فایل ورد کامل تحلیل علمی عوامل مؤثر بر تبلیغات کودکان ۹ تا ۱۱ سال با رویکرد روانشناسی و بازاریابی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل تحلیل علمی عوامل مؤثر بر تبلیغات کودکان ۹ تا ۱۱ سال با رویکرد روانشناسی و بازاریابی دارای ۸۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل تحلیل علمی عوامل مؤثر بر تبلیغات کودکان ۹ تا ۱۱ سال با رویکرد روانشناسی و بازاریابی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل تحلیل علمی عوامل مؤثر بر تبلیغات کودکان ۹ تا ۱۱ سال با رویکرد روانشناسی و بازاریابی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل تحلیل علمی عوامل مؤثر بر تبلیغات کودکان ۹ تا ۱۱ سال با رویکرد روانشناسی و بازاریابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل تحلیل علمی عوامل مؤثر بر تبلیغات کودکان ۹ تا ۱۱ سال با رویکرد روانشناسی و بازاریابی :

بررسی عوامل موثر بر تبلیغات کودکان «9 تا ۱۱ سال»

تعریف تبلیغ

تبلیغ در کلام از مصدر بلغ و به معنی آگاهی روان یا مطلع کردن می باشد و به کسی که در این راه فعالیت کند مبلغ یا تبلیغاتچی گفته می شود.

تبلیغ یا تحقیق رابطه مستقیم، دو جانبه، (اینفگ دارد. اگر در تبلیغ، تحقیق و ارزشیابی نباشد می توان گفت که تأثیر گذاری و تأثیر پذیری آن چندان ارزشی ندارد.

تبلیغ در مودم آگاهی ایجاد کرده، آنها را علاقه مند و تشویق به خرید می نماید و نیز خرید هوشیار کند.

در تبلیغ همانگونه که گفته شد به مخاطب آگاهی دارد می شود. این آگاهی وارن را می تواند نوعی آموزش دانست، البته از نوع غیر رسمی، زیرا مخاطب به دنبال آموزش گرفتن نمی آید. بلکه ما هستیم که باید به سراغ او برویم.

این آگاهی وارن به تناسب تبحر مبلغ، ارزش آموزشی پیدا خواهد کرد، تبلیغد همان تعلیم نیست بلکه نوعی از آن می تواند باشد.

۱ـ تعریف تبلیغ

۲ـ تاریخچه تبلیغات

۳ـ از تبلیغات تجاری چه می دانیم

۴ـ به چه علت تبلیغ می کنیم

۵ـ وسایل انجام تبلیغ

۶ـ انواع مخاطبین در یک کار تبلیغاتی

۷ـ شرایط موفقیت در پیام

۸ـ تبلیغات نامرئی یا «تبلیغات غیر آشکار» «فرهنگ تبلیغات» اینترنت

۹ـ «فرهنگ واژه های تبلیغات» اینترنت

۱۰ـ نکات مورد توجه در یک برنامه تبلیغی صحیح و کار آرا

۱۱ـ عناصر تبلیغ

۱۲ـ نقش تحقیق در تبلیغات

۱۳ـ معجزه تحقیق در تبلیغات

۱۴ـ تله های تحقیق

۱۵ـ هشت عنوان مؤثر در تبلیغات (مقایسه اینترنتی)

۱۶ـ کودکان گروه هفت برای تبلیغات

۱۷ـ شعارهای تبلیغاتی

۱۸ـ علائم تجاری (Tread mary) در یک کالای تبلیغاتی

۱۹ـ رنگ شناسی کودکان جلالی مهدی

۲۰ـ تبلیغ مخصوص

۲۱ـ تبلیغ در محوله خرید

۲۲ـ گزارش کار

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.