فایل ورد کامل مطالعه مبانی و پیشینه نظری عناصر آمیخته بازاریابی ۴P با بررسی مدلهای علمی و کاربردهای تجاری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مطالعه مبانی و پیشینه نظری عناصر آمیخته بازاریابی ۴P با بررسی مدلهای علمی و کاربردهای تجاری دارای ۶۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه مبانی و پیشینه نظری عناصر آمیخته بازاریابی ۴P با بررسی مدلهای علمی و کاربردهای تجاری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه مبانی و پیشینه نظری عناصر آمیخته بازاریابی ۴P با بررسی مدلهای علمی و کاربردهای تجاری۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه مبانی و پیشینه نظری عناصر آمیخته بازاریابی ۴P با بررسی مدلهای علمی و کاربردهای تجاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه مبانی و پیشینه نظری عناصر آمیخته بازاریابی ۴P با بررسی مدلهای علمی و کاربردهای تجاری :
فایل ورد کامل مطالعه مبانی و پیشینه نظری عناصر آمیخته بازاریابی ۴P با بررسی مدلهای علمی و کاربردهای تجاری
توضیحات: فصل دوم مقاله کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو مقاله
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc
قسمتی از متن مبانی نظری و پیشینه
عناصر آمیخته بازاریابی ۴p
بازاریابی چیست؟
انجمن بازاریابی آمریکا بازاریابی را اینچنین تعریف نموده است: «بازاریابی فرآیند برنامهریزی و تحقق یک ایده قیمت گذاری، تبلیغات و توزیع کالا، خدمت و یا عقاید و اندیشه ها است. به نحوی که مبادله ای ایجاد نماید که اهداف فردی و سازمانی توسط این مبادله ارضاء شود .
بطور کلی بازاریابی موارد زیر را در برمی گیرد :
۱- تعیین مشتریان بالقوه و شناسایی نیاز و خواسته آنها
۲- طراحی و ساخت و یا ارائه کالا و خدمتی که نیاز و خواسته آنها را برآورده نماید .
۳- تعیین قیمت مناسب
۴- توزیع کالا و خدمت در زمان و مکانی که برای مشتری مناسب باشد .
۵- ایجاد ارتباط با مشتریان و ارائه اطلاعات لازم
۶- بازخورد از مشتریان و ارائه خدمات پس از فروش
۷- نیل به اهداف سازمانی (سود و غیره)
یک بازاریابی در بازار داخلی[۱] باید بتواند با تغییر و تعدیل ماهرانه عوامل قابل کنترل در محیطی که سرشار از عوامل غیرقابل کنترل هست خود را تطبیق دهد تا بتواند به بهترین وجه وظایف خود را انجام دهد . شکل شماره ۲-۱ عوامل قابل کنترل و عوامل غیرقابل کنترل را نشان می دهد .
|
عوامل قابل کنترل |
عوامل غیرقابل کنترل |
|
محصول قیمت تبلیغات کانال توزیع مشتری هزینه |
دموگرافی اقتصادی اجتماعی سیاسی تکنولوژیکی فیزیکی حقوقی رقابتی |
جدول ۲-۱ عوامل قابل کنترل و غیرقابل کنترل در فرایند بازاریابی
۱. Domestic Market
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 