فایل ورد کامل تحلیل مدیریت ارتباط با مشتری با بررسی راهبردهای نوین، فناوری‌های پشتیبان و پیامدهای تجاری


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل تحلیل مدیریت ارتباط با مشتری با بررسی راهبردهای نوین، فناوری‌های پشتیبان و پیامدهای تجاری دارای ۸۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل تحلیل مدیریت ارتباط با مشتری با بررسی راهبردهای نوین، فناوری‌های پشتیبان و پیامدهای تجاری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل تحلیل مدیریت ارتباط با مشتری با بررسی راهبردهای نوین، فناوری‌های پشتیبان و پیامدهای تجاری۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل تحلیل مدیریت ارتباط با مشتری با بررسی راهبردهای نوین، فناوری‌های پشتیبان و پیامدهای تجاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل تحلیل مدیریت ارتباط با مشتری با بررسی راهبردهای نوین، فناوری‌های پشتیبان و پیامدهای تجاری :

فایل ورد کامل تحلیل مدیریت ارتباط با مشتری با بررسی راهبردهای نوین، فناوری‌های پشتیبان و پیامدهای تجاری

چکیده
توسعه روزافزون فن آوری های اطلاعاتی و ارتباطی دستاوردهای فراوانی را برای جامعه بشری به ارمغان آورده است و تاثیر شگرفی بر زندگی مردم و نیز رفتار و مناسبات اجتماعی آنان گذارده است . یکی از مهمترین این دستاوردها که منجر به ا فزایش سطح آگاهی جامعه گردیده است، سهولت در دسترسی افراد به حجم وسیعی از اطلاعات گوناگون می باشد. با افزایش آگاهی افراد جامعه، نیازهای جامعه نیز افزایش می یابد. برخی از این نیازها عبارتند از نیازهای شهری، اجتماعی، قانونی، فرهنگی و شخصی . بخشی از این نیازها توسط شرکت ها وسازمان های خصوصی و بخشی دیگر توسط سازمان های دولتی مرتفع می گردد.در کشور ما ایران، سازمان ها و ارگان های دولتی نقش محوری و اصلی در پاسخگویی به بخش اعظم نیازهای افراد حقیقی و حقوقی را بر عهده دارند. با توجه به این موضوع که سازمان های دولتی با حجم وسیعی ازافراد، درخواست ها، ارتباطات، قوانین و دستورالعمل ها مواجه می باشند لذا پیچیدگی های زیادی در فعالیت های این سازمان ها وجود دارد. این پیچیدگی ها در برخی از موارد می تواند منجر به اتلاف زمان، صرف هزینه های اضافی و بروز مشکلا تی از این قبیل گردد . سازمانی که بتواند این تعاریف، دستورالعمل ها، ارتباطات و قوانین را درچهارچوبی مبتنی بر تکنولوژی روز دنیا ساماندهی نماید، می تواند از رخ دادن مسائل پیش بینی نشده جلوگیری نموده و مبادلات کاری خود را هرچه بیشتر تحت کنترل داشته باشد.

مقدمه

امروزه سازمان های دولتی در تلاش اند با تکیه بر فن آوریهای جدید اطلاعاتی ، سازمان را به گونه ای تغییردهند که رسالت پاسخگویی به مردم را در کمترین زمان ، با بهترین کیفیت و کمترین هزینه به انجام رسانند وCRM بهترین راه ممکن برای رسیدن به این مقصود است CRM روابط و ارتباطات درون و برون سازمانی رابصورت شفاف تعریف می نماید و مزایای بسیاری چون ارائه اطلاعات و خدمات بصورت پیوسته و ساعته ،کاهش هزینه ها، افزایش بازده و بهره وری را برای سازمان ها به ارمغان می آورد. مدیریت روابط با مشتریان فلسفه عملیاتی کسب وکار برای جذب و نگهداری مشتریان، افزایش ارزش مشتری، وفادار نگه‌داشتن مشتری و نگه داشتن آنها و پیاده سازی استراتژی های مشتری محور می باشد. CRM به بهبود روابط با مشتریان، تمرکز بر تصویر جامع چگونگی یکپارچگی ارزش مشتری ، نیازمندیها، استثناء‌ها و رفتارها از طریق تحلیل داده‌ها در تعامل با مشتری می پردازد. سازمان‌ها با استفاده از CRM می توانند چرخه فروش را کوتاهتر و وفاداری مشتری به ایجاد روابط نزدیکتر و درآمد را افزایش دهند. بنابراین یک سیستم مدیریت روابط با مشتری می‌تواند کمک کند تا مشتریان موجود حفظ شوند و مشتریان جدیدی جذب شوند. سازمان ها از برخی روش‌هایی شامل فایل ورد کامل تحلیل مدیریت ارتباط با مشتری با بررسی راهبردهای نوین، فناوری‌های پشتیبان و پیامدهای تجاری، تحلیل ارزش مشتری، استراتژی سازمانی و ساز و کارهای خدماتی که کارایی ارتباطات مشتری را بهبود می‌دهد بکار می برند. فایل ورد کامل تحلیل مدیریت ارتباط با مشتری با بررسی راهبردهای نوین، فناوری‌های پشتیبان و پیامدهای تجاری استراتژی ای برای کسب مشتریان جدید و نگهداشتن آنها است. فایل ورد کامل تحلیل مدیریت ارتباط با مشتری با بررسی راهبردهای نوین، فناوری‌های پشتیبان و پیامدهای تجاری عملیاتی شامل تمام فعالیتهای مرتبط با مشتریان بی واسطه همچون شرکتها و ….. می باشد. هر فعالیت فایل ورد کامل تحلیل مدیریت ارتباط با مشتری با بررسی راهبردهای نوین، فناوری‌های پشتیبان و پیامدهای تجاری عملیاتی در یکی از سه فرآیند سازمانی زیر پیاده شده است: فروش، بازاریابی و خدمات. در حالی که این ها فرآیند هایی مستقیماَ مرتبط با مشتری هستند. فایل ورد کامل تحلیل مدیریت ارتباط با مشتری با بررسی راهبردهای نوین، فناوری‌های پشتیبان و پیامدهای تجاری تحلیلی(Analytical CRM) تمام اجزایی که برای تحلیل روابط و ویژگیهای مشتری که بر اساس اجرای فعالیتهای مدیریت روابط با مشتری عملیاتی با تاکید بر نیاز مشتریان و استثنائاتشان وجود دارد، تامین می کند. قبل از اینکه سازمان بتواند بازاریابی یا استراتژی های مدیریت روابط با مشتری را توسعه دهد، آنها باید بدانند که چگونه مشتریان برای خرید کردن تصمیم می‌گیرند. این فرآیند تصمیم گیری چرخه خرید مشتری (CBC) نامیده می‌شود. ما فرض می‌کنیم که زنجیره تمام چرخه های خرید مشتریان از طریق چرخه حیات هرکدام از مشتریان اجرا می‌شود. این فرآیند با توقف مصرف پایان می‌پذیرد.

فایل ورد کامل تحلیل مدیریت ارتباط با مشتری با بررسی راهبردهای نوین، فناوری‌های پشتیبان و پیامدهای تجاری
فهرست مطالب

مقدمه. ۲

تعریف CRM… 3

مشتریان داخلی.. ۷

تاریخچه CRM… 10

انواع فناوری cmr 11

الف CRM عملیاتی: ۱۱

CRM تحلیلی.. ۱۲

CRMتعاملی.. ۱۲

چالش های اجرایی CRM : 13

چارچوب گارتنر. ۱۴

میسر ساختن همکاری سازمانی.. ۱۵

فایل ورد کامل تحلیل مدیریت ارتباط با مشتری با بررسی راهبردهای نوین، فناوری‌های پشتیبان و پیامدهای تجاری و چهار عنصر بازاریابی.. ۱۶

عوامل کلیدی موفقیت در شرایط کشور هندوستان. ۲۶

امکانات نرم افزار فایل ورد کامل تحلیل مدیریت ارتباط با مشتری با بررسی راهبردهای نوین، فناوری‌های پشتیبان و پیامدهای تجاریان. ۳۰

فروش مکانیزه ۳۱

بازاریابی مکانیزه ۳۱

استراتژی فروش… ۳۲

خدمات مشتریان. ۳۲

داده کاوی (Data Mining) 33

عناصر داده کاوی.. ۳۵

پژوهش های انجام شده در سایر کشورها ۳۹

CRM چیست؟. ۴۶

بهبود بخشیدن خدمت رسانی به مشتری.. ۴۶

بهبود ارتباط با مشتری.. ۴۸

عملکرد فنی.. ۴۸

تهیه کنندگان CRM… 49

هدف از پیاده سازی CRM چیست؟. ۵۰

چرخه فعالیت CRM: 50

نصب و راه اندازی یک CRM چقدر هزینه در بر خواهد داشت.. ۵۲

CRM چقدر هزینه در بر خواهد داشت؟. ۵۲

عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی یک سیستم CRM… 53

چه چیزی باعث شکست پروژه های CRM می شود؟. ۵۴

رضایت مشتری.. ۵۶

مقدمه. ۵۶

مفهوم اثربخشی.. ۵۷

مدل های ارزیابی اثربخشی سازمان. ۵۷

مفهوم مشتری.. ۵۹

چهار جنبه از نیازهای مشتریان عبارتند از. ۶۰

تاثیر رضایت و وفاداری مشتری.. ۶۳

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.