فایل کامل مطالعه روش‌های اجرایی تدوین و پیاده‌سازی طرح تجاری با بررسی اصول مدیریتی و اقتصادی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل فشرده
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 فایل کامل مطالعه روش‌های اجرایی تدوین و پیاده‌سازی طرح تجاری با بررسی اصول مدیریتی و اقتصادی دارای ۳۱ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت فایل کامل مطالعه روش‌های اجرایی تدوین و پیاده‌سازی طرح تجاری با بررسی اصول مدیریتی و اقتصادی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل کامل مطالعه روش‌های اجرایی تدوین و پیاده‌سازی طرح تجاری با بررسی اصول مدیریتی و اقتصادی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل مطالعه روش‌های اجرایی تدوین و پیاده‌سازی طرح تجاری با بررسی اصول مدیریتی و اقتصادی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل کامل مطالعه روش‌های اجرایی تدوین و پیاده‌سازی طرح تجاری با بررسی اصول مدیریتی و اقتصادی :

فایل کامل مطالعه روش‌های اجرایی تدوین و پیاده‌سازی طرح تجاری با بررسی اصول مدیریتی و اقتصادی

۱-هدف و دامنه کاربرد :

ارائه رویه ای جهت تشریح نحوه اصلاح بازنگری و تعیین مسئولیتهای طرح تجاری بلند مدت و کوتاه مدت مدیریت ارشد , مدیران اجرائی و بخصوص مدیر فرش و واحد فروش سازمان می باشد .

۲-مسئولیت :

مسئولیت اجرای این روش بر عهده مدیریت سازمان می باشد .

۳- شرح روش :

طرح تجاری (BUSINESS PLA\N) : برای بقاء و پیشرفت در بازارهای جهانی باید برای فعالیت تجاری هدف وجود داشته باشد و برای رسیدن به این هدف راهکارهای لازم مشخص می شود که به این راهکارها طرح تجاری می گویند

اهداف طرح تجاری بلند مدت : این اهداف شامل اهدافی است که سه ساله یا بیشتر به طول می انجامد .

۱-۳- دلایل تهیه طرح تجاری:

الف: میزان دارائی یا سرمایه گذاری خارجی مورد نیاز را در هنگام لزوم مشخص می کند

ب: توانائی مدیریت ارشد در مدیریت طرح تجاری بهبود می یابد و به این ترتیب قادر خواهد بود انرژی خود را برای انحرافات از برنامه قبل از وقوع شرایط بحرانی متمرکز کند.

ج: روحیه واقع پردازی و آینده نگری را در وجود مدیریت ارشد و مدیران اجرائی پرورش می دهد .

د: به تعیین و تشخیص مشتریان، محدوده بازار، استراتژی قیمت گذاری، نحوه رقابت و همکاری در شرایط سخت کمک می کند .

ه: در صورتیکه در مقاطع سازمانی یک طرح تجاری توسط مدیریت ارشد سازمان به روز شود، تجارت ، پول و اعتبار شرکت حفظ خواهد شد .

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.