فایل ورد کامل بررسی راهکارهای آموزش خلاق با رویکرد تقویت باورهای دینی نماز در دانشآموزان دبستانی دختر شهر تهران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل بررسی راهکارهای آموزش خلاق با رویکرد تقویت باورهای دینی نماز در دانشآموزان دبستانی دختر شهر تهران دارای ۲۰۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل بررسی راهکارهای آموزش خلاق با رویکرد تقویت باورهای دینی نماز در دانشآموزان دبستانی دختر شهر تهران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل بررسی راهکارهای آموزش خلاق با رویکرد تقویت باورهای دینی نماز در دانشآموزان دبستانی دختر شهر تهران۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل بررسی راهکارهای آموزش خلاق با رویکرد تقویت باورهای دینی نماز در دانشآموزان دبستانی دختر شهر تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل بررسی راهکارهای آموزش خلاق با رویکرد تقویت باورهای دینی نماز در دانشآموزان دبستانی دختر شهر تهران :
پژوهش بررسی راههای آموزش خلاق با رویکرد تعمیق و تقویت باورهای دینی (نماز) در دانش آموزان دبستانی دختر شهر تهران
چکیده
یکی از مهم ترین و حساس ترین دوران زندگی که در شکل گیری اعتقادات و نگرش های پایدار فرد مؤثر است ، دوران ابتدایی و دبستان محسوب می گردد . اهمّیّت آموزش و انتقال مفاهیم دینی خصوصاً نماز که به عنوان با ارزش ترین نماد هر مکتب و دین محسوب می گردد ، بر هیچ کس پوشیده نیست ، لذا با توجه به حساسیت موضوع و کاستی هایی که در برخی از مدارس دیده می شد پژوهشی در راستای الگویابی و بررسی راهکارهای خلاقانه ی آموزش مفاهیم و باورهای دینی (نماز) ضروری بود . این پژوهش که با روش کتابخانه ای و توصیفی صورت پذیرفته درصدد کنکاش در روش های خلاقانه ی آموزش نماز در مدارس است . بخش اعظم اطلاعات مورد نظر نگارنده به روش کتابخانه ای و جستجو در نتایج یافته های مکتوب دیگران صورت گرفته و به منظور تکمیل و تأیید اطلاعات نیز با روش مصاحبه از کارشناسان تعلیم و تربیت دینی جنبه های مختلف آن مورد بررسی قرار گرفته است . بر اساس یافته های اصلی پژوهش هر چند نظام فعلی آموزش نماز در مدارس ، روش هایی کارآمد را به لحاظ ایجاد بصیرت و بینش در دانش آموزان به کار برده ، اما کوتاهی در اجرا و عملیاتی کردن روش های غیر مستقیم و خلاقانه می تواند ضربه های جبران ناپذیری را درآینده بر نگرش و باورهای دانش آموزان ایجاد کند . طبق یافته های پرسشنامه ای که از ۳۰ نفر از متخصصان تعلیم و تربیت صورت گرفته است ، مهم ترین و بارزترین موضوع و راهکار ارائه شده ، استفاده از روش های غیرمستقیم ، مثل فیلم ، داستان ، کارتون، CD های کامپیوتری و… ذکر شده است . هرچند اکثریت مطلق مصاحبه شوندگان ( ۲۹ نفر ) وضعیت فعلی آموزش نماز در مدارس را نامناسب و بدون کیفیت ارزیابی نموده و معتقدند ، باید تحولی جدی در نظام آموزش دینی و تعمیق باورهای دینی کودکان دبستانی ایجاد نمود ، امّا با توجه به یافته های پژوهش حاضر پیشنهاد می شود ، که با نزدیک نمودن ارتباط خانواده ها با مدرسه و برنامه ریزی آموزش خلاقانه برای دبیران محترم ، جهت پرورش خلاقیت وتفکّر در دانش آموزان ، وضعیت فعلی را می توان بسیار مطلوب تر و مفیدتر ساخت .
مقدمه
انقلاب اسلامی ایران در جهان به عنوان انقلابی فرهنگی و مبتنی بر اصول و اعتقادات مذهبی شناخته می شود . اگر مروری بر کارنامه نظام تربیتی در سطح وسیع بیندازیم ، به وضوح می توانیم کاستی های فراوانی را در سطوح مختلف فرهنگ دینی نسل دوم و سوم مشاهده نماییم . علی رغم کوشش های فراوان در جهت احیای فرهنگ ناب اسلامی در زوایایی مختلف آن چنانکه شایسته این مفهوم و بایسته توجه و اهتمام بوده است ؛ مورد عنایت وسیع و زیر بنایی که دارای عمق باشد ، واقع نشده است . بدون شک فلسفه ی آموزش و پرورش ما مبتنی بر منطق احکام و شعائر اسلامی در نظر گرفته شده و این مهم هیچگاه میسر نمی گردد ، مگر آن که زیر بناهای این فرهنگ اصیل را به صورت اصولی و صحیح منتقل و انتقال آن را از اوایل دوران کودکی در اذهان و افکار احاد مردم جای داد .
یکی از مهم ترین دستگاه های فرهنگ ساز که از قدرت فوق العاده ای برخوردار است ، نهاد آموزش و پرورش می باشد . پوشش کامل نظام آموزشی کشور در هر نقطه و تداوم برخوردهای آموزشی و فکری در مدت طولانی حضور فرزندانمان در مدارس ، قدرت این نهاد آموزشی را در ساخت و تغییر نگرش و فرهنگ دانش آموزان بسیار قدرتمند ساخته است .
محقق دراین پایان نامه سعی داشته با بررسی دقیق روش های آموزش ، مفاهیم دینی را با روش های مناسب و روز آمد و در جهت تعمیق و تقویت باورهای دینی به آن بپردازد ، به طوری که فرد با بصیرت و بینش آگاهانه بتواند خلاقانه و متفکرانه ارزش های دینی صحیح را پذیرا و در مواجه با سیل تهاجمات فرهنگی که ممکن است ، در صدد بی ریشه ساختن و سست نمودن پایه های دینی نوجوانـان باشد ، استفاده نماید .
در طول سال های طولانی که از تثبیت انقلاب اسلامی ایران می گذرد ، راه ها و روش های بسیاری به منظور ترویج فرهنگ نماز خوانی به عنوان ابتدایی ترین و در عین حال مهم ترین وظیفه دینی مسلمانان به کار گرفته شده است . اما چیزی که در طول این سال ها بر مبلغان و مسئولان امر به اثبات رسیده ، این موضوع است که استفاده از هنر آموزش صحیح و موثر به نحوی که فعل مورد نظر با اختیار و اراده ی تام و علاقه به انجام رسد ، ثبات و کارایی بیشتری خواهد داشت . موضوع بینش و بصیرت موضوعی تازه محسوب نمی گردد و روان شناسان بسیاری در خصوص این مفهوم نظریات مختلفی ارائه داده اند . امّا موضوعی که برای ما از اهمّیّت خاصی برخوردار است آن است ، که بینش دینی با توجه به سیل تهاجمات فرهنگی و تنوع ارتباطات جمعی باید به نحوی شکل یابد ، که دارای ثبات و پایداری باشد . نماز به عنوان نماد دینی و گرایش سیاسی – اجتماعی فرد محسوب می گردد . از میان عبادت های اسلامی احکام مربوط به نماز بسیار زیاد است ، به نحوی که چهار هزار حکم برای آن آمده است . ( ادیب حاج باقری ، ۱۳۸۰) در دو کتاب معتبر وسایل الشیعه و مستدرک الوسائل شصت هزار روایت است که بیست هزار آن مربوط به نماز است ، یک سوم روایات فقهی مربوط به نماز و مقدمات آن است . پیامبر اکرم (ص ) دعوت به نماز را از خانواده خود آغاز نموده ، تولّد و مرگ انسان با نماز پیوند خورده و در قرآن و احادیث ائمه(ع) نه به خواندن نماز ، که به اقامه آن تاکید زیادی شده است .
به طور کل اهمیت دادن به ارزش های معنوی دینی همچون نماز و آموزش آن ، جهت تربیت نسلی فرهیخته که مزیّن به ارزش های معنوی باشند ، از اهم برنامه های مجریان مسائل فرهنگی جهت تربیت کودکان است . امروزه با توجه به آن که تربیت دینی و نماز یکی از ارکان و مصوبه های آموزش و پرورش کشور است ، اما احساس می شود عـلاقه به نماز کاهش یافته و مسـاجد به نحـو مطلوب مـورد استفاده جوانان قرار نمی گیرد . ( باقریان ، ۱۳۷۶ )
با توجّه به اهمّیّت آموزش نماز در سطح مدارس ، پژوهش حاضر مهم ترین تاکید خود در تعمیق باورهای دینی را بر نحوه ی آموزش نماز در مدارس گذارده و سعی بر آن دارد تا با توجه به مبانی روان شناسی و اصول فقهی برگرفته از آیات و روایات ، راه های خلاقانه ای که مربیان آموزش دینی می توانند مورد استفاده قرار دهند را تبیین نماید .
فایل ورد کامل بررسی راهکارهای آموزش خلاق با رویکرد تقویت باورهای دینی نماز در دانشآموزان دبستانی دختر شهر تهران
فهرست مطالب
عنوان صفحه
چکیده
مقدمه
فصل اول : کلیات
۱-۱ بیان مسئله …………………………………………………………………………………………………. ۲
۱-۲ اهمیت و ضرورت موضوع…………………………………………………………………………….. ۳
۱-۳ اهداف تحقیق …………………………………………………………………………………………….. ۵
۱-۴ سوال های تحقیق…………………………………………………………………………………………. ۵
۱-۵ فرضیات تحقیق…………………………………………………………………………………………… ۶
۱-۶ تعاریف نظری و عملیاتی تحقیق……………………………………………………………………… ۷
۱-۷ محدودیت های تحقیق …………………………………………………………………………………. ۱۰
فصل دوم : پیشینه ی تحقیق
۲-۱ مقدمه …………………………………………………………………………………………………. ۱۲
۲-۲ تاریخچه ی باورهای دینی …………………………………………………………………………….. ۱۳
۲-۳ ادیان و نگاه آنها به نماز و نیایش…………………………………………………………………….. ۱۹
۲-۳-۱ نماز در آیین زرتشت………………………………………………………………………………… ۲۰
۲-۳-۲ نماز در آیین یهود…………………………………………………………………………………… ۲۲
۲-۳-۳ نماز در آیین مسیحیت……………………………………………………………………………… ۲۴
۲-۳-۴ نماز در آیین مقدّس اسلام…………………………………………………………………………. ۲۵
۲-۴ تربیت دینی در دوران کودکی و نوجوانی…………………………………………………………… ۲۸
۲-۵تربیت دینی در دوره ی ابتدایی………………………………………………………………………… ۳۱
۲-۵-۱نقش توجه به نیاز های کودکان در تربیت دینی…………………………………………………. ۳۲
۲-۵-۲نقش آموزش خلاق در تربیت دینی کودک………………………………………………………. ۳۳
۲-۵-۳نقش انگیزش در تربیت دینی کودک………………………………………………………………. ۳۳
۲-۵-۴نقش محبت و ایمنی در تربیت دینی کودک……………………………………………………… ۳۴
۲-۵-۵نقش فرا دهنده در تربیت دینی کودک…………………………………………………………….. ۳۴
۲-۵-۶نقش محیط آموزشی در تربیت دینی کودک……………………………………………………… ۳۵
۲-۵-۷نقش تفکر در تربیت دینی کودک………………………………………………………………….. ۳۵
۲-۵-۸نقش روان شناسی رشد در تربیت دینی کودک………………………………………………….. ۳۸
۲-۵-۸-أ. رشد و تکامل بدنی……………………………………………………………………………….. ۳۹
۲-۵-۸-ب. رشد و تکامل گویایی………………………………………………………………………….. ۴۱
۲-۵-۸-ج. رشد و تکامل عقلی……………………………………………………………………………… ۴۲
۲-۵-۸-د. رشد و تکامل اخلاقی……………………………………………………………………………. ۴۳
۲-۵-۸-ه. تفاوت های جنسی و ویژگی های مختلف آن ها………………………………………….. ۴۶
۲-۵-۸-و. ویژگی های دختران در سنین ابتدایی………………………………………………………… ۴۸
۲-۵-۹نقش بصیرت گرایی در تربیت دینی کودک……………………………………………………… ۵۱
۲-۶تربیت بصیرت گرا………………………………………………………………………………………… ۵۲
۲-۷مفهوم بصیرت گرایی……………………………………………………………………………………… ۵۴
۲-۷-أ.توانایی فهم زندگی (فهم وتشخیص) …………………………………………………………….. ۵۵
۲-۷-ب.نقد زندگی (تمییز وداوری) ………………………………………………………………………. ۵۵
۲-۷-ج.تصمیم برای زندگی (تصمیم گیری) …………………………………………………………….. ۵۶
۲-۸طبقات و حوزه های یادگیری در رویکرد بصیرت گرا……………………………………………. ۵۷
۲-۸-أ. حوزه ی درک مفاهیم………………………………………………………………………………… ۵۸
۲-۸-أ.۱- فهم…………………………………………………………………………………………………… ۵۸
۲-۸-أ.۲- تعقل…………………………………………………………………………………………………. ۵۹
۲-۸-أ.۳- دانش…………………………………………………………………………………………………. ۵۹
۲-۸-أ.۴-تفکر منطقی………………………………………………………………………………………….. ۵۹
۲-۸-ب.حوزه ی کسب مهارت……………………………………………………………………………… ۶۰
۲-۸-ج. حوزه ی به کار گیری مفاهیم ومهارت ها………………………………………………………. ۶۰
۲-۸-د. حوزه ی تحلیل نقادانه وسازمان دهی افکار…………………………………………………….. ۶۱
۲-۸-ه. یادگیری ، ارتباط حوزه های چهارگانه با هم……………………………………………………. ۶۲
۲-۹بصیرت ، توانایی تشخیص و تمییز توانایی تصمیم گیری………………………………………… ۶۳
۲-۱۰راه برد های تعلیم وتربیت بصیرت گرا……………………………………………………………… ۶۴
۲-۱۰-۱ فرایند محوری……………………………………………………………………………………….. ۶۴
۲-۱۰-۲ دانش آموز محوری…………………………………………………………………………………. ۶۴
۲-۱۰-۳معلم ، مدیر یادگیری و الگوی رفتار……………………………………………………………… ۶۵
۲-۱۰-۴ رد رویکرد ذهن گرا……………………………………………………………………………….. ۶۵
۲-۱۰-۵اهمیت طراز تحول شناختی شاگردان در حوزه ی مفاهیم دینی…………………………….. ۶۶
۲-۱۰-۶ ارزشیابی کیفی و مستمر………………………………………………………………………….. ۶۷
۲-۱۱ گام های آموزشی در تعلیم وتربیت دینی کودکان……………………………………………….. ۶۸
۲-۱۱-أ.گام اول…………………………………………………………………………………………………. ۶۸
۲-۱۱-ب.گام دوم……………………………………………………………………………………………… ۶۸
۲-۱۱-ج.گام سوم………………………………………………………………………………………………. ۶۹
۲-۱۱-د.گام چهارم…………………………………………………………………………………………….. ۶۹
۲-۱۱-ه.گام پنجم………………………………………………………………………………………………. ۷۰
۲-۱۱-و.گام ششم……………………………………………………………………………………………… ۷۰
۲-۱۱-ز.گام آخر……………………………………………………………………………………………….. ۷۰
۲-۱۲آموزش خلاق…………………………………………………………………………………………….. ۷۱
۲-۱۲-۱تفکّر…………………………………………………………………………………………………….. ۷۴
۲-۱۲-۲تفکّر خلاق……………………………………………………………………………………………. ۷۹
۲-۱۲-۳اصول آموزش خلاق………………………………………………………………………………… ۸۲
۲-۱۲-۳-أ.اصل بازی………………………………………………………………………………………….. ۸۲
۲-۱۲-۳-ب.اصل شادی و لذت…………………………………………………………………………….. ۸۲
۲-۱۲-۳-ج.اصل سادگی……………………………………………………………………………………… ۸۲
۲-۱۲-۳-د.اصل آموختن در آزادی…………………………………………………………………………. ۸۲
۲-۱۲-۳-ه.اصل کنجکاوی……………………………………………………………………………………. ۸۳
۲-۱۲-۳-و.اصل ایمنی………………………………………………………………………………………… ۸۳
۲-۱۲-۳ز.اصل اندیشه سازی………………………………………………………………………………… ۸۳
۲-۱۲-۳-ح.اصل خلاقیّت……………………………………………………………………………………. ۸۴
۲-۱۲-۳-ت.اصل همیاری با آموزگار………………………………………………………………………. ۸۴
۲-۱۳مفهوم خلاقیت…………………………………………………………………………………………… ۸۵
۲-۱۳-۱دیدگاه های مختلف در خصوص خلاقیّت……………………………………………………… ۸۸
۲-۱۳-۲ اهمّیّت و ضرورت پرورش خلاقیّت……………………………………………………………. ۹۳
۲-۱۳-۳رشد و پرورش خلاقیّت در کودکان……………………………………………………………… ۹۴
۲-۱۳-۴الگوی پیشنهادی خلاقیّت آموزی در دبستان…………………………………………………… ۹۷
۲-۱۳-۴-أ.روش مستقیم………………………………………………………………………………………. ۹۷
۲-۱۳-۴-ب.روش غیر مستقیم آموزش خلاقیت………………………………………………………… ۹۸
۲-۱۳-۴-ب.۱ آموزش خلاق………………………………………………………………………………… ۹۸
۲-۱۳-۴-ب.۲آمیختن عمق درس با هنر…………………………………………………………………… ۹۸
۲-۱۳-۴-ب.۳آموزش های اجتماعی……………………………………………………………………….. ۹۸
۲-۱۳-۴-ب.۴ ایجاد فضای خنده و بازی در جریان آموزش…………………………………………. ۹۹
۲-۱۳-۴-ب.۵ آمیختن آموزش با محرّک بدنی…………………………………………………………… ۹۹
۲-۱۳-۴-ب.۶ پذیرش تخیلات کودکان…………………………………………………………………… ۱۰۰
۲-۱۳-۴-ب.۷ آموزش فن آوری و روش های حل مسأله……………………………………………. ۱۰۰
۲-۱۳-۴ویژگی ها و صفات افراد خلاق………………………………………………………………….. ۱۰۴
۲-۱۴فهم رفتار دانش آموزان در نظام اجتماعی آموزش و پرورش………………………………….. ۱۰۹
۲-۱۴-۱ رفتار اثربخش ، کار آمد و تاثیر گذار…………………………………………………………… ۱۱۳
۲-۱۴-۱-أ.اثربخشی……………………………………………………………………………………………. ۱۱۴
۲-۱۴-۱-ب.کارآمدی………………………………………………………………………………………….. ۱۱۴
۲-۱۴-۱-ج. تأثیر گذار………………………………………………………………………………………… ۱۱۵
۲-۱۵آموزش وروابط نقش ها ………………………………………………………………………………. ۱۱۵
۲-۱۶ نظریه ها و تئوری های مرتبط با موضوع………………………………………………………….. ۱۱۷
۲-۱۶-أ. نظریه ی پیاژه ……………………………………………………………………………………….. ۱۱۷
۲-۱۶-ب.نظریه ی هارمز……………………………………………………………………………………… ۱۲۰
۲-۱۶-ج. نظریه ی گلدمن……………………………………………………………………………………. ۱۲۱
۲-۱۶-د.نظریه ی فلور………………………………………………………………………………………… ۱۲۳
۲-۱۶-د.۱ اصل توجه انتخابی……………………………………………………………………………….. ۱۲۳
۲-۱۶-د.۲ اصل ادراک انتخابی………………………………………………………………………………. ۱۲۴
۲-۱۶-د.۳ اصل یادآوری انتخابی…………………………………………………………………………… ۱۲۴
۲-۱۶-د.۴ اصل کنش انتخابی……………………………………………………………………………….. ۱۲۴
۲-۱۶-ه.نظریه ی هاولند …………………………………………………………………………………….. ۱۲۵
۲-۱۶-و.نظریه تأثیر نگرش بر رفتار………………………………………………………………………… ۱۲۷
۲-۱۷رابطه ی یادگیری با ایمان وعمل……………………………………………………………………… ۱۲۹
۲-۱۷.أ ایمان ، عمل یا بصیرت………………………………………………………………………………. ۱۳۱
۲-۱۷.ب ارزشیابی یادگیری یا ارزشیابی ایمان وعمل…………………………………………………… ۱۳۲
۲-۱۸آموزه هایی در تعلیم وتربیت دینی خلاق با رویکرد بصیرت گرایی ………………………… ۱۳۲
۲-۱۸-أ.اصل اول:تعلیم وتربیت برای کمال……………………………………………………………….. ۱۳۲
۲-۱۸-ب.اصل دوم: تعلیم وتربیت برای زندگی فردی واجتماعی…………………………………… ۱۳۳
۲-۱۸-ج. اصل سوم: تعلیم وتربیت برای تحول جامعه…………………………………………………. ۱۳۳
۲-۱۸-د. اصل چهارم:انتخاب روش های تربیتی………………………………………………………… ۱۳۴
۲-۱۸-ه. اصل پنجم:اهمیت تفکر خلاق……………………………………………………………………. ۱۳۵
۲-۱۸-و. اصل ششم:جایگاه والای معلم…………………………………………………………………… ۱۳۵
۲-۱۸-ز. اصل هفتم:معلم هدایتگر…………………………………………………………………………… ۱۳۵
۲-۱۸-ح. اصل هشتم:اهمیت رابطه ی معلم و شاگرد…………………………………………………… ۱۳۶
۲-۱۸-ت.اصل نهم:برقراری تعادل میان ذهنیت و عینیت گرایی……………………………………… ۱۳۶
۲-۱۸-ی. اصل دهم:محوریت کودک در تربیت دینی ابتدایی…………………………………………. ۱۳۷
۲-۱۹نتایج و مطالعات و تحقیقات داخلی مرتبط با موضوع………………………………………….. ۱۳۸
۲-۲۰نتایج مطالعات و تحقیقات خارجی مرتبط با موضوع……………………………………………. ۱۴۵
فصل سوم :روش تحقیق و مراحل اجرای تحقیق
۳-۱روش تحقیق ……………………………………………………………………………………………… ۱۴۸
۳-۲ ابزار جمع آوری اطلاعات و تحلیل داده ها………………………………………………………… ۱۴۹
۳-۳ شیوه اجرا و انجام پژوهش…………………………………………………………………………….. ۱۴۹
فصل چهارم : یافته ها وتجزیه و تحلیل آن ها
۴-۱تعلیم وتربیت باورهای دینی (نماز) در مدارس ابتدایی…………………………………………… ۱۵۲
۴-۱-أ.ارتباط و نزدیکی با مبانی اعتقادی………………………………………………………………….. ۱۵۵
۴-۱-ب.ایجاد انگیزه و گرایش درونی…………………………………………………………………….. ۱۵۵
۴-۱-ج.تقویت تفکر و معرفت دینی (بصیرت) ………………………………………………………… ۱۵۵
۴-۲نقش مدارس در آموزش نماز به کودکان……………………………………………………………… ۱۵۶
۴-۲-أ.ایجاد شور واشتیاق…………………………………………………………………………………….. ۱۵۶
۴-۲-ب.ارائه ی الگوهای دینی………………………………………………………………………………. ۱۵۶
۴-۲-ج.نقش ایجاد معرفت وشناخت………………………………………………………………………. ۱۵۷
۴-۲-د.نقش نهادینه کردن فرهنگ نماز……………………………………………………………………. ۱۵۷
۴-۲-ه.نقش ساخت نگرش مثبت در کودکان…………………………………………………………….. ۱۵۸
۴-۲-و.نقش جهت دهی اخلاقی …………………………………………………………………………. ۱۵۹
۴-۳رابطه ی خلاقیت با رشد و تقویت باورهای دینی (نماز)………………………………………… ۱۶۰
۴-۴رابطه ی نماز و خلاقیت در مدارس ابتدایی…………………………………………………………. ۱۶۵
۴-۴-أ.توصیف اطلاعات مصاحبه ای………………………………………………………………………. ۱۶۹
۴-۴-ب.اطلاعات عمومی پاسخگویان و مصاحبه شوندگان……………………………………………. ۱۷۱
جدول (۴-۱) ……………………………………………………………………………………………… ۱۷۳
جدول (۴-۲) ……………………………………………………………………………………………… ۱۷۴
جدول (۴-۳) ……………………………………………………………………………………………… ۱۷۵
جدول(۴-۴) ………………………………………………………………………………………………. ۱۷۶
جدول(۴-۵) ………………………………………………………………………………………………. ۱۷۷
۴-۴-ج.تجزیه وتحلیل یافته ها ……………………………………………………………………………. ۱۷۸
۴-۴-د.تحلیل اطلاعات استخراج شده……………………………………………………………………… ۱۸۱
فصل پنجم : نتیجه گیری
۵-۱خلاصه ی تحقیق ……………………………………………………………………………………….. ۱۸۴
۵-۲نتیجه گیری…………………………………………………………………………………………………. ۱۸۵
۵-۲-أ.نتایج یافته های کتابخانه ای………………………………………………………………………….. ۱۸۵
۵-۲-ب. نتایج یافته های مصاحبه ای………………………………………………………………………. ۱۹۰
پیشنهادات………………………………………………………………………………………………………… ۱۹۲
منابع و مأخذ: …………………………………………………………………………………………………… ۱۹۴
چکیده ی انگلیسی
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 