاد، یا در مشاغل ناایمن در بخش اقتصاد رسمی کار میکنند. اهمیت اقدامات اقتصادی، اجتماعی و سیاسی، سوخت رسان این توجه است و با این احتمال شدیدتر می شود که چنانچه کاری انجام نشده است وضعیت جاری ادامه خواهد داشت، یا بدتر خواهد شد، با توجه به اینکه نیروی کار جوان به رشد خود در کشورهای در حال توسعه در آینده قابل پیش بینی ادامه خواهد داد و اینکه بیکاری جوانان حتی در کشورهایی که تعداد جوانان مرتبط کاهش یافته است، در سطح بالایی باقی خواهد ماند.
۲۸۴-چنانچه فقر کاهش یابد، منافع حاصل از جهانی شدن در سطح وسیعی و به طور مساوی تقسیم خواهد شد و با توجه به فرصت های داده شده به جوانان، آنها رویاها، و توقعاتشان را محقق خواهند کرد و این امر مستلزم آن است که مسیرهایی ایجاد شوند که فرصت های جهانی را به مشاغل مولد، آزادانه انتخاب شده برای جوانان و همچنین برای نیروی کار به طور کل تبدیل کند[۱]. خواه این مسئله در کشوری باشد که اتکای بیشتری به جوانان جهت مشارکت در اقتصاد و حمایت از اعضای وابسته خانواده باشد کشورهایی از قبیل صحرای آفریقا جایی که بیماری شایع ایدز، ظرفیت مولد نیروی کار را تباه کرده است یا خواه کشورهایی که بر اثر درگیری های نظامی ایجاد می شوند، جایی که جوانان ظرفیت بالقوه ای جهت ایجاد مشارکت مهم در تجدید ساختار دارند یا می توانند به عنوان یک عامل بی ثباتی در جامعه عمل کنند یا آنهایی که نیروی کار مسن دارند، منتظر بودن برای نارسایی مربوط به کارکنان با تجربه و دارای صلاحیت در آینده به واسطه بازنشسته شدن کارکنان مسن تر، در تمامی موارد فوق الذکر نیاز برای برنامه و خط مشی موثر برای مداخله در مسائل مورد تاکید است.
۱/۴- موضوعاتی برای بحث
۱-محرومیت های عمده ای که جوانان در بازار کار با آنها مواجه هستند، چه هستند؟ نتایج فقدان دسترسی آنها به کار شایسته چیست؟
۲- اجزای بسته های خط مشی ها و برنامه ها که کار شایسته را برای جوانان تشویق کند، چه هستند؟
نقشهای مربوط به دولت ها، سازمان های کارگری و کارفرمایی در ارتقای مسیرهای کار شایسته برای مردان و زنان جوان چه هستند؟
۴- چه چیزی برای تضمین اینکه استانداردهای بین المللی کار، اشتغال جوانان را هدایت کند، مورد نیاز است؟
۵- اولویت های خط مشی، تحقیقات، دفاع و کمک فنی ILO در خصوص ارتقای کار شایسته و مولد برای جوانان، چه خواهد بود؟
فایل ورد کامل مطالعه سازمان بینالمللی کار و دستورالعملهای آن در مقابله با چالشهای ارتقای شغلی جوانان
فهرست مطالب صفحه
– مقدمه………………………………………………………………………………………………………. ۱
– فصل ۱- اشتغال جوانان: ظرفیتهای بالقوه و چالشها………………………………….. ۳
۱. ۱. مرور کلی بر روندهای بازار کار جوانان………………………………………… ۴
۲. ۱. ظرفیت بالقوه عظیم و هزینههای خیلی زیاد: نیاز برای اقدام………………. ۹
۱. ۲. ۱. هزینههای غفلت از اشتغال جوانان……………………………….. ۹
۲. ۲. ۱. مزایای سرمایه گذاری بر روی جوانان…………………………. ۱۱
۳. ۱. چرا جوانان از بازار کار محروم هستند؟ مرور کلی واقعیتها………… ۱۳
۱.۳.۱. تقاضای متراکم و رشد اقتصادی……………………………………. ۱۴
۱.۳.۲. اندازه جوانان مرتبط، حداقل مزدها و حمایت شغلی…………… ۱۵
۱.۳.۳. تاثیرات دورههای کسب و کار………………………………………… ۱۵
۱.۳.۴. موضوعات قابلیت اشتغال پذیری…………………………………….. ۱۶
۴. ۱. ایجاد مشاغل دارای کیفیت………………………………………………………….. ۱۷
۱.۴.۱. تضمین کیفیت مشارکین………………………………………………… ۲۰
۱.۵. توانا کردن قابلیت اشتغال پذیری…………………………………………………… ۲۸
۱.۶. آسیب پذیری: چرا بعضی از جوانان در مقایسه با دیگران در بازار کار محروم تر هستند؟ تأثیر تبعیض و محرومیت…………………………………………………………………………………………………. ۳۹
۱.۷. صدای جوانان و نمایندگی آنان: نقش سازمانهای کارگری و کارفرمایی ۵۴
۱.۸. خلاصه: موضوعات اساسی………………………………………………………… ۵۶
فصل ۲- ایجاد مسیر برای کار شایسته جهت جوانان: ابداعات ملی…………. ۵۹
۲.۱. ایجاد مشاغل دارای کیفیت برای جوانان……………………………………….. ۵۹
۲.۱.۱. دستاورد یکپارچه، مرتبط و جامع…………………………………………….. ۶۰
۲.۱.۲. ابداعات خط مشی اقتصاد کلان………………………………………………… ۶۷
۲.۱.۳. خط مشیهای بخشی……………………………………………………………….. ۷۰
۲.۱.۴. توانمندسازی محیط قانونمند……………………………………………………. ۷۷
۲.۱.۵. ابداعات در سطح کوچک………………………………………………………….. ۸۲
فایل ورد کامل مطالعه سازمان بینالمللی کار و دستورالعملهای آن در مقابله با چالشهای ارتقای شغلی جوانان
فهرست مطالب صفحه
۲.۲. افزایش دادن اشتغال پذیری جوانان………………………………………………………… ۸۸
۲.۲.۱. آموزش یکپارچه، تجربه کار و خدمات بازار کار…………………………. ۸۸
۲.۲.۲. تحصیل و آموزش فنی……………………………………………………………… ۹۵
۲.۲.۳. اطلاعات و خدمات بازار کار…………………………………………………… ۱۰۳
۲.۳. خلاصه مطالب: درسهای اساسی………………………………………………………….. ۱۰۵
فصل ۳-ILO ساختن راههایی برای کار شایسته جهت جوانان……………………….. ۱۰۸
۳.۱. شبکه اشتغال جوانان:دادن یک شانس واقعی به جوانان درکار شایسته ۱۰۹
۳.۲. توسعه راهبردهای اشتغال جوانان از طریق دستور کار شایسته……. ۱۱۶
۳.۲.۱. استانداردهای بین المللی کار و اشتغال جوانان………………………….. ۱۱۶
۳.۲.۲. گسترش دانش محوری برای اشتغال جوانان……………………………. ۱۲۲
۳.۲.۳. دفاع سازمان بین المللی کار (ILO) از اشتغال جوانان………………. ۱۲۷
۳.۲.۴. اشتغال جوانان: خدمات ILO برای موسسین…………………………… ۱۳۲
۳.۳. ایجاد مشاغل دارای کیفیت – چشم انداز ILO……………………………………….. 137
۳.۳.۱. خط مشیهای اقتصاد کلان مبتنی بر مرکزیت اشتغال………………… ۱۳۸
۳.۳.۲. خط مشیهای توسعه بخشهای اقتصادی………………………………….. ۱۴۰
۳.۳.۳. مقررات بازار کار………………………………………………………………….. ۱۴۱
۳.۳.۴. خط مشیهای فعال بازار کار………………………………………………….. ۱۴۳
۳.۴. ترقی دادن قابلیت اشتغال پذیری جوانان: چشم انداز ILO………………………. 151
۳.۴.۱. تحصیلات و آموزش فنی………………………………………………………….. ۱۵۱
۳.۴.۲. برنامههای فعال آموزش بازار کار، قابلیت اشتغالپذیری را ترقی
میدهند…………………………………………………………………………………………………….. ۱۶۱
۳.۴.۳. مبارزه بر علیه تبعیض و محرومیتها از طریق ابداعات هدفمند…….. ۱۶۷
۳.۵. خلاصه: پیامهای اساسی…………………………………………………………………….. ۱۷۲
فصل ۴- اشاره به راه پیش روی………………………………………………………………… ۱۷۵
۴.۱. موضوعاتی برای بحث……………………………………………………………….. ۱۷۶
فایل ورد کامل مطالعه سازمان بینالمللی کار و دستورالعملهای آن در مقابله با چالشهای ارتقای شغلی جوانان
فهرست مربع مستطیلها صفحه
فصل ۱…………………………………………………………………………………………………….. ۳
۱. ۱. تعریف جوان…………………………………………………………………………………….. ۳
۲. ۱. کم رنگ شدن مشروعیت سیاسی و امنیت فیزیکی در کنیا………………………. ۱۰
۳. ۱. استانداردهای بین المللی کار و ایجاد اشتغال………………………………………… ۱۷
۴. ۱. قطعنامه مربوط به کار شایسته در بخش اقتصاد غیر رسمی………………….. ۲۷
۵. ۱. استانداردهای بین المللی کار و قابلیت اشتغال……………………………………….. ۲۸
۶. ۱. بیماری ایدز (HIV) و فرایندهای آموزشی……………………………………………. ۳۴
۷. ۱. توسعه کار آفرینی: سازمانهای کار فرمایان در مکزیک………………………… ۵۳
۸. ۱. اختصاص دادن خط مشی ها برای جوانان: سازمان کارکنان در اسپانیا….. ۵۳
فصل ۲…………………………………………………………………………………………………….. ۵۹
۲.۱. PRSP: مشاوره و نمایندگی جوانان…………………………………………………….. ۶۶
۲.۲. مسافرت و توریسم: ظرفیت بالقوهای برای جوانان…………………………………. ۷۲
۲.۳. تصویب مقاوله نامههای مربوط به اشتغال جوانان…………………………………. ۷۸
۲.۴. قانون درباره آموزش فنی جوانان و به کار گماری جوانان در بازار کار….. ۷۹
۲.۵. ارتقای ایجاد اشتغال و توسعه مهارت ها برای جوانان محروم………………… ۸۵
۲.۶. ایجاد راهبردها برای اشتغال جوانان در شهرهای آفریقایی: توصیه نامهها.. ۹۰
۲.۷. تحت پوشش درآوردن جوانان محروم………………………………………………….. ۱۰۰
۲.۸. خدمات همه جانبه بازار کار………………………………………………………………… ۱۰۵
فصل ۳…………………………………………………………………………………………………….. ۱۰۸
۳.۱. شبکه اشتغال جوانان (YEN): طرح اقدام ملی برای اشتغال جوانان…………. ۱۰۸
۳.۲. قطعنامههای اخیر مربوط به اشتغال جوانان………………………………………….. ۱۱۰
۳.۳. جوانان و اصول بنیادین و حقوق کار……………………………………………………. ۱۱۲
۳.۴. دستور کار اشتغال جهانی: ارتقای اشتغال، توسعه اقتصادی و عدالت اجتماعی ۱۱۴
۳.۵. استانداردهای بین المللی کار: ارتقای اشتغال…………………………………………. ۱۱۸
فایل ورد کامل مطالعه سازمان بینالمللی کار و دستورالعملهای آن در مقابله با چالشهای ارتقای شغلی جوانان
فهرست مربع مستطیلها صفحه
۳.۶. استانداردهای بین المللی کار: حمایت از کارکنان جوان…………………………… ۱۱۹
۳.۷. ابزارهای ILO: شرایط کار…………………………………………………………………. ۱۲۱
۳.۸. ابزارهای ILO: جمعآوری دادهها و تحلیل…………………………………………….. ۱۲۳
۳.۹. سازمان ILO: نماگرهای در حال توسعه………………………………………………. ۱۲۴
۳.۱۰. گردهماییهای سه جانبه: پیشرفت دستور کار اشتغال جوانان……………….. ۱۲۸
۳.۱۱. نتایج و توصیههای درباره اشتغال جوانان حاصل از گردهمایی اخیر سه جانبه ILO 130
۳.۱۲. گفتگوی اجتماعی برای اشتغال جوانان………………………………………………… ۱۳۱
۳.۱۳. ابزارهای ILO: توصیههای خط مشی گذاری مربوط به اشتغال جوانان…. ۱۳۳
۳.۱۴. ایجاد تفاوت در سریلانکا…………………………………………………………………… ۱۳۴
۳.۱۵. ابزارهای ILO: فرصتهای اشتغال برابر از طریق قانون گذاری……………. ۱۴۲
۳.۱۶. ابزارهای ILO: توسعه اشتغال کاربر…………………………………………………. ۱۴۴
۳.۱۷. ابزارهای ILO: توسعه بنگاههای اقتصادی و توسعه کار آفرینی……………. ۱۴۸
۳.۱۸. ابزارهای ILO: امور مالی اجتماعی……………………………………………………. ۱۵۰
۳.۱۹. ابزارهای ILO: ابداعات در توسعه منابع انسانی………………………………….. ۱۵۳
۳.۲۰. کارآموزی سنتی برای افراد معلول…………………………………………………….. ۱۵۷
۳.۲۱. کارآموزی سنتی: نقاط قوت و ضعف…………………………………………………. ۱۵۸
۳.۲۲. ابزارهای ILO: آموزش فنی مبتنی بر اجتماع………………………………………. ۱۶۲
۳.۲۳. پروژههای آموزش فنی برای توانمند سازی اقتصاد روستایی (TREE)…. 163
۳.۲۴. ابزارهای ILO: خدمات بازار کار………………………………………………………. ۱۶۶
۳.۲۵. اشتغال جوانان و گنجایش اجتماعی در کوزوو (KOSOVO)……………….. 168
۳.۲۶. CINTERFOR: مشاهده اقدام خوب درباره آموزش فنی……………………. ۱۷۰
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 