فایل ورد کامل تحلیل علمی روش‌های مختلف تشویق و تنبیه در مدارس دخترانه راهنمایی و تأثیر آن بر فرآیند یادگیری


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل تحلیل علمی روش‌های مختلف تشویق و تنبیه در مدارس دخترانه راهنمایی و تأثیر آن بر فرآیند یادگیری دارای ۹۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل تحلیل علمی روش‌های مختلف تشویق و تنبیه در مدارس دخترانه راهنمایی و تأثیر آن بر فرآیند یادگیری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل تحلیل علمی روش‌های مختلف تشویق و تنبیه در مدارس دخترانه راهنمایی و تأثیر آن بر فرآیند یادگیری۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل تحلیل علمی روش‌های مختلف تشویق و تنبیه در مدارس دخترانه راهنمایی و تأثیر آن بر فرآیند یادگیری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل تحلیل علمی روش‌های مختلف تشویق و تنبیه در مدارس دخترانه راهنمایی و تأثیر آن بر فرآیند یادگیری :

فایل ورد کامل تحلیل علمی روش‌های مختلف تشویق و تنبیه در مدارس دخترانه راهنمایی و تأثیر آن بر فرآیند یادگیری

چکیده :

در عرصه روح – روان آدمی بخصوص در امر تعلیم و تربیت کارشناسان همه روزه در جهان ما باب نویسی را می گشایند و شیوه های تربیتی تازه تری را ارائه می دهند . تلاش ، کنکاش آنها همواره این است که نوآموزان و نونهالان و دانش پژوهان را در مسیری بهتر قرار دهند .

در این پژوهش که فایل ورد کامل تحلیل علمی روش‌های مختلف تشویق و تنبیه در مدارس دخترانه راهنمایی و تأثیر آن بر فرآیند یادگیری ناحیه ۱ اردبیل است پژوهشگر نتایج زیر را بدست آورد . ۴۰ درصد از نمونه را معلمین و تعداد ۶۰ درصد را دانش آموزان تشکیل میدهند . تعداد ۹۳ درصد از نمونه را پایه اول و تعداد ۷ درصد را پایه دوم تحصیلی تشکیل میدهند . تعداد ۹۰ درصد از معلمین را زنان و تعداد ۱۰ درصد از معلمین را مردان تشکیل میدهند . تعداد ۹/۲۸ درصد را افراد فوق دیپلم و تعداد ۸/۵۷ درصد را اقراد لیسانس و تعداد ۱/۱۳ درصد را افراد فوق لیسانس تشکیل میدهند . بالاترین فراوانی مربوط به افراد دارای رشته ادبیات و اجتماعی و کمترین فراوانی مربوط به افراد دارای تحصیلات ریاضی است . بالاترین فراوانی افرادی که در پایه اول تدریس میکنند ۸/۱۲ و فراوانی افرادی که در پایه اول و دوم تدریس میکنند ۲/۱۰ درصد و فروانی افرادی که در هر چه پایه تدریس میکنند ۹/۷۶ درصد است بالاترین فراوانی افرادی که کمتر از ۱۰ سال سابقه کار دارند ۱/۸۷ درصد و معلمینی که ۱۰ الی ۲۰ سال دارند ۸/۱۲ درصد است. بیشترین روش تنبیهی در مدارس راهنمایی برای دانش آموزان انجام میشود روش اطلاع رسانی به خانواده دانش آموزان است. معلمان بیشتر و دانش آموزان به تنبیه عقیده دارند. در مدارس راهنمایی از شیوه های تشویقی بیشتر استفاده شده است .

کلمات کلیدی : تشویق – تنبیه

فایل ورد کامل تحلیل علمی روش‌های مختلف تشویق و تنبیه در مدارس دخترانه راهنمایی و تأثیر آن بر فرآیند یادگیری
فهرست مطالب

عنوان ……………………………………………………………………………………………………………….صفحه

مقدمه…. ۷

بیان مساله….. ۹

-اهمیت و ضرورت مساله : ۱۱

هداف تحقیق :.. ۱۲

فرضیه های تحقیق :.. ۱۲.

نتایج کاربردی پژوهش… ۱۳

پیشینه نظری تحقیق : ۱۵

بررسی گستره نظری و سوابق پژوهشهای پیشین: ۱۶

قسمت نخست : گستره نظری.. ۱۷

فقه و تنبیه. ۲۲

سلام و تنبیه کودک.. ۲۴

دیدگاههای نظریه پردازان در زمینه انگیزش درونی.. ۳۷

۲-۱ انگیزش صلاحیت.. ۳۸

۳-۳- انگیزه درونی.. ۴۱

نقش موثر تشویق و محبت در تربیت کودک.. ۴۳

تشویق در مکتب مولانا ۴۴

دانشمندان و تنبیه. ۴۵

پیشینه ی عملی تحقیق. ۴۸

انگیزه های نامطلوب در تنبیه. ۴۹

وظایف و محدودیت ها ۵۲

جانشین های تنبیه. ۵۵

عواقب تنبیه بدنی.. ۵۸

مدرسه و تربیت.. ۶۰

روش اجرای پژوهش… ۶۶

محتوای پرسشنامه. ۶۸

بخش اول آمار توصیفی.. ۷۲

بخش دوم آمار استنباطی.. ۷۹

بحث و نتیجه گیری.. ۸۳

محدودیت ها ۸۴

پیشنهادات.. ۸۵

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.