فایل کامل فراگرد ارتباطات در مدیریت رفتار سازمانی با تمرکز بر فصل یازدهم کتاب دکتر رضائیان و تحلیل الگوهای ارتباطی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل فشرده
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 فایل کامل فراگرد ارتباطات در مدیریت رفتار سازمانی با تمرکز بر فصل یازدهم کتاب دکتر رضائیان و تحلیل الگوهای ارتباطی دارای ۳۲ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت فایل کامل فراگرد ارتباطات در مدیریت رفتار سازمانی با تمرکز بر فصل یازدهم کتاب دکتر رضائیان و تحلیل الگوهای ارتباطی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل کامل فراگرد ارتباطات در مدیریت رفتار سازمانی با تمرکز بر فصل یازدهم کتاب دکتر رضائیان و تحلیل الگوهای ارتباطی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل فراگرد ارتباطات در مدیریت رفتار سازمانی با تمرکز بر فصل یازدهم کتاب دکتر رضائیان و تحلیل الگوهای ارتباطی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل کامل فراگرد ارتباطات در مدیریت رفتار سازمانی با تمرکز بر فصل یازدهم کتاب دکتر رضائیان و تحلیل الگوهای ارتباطی :

دانلود فایل کامل فراگرد ارتباطات در مدیریت رفتار سازمانی با تمرکز بر فصل یازدهم کتاب دکتر رضائیان و تحلیل الگوهای ارتباطی)

فرمت: پاورپوینت ( قابل ویرایش )

تعداد اسلاید: ۳۲ اسلاید

دسته: مدیریت

کتاب مبانی مدیریت رفتار سازمانی دکتر علی رضائیان از جمله منابع مهم درس مدیریت رفتار سازمانی در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل یازدهم این کتاب با عنوان ” فراگرد ارتباطات

” در حجم ۳۲ اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل می باشد که می تواند جهت ارائه در کلاس (به عنوان سمینار یا کنفرانس) درس رفتار سازمانی و رفتار سازمانی پیشرفته مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

ماهیت ارتباطات

روشهای ارتباطات

اهمیت ارتباطات

فراگرد ارتباطات و منشأهای احتمالی اختلال

فراگرد ارتباطات سازمانی

رهبران (مدیران)

تمرین مهارتهای ارتباطی برای یک فرد معمولی

پیام

عوامل همراه زبان

رفتارهای غیرکلامی

کارکنان (پیروان)

انواع ارتباطات

ارتباطات یکجانبه

ارتباطات دوجانبه

ارتباطات میان افراد

موانع ذاتی ارتباطات میان افراد

روشهای بهبود ارتباطات (تنش زدایی در مدیریت)

نواحی چهاراگانه شخصیت مدیر

گوش شنوا، زیربنای مهارت ارتباطی

تعریف شنود مؤثر

مدل دریافت شنودی

سبکهای سه گانه شنود

سبک نتیجه ای

سبک چرایی

سبک فراگردی

اعمال غیر کلامی مثبتی که به ارتباطات کمک می کند

اعمال غیرکلامی که باید از آنها احتراز شود

ارتباطات راغبانه

برنامه ریزی ارتباطات با خود و دیگران

عوامل مؤثر در شکل دهی حالت ذهنی

باورهای هفتگانه

ارتباطات از منظر ارزشهای اسلامی

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.