فایل ورد کامل طراحی و محاسبه شاخصهای سنجش بهرهوری در معاونت توسعه مدیریت و منابع با رویکرد علمی ـ کاربردی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل طراحی و محاسبه شاخصهای سنجش بهرهوری در معاونت توسعه مدیریت و منابع با رویکرد علمی ـ کاربردی دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل طراحی و محاسبه شاخصهای سنجش بهرهوری در معاونت توسعه مدیریت و منابع با رویکرد علمی ـ کاربردی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل طراحی و محاسبه شاخصهای سنجش بهرهوری در معاونت توسعه مدیریت و منابع با رویکرد علمی ـ کاربردی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل طراحی و محاسبه شاخصهای سنجش بهرهوری در معاونت توسعه مدیریت و منابع با رویکرد علمی ـ کاربردی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل طراحی و محاسبه شاخصهای سنجش بهرهوری در معاونت توسعه مدیریت و منابع با رویکرد علمی ـ کاربردی :
فایل ورد کامل طراحی و محاسبه شاخصهای سنجش بهرهوری در معاونت توسعه مدیریت و منابع با رویکرد علمی ـ کاربردی
مقدمه : ۳
روش اجرا : ۴
یافته ها: ۴
نتیجه گیری: ۶
طراحی نظام پرداخت بر مبنای عملکرد ۷
چکیده: ۸
مقدمه : ۹
عمده ترین وظایف این شقه از مدیریت را خبرگان فن چنین دانسته اند : ۹
مزایای برنامه ریزی نیروی انسانی : ۹
بخشهای مشمول مدیریت منابع انسانی : ۹
۱. طراحی و تجزیه و تحلیل ساختار سازمانی و مشاغل. ۱۰
شکل ۱ – ارتباط تجزیه و تحلیل و ساختار سازمانی. ۱۱
روند فرایند تجزیه و تحلیل شغل : ۱۲
تفکر سیستمی در طراحی ساختار سازمانی : ۱۲
طراحی شغل: ۱۳
در وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی چهار گروه شغلی تعریف شده اند : ۱۳
جدا سازی آموزش از درمان بیماران :.. ۱۴
بحثی نوین در روشهای هدف گذاری : ۱۵
آموزش و بهسازی نیروی انسانی : ۱۵
روشهای شناخت نیازهای آموزشی : ۱۷
فواید برنامه ریزی آموزش : ۱۸
بهسازی نیروی انسانی : ۱۸
۴– مدیریت عملکرد: ۱۹
روند ارزیابی عملکرد به نحو ذیل است ،در حقیقت ارزیابی عملکرد با این تعریف ،امری ضروری جهت مدیریت عملکرد کارکنان است: ۲
شاخصها ( معیارها )ی عملکردی : ۳
خصوصیات یک روش ارزشیابی مناسب : ۶
نظام حقوق و دستمزد : ۷
حفظ و نگهداری نیروی انسانی : ۹
جابجایی و ترک کارکنان : ۱۲
۸ . روابط کار. ۱۳
نظامهای اطلاعاتی مدیریت منابع انسانی. ۱۴
مراحل ایجاد یک سیستم اطلاعاتی منابع انسانی: ۱۵
E-HRM : 15
Book References. 16
Internet References. 16
مراجع فارسی. ۱۹
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 