فایل کامل پاورپوینت تخصصی درباره فنون تجزیه و تحلیل سیستم‌ها با بررسی روش‌های علمی و کاربردهای مدیریتی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل فشرده
20870
3 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 فایل کامل پاورپوینت تخصصی درباره فنون تجزیه و تحلیل سیستم‌ها با بررسی روش‌های علمی و کاربردهای مدیریتی دارای ۱۱۵ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت فایل کامل پاورپوینت تخصصی درباره فنون تجزیه و تحلیل سیستم‌ها با بررسی روش‌های علمی و کاربردهای مدیریتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل کامل پاورپوینت تخصصی درباره فنون تجزیه و تحلیل سیستم‌ها با بررسی روش‌های علمی و کاربردهای مدیریتی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل پاورپوینت تخصصی درباره فنون تجزیه و تحلیل سیستم‌ها با بررسی روش‌های علمی و کاربردهای مدیریتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل کامل پاورپوینت تخصصی درباره فنون تجزیه و تحلیل سیستم‌ها با بررسی روش‌های علمی و کاربردهای مدیریتی :

فایل کامل پاورپوینت تخصصی درباره فنون تجزیه و تحلیل سیستم‌ها با بررسی روش‌های علمی و کاربردهای مدیریتی

تعریف جدول تقسیم کار

تعریف : جدول تقسیم کار جدولی است که نشان می دهد کارکنان سازمان در یک مدت معین, چه کارهایی را انجام می دهند و چه مقدار وقت صرف انجام دادن این کارها می کنند .

کسب آگاهی از بار واقعی کار و نحوه توزیع آن در عمل

شناخت محلهای تراکم کار از یک طرف و تراکم نیروی انسانی از طرف دیگر

آگاهی از تکرارها و تداخلهای وظیفه ای

آگاهی از نحوه اختصاص وقت به هر یک از وظایف و فعالیتها

آگاهی از نحوه تطبیق نوع و ماهیت وظیفه با تخصص کارکنان

کسب اطلاع از اوقات اضافی کارکنان

آگاهی از تعداد واقعی نیروی انسانی مورد نیاز

ارزشیابی کار کارکنان

به دست آوردن مبنایی جهت تعیین حقوق و دستمزد کارکنان

مراحل تهیه و تنظیم جدول تقسیم کار

انتخاب واحد بررسی

تهیه لیست وظایف کارکنان

تهیه لیست فعالیت های واحد

تهیه جدول تقسیم کار برای وضع موجود

تجزیه و تحلیل جدول تقسیم کار در وضع موجود و کشف نقایص وایرادات آن

تهیه جدول تقسیم کار پیشنهادی

مرحله اول – انتخاب واحد

آنالیست در شروع کار بایستی کل سازمان را به واحدهای کوچک تقسیم کند و جدول تقسیم کار را برای هر یک از واحدها به طور جداگانه تنظیم نماید

لیست وظایف کارکنان عبارت است از لیستی که نشان میدهد هر یک از کارکنان یک واحد سازمانی در یک مدت معین چه وظایف و عملیاتی را انجام می دهد و چه مقدار وقت صرف انجام آنها می کند .

نوع فایل:power point

سایز:۶۶۰ KB

تعداد اسلاید: ۱۱۵

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.