فایل ورد کامل پژوهش روانشناسی تربیتی با بررسی مبانی نظری، رویکردهای آموزشی و اثرات روانشناختی بر یادگیری


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پژوهش روانشناسی تربیتی با بررسی مبانی نظری، رویکردهای آموزشی و اثرات روانشناختی بر یادگیری دارای ۳۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش روانشناسی تربیتی با بررسی مبانی نظری، رویکردهای آموزشی و اثرات روانشناختی بر یادگیری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش روانشناسی تربیتی با بررسی مبانی نظری، رویکردهای آموزشی و اثرات روانشناختی بر یادگیری۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش روانشناسی تربیتی با بررسی مبانی نظری، رویکردهای آموزشی و اثرات روانشناختی بر یادگیری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش روانشناسی تربیتی با بررسی مبانی نظری، رویکردهای آموزشی و اثرات روانشناختی بر یادگیری :

فایل ورد کامل پژوهش روانشناسی تربیتی با بررسی مبانی نظری، رویکردهای آموزشی و اثرات روانشناختی بر یادگیری

فایل ورد کامل پژوهش روانشناسی تربیتی با بررسی مبانی نظری، رویکردهای آموزشی و اثرات روانشناختی بر یادگیری
فهرست

کلیات – تعریف و موضوع روانشناسی ۹۴

تعریف روانشناسی ۹۴

موضوع روانشناسی ۹۵

تعریف فایل ورد کامل پژوهش روانشناسی تربیتی با بررسی مبانی نظری، رویکردهای آموزشی و اثرات روانشناختی بر یادگیری ۹۵

موضوع فایل ورد کامل پژوهش روانشناسی تربیتی با بررسی مبانی نظری، رویکردهای آموزشی و اثرات روانشناختی بر یادگیری ۹۶

۱-یادگیری ۹۶

۲-رشد ۹۶

۳-شخصیت و سازگاری ۹۷

۴-اندازه گیری و ارزش سنجی ۹۷

۵-تکنیک ها و روشهای فایل ورد کامل پژوهش روانشناسی تربیتی با بررسی مبانی نظری، رویکردهای آموزشی و اثرات روانشناختی بر یادگیری ۹۷

فایل ورد کامل پژوهش روانشناسی تربیتی با بررسی مبانی نظری، رویکردهای آموزشی و اثرات روانشناختی بر یادگیری یک علم کاربردی است ۹۷

علوم بنیادی ۹۷

علوم کاربردی ۹۸

اشاره‌ای مختصر به تاریخچه روانشناسی و فایل ورد کامل پژوهش روانشناسی تربیتی با بررسی مبانی نظری، رویکردهای آموزشی و اثرات روانشناختی بر یادگیری ۹۸

روشهای تحقیق در روانشناسی ۹۹

تحقیق تجربی و مراحل آن ۱۰۰

۱-طرح سوال (یا مسئله) ۱۰۰

۲-جمع آوری دلایل و اطلاعات ۱۰۱

۳-فرضیه ها ۱۰۱

۴- آزمایش فرضیه ه ۱۰۲

۵- نتیجه گیری یا استنتاج ۱۰۲

روش مشاهده : ۱۰۳

روش پرسشنامه : ۱۰۴

روش مصاحبه : ۱۰۵

روش مطالعه موردی ۱۰۵

استفاده از روش آمار : ۱۰۷

فصل دوم ۱۰۹

رشد ۱۰۹

اصول رشد ۱۱۰

در رشد روانی ۱۱۴

تفاوت های فردی در رشد: ۱۱۵

۴-رشد دارای ابعاد مختلف و پیچیده است ۱۱۸

۵-رشد دارای مراحل مشخص و معینی است . ۱۱۹

دوره های رشد بعد از تولد ۱۲۰

ج ـ روشهای تربیت فرزند: ۱۲۴

د ـ ایفای نقش اولیه ۱۲۵

فصل سوم ۱۲۵

نظریه ها یا دیدگاه های رشد ۱۲۵

تئوری پیاژه در رشد شناختی ۱۲۶

دوره ها و مراحل رشد شناختی از دیدگاه پیاژه ۱۲۷

الف ـ دوره اول : دوره حسی ـ حرکتی تولد تا ۲ سالگی: ۱۲۸

پ ـ دوره دوم: تفکر عملی یا دوره عملیات منطقی عینی ۱۲۸

ج ـ دوره سوم: دوره عملیات ذهنی یا تفکر انتزاعی یا منطق صوری( ۱۲ تا پایان ۱۵ سالگی) ۱۲۹

کاربرد دیدگاه پیاژه در تعلیم و تربیت ۱۳۰

۴ـ تشویق کودکان و دانش آموزان به تفکر انتقادی. ۱۳۰

۵ـ پیاژه به فکر کردن و خلاقیت مداوم ارج می نهد. ۱۳۰

تئوری و نظریه اریکسون در رشد روانی ـ اجتماعی ۱۳۱

مراحل رشد روانی اجتماعی اریکسون ۱۳۲

کودکان استثنائی ۱۳۶

تعریف کودکان استثنائی : ۱۳۶

تعریف آموزش و پرورش استثنائی ۱۳۷

توزیع فراوانی کودکان استثنائی ۱۳۹

ضرورت آموزش و پرورش استثنائی ۱۴۰

عوامل موثر در آموزش و پرورش کودکان استثنائی ۱۴۲

الف-تغییرات اساسی در عقاید وبازخوردها ۱۴۳

ب-گسترش تحقیقات و تسهیلات آموزشی ۱۴۴

ج-نقش مادران و پدران کودکان استثنائی ۱۴۵

د-پیشرفت صنایع خدمتی و آموزشی ۱۴۵

ه-‌ خدمات پزشکی و روانپزشکی ۱۴۷

و-اقتصاد ۱۴۷

هدفهای آموزش و پرورش استثنائی ۱۴۹

۱-رسیدن به خود آگاهی و شناخت خود ۱۴۹

۲-برقرار نمودن روابط مفید و موثر با دیگران ۱۵۰

۳-رسیدن به کفایت اقتصادی ۱۵۰

۴-پذیرش مسئولیت اجتماعی ۱۵۰

روشها ، امکانات و تسهیلات در آموزش و پرورش استثنائی و جایگزینی کودک استثنائی ۱۵۱

فصل ۵ ۱۵۶

انضباط ۱۵۶

تعریف انضباط : ۱۵۶

انضباط بمعنی اطاعت کورکورانه ۱۵۶

انضباط بمعنی تنبیه ۱۵۷

انضباط بمعنی محدودیت یا کنترل شدید ۱۵۸

انضباط بمعنی قانون و قاعده ۱۵۹

مقررات معلم : ۱۵۹

مقررات گروهی : ۱۶۰

مقررات مربوط به موقعیت یادگیری : ۱۶۱

مقررات شخصی : ۱۶۲

عوامل موثر در پیدایش مسائل انضباطی : ۱۶۲

موقعیت یادگیری ۱۶۳

وضع خانوادگی ۱۶۳

جو عاطفی کلاس ۱۶۴

طرق حل مسائل انضباطی : ۱۶۵

فصل ۶ ۱۶۸

تفاوتهای فردی و نقش شخصیت و منش در تربیت ۱۶۸

چگونگی تفاوتها ۱۶۸

اختلافهای جنسی ۱۶۸

تفاوت در استعداد ۱۶۹

تفاوت در زمینه های خانوادگی ۱۷۰

چگونگی رشد زبان ۱۷۳

۱-جوّ عاطفی خانواده ۱۷۴

۲-وسایل ۱۷۴

۳-شیوه تربیت ۱۷۵

طرح کلمن و میلر ۱۷۶

نقش شخصیت در تربیت ۱۷۷

همنوائی ۱۷۸

خودانگیختگی ۱۷۸

دوستی ۱۷۹

درستکاری ۱۷۹

وظیفه شناسی و انعطاف پذیری ۱۸۰

نوع دوستی ۱۸۱

ثبات اخلاقی ۱۸۱

رشد منش ۱۸۲

بنیادهای رشد منش ۱۸۳

نقش مدرسه در رشد منش ۱۸۳

اهمیت یادگیری ۱۸۵

تعریف یادگیری ۱۸۶

نظریه های یادگیری ۱۸۶

۲-نظریه های شناختی ۱۸۷

پاولف و شرطی شدن کلاسیک ۱۸۷

خاموشی-بهبودی خودبخود-تعمیم و تمییز محرک ۱۸۹

ثوراندیک و یادگیری از راه آزمایش و خطا ۱۹۰

اول-قانون اثر ۱۹۱

دوم-قانون آمادگی ۱۹۱

سوم-قانون تمرین و تکرار ۱۹۱

اساس شرطی شدن فعال ۱۹۲

آزمایشات اسکینر ۱۹۳

شکل دادن رفتار ۱۹۳

تعمیم و تمیز در شرطی شدن فعال ۱۹۳

تقویت کننده اولیه و ثانویه ۱۹۴

تقویت کننده اولیه ۱۹۴

تقویت کننده ثانویه: ۱۹۴

تقویت مثبت و منفی ۱۹۴

عوامل موثر تقویتی در شرطی شدن فعال اسکینر ۱۹۵

نطریه یادگیری اجتماعی بندورا ۱۹۶

۱-فرآیندهای توجهی: ۱۹۷

۲-فرایندهای بازنمائی ۱۹۸

۳-فرآیندهای باز تولیدی ۱۹۸

فرآیند انگیزشی ۱۹۸

نظریه معنا دار آزوبل ۱۹۹

یادگیری معنادار ۲۰۰

انگیزش ۲۰۱

انگیزش عمومی و اختصاصی برای یادگیری ۲۰۲

نظریه های انگیزش ۲۰۲

رویکرد رفتاری به انگیزش ۲۰۳

رویکرد شناختی به انگیزش ۲۰۴

نیاز به فهمیدن ودانستن ۲۰۴

نظریه اسناد ۲۰۶

اسنادها: تأثیر آنها بر رفتار ۲۱۰

اسنادها باور نسبت به توانایی و استعداد ۲۱۰

اسنادها: نتایج تحقیقات ۲۱۱

رویکرد انسان به انگیزش ۲۱۳

انسان گرایی، انگیزش به عنوان رشد ونمو ۲۱۴

خود، زیربنای انسان گرایی ۲۱۴

انگیزش درکلاس درس : الگویی برای افزایش انگیزش ۲۱۶

ویژگیهای معلم ۲۱۶

الگودهی معلم ۲۱۷

علاقه مندی معلم ۲۱۷

گرمی وهمحسی معلم ۲۱۸

انتطارات معلم ۲۱۹

انتظارات معلم: کاربردها در مورد انگیزش ۲۲۱

متغیرهای جوً کلاسی ۲۲۱

نظم وایمنی ۲۲۲

موفقیت ۲۲۳

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.