فایل ورد کامل تحلیل رابطه هیجانخواهی و هوش هیجانی با بروز رفتارهای پرخطر در دانشآموزان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل تحلیل رابطه هیجانخواهی و هوش هیجانی با بروز رفتارهای پرخطر در دانشآموزان دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل تحلیل رابطه هیجانخواهی و هوش هیجانی با بروز رفتارهای پرخطر در دانشآموزان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل تحلیل رابطه هیجانخواهی و هوش هیجانی با بروز رفتارهای پرخطر در دانشآموزان۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل تحلیل رابطه هیجانخواهی و هوش هیجانی با بروز رفتارهای پرخطر در دانشآموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل تحلیل رابطه هیجانخواهی و هوش هیجانی با بروز رفتارهای پرخطر در دانشآموزان :
فایل ورد کامل تحلیل رابطه هیجانخواهی و هوش هیجانی با بروز رفتارهای پرخطر در دانشآموزان
مقدمه
انسانها از نظر پایه ارثی انگیختگی و واکنش پذیری نسبت به محرکهای محیطی ، تفاوت دارند. منظور از سطح پایه انگیختگی این است که یک نفر بدون تحریک بیرونی ، چقدر برانگیخته است . واکنش پذیری ، به واکنش انگیختگی فرد هنگام قرار گرفتن در معرض تحریک بیرونی ، اشاره دارد. هیجان خواهی۱ نوعی صفت شخصیت است که با انگیختگی و واکنش پذیری ارتباط دارد. فرد زیاد هیجان خواه ، تحریک بیرونی مداوم مغز را ترجیح می دهد ، از کارهای تکراری کسل می شود و همواره در جستجوی راه هایی برای افزایش دادن انگیختگی از طریق تجربیات هیجان انگیز است. فرد کم هیجان خواه ، تحریک مغزی کمتری را ترجیح می دهد و کارهای تکراری را نسبتاً خوب تحمل می کند. بطور کلی سازه هیجان خواهی مربوط می شود به اینکه سیستم عصبی مرکزی فرد(مغز و نخاع شوکی) تا چه اندازه ای به تغییر و تنوع نیاز دارد ، بطوری که افراد هیجان خواه ترجیح می دهند فعالیت های خود را تغییر دهند ، کانالهای تلویزیون ، داروها و شریکان جنسی خود را عوض کنند و الی آخر(ریو۲ ۲۰۰۴ ، ترجمه سید محمدی) هوش عاطفی به عکس بهره هوشی قابل تغییر و وابسته به شرایطی است که فرد در آن بزرگ می شود و این نکته مثبت زندگی است و بهتر است احساسات و هیجانات خود را کنترل کنیم. ما تنها قسمتی از خلق و خوی خود را از طریق وراثت و ژنتیک دریافت می کنیم و محکوم نیستیم که تا آخر عمر با همان خلق و خوی زندگی کنیم.
هوش منطقی از طریق وراثت و هوش عاطفی از طریق آموزش و یادگیری ایجاد می شود. دانیل گلمن محقق و پژوهشگر دانشگاه راتگرز می گوید :
«بدون داشتن هوشی عاطفی بالا هو می توان در رهبری موفق شد به شرطی که خیلی خوش شانس باشیم و شرایط به نفع ما باشد». (شریفیان ثانی، ۱۳۸۳)
فایل ورد کامل تحلیل رابطه هیجانخواهی و هوش هیجانی با بروز رفتارهای پرخطر در دانشآموزان
فهرست مطالب
مقدمه. ۴
بیان مسئله. ۵
ضرورت و اهمیت تحقیق. ۹
اهداف تحقیق. ۹
فرضیه های پژوهش… ۱۰
تعریف مفهومی و نظری.. ۱۱
هوش هیجانی.. ۱۱
هیجان خواهی.. ۱۱
تعریف عملیاتی.. ۱۲
پیشینه پژوهش… ۱۳
نمونه و روش نمونه گیری.. ۱۶
روش پژوهش… ۱۶
ابزار پژوهش… ۱۷
مقیاس کوتاه هیجان خواهی زاکرمن.. ۱۸
روش تجزیه و تحلیل داده ها ۱۹
منابع. ۲۰
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 