فایل ورد کامل مطالعه روانشناسی مصرفکننده با بررسی رفتار خرید، انگیزههای روانی و اثرات بازاریابی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مطالعه روانشناسی مصرفکننده با بررسی رفتار خرید، انگیزههای روانی و اثرات بازاریابی دارای ۲۰۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه روانشناسی مصرفکننده با بررسی رفتار خرید، انگیزههای روانی و اثرات بازاریابی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه روانشناسی مصرفکننده با بررسی رفتار خرید، انگیزههای روانی و اثرات بازاریابی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه روانشناسی مصرفکننده با بررسی رفتار خرید، انگیزههای روانی و اثرات بازاریابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه روانشناسی مصرفکننده با بررسی رفتار خرید، انگیزههای روانی و اثرات بازاریابی :
|
عنوان فایل ورد کامل مطالعه روانشناسی مصرفکننده با بررسی رفتار خرید، انگیزههای روانی و اثرات بازاریابی |
صفحه |
|
۱-مقدمه |
|
|
۲-تعاریف متغیرها |
|
|
الف: تعریف مصرف کننده |
|
|
ب: تعریف بهره وری |
|
|
ج: تعریف فرآیند فروش |
|
|
د: تعریف مصرف |
|
|
هـ : تعریف ماهیت رفتار مصرف کننده |
|
|
ر: تعریف مدیریت خدمت |
|
|
۳-طبقه بندی |
|
|
الف) عوامل مؤثر بر افزایش بهره وری |
|
|
ب) مدل دایره ای عوامل موثر بر بهره وری (سوترماتسیر) |
|
|
ج) روشهای اصلی بهبود بهره وری توسط سومانت واماکنو |
|
|
د) چند راه کار برای ایجاد انگیزه خرید مشتری |
|
|
هـ) راههای جلب رضایت مشتریان وفادار از دمینیک توربین |
|
|
ر): شش انگیزه خرید و ۷ مرحله فروش پیگیر |
|
|
۴: عوامل و مراحل شکل گیری متغیر: |
|
|
الف) نقش فن آوری دیجیتالی، تلفن و تبلیغات بر رفتار مصرف کننده |
|
|
ب) تأثیر ارکان پنج گانه تجارت بر تأمین رضایت مشتری |
|
|
د) نقش برقراری ارتباط با مشتری و اخذ بازخورد مورد نیاز «نمودار عوامل مرتبط با رضایت مشتری» |
|
|
ر) تأثیر اندازه گیری بهره وری در سیستم بهبود بهره وری |
|
|
م: تأثیر آموزش کارکنان در نحوه برخورد با مشتری و افزایش بهره وری |
|
|
ن: نقش زنجیره خدمت به مشتریان در حفظ آنان و افزایش سوددهی |
|
|
و: نقش مهارتهای انسانی و ظاهر فروشنده بر مصرف کننده |
|
|
هـ: تأثیر مارک کالا و بسته بندی و ارائه خدمات بر مصرف کننده |
|
|
۵-مشکلات متغیر |
|
|
الف: ۲۵ اشتباه در فروشندگی و راههای اجتناب از آن |
|
|
ب: رایج ترین نارسایی های روان شناختی در بازاریابی و راه حل آن |
|
|
ج) اهمیت پوزش ساختن و مراحل ایجاد تفاهم در فروش |
|
|
د) چرا مشتریان را از دست می دهیم؟ |
|
|
ر) چگونه شکایات را مطرح کنیم؟ |
|
|
۶: بهبود مشکلات متغیر |
|
|
الف: استفاده مؤثر از وقت و برنامه مدون در مراحل فروش |
|
|
ب: استقرار یک نظام شکایات |
|
|
ج: چگونه از شکایات مشتریان سود ببریم؟ |
|
|
د) چگونه مشتری خود را حفظ کرده و فروش موفق داشته باشیم؟ |
|
|
هـ: هرم موفقیت و پنج عمل مؤثر بر مصرف |
|
|
۷-تحقیقات انجام شده در این زمینه |
|
|
۸-نتیجه گیری و جمع بندی |
|
|
۹-منابع و مآخد |
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 