فایل ورد کامل تحلیل علمی روشهای مختلف تشویق و تنبیه در مدارس دخترانه راهنمایی و تأثیر آن بر فرآیند یادگیری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل تحلیل علمی روشهای مختلف تشویق و تنبیه در مدارس دخترانه راهنمایی و تأثیر آن بر فرآیند یادگیری دارای ۹۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل تحلیل علمی روشهای مختلف تشویق و تنبیه در مدارس دخترانه راهنمایی و تأثیر آن بر فرآیند یادگیری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل تحلیل علمی روشهای مختلف تشویق و تنبیه در مدارس دخترانه راهنمایی و تأثیر آن بر فرآیند یادگیری۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل تحلیل علمی روشهای مختلف تشویق و تنبیه در مدارس دخترانه راهنمایی و تأثیر آن بر فرآیند یادگیری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل تحلیل علمی روشهای مختلف تشویق و تنبیه در مدارس دخترانه راهنمایی و تأثیر آن بر فرآیند یادگیری :
فایل ورد کامل تحلیل علمی روشهای مختلف تشویق و تنبیه در مدارس دخترانه راهنمایی و تأثیر آن بر فرآیند یادگیری
چکیده :
در عرصه روح – روان آدمی بخصوص در امر تعلیم و تربیت کارشناسان همه روزه در جهان ما باب نویسی را می گشایند و شیوه های تربیتی تازه تری را ارائه می دهند . تلاش ، کنکاش آنها همواره این است که نوآموزان و نونهالان و دانش پژوهان را در مسیری بهتر قرار دهند .
در این پژوهش که فایل ورد کامل تحلیل علمی روشهای مختلف تشویق و تنبیه در مدارس دخترانه راهنمایی و تأثیر آن بر فرآیند یادگیری ناحیه ۱ اردبیل است پژوهشگر نتایج زیر را بدست آورد . ۴۰ درصد از نمونه را معلمین و تعداد ۶۰ درصد را دانش آموزان تشکیل میدهند . تعداد ۹۳ درصد از نمونه را پایه اول و تعداد ۷ درصد را پایه دوم تحصیلی تشکیل میدهند . تعداد ۹۰ درصد از معلمین را زنان و تعداد ۱۰ درصد از معلمین را مردان تشکیل میدهند . تعداد ۹/۲۸ درصد را افراد فوق دیپلم و تعداد ۸/۵۷ درصد را اقراد لیسانس و تعداد ۱/۱۳ درصد را افراد فوق لیسانس تشکیل میدهند . بالاترین فراوانی مربوط به افراد دارای رشته ادبیات و اجتماعی و کمترین فراوانی مربوط به افراد دارای تحصیلات ریاضی است . بالاترین فراوانی افرادی که در پایه اول تدریس میکنند ۸/۱۲ و فراوانی افرادی که در پایه اول و دوم تدریس میکنند ۲/۱۰ درصد و فروانی افرادی که در هر چه پایه تدریس میکنند ۹/۷۶ درصد است بالاترین فراوانی افرادی که کمتر از ۱۰ سال سابقه کار دارند ۱/۸۷ درصد و معلمینی که ۱۰ الی ۲۰ سال دارند ۸/۱۲ درصد است. بیشترین روش تنبیهی در مدارس راهنمایی برای دانش آموزان انجام میشود روش اطلاع رسانی به خانواده دانش آموزان است. معلمان بیشتر و دانش آموزان به تنبیه عقیده دارند. در مدارس راهنمایی از شیوه های تشویقی بیشتر استفاده شده است .
کلمات کلیدی : تشویق – تنبیه
فایل ورد کامل تحلیل علمی روشهای مختلف تشویق و تنبیه در مدارس دخترانه راهنمایی و تأثیر آن بر فرآیند یادگیری
فهرست مطالب
عنوان ……………………………………………………………………………………………………………….صفحه
مقدمه…. ۷
بیان مساله….. ۹
-اهمیت و ضرورت مساله : ۱۱
هداف تحقیق :.. ۱۲
فرضیه های تحقیق :.. ۱۲.
نتایج کاربردی پژوهش… ۱۳
پیشینه نظری تحقیق : ۱۵
بررسی گستره نظری و سوابق پژوهشهای پیشین: ۱۶
قسمت نخست : گستره نظری.. ۱۷
فقه و تنبیه. ۲۲
سلام و تنبیه کودک.. ۲۴
دیدگاههای نظریه پردازان در زمینه انگیزش درونی.. ۳۷
۲-۱ انگیزش صلاحیت.. ۳۸
۳-۳- انگیزه درونی.. ۴۱
نقش موثر تشویق و محبت در تربیت کودک.. ۴۳
تشویق در مکتب مولانا ۴۴
دانشمندان و تنبیه. ۴۵
پیشینه ی عملی تحقیق. ۴۸
انگیزه های نامطلوب در تنبیه. ۴۹
وظایف و محدودیت ها ۵۲
جانشین های تنبیه. ۵۵
عواقب تنبیه بدنی.. ۵۸
مدرسه و تربیت.. ۶۰
روش اجرای پژوهش… ۶۶
محتوای پرسشنامه. ۶۸
بخش اول آمار توصیفی.. ۷۲
بخش دوم آمار استنباطی.. ۷۹
بحث و نتیجه گیری.. ۸۳
محدودیت ها ۸۴
پیشنهادات.. ۸۵
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 