فایل کامل مطالعه تحقیقات بازاریابی و نقش سیستم‌های اطلاعاتی در تصمیم‌گیری‌های مدیریتی و تجاری


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل فشرده
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 فایل کامل مطالعه تحقیقات بازاریابی و نقش سیستم‌های اطلاعاتی در تصمیم‌گیری‌های مدیریتی و تجاری دارای ۱۶ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت فایل کامل مطالعه تحقیقات بازاریابی و نقش سیستم‌های اطلاعاتی در تصمیم‌گیری‌های مدیریتی و تجاری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل کامل مطالعه تحقیقات بازاریابی و نقش سیستم‌های اطلاعاتی در تصمیم‌گیری‌های مدیریتی و تجاری۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل مطالعه تحقیقات بازاریابی و نقش سیستم‌های اطلاعاتی در تصمیم‌گیری‌های مدیریتی و تجاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل کامل مطالعه تحقیقات بازاریابی و نقش سیستم‌های اطلاعاتی در تصمیم‌گیری‌های مدیریتی و تجاری :

فایل کامل مطالعه تحقیقات بازاریابی و نقش سیستم‌های اطلاعاتی در تصمیم‌گیری‌های مدیریتی و تجاری

سیستم اطلاعات بازاریابی چیست؟(MIS)

شامل افراد، تجهیزات و دستورالعملهای مورد نیاز که جمع آوری،دسته بندی،تجزیه تحلیل، ارزیابی و توزیع شده در زمان مناسب و با دقت کافی برای تصمیم گیران بازاریابی.

وظیفه: ارزیابی،توسعه و توزیع اطلاعات

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.