فایل کامل مطالعه روشهای اجرایی تدوین و پیادهسازی طرح تجاری با بررسی اصول مدیریتی و اقتصادی
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
فایل کامل مطالعه روشهای اجرایی تدوین و پیادهسازی طرح تجاری با بررسی اصول مدیریتی و اقتصادی دارای ۳۱ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت فایل کامل مطالعه روشهای اجرایی تدوین و پیادهسازی طرح تجاری با بررسی اصول مدیریتی و اقتصادی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل کامل مطالعه روشهای اجرایی تدوین و پیادهسازی طرح تجاری با بررسی اصول مدیریتی و اقتصادی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل مطالعه روشهای اجرایی تدوین و پیادهسازی طرح تجاری با بررسی اصول مدیریتی و اقتصادی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل کامل مطالعه روشهای اجرایی تدوین و پیادهسازی طرح تجاری با بررسی اصول مدیریتی و اقتصادی :
فایل کامل مطالعه روشهای اجرایی تدوین و پیادهسازی طرح تجاری با بررسی اصول مدیریتی و اقتصادی
۱-هدف و دامنه کاربرد :
ارائه رویه ای جهت تشریح نحوه اصلاح بازنگری و تعیین مسئولیتهای طرح تجاری بلند مدت و کوتاه مدت مدیریت ارشد , مدیران اجرائی و بخصوص مدیر فرش و واحد فروش سازمان می باشد .
۲-مسئولیت :
مسئولیت اجرای این روش بر عهده مدیریت سازمان می باشد .
۳- شرح روش :
طرح تجاری (BUSINESS PLA\N) : برای بقاء و پیشرفت در بازارهای جهانی باید برای فعالیت تجاری هدف وجود داشته باشد و برای رسیدن به این هدف راهکارهای لازم مشخص می شود که به این راهکارها طرح تجاری می گویند
اهداف طرح تجاری بلند مدت : این اهداف شامل اهدافی است که سه ساله یا بیشتر به طول می انجامد .
۱-۳- دلایل تهیه طرح تجاری:
الف: میزان دارائی یا سرمایه گذاری خارجی مورد نیاز را در هنگام لزوم مشخص می کند
ب: توانائی مدیریت ارشد در مدیریت طرح تجاری بهبود می یابد و به این ترتیب قادر خواهد بود انرژی خود را برای انحرافات از برنامه قبل از وقوع شرایط بحرانی متمرکز کند.
ج: روحیه واقع پردازی و آینده نگری را در وجود مدیریت ارشد و مدیران اجرائی پرورش می دهد .
د: به تعیین و تشخیص مشتریان، محدوده بازار، استراتژی قیمت گذاری، نحوه رقابت و همکاری در شرایط سخت کمک می کند .
ه: در صورتیکه در مقاطع سازمانی یک طرح تجاری توسط مدیریت ارشد سازمان به روز شود، تجارت ، پول و اعتبار شرکت حفظ خواهد شد .
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 