فایل ورد کامل طراحی و محاسبه شاخص‌های سنجش بهره‌وری در معاونت توسعه مدیریت و منابع با رویکرد علمی ـ کاربردی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل طراحی و محاسبه شاخص‌های سنجش بهره‌وری در معاونت توسعه مدیریت و منابع با رویکرد علمی ـ کاربردی دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل طراحی و محاسبه شاخص‌های سنجش بهره‌وری در معاونت توسعه مدیریت و منابع با رویکرد علمی ـ کاربردی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل طراحی و محاسبه شاخص‌های سنجش بهره‌وری در معاونت توسعه مدیریت و منابع با رویکرد علمی ـ کاربردی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل طراحی و محاسبه شاخص‌های سنجش بهره‌وری در معاونت توسعه مدیریت و منابع با رویکرد علمی ـ کاربردی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل طراحی و محاسبه شاخص‌های سنجش بهره‌وری در معاونت توسعه مدیریت و منابع با رویکرد علمی ـ کاربردی :

فایل ورد کامل طراحی و محاسبه شاخص‌های سنجش بهره‌وری در معاونت توسعه مدیریت و منابع با رویکرد علمی ـ کاربردی

مقدمه : ۳

روش اجرا : ۴

یافته ها: ۴

نتیجه گیری: ۶

طراحی نظام پرداخت بر مبنای عملکرد ۷

چکیده: ۸

مقدمه : ۹

عمده ترین وظایف این شقه از مدیریت را خبرگان فن چنین دانسته اند : ۹

مزایای برنامه ریزی نیروی انسانی : ۹

بخشهای مشمول مدیریت منابع انسانی : ۹

۱. طراحی و تجزیه و تحلیل ساختار سازمانی و مشاغل. ۱۰

شکل ۱ – ارتباط تجزیه و تحلیل و ساختار سازمانی. ۱۱

روند فرایند تجزیه و تحلیل شغل : ۱۲

تفکر سیستمی در طراحی ساختار سازمانی : ۱۲

طراحی شغل: ۱۳

در وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی چهار گروه شغلی تعریف شده اند : ۱۳

جدا سازی آموزش از درمان بیماران :.. ۱۴

بحثی نوین در روشهای هدف گذاری : ۱۵

آموزش و بهسازی نیروی انسانی : ۱۵

روشهای شناخت نیازهای آموزشی : ۱۷

فواید برنامه ریزی آموزش : ۱۸

بهسازی نیروی انسانی : ۱۸

۴– مدیریت عملکرد: ۱۹

روند ارزیابی عملکرد به نحو ذیل است ،در حقیقت ارزیابی عملکرد با این تعریف ،امری ضروری جهت مدیریت عملکرد کارکنان است: ۲

شاخصها ( معیارها )ی عملکردی : ۳

خصوصیات یک روش ارزشیابی مناسب : ۶

نظام حقوق و دستمزد : ۷

حفظ و نگهداری نیروی انسانی : ۹

جابجایی و ترک کارکنان : ۱۲

۸ . روابط کار. ۱۳

نظامهای اطلاعاتی مدیریت منابع انسانی. ۱۴

مراحل ایجاد یک سیستم اطلاعاتی منابع انسانی: ۱۵

E-HRM : 15

Book References. 16

Internet References. 16

مراجع فارسی. ۱۹

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.