فایل ورد کامل روش تحقیق در ارزشیابی شخصیت کودکان با تحلیل ابزارهای روانشناختی، رویکردهای علمی و پیامدهای تربیتی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل روش تحقیق در ارزشیابی شخصیت کودکان با تحلیل ابزارهای روانشناختی، رویکردهای علمی و پیامدهای تربیتی دارای ۱۹۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل روش تحقیق در ارزشیابی شخصیت کودکان با تحلیل ابزارهای روانشناختی، رویکردهای علمی و پیامدهای تربیتی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل روش تحقیق در ارزشیابی شخصیت کودکان با تحلیل ابزارهای روانشناختی، رویکردهای علمی و پیامدهای تربیتی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل روش تحقیق در ارزشیابی شخصیت کودکان با تحلیل ابزارهای روانشناختی، رویکردهای علمی و پیامدهای تربیتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل روش تحقیق در ارزشیابی شخصیت کودکان با تحلیل ابزارهای روانشناختی، رویکردهای علمی و پیامدهای تربیتی :
فایل ورد کامل روش تحقیق در ارزشیابی شخصیت کودکان با تحلیل ابزارهای روانشناختی، رویکردهای علمی و پیامدهای تربیتی
چکیده فصل اول: ۱۱
بیان مسئله: ۱۱
اهداف پژوهش.. ۱۱
الف: استفاده از نقاشی به عنوان وسیلهای ساده برای سنجش رشد شناختی. ۱۱
اهمیت پژوهش: ۱۲
فرضیه: ۱۲
تعاریف عملیاتی: ۱۲
سایر فرضیهها: ۱۲
فصــل اول. ۱۶
مقدمه: ۱۷
بیان مسئله: ۱۷
اهداف پژوهش: ۱۹
اهمیت پژوهش: ۲۰
فرضیه: ۲۱
دلایل ارائه فرضیه: ۲۱
متغیرهای تحقیق: ۲۱
سایر فرضیهها: ۲۱
تعریف واژهها: ۲۴
الف- تعریف نظری: ۲۴
ب- تعریف عملی: ۲۴
۱- تحول شناختی (رشدشناختی) ۲۴
۲- تست آدمک رنگی: ۲۴
چکیده فصل دوم: ۲۶
سوابق تحقیق: ۲۶
بررسی نقاشی از دیدگاههای مختلف: ۲۶
الف- دیدگاه تکاملی: ۲۶
ب- دیدگاه پیاژه از نقاشی: ۲۶
ج- دیدگاه روانکاوی: ۲۷
د- دیدگاه هنرمندانه: ۲۷
۴-دیدگاه هنرمندانه ۲۷
تفاوتهای پسران و دختران: ۲۷
بکارگیری رنگ در نقاشی. ۲۷
فصل دوم ۲۹
اولین وسیله آموزش: 30
نقاشی چیست؟ ۳۰
بررسی دیدگاههای مختلف راجع به نقاشی: ۳۱
۱- دیدگاه تکاملی: (نقاشی به مثابه بازی) ۳۱
۲- دیدگاه پیاژه: ۳۱
مراحل رشد از نظر پیاژه: ۳۲
الف - مرحله حسی - حرکتی: ۳۲
ب- مرحله پیش عملیاتی: ۳۳
ج- مرحله عملیاتی عینی: ۳۳
د- مرحله عملیات صوری: ۳۴
۳- دیدگاه روانکاوی: ۳۵
سوابق تحقیق: ۳۶
پژوهش در مورد نقاشی: ۳۷
نقاشیهای فرافکنی: ۳۸
نقاشی سالم: ۴۲
عوامل مؤثر در بیان نقاشی کودکان: ۴۳
تفاوتهای خلقی در کودکان: ۴۴
میزان فعال بودن: ۴۶
تحریکپذیری: ۴۶
بازداری و ترس: ۴۷
تفاوتهای پسران و دختران: ۴۸
تکامل چهرهنگاری: ۴۹
مراحل تحول شناختی: ۵۲
شکل آدم: ۵۶
بکارگیری رنگ در نقاشی: ۵۹
منشاء اهمیت رنگ: ۶۰
چکیده فصل سوم: ۶۳
طرح مسأله: ۶۳
ابزار پژوهش: ۶۳
تست آدمک رنگی: ۶۳
جامعه آماری: ۶۳
روش نمونهگیری: ۶۳
روش اجراء: ۶۳
فصــل سوم ۶۴
طرح مسأله: ۶۵
ابزار پژوهش: ۶۵
تست آدمک رنگی: ۶۵
جامعه آماری: ۶۵
نمونه آماری: ۶۶
روش نمونهگیری: ۶۶
روش آماری: ۶۶
روش اجرا: ۶۷
قابلیت اعتماد و اعتبار آزمون ترسیم آدمک: ۶۷
فصــل چهارم ۶۸
توصیف اطلاعات.. ۶۹
جدول (۱-۲) - توزیع فراوانی نمرات سر دختران ۶ ساله ۷۰
فراوانی. ۷۰
نمودار (۲-۲) – هیستوگرام نمرات سر دختران ۶ ساله ۷۰
جدول (۳-۲) – توزیع فراوانی نمرات سر پسران ۶ ساله ۷۱
فراوانی. ۷۱
نمودار (۴-۲) – هیستوگرام نمرات سر پسران ۶ ساله ۷۱
جدول (۵-۲) – توزیع فراوانی نمرات طرح بدن دختران ۶ ساله ۷۲
فراوانی. ۷۲
نمودار (۶-۲) – هیستوگرام نمرات طرح بدن دختران ۶ ساله ۷۳
آزمون معنیدار بودن میانگین نمرات سر دختران و پسران ۶ ساله ۷۳
جدول (۷-۲) – توزیع فراوانی نمرات طرح بدن پسران ۶ ساله ۷۴
فراوانی. ۷۵
نمودار (۸-۲) – هیستوگرام نمرات طرح بدن پسران ۶ ساله ۷۵
جدول (۹-۲) – توزیع فراوانی نمرات لباس دختران ۶ ساله ۷۷
فراوانی. ۷۷
نمودار (۱۰-۲) – هیستوگرام نمرات لباس دختران ۶ ساله ۷۷
جدول (۱-۳) – توزیع فراوانی نمرات لباس پسران ۶ ساله ۷۸
فراوانی. ۷۸
نمودار (۱۰-۲) – هیستوگرام نمرات لباس پسران ۶ ساله ۷۸
جدول (۳-۳) – توزیع فراوانی سر پسران ۶ ساله ۷۹
فراوانی. ۷۹
نمودار (۴-۳) – هیستوگرام نمرات کلی دختران ۶ ساله ۷۹
جدول (۵-۳) – توزیع فراوانی نمرات پسران ۶ ساله ۸۰
فراوانی. ۸۰
نمودار (۶-۳) – هیستوگرام نمرات کلی پسران ۶ ساله ۸۱
جدول (۷-۳) – توزیع فراوانی سر دختران ۷ ساله ۸۲
فراوانی. ۸۲
نمودار (۸-۳) – هیستوگرام مربوط به نمرات سر دختران ۷ ساله ۸۲
جدول (۹-۳) – توزیع فراوانی نمرات سر پسران ۷ ساله ۸۲
فراوانی. ۸۳
نمودار (۱۰-۳) – هیستوگرام مربوط به نمرات سر پسران ۷ ساله ۸۳
جدول (۱-۴) – توزیع فراوانی نمرات طرح بدن دختران ۷ ساله ۸۴
فراوانی. ۸۵
نمودار (۲-۴) – هیستوگرام مربوط به نمرات طرح بدن دختران ۷ ساله ۸۵
جدول (۳-۴) – توزیع فراوانی نمرات طرح بدن پسران ۷ ساله ۸۶
فراوانی. ۸۶
نمودار (۴-۴) – هیستوگرام نمرات طرح بدن پسران ۷ ساله ۸۶
جدول (۵-۴) – توزیع فراوانی نمرات لباس دختران ۷ ساله ۸۸
فراوانی. ۸۸
نمودار (۶-۴) – هیستوگرام مربوط به نمرات لباس دختران ۷ ساله ۸۸
جدول (۷-۴) – توزیع فراوانی در نمرات لباس پسران ۷ ساله ۸۹
فراوانی. ۸۹
نمودار (۶-۴) – هیستوگرام مربوط به نمرات لباس پسران ۷ ساله ۸۹
جدول (۹-۴) – توزیع فراوانی نمرات کلی دختران ۷ ساله ۹۰
فراوانی. ۹۰
نمودار (۱۰-۴) – هیستوگرام نمرات کلی دختران ۷ ساله ۹۱
جدول (۱-۵) – توزیع فراوانی نمرات کلی پسران ۷ ساله ۹۲
فراوانی. ۹۲
۱. ۹۲
نمودار (۲-۵) – هیستوگرام مربوط به نمرات کلی پسران ۷ ساله ۹۲
جدول (۳-۵) – توزیع فراوانی نمرات سر دختران ۸ ساله ۹۳
فراوانی. ۹۳
نمودار (۴-۵) – هیستوگرام مربوط به نمرات سر دختران ۸ ساله ۹۴
جدول (۵-۵) – توزیع فراوانی نمرات سر پسران ۸ ساله ۹۴
فراوانی. ۹۴
نمودار (۶-۵) – هیستوگرام مربوط به نمرات سر پسران ۸ ساله ۹۵
جدول (۷-۵) – توزیع فراوانی نمرات طرح بدن دختران ۸ ساله ۹۶
فراوانی. ۹۶
نمودار (۸-۵) – هیستوگرام مربوط به نمرات طرح بدن دختران ۸ ساله ۹۶
جدول (۹-۵) – توزیع فراوانی نمرات طرح بدن پسران ۸ ساله ۹۶
جدول (۹-۵) – توزیع فراوانی نمرات طرح بدن پسران ۸ ساله ۹۷
فراوانی. ۹۷
نمودار (۱۰-۵) – هیستوگرام مربوط به نمرات طرح بدن پسران ۸ ساله ۹۷
جدول (۱-۶) – توزیع فراوانی نمرات لباس دختران ۸ ساله ۹۸
فراوانی. ۹۸
نمودار (۲-۶) – هیستوگرام مربوط به نمرات لباس دختران ۸ ساله ۹۸
جدول (۳-۶) – توزیع فراوانی لباس پسران ۸ ساله ۹۹
فراوانی. ۹۹
نمودار (۴-۶) – هیستوگرام مربوط به نمرات لباس پسران ۸ ساله ۹۹
جدول (۵-۶) – توزیع فراوانی نمرات کلی دختران ۸ ساله ۱۰۰
فراوانی. ۱۰۰
حدود واقعی نمرات.. ۱۰۰
نمودار (۶-۶) – هیستوگرام مربوط به نمرات کلی دختران ۸ ساله ۱۰۱
جدول (۷-۶) – توزیع فراوانی نمرات کلی پسران ۸ ساله ۱۰۲
فراوانی. ۱۰۲
نمودار (۸-۶) – هیستوگرام مربوط به نمرات کلی پسران ۸ ساله ۱۰۲
جدول (۹-۶) – توزیع فراوانی به نمرات سر دختران ۹ ساله ۱۰۳
فراوانی. ۱۰۳
نمودار (۱۰-۶) – هیستوگرام مربوط به نمرات سر دختران ۹ ساله ۱۰۴
جدول (۱-۷) – توزیع فراوانی نمرات سر پسران ۹ ساله ۱۰۴
فراوانی. ۱۰۴
نمودار (۲-۷) – هیستوگرام مربوط به نمرات سر پسران ۹ ساله ۱۰۵
جدول (۳-۷) – توزیع فراوانی نمرات طرح بدن دختران ۹ ساله ۱۰۶
فراوانی. ۱۰۶
نمودار (۴-۷) – هیستوگرام مربوط به نمرات طرح بدن دختران ۹ ساله ۱۰۶
جدول (۵-۷) – توزیع فراوانی نمرات طرح بدن پسران ۹ ساله ۱۰۷
فراوانی. ۱۰۷
نمودار (۶-۷) – هیستوگرام مربوط به طرح بدن پسران ۹ ساله ۱۰۷
جدول (۷-۷) – توزیع فراوانی نمرات لباس دختران ۹ ساله ۱۰۸
فراوانی. ۱۰۸
نمودار (۸-۷) – هیستوگرام مربوط به نمرات لباس دختران ۹ ساله ۱۰۹
جدول (۹-۷) – توزیع فراوانی لباس پسران ۹ ساله ۱۰۹
فراوانی. ۱۰۹
نمودار (۱۰-۷) – هیستوگرام مربوط به نمرات لباس پسران ۹ ساله ۱۱۰
جدول (۱-۸) – توزیع فراوانی نمرات کلی دختران ۹ ساله ۱۱۱
فراوانی. ۱۱۱
حدود واقعی نمرات.. ۱۱۱
نمودار (۲-۸) – هیستوگرام مربوط به نمرات کلی دختران ۹ ساله ۱۱۲
جدول (۳-۸) – توزیع فراوانی نمرات کلی پسران ۹ ساله ۱۱۲
فراوانی. ۱۱۲
نمودار (۴-۸) – هیستوگرام مربوط به نمرات کلی پسران ۹ ساله ۱۱۲
مقایسه سنی نمرات کلی دختران با یکدیگر ۱۱۳
الف- مقایسه نمرات کلی دختران ۷ ساله با نمرات کلی دختران ۶ ساله ۱۱۳
ب- مقایسه نمرات کلی دختران ۷ ساله با نمرات کلی دختران ۸ ساله ۱۱۴
ج- مقایسه نمرات کلی دختران ۸ ساله با نمرات کلی دختران ۹ ساله ۱۱۴
نمودار (۹-۸) – چندضلعی مقایسه سنی نمرات کلی دختران. ۱۱۴
سنین مختلف دختران. ۱۱۴
مقایسه سنی نمرات کلی پسران با یکدیگر ۱۱۵
الف- مقایسه نمرات کلی پسران ۷ ساله با نمرات کلی پسران ۶ ساله ۱۱۵
ب- مقایسه نمرات کلی پسران ۷ ساله با نمرات کلی پسران ۸ ساله ۱۱۵
ج.مقایسه نمرات کلی پسران ۸ ساله با نمرات کلی پسران ۹ساله ۱۱۶
نمودار (۱۰-۸) – چندضلعی مقایسه سنی نمرات کلی پسران. ۱۱۶
جدول (۱-۹) – میانگین مقیاسهای دختران. ۱۱۶
سنین مختلف پسران. ۱۱۶
جدول (۲-۹) – میانگین مقیاسهای پسران. ۱۱۸
جدول (۱-۹) – میانگین مقیاسهای دختران. ۱۱۸
نمودار (۳-۹) – چندضلعی مقایسه نمرات کلی دختران و پسران. ۱۱۸
جنسیت.. ۱۱۸
نمودار (۴-۹) – چندضلعی مقایسه سنی نمرات کلی دختران و پسران. ۱۱۹
دختران و پسران. ۱۱۹
سنین مختلف دختران و پسران. ۱۱۹
شیوه اجرا نمرهگذاری و نتایج آماری آزمون آدمک رنگی. ۱۲۰
جدول شماره ۱- هنجارگزینی چارکی «مقیاس سر» در پسران براساس سن تقویمی. ۱۲۰
جدول شماره ۲- هنجارگزینی چارکی «مقیاس طرح بدنی» در پسران براساس سن تقویمی. ۱۲۱
جدول شماره ۳- هنجارگزینی چارکی «مقیاس لباس» در پسران براساس سن تقویمی. ۱۲۲
جدول شماره ۴- هنجارگزینی چارکی «مقیاس کلی در پسران» (براساس سن تقویمی) ۱۲۳
جدول شماره ۵- هنجارگزینی چارکی «مقیاس سر» در دختران براساس سن تقویمی. ۱۲۴
جدول شماره ۶- هنجارگزینی چارکی «مقیاس طرح بدنی» در دختران براساس سن تقویمی. ۱۲۵
جدول شماره ۷- هنجارگزینی چارکی «مقیاس لباس» در دختران براساس سن تقویمی. ۱۲۶
جدول شماره ۸- هنجارگزینی چارکی «مقیاس کلی» در دختران براساس سن تقویمی. ۱۲۷
ورقه نمرهگذاری تست آدمک رنگی. ۱۲۷
الف) جدول شماره ۱- مقیاس تحولیافتگی. ۱۲۷
فصــل پنجم. ۱۲۸
بحث و نتیجهگیری. ۱۲۹
مزایای ابزارهای گردآوری اطلاعات.. ۱۳۰
محدودیتهای خارج از کنترل پژوهشگر ۱۳۱
پیشنهادات.. ۱۳۳
منابع فارسی: ۱۳۴
منابع انگلیسی. ۱۳۶
۱)قسمت اول: مقیاس سر ۱۳۷
۲)قسمت دوم: مقیاس طرح بدنی. ۱۳۹
۳) قسمت سوم:مقیاس لباس. ۱۴۰
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 